Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1376
Napisano 01 września 2013 - 16:57
#1377
Napisano 01 września 2013 - 17:01
#1378
Napisano 01 września 2013 - 17:14
#1379
Napisano 02 września 2013 - 10:29
#1380
Napisano 02 września 2013 - 11:18
#1381
Napisano 02 września 2013 - 12:27
#1382
Napisano 02 września 2013 - 12:32
#1383
Napisano 02 września 2013 - 12:42
#1384
Napisano 02 września 2013 - 18:56
#1385
Napisano 02 września 2013 - 20:24
Opiszę i swój przypadek. miesiąc temu przestawał działać Sleep/wake. Telefon z lutego b.r. I5. Orange. Jako że mam uraz do Regenersis sprzed ładnych paru lat. Miałem wtedy dość specyficzny telefon Siemens SX1 McLaren. Przestała działać klawiatura oddałem do Ery. Wrócił z Regenersis z unieważnioną Gwarancją że niby zalany (mikrokorozja na płycie głownej) . Nigdy w życiu nie widział wody dbam o telefon jak o dziecko ( choć nie mam . Więc tym razem pełen obaw no ale oddałem do orange. 16.08 wieczorem. Dziś rano przyszła informacja że telefon do odbioru. Dostałem telefon zafoliowany z nowym IMEI naklejonym. Nie wiem czy to refurb czy nie ale jestem uspokojony że nie było przejść. A dlaczego ? Ponieważ jakieś 2 miesiące temu spadł mi na chodnik i troszkę się pokiereszował więc byłem pewien że zwalą na uszkodzenie mechaniczne. A tu niespodzianka pozytywna tym razem.
- - - Połączono posty - - -
Do kolegi wyżej. Miałem tak samo. Obicie do białego na obudowie na rogu i to dość mocne. Wymiana bez problemu. Nie mam zdjęcia abyś mógł porównać.
#1386
Napisano 03 września 2013 - 13:29
Ktos sie orientuje co sie dzieje z tel w regenersis? Moj jest tam od 31.07 dzisiaj kolejny raz aktualizowali status "W trakcie naprawy w centralnym bla bla bla" i juz powoli zaczyna mnie to wpieniac. Moze znowu maja brak refubow?
To moje drugie negatywne doświadczenie z Regenresis. Za pierwszym razem na wycenę naprawy iphona czekałam 11dni.
Oto odpowiedź na moją reklamację z tym związaną - usprawiedliwieniem były zerwane linie energetyczne :confused::
"Witam,
serdecznie przepraszam za opóźnienie związane z wyceną.
Z początkiem tygodnia mieliśmy problemy techniczne z powodu braku energii elektrycznej, wynikające z zerwania linii energetycznych w okolicy. Z tond też nastąpiło opóźnienie w realizacji zleceń.
Jeszcze raz serdecznie przepraszam za niedogodności związane z wydłużonym okresem serwisowania urządzenia.
Pozdrawiam
Emilia Zaręba "
Natomiast dzisiaj przeszli samych siebie- po 6 dniach od dostarczenia tego telefonu do Janek i po moim 3 telefonie w sprawie wyceny naprawy, otrzymałam informację że telefon gotowy do odbioru. Na moje pytanie jak to możliwe bez akceptacji wyceny z mojej strony, dowiedziałam się że mam jechać do Janek i telefon odebrać bo oni nie mogli go przyjąć! i telefon jest nienaprawiony:evil:Mam odebrać telefon i zawieźć do salonu Playa (mimo że telefon kupiłam w Ispocie) i to Play ma telefon dostarczyć do Regenersis.
Dodam że chciałam skorzystać z odpłatnej naprawy a na stronie Regenersis zachęcają do dostarczenia telefonów do Janek osobiście co w znaczący sposób skróci czas naprawy.
Czy rzeczywiście mają prawo tego żądać?
#1387
Napisano 03 września 2013 - 13:51
#1388
Napisano 03 września 2013 - 14:24
A kto im zabroni? Gwarancja to dobrowolne świadczenie producenta.
Tylko że Regenersis nie jest producentem. Skoro na stronie informują o możliwości dostarczenia telefonu do siedziby w Jankach a potem ten telefon przyjmują i po 6 dniach każą go od siebie odebrać, to chyba nie można tego nazwać profesjonalną obsługą klienta. Dodam również że gdybym sama nie zadzwoniła do serwisu to mogłabym nadal czekać w przeświadczeniu że ktoś się naprawą zajmuje.
#1389
Napisano 03 września 2013 - 15:00
#1390
Napisano 03 września 2013 - 15:28
Ale oddajesz na gwarancje i oddajesz tak, jak Ci producent nakazał, swoją drogą nie rozumiem, czemu oddajesz do najgorszego serwisu w kraju, jak kupiłaś w iSpocie. Oddaj do iSpota.
Zgadzam się że Regenersis jest najgorszym serwisem w kraju i chcąc uniknąć kontaktu z tym serwisem zdecydowałam się kupić telefon w Ispocie żeby nie mieć powiązania z żadnym operatorem i korzystać z innego serwisu w razie konieczności naprawy. Niestety telefon zakupiony w Ispocie okazał się telefonem sieci Play a ta korzysta z serwisu Regenersis:evil:
#1391
Napisano 03 września 2013 - 17:19
Zgadzam się że Regenersis jest najgorszym serwisem w kraju i chcąc uniknąć kontaktu z tym serwisem zdecydowałam się kupić telefon w Ispocie żeby nie mieć powiązania z żadnym operatorem i korzystać z innego serwisu w razie konieczności naprawy. Niestety telefon zakupiony w Ispocie okazał się telefonem sieci Play a ta korzysta z serwisu Regenersis:evil:
Może to trochę zahaczyć o OT, ale może jednak warto by było sprawdzić, czy w takim przypadku iSpot nie powinien stracić autoryzacji. W końcu to niby premium reseller, a po premierach załatwiają na lewo iPhoney od operatorów...
#1392
Napisano 05 września 2013 - 18:10
#1393
Napisano 05 września 2013 - 18:58
Dzisiaj z serwisu wrócił mój iPhone, po prawie miesiącu od oddania. Na pierwszy rzut oka wszystko było ok, ale do czasu gdy postanowiłem zapytać się Siri o najbliższy mecz. Odpowiedziała mi dziwnym, zachrypniętym głosem.
Czy może być to wada głośnika?
Nie wiem czy znów wysyłać telefon.
Może po prostu się przeziębiła? Poczekaj parę dni, pewnie weźmie jakieś leki i jej przejdzie
#1394
Napisano 06 września 2013 - 09:42
Może to trochę zahaczyć o OT, ale może jednak warto by było sprawdzić, czy w takim przypadku iSpot nie powinien stracić autoryzacji. W końcu to niby premium reseller, a po premierach załatwiają na lewo iPhoney od operatorów...
Ja ich nie bronię, ale nie koniecznie na lewo, brali od innego oficjalnego dystrybutora, który przy okazji jest też operatorem sieci kom.
#1395
Napisano 11 września 2013 - 16:55
#1396
Napisano 12 września 2013 - 14:16
#1397
Napisano 14 września 2013 - 18:54
#1398
Napisano 14 września 2013 - 22:35
Hej ja mam jeszcze pytanie, można wysłać telefon bezpośrednio do Regenersis jeśli był kupiony w Orange? Bo podejrzewam że wysłanie go tym sposobem, kurierem będzie jednak szybsze niż zostawienie w serwisie Orange (tym bardziej, że jak swego czasu oddawałem 4 to salon Orange wysłał ją dopiero po dwóch tygodniach…). Nie chciałbym jednak żeby robili jakieś problemy jak te opisane kilka postów wyżej (sytuacja z salonem Play).
Pzdr
Mozesz. Dolaczasz jedynie dowod zakupu z Orange. Orange i tak by go tam wyslalo wiec jesli zrobisz to osobiscie zaoszczedzisz sobie troszke czasu i jezdzenia do salonu.
- - - Połączono posty - - -
Witam ja 12.09 wysłałem 2 raz swojego iphone 5 problem z przyciskiem sleep/power bardzo znana usterka. Za pierwszym razem poległem : serwis nie stwierdził usterki ale teraz nagrałem film opisując pokazując i porównując do mojego drugiego ip 5 i wszystko widać na tym filmiku wypaliłem na płycie opisałem dodatkowo na kartce usterkę dołączyłem do pudełka wysłałem maile z opisem i linkiem do pobrania filmiku oraz zadzwoniłem na infolinie kolejno opisujac itp i zobaczymy czy dostane refuba
Jesli ustosunkuja sie do Twojej wersji to niewatpliwie dostaniesz refurba. Zawsze na wymiane daja refurby
#1399
Napisano 15 września 2013 - 21:19
#1400
Napisano 16 września 2013 - 10:03
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych