Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1426 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 października 2013 - 13:24

Jeżeli oddałeś na gwarancję, to nie otrzymasz nowego "nowego" bo byś musiał oddać z tytułu rękojmi a nie gwarancji. Co do dostawy, to nie za bardzo wiem skąd mieliby tę dostawę dostać, jeżeli Apple ściągnęło z rynku wszystkie iPhone i na pewno nie robią już dostaw iP5, chyba, że w centralnym magazynie Tmobile ma jeszcze jakieś sztuki.

#1427 kdworaczyk

kdworaczyk
  • 262 postów
  • SkądPsary

Napisano 02 października 2013 - 13:36

Mam takie pytanie wczoraj zauważułem w moim iphonie 5 (używany od 6 miesięcy) jakby odklejał się ekran tzn. jest taki odgłos klikania jajk naciskam na ekran w prawej górnej części ekranu i ugina się ekran jak spojrzy się pod kątem. Nie mam problemu z dotykiem działa wszytsko ale denerwujące jest co chwile takie charakterystyczne "klik" jak sie dotknie w tą częścc ekranu. Czy to jest podstawą do wysłania telefonu do naprawy? Czy może się ta wada w jakiś sposób pogłebiać?

#1428 velvet514

velvet514
  • 6 postów

Napisano 02 października 2013 - 13:44

Jeżeli oddałeś na gwarancję, to nie otrzymasz nowego "nowego" bo byś musiał oddać z tytułu rękojmi a nie gwarancji. Co do dostawy, to nie za bardzo wiem skąd mieliby tę dostawę dostać, jeżeli Apple ściągnęło z rynku wszystkie iPhone i na pewno nie robią już dostaw iP5, chyba, że w centralnym magazynie Tmobile ma jeszcze jakieś sztuki.


Na kwitku gwarancyjnym z t-mobile mam napisane "rekojmia roszczenie naprawy" wiec powinno być ok?

#1429 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 października 2013 - 14:06

Na kwitku gwarancyjnym z t-mobile mam napisane "rekojmia roszczenie naprawy" wiec powinno być ok?


I tak i nie, tak, bo użyta jest rękojmia, ale wyraźnie napisane, że roszczenie naprawy a nie wymiany, więc zafoliowanego pudełka nie dostaniesz, tylko refurba. Gdyby było roszczenie wymiany, to co innego.

#1430 velvet514

velvet514
  • 6 postów

Napisano 02 października 2013 - 14:25

Jeżeli oddałeś na gwarancję, to nie otrzymasz nowego "nowego" bo byś musiał oddać z tytułu rękojmi a nie gwarancji. Co do dostawy, to nie za bardzo wiem skąd mieliby tę dostawę dostać, jeżeli Apple ściągnęło z rynku wszystkie iPhone i na pewno nie robią już dostaw iP5, chyba, że w centralnym magazynie Tmobile ma jeszcze jakieś sztuki.



No to może rzuca nam iphoniki 5S. Wcale a wcale bym się nie obraził.

#1431 Erykos

Erykos
  • 2 847 postów

Napisano 02 października 2013 - 14:26

Albo 5C i wcale bym się nie zdziwił ;).

#1432 5b46927ee6

5b46927ee6
  • 483 postów
  • Płeć:

Napisano 02 października 2013 - 14:29

Takie pytanie: czym się dokładnie te refurby różnią od nówek?

#1433 mateuszns1

mateuszns1
  • 138 postów
  • SkądNowy Sącz/Kraków

Napisano 02 października 2013 - 14:56

Mają używane "bebechy" ale obudowę(z foliami) i baterie nową.

#1434 5b46927ee6

5b46927ee6
  • 483 postów
  • Płeć:

Napisano 02 października 2013 - 15:55

Ee skoro tak to jaki problem? Nawet nie wiemy czy nówki sztuki są nimi naprawdę, skoro obudowa jest generalnie nie rozbieralna. ;)

#1435 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 października 2013 - 20:53

No to może rzuca nam iphoniki 5S. Wcale a wcale bym się nie obraził.


Dobrze, że za marzenia nie zamykają. Spokojnie, będą mieli refurby do czasu aż ostatniemu iPhone 5 nie skończy się gwarancja. Tak samo jak było z 2G, 3G, 3GS i 4.

#1436 NoVyr9

NoVyr9
  • 901 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 03 października 2013 - 18:28

Regeneris oczywiście odmówił nieodpłatnej usługi, bo "zalanie styków gniazda"... Tak siedziałem ze strzykawką i lałem wodę tylko tam. To jest jakiś żart, telefon był kilka razy w łazience to już niby zalany? Ktoś ma jakiś pomysł? Nie chce mi się bawić o taką pierdołę sądowo, może najpierw jakoś z TMobile spróbować i samym Regenerisem?

#1437 MarKoBerlin

MarKoBerlin
  • 332 postów
  • SkądWarszawa/Berlin

Napisano 03 października 2013 - 18:47

Dlatego czasami nie warto sobie zawracać głowę gwarancja bo to oznacza diagnozę i pewna dowolność w ocenie "nieprawidłowego" użytkowania. Regeneris w tym sie specjalizuje i od wielu lat są z nimi problemy, większość użytkowników traktują jako potencjalnych oszustów i wyludzaczy. Z tego co pamietam to powinno sie zwrócić do miejsca gdzie sie towar nabylo i na zasadzie rekojmi powołać sie na niezgodność towaru z umowa oraz zażądać wymiany ( jeszcze zależy ile czasu minęło od zakupu) W Polsce przepisy gwarancyjne są mniej przyjazne dla klienta niż rekojmia.

#1438 NoVyr9

NoVyr9
  • 901 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 03 października 2013 - 18:58

Dlatego czasami nie warto sobie zawracać głowę gwarancja bo to oznacza diagnozę i pewna dowolność w ocenie "nieprawidłowego" użytkowania.
Regeneris w tym sie specjalizuje i od wielu lat są z nimi problemy, większość użytkowników traktują jako potencjalnych oszustów i wyludzaczy.
Z tego co pamietam to powinno sie zwrócić do miejsca gdzie sie towar nabylo i na zasadzie rekojmi powołać sie na niezgodność towaru z umowa oraz zażądać wymiany ( jeszcze zależy ile czasu minęło od zakupu)
W Polsce przepisy gwarancyjne są mniej przyjazne dla klienta niż rekojmia.


Tak go oddałem, bo to 4s który ma rok i 8 msc, więc innej opcji nie było. TMobile wysłało do regenerisów i zadzwonili, że zalane kosztorys 900 zł za styki :D, de facto chyba nie ma innej opcji w tej chwili jak jeszcze pisać reklamację do TMobile, próbować coś tak działać. Inaczej to już tylko rzeczoznawca i zabawa w kotka i myszkę w sądzie. Chyba, że jeszcze im pisemko z kancelarii puszczę, którego się przestraszą i załatwią sprawę.

#1439 MarKoBerlin

MarKoBerlin
  • 332 postów
  • SkądWarszawa/Berlin

Napisano 03 października 2013 - 19:15

Posprawdzaj moze w necie co mówią przepisy gwarancja/rekojmia zdaje sie ze to jest tak ze producent czyli Apple daje 12 mies.a przepisy UE zobowiązują sprzedawcę do 24 mies. od daty zakupu i wtedy działa rekojmia. Co do Regeneris to jest to ich stały nr. sprzęt ma czujniki zawilgocenia (widoczne przez gniazdo) i oni nawet nie bawią sie w diagnozę i rozkrecanie tylko sprawdzają czujnik i wio z powrotem z adnotacja sprzęt po zalaniu, utrata gwarancji i koniec. W praktyce wystarczy ze trzymasz telefon w spodniach i obojętnie czy jest słońce (mogłeś sie spocic) czy deszcz (wilgoć) i czujnik zalatwiony mimo iż telefon normalnie działa. Jakie masz objawy uszkodzenia?

#1440 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 03 października 2013 - 20:29

de facto chyba nie ma innej opcji w tej chwili jak jeszcze pisać reklamację do TMobile, próbować coś tak działać. Inaczej to już tylko rzeczoznawca i zabawa w kotka i myszkę w sądzie.


Nadal płaczesz teraz po innych wątkach, a tak byłeś pewny swego i tak się ze mną kłóciłeś: http://myapple.pl/ip...-z-danymi_.html

Jeżeli myślisz, że pisemko cokolwiek zmieni, to chyba nigdy nie widziałeś działu prawnego takiego giganta jakim jest T-Mobile...

#1441 _iPatryk_

_iPatryk_
  • 205 postów
  • SkądCzęstochowa, Poland

Napisano 04 października 2013 - 10:19

Ja wczoraj oddałem swojego ipka 5 na gwarancje do T-mobile z powodu dziwnie działającego przycisku homme button ,raz działał 3 razy nie.Zobaczymy jak rozpatrza gwarancje.

#1442 velvet514

velvet514
  • 6 postów

Napisano 04 października 2013 - 20:28

Ja wczoraj oddałem swojego ipka 5 na gwarancje do T-mobile z powodu dziwnie działającego przycisku homme button ,raz działał 3 razy nie.Zobaczymy jak rozpatrza gwarancje.


Oj to sobie poczekasz. Bo nie maja wogole iphonow. Ja juz ponad 3 tygodnie czekam :(

#1443 _iPatryk_

_iPatryk_
  • 205 postów
  • SkądCzęstochowa, Poland

Napisano 04 października 2013 - 21:34

uuuu,,, no to pocieszyłeś mnie:( ale w przypadku jak nie uznają gwarancji to odeślą mi telefon i nie beda czekać na dostawę?:(

#1444 skosu

skosu
  • 260 postów
  • SkądKielce, PL

Napisano 04 października 2013 - 21:35

Po mojego kurier przyjechał we wtorek 1.10, 2.10 już u nich był, dopiero dzisiaj zmienili status na ten sam i dodali wieczorem numer listu przewozowego. Dzwoniłem do nich dzisiaj o 15 i nadal był w trakcie serwisowania, konsultant tłumaczył, że mają też dużo telefonów od innych producentów i dobrze, żebym zadzwonił w poniedziałek. Wychodzi na to, że paczkę będę już miał w poniedziałek, bo o 21 status zmienił się na "Wydany" i sprawdzałem na stronie DPD i kurier odebrał przesyłkę. Ciekawe tylko czy mi wymienili, czy nie, ale z tego co tu czytam, raczej nie, bo macie informację, że czekają na dostawę. Szkoda, bo jednak wyciek światła na ekranie w nocy dokucza. Dam znać w poniedziałek co się dzieje :) To już moja druga akcja z Regenersis, kiedyś odsyłałem 4S przez T-Mobile i uwinęli się w równe 7 dni, dostałem oczywiście nowego(refurba).

#1445 devoured

devoured
  • 3 postów

Napisano 05 października 2013 - 14:53

kupiłem nowego IP4 , podczas rozmowy slychac jak charczy glosnik , sprawdzalem na skype -troche mniej ale dalej jest. Mial ktos podobny problem?Odeslal do regenrsis czy sam znalazl solucje do tego?

#1446 velvet514

velvet514
  • 6 postów

Napisano 05 października 2013 - 16:07

kupiłem nowego IP4 , podczas rozmowy slychac jak charczy glosnik , sprawdzalem na skype -troche mniej ale dalej jest. Mial ktos podobny problem?Odeslal do regenrsis czy sam znalazl solucje do tego?


To nie jest dział pomocy technicznej a bynajmniej nie ten temat. Odeślij do regenersis na gwarancję i wtedy podziel się swoja opinią na ich temat.

#1447 EmotiCon02

EmotiCon02
  • 167 postów

Napisano 08 października 2013 - 17:38

Jest tutaj może ktoś kto serwisował niedawno iPhone'a 5 i dostał 5S? W przeszłości zdarzały się takie przypadki, a teraz dodatkowo iPhone 5 nie jest już produkowany. Mam gwarancję do stycznia, lekką wadę ekranu i kombinuję co zrobić, żeby w jak najtańszy sposób wymienić 5 na 5S.

#1448 _iPatryk_

_iPatryk_
  • 205 postów
  • SkądCzęstochowa, Poland

Napisano 08 października 2013 - 17:58

No to nic nie wykombinujesz !! Nie bój się oni bedą mieli tyle iphonów 5 na wymiane aż ostatniemu userowi na świecie skończy się gwarancja..:)

#1449 xzlepek

xzlepek
  • 13 postów

Napisano 10 października 2013 - 11:20

To teraz ja dorzucę klika słów na temat serwisu. Oddałam mojego iPhona 4S 16 GB White w ramach naprawy gwarancyjnej w salonie Play w Arkadii 03.10.2013 (nie oddawajcie pod koniec tygodnia - telefony i tak wysyłają dopiero w poniedziałek rano - taka rada ;) ). O telefon dbałam jak o dziecko, ale po prawie roku użytkowania na ekranie pojawiły się białe paski na całej jego szerokości. Z przyjęciem nie było problemu: ważne jedynie, aby pracownik salonu dokładnie opisał usterkę i sam rzetelnie ocenił stan telefonu (ma taki obowiązek względem serwisu). Do Janek telefon trafił w poniedziałek 07.10.2013, ale w ich systemie widniał jako Black. Za radą kilku osób, które wcześniej się tu wypowiedziały, napisałam do nich wiadomość na FB, odpowiedź otrzymałam prawie natychmiast (a pisałam do nich wieczorem, jakoś koło 20.00) z obietnicą, że się tym zajmą. We wtorek rano w systemie błąd został poprawiony. Tego samego dnia wieczorem telefon otrzymał numer przewozowy, a z samego rana w środę 09.10.2013 został mu zmieniony status na "wydany". Na stronie DPD możecie śledzić swoją przesyłkę z telefonem, dlatego wiem, że do salonu w Arkadii mój telefon trafił około 12.00, a o 13.00 dostałam wiadomość, że mogę zgłosić się po odbiór. Oczywiście dostałam refurba i jak na razie nie dostrzegłam w nim żadnych usterek. Jak widzicie, nie taki Regenersis straszny. Jeśli chcecie uniknąć problemów w "przypadkowym zawilgoceniem" czujników wilgoci to zmuście konsultanta w salonie, żeby napisał o ich stanie w opisie usterki. Powodzenia z wymianami :)

#1450 _iPatryk_

_iPatryk_
  • 205 postów
  • SkądCzęstochowa, Poland

Napisano 10 października 2013 - 15:52

Ja oddałem swojego ipka tydzień temu i dzisiaj otrzymałem refuba .Wygląda jak nówka ,nie mam do czego się doczepić jak narazie jestem zadowolony i nie mam zastrzeżeń do REGENERSIS , oddałem na gwarancje ponieważ dziwnie głośno działał przycisk homme button i nieraz zdarzyło sie że nie działał za pierwszym razem.2 razy też zdarzyło się żę telefon przy 15% bateri się wyłączył. oddałem 3.10 do serwisu dotarł 7.10, a dzisiaj był już do odebrania.Dostałem również naklejkę z nowym nr imei która była naklejona na foli na LCD.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych