Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1376 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 01 września 2013 - 16:57

Możesz użyć wyszukiwarki jeszcze, bo o tym było z 456 razy. Jak ktoś jest na tyle nie poradny, żeby znaleźć coś co pojawia się raz na tydzień na forum, to później jest wielce urażony jak Ty.

#1377 tasmaniec

tasmaniec
  • 585 postów

Napisano 01 września 2013 - 17:01

Mogłaś zacząć od początku... W pierwszym poście zamieściłem z jakiego powodu wysłałem swojego iP. Jak padł moduł Wi-Fi to wymienią raczej bez problemów - chyba, że się gdzieś dopatrzą zalania - lepiej przed wysyłką zrób fotki w salonie lub niech pracownik salonu napisze, że wszystkie widoczne czujniki wilgoci są ok. Nie ma róznicy jak napiszesz, czy gwarancja, czy niezgodność, bo i tak refurba dostaniesz... Pzdr

#1378 mychawroc

mychawroc
  • 3 postów

Napisano 01 września 2013 - 17:14

dziekuję

#1379 pinkbob

pinkbob
  • 3 postów

Napisano 02 września 2013 - 10:29

Pytanie Witam! Czytam te wasze posty i aż włos na głowie się jeży co w tym serwisie wyprawiają. To jest moja pierwsza przygoda z Iphone 5 kupiłem go w T mobile dokładnie 8.04.2013 tylko dlatego, że jak będzie jakaś awaria to oni nie naprawiają tylko wymieniają na nowy telefon(tak powiedzieli w biurze obsługi bo telefon przyszedł kurierem) myślę sobie ok porządna firma. No i parę dni temu zauważyłem żółtą plamę na wyświetlaczu ale pojawia się ona podczas intensywnego użytkowania czyli jak telefon się nagrzeje. No i już miałem iść do salonu go reklamować ale przypadkiem trafiłem na to forum no i masakra co tu czytam. Telefon mam w idealnym stanie jak nowy wszystkie akcesoria też pudełko, słuchawki itd. no i jak czytam że dostanę telefon (nowy) tzn. składany z kilku innych porysowany, pudełko i akcesoria też używane to się zastanawiam czy go oddawać do reklamacji. Może ktoś podpowiedzieć jak to najlepiej rozegrać? Z góry dzięki.

#1380 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 września 2013 - 11:18

Fajnie, że umiesz pisać, szkoda, że zrozumienie czytanego tekstu kuleje. Skąd Ci się wzięło porysany i i używane akcesoria to nie wiem. Pudełko i akcesoria zostają Twoje, a Ty dostajesz refurba i tyle.

#1381 pinkbob

pinkbob
  • 3 postów

Napisano 02 września 2013 - 12:27

Profesor się znalazł jak masz takich porad udzielać to lepiej wcale nie pisz, bo sam lepiej nie piszesz. A to że dostanę refuba, i to że może on nosić ślady użytkowania to wyczytałem właśnie tutaj.Podobno można reklamacje składać na niezgodność towaru, może to ktoś wyjaśnić o co chodzi i czy tak będzie lepiej?. A Tobie już dziękuję.

#1382 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 września 2013 - 12:32

To poczytaj jeszcze, to jest wątek o Regenersis, czego znów nie zrozumiałeś, a nie o niezgodności towaru z umową.

#1383 mateuszns1

mateuszns1
  • 138 postów
  • SkądNowy Sącz/Kraków

Napisano 02 września 2013 - 12:42

Nie wiem gdzie kolega wyczytał ,że może nosić ślady użytkowania? Jak obudowa jest nowa z foliami. Oddawałem kiedyś telefon do tego serwisu(iphone 4) i telefon był w idealnym stanie.

#1384 scooter10

scooter10
  • 142 postów
  • SkądLublin

Napisano 02 września 2013 - 18:56

Chcę oddać iPhona 5 na gwarancję z powodu kilkunastu białych kropek pod wyświetlaczem, niestety upadł mi i mam trochę w gniecioną ramkę obok przycisku power, czy może mi serwis przez to nie uznać gwarancji? iPhone jest z Orange i jestem jego drugim właścicielem. Lepiej oddać do Orange czy bezpośrednio do Regenersis?

#1385 wOOx

wOOx
  • 1 postów

Napisano 02 września 2013 - 20:24

Witam,

Opiszę i swój przypadek. miesiąc temu przestawał działać Sleep/wake. Telefon z lutego b.r. I5. Orange. Jako że mam uraz do Regenersis sprzed ładnych paru lat. Miałem wtedy dość specyficzny telefon Siemens SX1 McLaren. Przestała działać klawiatura oddałem do Ery. Wrócił z Regenersis z unieważnioną Gwarancją że niby zalany (mikrokorozja na płycie głownej) . Nigdy w życiu nie widział wody dbam o telefon jak o dziecko ( choć nie mam ;). Więc tym razem pełen obaw no ale oddałem do orange. 16.08 wieczorem. Dziś rano przyszła informacja że telefon do odbioru. Dostałem telefon zafoliowany z nowym IMEI naklejonym. Nie wiem czy to refurb czy nie ale jestem uspokojony że nie było przejść. A dlaczego ? Ponieważ jakieś 2 miesiące temu spadł mi na chodnik i troszkę się pokiereszował więc byłem pewien że zwalą na uszkodzenie mechaniczne. A tu niespodzianka pozytywna tym razem.

- - - Połączono posty - - -

Do kolegi wyżej. Miałem tak samo. Obicie do białego na obudowie na rogu i to dość mocne. Wymiana bez problemu. Nie mam zdjęcia abyś mógł porównać.

#1386 olab

olab
  • 5 postów

Napisano 03 września 2013 - 13:29

fatalna obsługa

Ktos sie orientuje co sie dzieje z tel w regenersis? Moj jest tam od 31.07 dzisiaj kolejny raz aktualizowali status "W trakcie naprawy w centralnym bla bla bla" i juz powoli zaczyna mnie to wpieniac. Moze znowu maja brak refubow?


To moje drugie negatywne doświadczenie z Regenresis. Za pierwszym razem na wycenę naprawy iphona czekałam 11dni.
Oto odpowiedź na moją reklamację z tym związaną - usprawiedliwieniem były zerwane linie energetyczne :confused::
"Witam,
serdecznie przepraszam za opóźnienie związane z wyceną.
Z początkiem tygodnia mieliśmy problemy techniczne z powodu braku energii elektrycznej, wynikające z zerwania linii energetycznych w okolicy. Z tond też nastąpiło opóźnienie w realizacji zleceń.

Jeszcze raz serdecznie przepraszam za niedogodności związane z wydłużonym okresem serwisowania urządzenia.

Pozdrawiam
Emilia Zaręba "
Natomiast dzisiaj przeszli samych siebie- po 6 dniach od dostarczenia tego telefonu do Janek i po moim 3 telefonie w sprawie wyceny naprawy, otrzymałam informację że telefon gotowy do odbioru. Na moje pytanie jak to możliwe bez akceptacji wyceny z mojej strony, dowiedziałam się że mam jechać do Janek i telefon odebrać bo oni nie mogli go przyjąć! i telefon jest nienaprawiony:evil:Mam odebrać telefon i zawieźć do salonu Playa (mimo że telefon kupiłam w Ispocie) i to Play ma telefon dostarczyć do Regenersis.
Dodam że chciałam skorzystać z odpłatnej naprawy a na stronie Regenersis zachęcają do dostarczenia telefonów do Janek osobiście co w znaczący sposób skróci czas naprawy.
Czy rzeczywiście mają prawo tego żądać?

#1387 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 03 września 2013 - 13:51

A kto im zabroni? Gwarancja to dobrowolne świadczenie producenta.

#1388 olab

olab
  • 5 postów

Napisano 03 września 2013 - 14:24

A kto im zabroni? Gwarancja to dobrowolne świadczenie producenta.


Tylko że Regenersis nie jest producentem. Skoro na stronie informują o możliwości dostarczenia telefonu do siedziby w Jankach a potem ten telefon przyjmują i po 6 dniach każą go od siebie odebrać, to chyba nie można tego nazwać profesjonalną obsługą klienta. Dodam również że gdybym sama nie zadzwoniła do serwisu to mogłabym nadal czekać w przeświadczeniu że ktoś się naprawą zajmuje.

#1389 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 03 września 2013 - 15:00

Ale oddajesz na gwarancje i oddajesz tak, jak Ci producent nakazał, swoją drogą nie rozumiem, czemu oddajesz do najgorszego serwisu w kraju, jak kupiłaś w iSpocie. Oddaj do iSpota.

#1390 olab

olab
  • 5 postów

Napisano 03 września 2013 - 15:28

Ale oddajesz na gwarancje i oddajesz tak, jak Ci producent nakazał, swoją drogą nie rozumiem, czemu oddajesz do najgorszego serwisu w kraju, jak kupiłaś w iSpocie. Oddaj do iSpota.


Zgadzam się że Regenersis jest najgorszym serwisem w kraju i chcąc uniknąć kontaktu z tym serwisem zdecydowałam się kupić telefon w Ispocie żeby nie mieć powiązania z żadnym operatorem i korzystać z innego serwisu w razie konieczności naprawy. Niestety telefon zakupiony w Ispocie okazał się telefonem sieci Play a ta korzysta z serwisu Regenersis:evil:

#1391 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 03 września 2013 - 17:19

Zgadzam się że Regenersis jest najgorszym serwisem w kraju i chcąc uniknąć kontaktu z tym serwisem zdecydowałam się kupić telefon w Ispocie żeby nie mieć powiązania z żadnym operatorem i korzystać z innego serwisu w razie konieczności naprawy. Niestety telefon zakupiony w Ispocie okazał się telefonem sieci Play a ta korzysta z serwisu Regenersis:evil:


Może to trochę zahaczyć o OT, ale może jednak warto by było sprawdzić, czy w takim przypadku iSpot nie powinien stracić autoryzacji. W końcu to niby premium reseller, a po premierach załatwiają na lewo iPhoney od operatorów...

#1392 dawid595

dawid595
  • 493 postów

Napisano 05 września 2013 - 18:10

Dzisiaj z serwisu wrócił mój iPhone, po prawie miesiącu od oddania. Na pierwszy rzut oka wszystko było ok, ale do czasu gdy postanowiłem zapytać się Siri o najbliższy mecz. Odpowiedziała mi dziwnym, zachrypniętym głosem. Czy może być to wada głośnika? Nie wiem czy znów wysyłać telefon.

#1393 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 05 września 2013 - 18:58

Dzisiaj z serwisu wrócił mój iPhone, po prawie miesiącu od oddania. Na pierwszy rzut oka wszystko było ok, ale do czasu gdy postanowiłem zapytać się Siri o najbliższy mecz. Odpowiedziała mi dziwnym, zachrypniętym głosem.
Czy może być to wada głośnika?
Nie wiem czy znów wysyłać telefon.


Może po prostu się przeziębiła? Poczekaj parę dni, pewnie weźmie jakieś leki i jej przejdzie :D

#1394 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 września 2013 - 09:42

Może to trochę zahaczyć o OT, ale może jednak warto by było sprawdzić, czy w takim przypadku iSpot nie powinien stracić autoryzacji. W końcu to niby premium reseller, a po premierach załatwiają na lewo iPhoney od operatorów...


Ja ich nie bronię, ale nie koniecznie na lewo, brali od innego oficjalnego dystrybutora, który przy okazji jest też operatorem sieci kom.

#1395 proxx

proxx
  • 1 264 postów

Napisano 11 września 2013 - 16:55

Nadal próbując oddać porysowany,pekniety tył telefonu nie ma co liczyć na gwarancje? Tłumacza się ze wada powstała z upadku? Czy coś się zmieniło?

#1396 waluigi

waluigi
  • 708 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 12 września 2013 - 14:16

Hej ja mam jeszcze pytanie, można wysłać telefon bezpośrednio do Regenersis jeśli był kupiony w Orange? Bo podejrzewam że wysłanie go tym sposobem, kurierem będzie jednak szybsze niż zostawienie w serwisie Orange (tym bardziej, że jak swego czasu oddawałem 4 to salon Orange wysłał ją dopiero po dwóch tygodniach…). Nie chciałbym jednak żeby robili jakieś problemy jak te opisane kilka postów wyżej (sytuacja z salonem Play). Pzdr

#1397 fna

fna
  • 7 postów

Napisano 14 września 2013 - 18:54

Witam ja 12.09 wysłałem 2 raz swojego iphone 5 problem z przyciskiem sleep/power bardzo znana usterka. Za pierwszym razem poległem : serwis nie stwierdził usterki ale teraz nagrałem film opisując pokazując i porównując do mojego drugiego ip 5 i wszystko widać na tym filmiku wypaliłem na płycie opisałem dodatkowo na kartce usterkę dołączyłem do pudełka wysłałem maile z opisem i linkiem do pobrania filmiku oraz zadzwoniłem na infolinie kolejno opisujac itp i zobaczymy czy dostane refuba

#1398 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 14 września 2013 - 22:35

Hej ja mam jeszcze pytanie, można wysłać telefon bezpośrednio do Regenersis jeśli był kupiony w Orange? Bo podejrzewam że wysłanie go tym sposobem, kurierem będzie jednak szybsze niż zostawienie w serwisie Orange (tym bardziej, że jak swego czasu oddawałem 4 to salon Orange wysłał ją dopiero po dwóch tygodniach…). Nie chciałbym jednak żeby robili jakieś problemy jak te opisane kilka postów wyżej (sytuacja z salonem Play).

Pzdr


Mozesz. Dolaczasz jedynie dowod zakupu z Orange. Orange i tak by go tam wyslalo wiec jesli zrobisz to osobiscie zaoszczedzisz sobie troszke czasu i jezdzenia do salonu.

- - - Połączono posty - - -

Witam ja 12.09 wysłałem 2 raz swojego iphone 5 problem z przyciskiem sleep/power bardzo znana usterka. Za pierwszym razem poległem : serwis nie stwierdził usterki ale teraz nagrałem film opisując pokazując i porównując do mojego drugiego ip 5 i wszystko widać na tym filmiku wypaliłem na płycie opisałem dodatkowo na kartce usterkę dołączyłem do pudełka wysłałem maile z opisem i linkiem do pobrania filmiku oraz zadzwoniłem na infolinie kolejno opisujac itp i zobaczymy czy dostane refuba


Jesli ustosunkuja sie do Twojej wersji to niewatpliwie dostaniesz refurba. Zawsze na wymiane daja refurby :(

#1399 fna

fna
  • 7 postów

Napisano 15 września 2013 - 21:19

Jak myślicie przyjmą mi tym razem tel na gwarancje czy znowu odeślą?;(

#1400 PSlowik

PSlowik
  • 4 postów

Napisano 16 września 2013 - 10:03

ja oddalem 5.09.2013 iphone 5 klaiwsze power sleep znana usterka przyszedl wymieniony 10.09.2013 regenersis




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych