Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1551 cyanide_pl

cyanide_pl
  • 59 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 19 listopada 2013 - 13:09

Dzięki extor za wyjaśnienie :) Tymczasem w systemie data przyjęcia do serwisu zmieniła się... Na wczorajszą :) Ostatnia aktualizacja statusu natomiast wciąż 14.11 - jaja jakieś.

#1552 scooter10

scooter10
  • 142 postów
  • SkądLublin

Napisano 19 listopada 2013 - 13:26

Właśnie byłem w autoryzowanym salonie orange, 15 dnia od oddania do nich iphona na niezgodność towaru z umową, żeby dowiedzieć się czy mają zamiar go wymienić i domagać się nowego telefonu w przypadku braku decyzji i dowiedziałem się od nich że: "14 ustawowych dni na rozpatrzenie reklamacji nie dotyczy Orange tylko regenersis, bo to regenersis jest sprzedawcą iphonów" Czy to jest prawda, czy ktoś mnie robi w balona? Dodam, że iphone został wysłany do mnie przez kuriera, podobno to ma jakieś znaczenie.

#1553 Keffirro

Keffirro
  • 18 postów

Napisano 19 listopada 2013 - 13:30

Dzięki extor za wyjaśnienie :)
Tymczasem w systemie data przyjęcia do serwisu zmieniła się... Na wczorajszą :) Ostatnia aktualizacja statusu natomiast wciąż 14.11 - jaja jakieś.


U mnie data przyjęcia bez zmian, ale zmieniła się data statusu na 19. Wtf?

#1554 Danio02

Danio02
  • 366 postów

Napisano 19 listopada 2013 - 13:33

Właśnie byłem w autoryzowanym salonie orange, 15 dnia od oddania do nich iphona na niezgodność towaru z umową, żeby dowiedzieć się czy mają zamiar go wymienić i domagać się nowego telefonu w przypadku braku decyzji i dowiedziałem się od nich że: "14 ustawowych dni na rozpatrzenie reklamacji nie dotyczy Orange tylko regenersis, bo to regenersis jest sprzedawcą iphonów" Czy to jest prawda, czy ktoś mnie robi w balona? Dodam, że iphone został wysłany do mnie przez kuriera, podobno to ma jakieś znaczenie.


Bzdura, jeśli telefon został zakupiony w Orange to sprawę masz wygraną - domagaj się nowego telefonu w zafoliowanym pudełku. Nie przyjmuj refurba! Nie powinno Ciebie interesować, co dzieje się na linii Orange Polska a Regenersis Warszawa.

#1555 imis

imis
  • 93 postów
  • Skądokolice Poznania

Napisano 19 listopada 2013 - 18:08

U mnie data przyjęcia bez zmian, ale zmieniła się data statusu na 19. Wtf?


U mnie to samo. Przyjęty 15.11

#1556 Ponczzek

Ponczzek
  • 6 postów

Napisano 19 listopada 2013 - 18:50

U mnie to samo. Przyjęty 15.11


U mnie też niby, może poprostu wcześniej czekały w kolejce? a teraz ktoś sie juz nimi zajmuje, niewiem.

#1557 extor

extor
  • 318 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 19 listopada 2013 - 20:32

U mnie 3x zmieniala sie data statusu naprawy, przy ostatniej poczatkowo bylo ze dalej jest naprawiany natomiast w godzinach wieczornych ok 21 zmienilo sie na wydany, tego samego dnia dzwonilem do regenersis to uzyskalem info ze zostal wymieniony i czeka na wysylke. Wczoraj od rana sledzilem przesylke na stronie DPD i kiedy pojawil sie status ze zostala dostarczona mordowalem punkt play gdyz jest niedaleko mojej roboty (2-3 minuty z buta) az sie dodzwonilem by potwierdzic ze dojechal i moge odebrac.

#1558 imis

imis
  • 93 postów
  • Skądokolice Poznania

Napisano 19 listopada 2013 - 20:49

@extor Ile trwał cały proces?

#1559 extor

extor
  • 318 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 20 listopada 2013 - 01:45

Telefon oddalem w Play 29.10 (wtorek), w Regenersis byl 31.10 (czwartek). Po wymianie wydany zostal kurierowi 15.11 (piatek) do odbioru byl 18.11 (poniedzialek) czyli tak naprawde byl u nich 10 dni roboczych a 16 kalendarzowych bo po drodze byly 2 swieta 1.11 (piatek) oraz 11.11 (poniedzialek).

#1560 imis

imis
  • 93 postów
  • Skądokolice Poznania

Napisano 20 listopada 2013 - 15:36

Mhm. U mnie został dziś wydany. Ciekawe czy wydany znaczy "nie uwzględniliśmy gwarancji" czy dostane refurba. Jutro się przejde do salonu i zobaczę.

#1561 wilip

wilip
  • 20 postów

Napisano 20 listopada 2013 - 15:49

A u mnie od 14 bez zmiany statusu. Dziś dzwoniłem i jedyny pozytyw jest taki, że decyzja nie została podjęta, bo telefon jest w trakcie testów. Przynajmniej będzie skrupulatnie sprawdzony, skoro drugą dobę to robią :P

#1562 Trigue1

Trigue1
  • 33 postów
  • SkądBrzeg,PL

Napisano 20 listopada 2013 - 16:10

A u mnie od 14 bez zmiany statusu. Dziś dzwoniłem i jedyny pozytyw jest taki, że decyzja nie została podjęta, bo telefon jest w trakcie testów. Przynajmniej będzie skrupulatnie sprawdzony, skoro drugą dobę to robią :P


Powiedz mi pod jaki numer dzowniłeś?
Ja dziś 14 minut czekałem na infolinii i nic .. nikt nie podniósł słuchawki bądź zajęte ..
mój od 8 jest dalej bez zmian.. haha znaczy się jest zmiana..
Przyjęto 8 a dziś zmienili ,ze przyjęto do serwisu 20 a 13 ostatnia zmiana statusu haha,ale jajca :P

#1563 wilip

wilip
  • 20 postów

Napisano 20 listopada 2013 - 17:41

Powiedz mi pod jaki numer dzowniłeś?
Ja dziś 14 minut czekałem na infolinii i nic .. nikt nie podniósł słuchawki bądź zajęte ..
mój od 8 jest dalej bez zmian.. haha znaczy się jest zmiana..
Przyjęto 8 a dziś zmienili ,ze przyjęto do serwisu 20 a 13 ostatnia zmiana statusu haha,ale jajca :P


Infolinia 22 703 41 00 - na połączenie z konsultantem czekałem, ja wiem, z 10 sekund? Może to był złoty strzał, ale przynajmniej jedna rzecz w tym epizodzie serwisowym całkowicie się im udała

#1564 szk2000

szk2000
  • 13 postów
  • SkądPerlejewo

Napisano 20 listopada 2013 - 20:13

Dzisiaj po ciężkim tygodniu oczekiwania dostałem w końcu wymienionego iPhone. Z tego co wyczytałem to jest chyba refub, wgrany ma iOS 6.1.4

#1565 Ponczzek

Ponczzek
  • 6 postów

Napisano 20 listopada 2013 - 21:06

Ja również dziś odebrałem telefon, jednak na moje szczecie/nieszczęście wymienili tylko kabel a nie telefon i mi to w sumie pasuje:) Jako minus mogę powiedzieć, ze pudełko po telefonie wróciło do mnie rozdarte całkiem na jednym rogu, jakby nie potrafili go normalnie otworzyć... I na tacce nie mam IMEI ale w sumie to niewiem czy go kiedykolwiek miałem bo przed oddaniem nie zwróciłem na to niestety uwagi wiec to mój błąd raczej.

#1566 GrabsonGamer

GrabsonGamer
  • 1 postów

Napisano 20 listopada 2013 - 22:08

Witam! Ja chciał bym zapytać czy ktoś oddawał do Regenersis iPhone 5 na gwarancji z rozbitą szybką wyświetlacza z salonu T-mobile ? Jeśli tak to: -ile wyniosła naprawa ? -czy ekran razem z szybką został wymieniony czy cały iPhone został wymieniony na nową sztukę ? -ile dni mam czekać na odzyskanie mojego iP ? Byłem w salonie T-mobile i pytałem się co będzie jak oddam iP na gwarancję z rozbitą szybką i dowiedziałem się ze z poprzednimi modelami było tak ze właściciel iP płacił ok 600zł i dostawał nowego iP pod pretekstem ze iP się nie naprawia a wymienia. Uwierzyłem w to i oddałem go na gwarancję, ale teraz 2 dni od oddania telefonu w salonie T-mobile na gwarancję, jakoś nie wydaję mi się ze to będzie takie piękne, tym bardziej ze w sieci krążą w większości mocno negatywne opinie o Regenersis. Od razu mówię też, ze nie szukałem postów czy wątków z odpowiedzią na moje pytania, bo skazany jestem na używanie internetu mobilnego z limitem transferu danych 5gb na miesiąc i oszczędzam na przeglądaniu internetu ile się da :(

#1567 shilton

shilton
  • 17 postów

Napisano 20 listopada 2013 - 22:43

Powiedzcie mi proszę, co to znaczy REFURB? :( Oddałam swoją piątkę, za którą zapłaciłam 3 tyg temu 3 tysiące i się martwię czy dostanę tego REFURBA, cokolwiek to znaczy.. to jakiś niepełnowartościowy telefon? czy o co chodzi? proszę wyjaśnijcie.. z góry pięknie dziękuję.

#1568 extor

extor
  • 318 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 21 listopada 2013 - 00:52

@Shilton oznacza to ze telefon zostal odnowiony czyli ktos kiedys go oddal na serwis zostal mu wymieniony na nowy a ten wrocil do fabryki, zostala usunieta usterka wymieniona obudowa i szybka. Taki telefon jest pozniej wykorzystywany jako wymiana serwisowa. Jak koledzy pisali numer seryjny zaczynajacy sie od 5 oznacza refurb inna czyli C lub D wskazuje na nowke sztuke w 100% z lini produkcyjnej. Napisz mi tylko czemu nie domagalas sie odrazu wymiany na nowy jak kupilas 3 tygodnie temu? Kiedy oddajesz na niezgodnosc towaru z umowa w ciagu 6m-cy od zakupu uznaje sie ze towar mial wade/usterke w momencie zakupu i masz prawo zarzadac wymiany na nowy. Wtedy wymiany dokonuje sprzedawca a nie serwis producenta. Ty oddajesz sprzedawcy caly komplet z pudelkiem a sprzedawca od reki wydaje ci nowy wolny od wad sprzet.

#1569 shilton

shilton
  • 17 postów

Napisano 21 listopada 2013 - 01:46

@extor, więc kupiłam ten telefon od osoby prywatnej, która kupiła go uprzednio w T-Mobile. Kupiłam go fabrycznie zafoliowanego, więc nie było mowy o używaniu go wcześniej. Po prostu któregoś pięknego dnia po prostu padła mi bateria i już nie chciała się naładować. W Ispocie nawet nie chcieli mi go przyjąć na gwarancję, co mnie mocno zszokowało tłumacząc, iż mój iphone pochodzi ze Stanów i takie telefony nie mają w PL gwarancji. Poszłam do innego serwisu (nie Apple), gdzie po numerach doszli do tego, że jest to telefon z polskiego T-Mobile, a nie z żadnych Stanów. Reasumując - potwierdzili to, co powiedział mi sprzedający. To, że pochodzi z PL to nie mam najmniejszych wątpliwości. Nie mogę żądać na wymienienie nowego, bo ja go na żadną umowę nie brałam, a poprzedni właściciel dostał go od T-Mobile jako przedłużenie umowy, ale z racji, że posiada już piątkę, to tą sprzedawał. Czy jednak mogę? Skoro nie mam żadnej umowy z t-mobilem? No i ostatecznie telefon trafił jako "naprawa gwarancyjna" do nieszczęsnego Regenersisa i obawiam się, że dostanę jakiś bubel! :(( Błagam doradźcie co mam zrobić, bo czekam na naprawę już ponad 14 dni to raz, a dwa, że czytając forum zaczęłam się coraz bardziej przejmować.. No i najważniejsze pytanie - czy jak dostanę jakiegoś REFURBA to czy mogę żądać wymiany na NOWY, a nie REFURBA? No bo kurde.. oddawałam swój, który kupiłam jako NOWY, ja nie chcę żadnego lewego z rynku wtórnego! Proszę pomóżcie..

#1570 cyanide_pl

cyanide_pl
  • 59 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 21 listopada 2013 - 09:06

Tymczasem mój telefon wczoraj zmienił status na "wydany" - wczoraj wieczorem wyszedł z Regenersis, dziś już na stronie DPD widnieje jako wydany kurierowi... Zatem myślę, że po południu w końcu odbiorę :) EDIT: ciekawostka - po wbiciu numeru przesyłki w system DPD pokazuje się informacja o kwocie pobrania w wysokości 681,32 PLN... Odbiorcą jest gdański punkt serwisowy Regenersis (BIMIT-Mita). Bardzo mnie to intryguje, nikt się ze mną nie kontaktował w sprawie odpłatnej naprawy, zakładam zatem, że chodzi o jakieś wewnętrzne rozliczenia. Miał ktoś z Was podobny przypadek?

#1571 shilton

shilton
  • 17 postów

Napisano 21 listopada 2013 - 09:51

@cyanide - wg mnie twój telefon poleciał do Gdańska teraz, a nie do ciebie.. ale btw-to refurb został wydany czy twój powiedzmy "oryginalny" ?

#1572 cyanide_pl

cyanide_pl
  • 59 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 21 listopada 2013 - 09:58

Tak, tak, ja wiem, że poleciał do punktu, a nie bezpośrednio do mnie... Zastanawiam się po prostu o co chodzi z tą kwotą pobrania ;) Nie mam pojęcia jaki telefon jedzie, refurb, nówka, czy może mój nienaprawiony, w systemie serwisu brak jakiejkolwiek dokumentacji.

#1573 sebeq90

sebeq90
  • 22 postów

Napisano 21 listopada 2013 - 11:07

@cyanide_pl Jak chcesz napisz do Regenersis na facebook'u i poproś o raport z wymiany/naprawy to wyślą Ci na adres @,mi bynajmniej nie robili problemów i wysłali...

#1574 imis

imis
  • 93 postów
  • Skądokolice Poznania

Napisano 21 listopada 2013 - 13:40

No, ja właśnie odebrałem swój telefon. Oddałem we wtorek tydzień temu. Tak mnie nastraszyły te opinie w necie, że nie sądziłem że mi przydzielą. Tym bardziej tak szybko. Mój serial zaczyna się od DQGL.... Jak można sprawdzić czy to na pewno refurb? Co więcej, telefon nie ma już simlocka :-)

#1575 scooter10

scooter10
  • 142 postów
  • SkądLublin

Napisano 21 listopada 2013 - 14:03

Właśnie byłem w autoryzowanym salonie orange, 15 dnia od oddania do nich iphona na niezgodność towaru z umową, żeby dowiedzieć się czy mają zamiar go wymienić i domagać się nowego telefonu w przypadku braku decyzji i dowiedziałem się od nich że: "14 ustawowych dni na rozpatrzenie reklamacji nie dotyczy Orange tylko regenersis, bo to regenersis jest sprzedawcą iphonów" Czy to jest prawda, czy ktoś mnie robi w balona? Dodam, że iphone został wysłany do mnie przez kuriera, podobno to ma jakieś znaczenie.


Bzdura, jeśli telefon został zakupiony w Orange to sprawę masz wygraną - domagaj się nowego telefonu w zafoliowanym pudełku. Nie przyjmuj refurba! Nie powinno Ciebie interesować, co dzieje się na linii Orange Polska a Regenersis Warszawa.


A czy ktoś już próbował domagac się nowego telefonu w ten sposób? Poprosiłbym o jakiś wzór pisma , jeśli ktoś ma, bo nie bardzo wiem co mam im napisać.


Edit:
Dzisiaj byłem w salonie orange, dowiedziałem się że moja reklamacja została odrzucona i wyceniona została naprawa na 1300 zł :o. Dowiedziałem się też, że zostało wysłane do mnie pismo 15 listopada przez kuriera, w którym napisali że telefon znajduję się dalej w serwisie i są przeprowadzane ekspertyzy. Kurier był u mnie 18.11 ale nie było mnie w domu i nie mogłem odebrać. Orange twierdzi, że spełniło warunki zawarte w ustawie, nie pomogło żadne przekonywanie ich, że w ciągu 14 dni muszą wysłać decyzje czy reklamacja została przyjęta, a nie pismo że telefon znajduje się w serwisie. Czy da się coś z tym jeszcze zrobić?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 5

0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych