Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iSpot - Arkadia - Warszawa - Skandal!


  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#26 Marcell_80

Marcell_80
  • 454 posts
  • SkądWarszawa

Posted 28 January 2009 - 21:46

dobry zart :)

#27 bugmenot

bugmenot
  • 531 posts

Posted 28 January 2009 - 21:48

FACET CHCIAL ZROBIC CI COS TANIEJ!!! MOGLES JEDYNIE WKU***** SIE NA PIZZE NA OBUDOWIE!

#28 robbix

robbix
  • 117 posts

Posted 28 January 2009 - 21:53

i o to ze nie poinformował ze to zrobi prywatnie, i AŻ o tą pizze... Są ludzie którzy dbają o sprzęt, i gdy nagle ktoś oddaje go w takim stanie to krew zalewa..

#29 bugmenot

bugmenot
  • 531 posts

Posted 28 January 2009 - 21:56

Ja dbam, nawrzeszczal bym na nich ale bym im tez zaplacil

#30 Marcell_80

Marcell_80
  • 454 posts
  • SkądWarszawa

Posted 28 January 2009 - 22:03

FACET CHCIAL ZROBIC CI COS TANIEJ!!! MOGLES JEDYNIE WKU***** SIE NA PIZZE NA OBUDOWIE!

Facet chcial zarobic na lewo w godzinach pracy!!!
Przy tym w dupie mając mój sprzęt!

#31 Koyot

Koyot
  • 947 posts

Posted 28 January 2009 - 22:11

Ja dbam, nawrzeszczal bym na nich ale bym im tez zaplacil


Chyba nie Ty, tylko Twój tatuś albo mamusia. Rzuciło mi się w oczy kilka Twoich postów i z pewnością moge stwierdzić, że nie zostały napisane przez dorosłą, racjonalną osobę.

Poziom wypowiedzi na tym forum systematycznie spada na łeb na szyję...

Co do tematu - każdy będzie miał swoją wersję wydarzeń, i rzeczywiście tym razem według tej opowieści znowu pracownicy iSpotu popisali się naprawdę profesjonalnym i ludzkim podejściem do klienta. Podziękować.

#32 bugmenot

bugmenot
  • 531 posts

Posted 28 January 2009 - 22:27

Koyot nie jestes dobry w przewidywaniu :lol::lol:

#33 bezybezy

bezybezy
  • 603 posts

Posted 28 January 2009 - 22:29

Facet chcial zarobic na lewo w godzinach pracy!!!

Z całym szcunkiem, ale to nie Twoja sprawa. Niech się martwi iSpot - ich pracownik, ich system pracy. Nie lubię takiej pseudo moralności. Szczególnie jeżeli chodzi o AŻ 50 zł.
Usługa została wykonana - powinieneś zapłacić.
Brudny laptop - dycha mniej albo wyczyścić.
Tyle w sprawie.

#34 Koyot

Koyot
  • 947 posts

Posted 28 January 2009 - 22:31

Koyot nie jestes dobry w przewidywaniu :lol::lol:


Nie przewiduję, tylko stwierdzam/wyciągam wnioski. Czytaj ze zrozumieniem.

#35 bugmenot

bugmenot
  • 531 posts

Posted 28 January 2009 - 22:32

Wlasnie, nie robimy offtopa, jak cos to na PM

#36 Marcell_80

Marcell_80
  • 454 posts
  • SkądWarszawa

Posted 28 January 2009 - 22:43

Bezybezy - ty chyba nie rozumiesz problemu. Przykład: idzież to marketu,walisz zakupy do wózka,podjezdzasz do kasy a kasjerka bez nabijania towaru mówi: ....poproszę 500 zł ../.co robisz?

#37 dliwski

dliwski


  • 15306 posts
  • SkądWarszawa

Posted 28 January 2009 - 22:46

Powinieneś napisać: idziesz do marketu, podjeżdżasz do kasy i chcesz "naprawić" suszarkę, a kasjerka bez nabijania prosi o 50zł.

#38 bezybezy

bezybezy
  • 603 posts

Posted 28 January 2009 - 22:48

poczekaj... znałeś cenę usługi, bo na tyle się umówiłeś. Nie zażyczyli sobie nagle 150 zł nie wiadomo za co... Poza tym zostawiłeś laptopa. Nie wiesz czy koleś nie siedział po godzinach i nie poświęcał własnego czasu żeby to zrobić.

#39 virgin71

virgin71



  • 12562 posts
  • SkądWrocław

Posted 28 January 2009 - 23:15

Ja osobiście mam nadzieję, że nie spotkam się z takim typem kmiota w realu, bo to jest granda, umówić się na usługę i nie zapłacić. Ty ich oszukałeś, tak samo, jak oni mogli w tym momencie zabrać laptopa i schować na zapleczu, dodając, że, nigdy nie brali nic od Ciebie. To, że powinieneś zapłacić to nie żart, tylko niektórzy ludzie mają poczucie dobrego smaku. Uważasz, że nie miałeś problemu BlueConnect? tak? To nie prawda, nie wiedziałeś, co i jak ustawić w sprzęcie sprzedanym przez Erę i to oni powinni Ci powiedzieć co i jak ustawić.

#40 iPaweł

iPaweł
  • 811 posts
  • SkądПри́п'ять

Posted 28 January 2009 - 23:48

Dla mnie sytuacja jest jasna Zrobione-płacisz a jeśli tobie nie odpowiada że zrobił to pomijając iSpot to zapłać mu i idź do kierownika i powiedz jak cała sytuacja wygląda, i że martwi cię to że pracownicy iSpot "PRZYJMUJĄ PRYWATNE ZLECENIA PODCZAS PRACY bo nie możesz stwierdzić czy on to robił w trakcie pracy czy po." Co do brudnego laptopa..... no sorry... ty poszedłeś do sklepu i zostawiłeś tam komputer.... Komputer zostawiłeś na krzywy ryj i to ci pasowało (a jeśli nie to trzeba było nie przystawać na takie warunki ) ale zrobienie internetu w ten sposób już nie.... trochę konsekwencji!!! Powinieneś przeprosić tego ziomka który wykonał tę usługę i zapłacić mu.

#41 bezybezy

bezybezy
  • 603 posts

Posted 29 January 2009 - 00:04

Zrobione-płacisz a jeśli tobie nie odpowiada że zrobił to pomijając iSpot to zapłać mu i idź do kierownika i powiedz jak cała sytuacja wygląda, i że martwi cię to że pracownicy iSpot "PRZYJMUJĄ PRYWATNE ZLECENIA PODCZAS PRACY bo nie możesz stwierdzić czy on to robił w trakcie pracy czy po."

Dokładnie tak to powinno wyglądać.

#42 adi3124

adi3124
  • 531 posts
  • SkądGdynia

Posted 29 January 2009 - 00:20

Ja ciebie rozumiem i też bym nie zapłacił ... Najlepiej trzeba było napisać na forum co nie działa , zaraz ktoś by ci pomógł bez pizzy , lewych pieniędzy itp .

#43 Marcell_80

Marcell_80
  • 454 posts
  • SkądWarszawa

Posted 29 January 2009 - 08:34

Ja ciebie rozumiem i też bym nie zapłacił ... Najlepiej trzeba było napisać na forum co nie działa , zaraz ktoś by ci pomógł bez pizzy , lewych pieniędzy itp .


nie mialem jak ,bo niedzialal mi internet a z iphone mi sie jakos nie chcialo.

Dla mnie sprawa jest jasna, usluga = paragon,reszta to nie moja sprawa.Jesli sprzedawca nie moze dac paragonu oznacza to ze zadnej usugi nie bylo.proste jak drut.

pomijajac wypowiedz jednego z kolegow to bluconnect dziala i mial dobre ustawienia bo nawet wyswietlal ze pobiera dane ,problem byl w ustawieniach preferencji sieci.

Dla mnie sprawa jest oczywista BRAK PARAGONU = BRAK USLUGI = BRAK ZAPLATY

#44 bezybezy

bezybezy
  • 603 posts

Posted 29 January 2009 - 08:48

Dla mnie sprawa jest oczywista BRAK PARAGONU = BRAK USLUGI = BRAK ZAPLATY

LOL
Są ludzie i są... taborety a najgorzej urodzić się klamką ;)

Gostek powinien zabrać laptopa, przestawić z powrotem ustawienia. A Ty byś się bujał dalej.

#45 dariuszroman

dariuszroman
  • 189 posts
  • SkądWarszawa

Posted 29 January 2009 - 09:05

Fajnie rozwija się ten temat. Marcell_80 ulotnij się z forum bo niektórzy zaraz cię ukamieniują. Wszystko to wychowanie i zasady postępowania między ludźmi. Marcell więcej jż nic nie naprawi w tym iSpocie nawet jeśli będzie tego bardzo pragnął, a Pan z iSpotu nawet jeśli zabierze mu to 3 minuty a wykracza poza jego obowiązki wykręci się katarem. A ja myślałem że moje pokolenie (35+) pamięta komunę i trochę z niej do życia wkłada. A tu okazuje się że jeszcze kolejne musi wymrzeć aby w tym kraju było choć odrobinę lepiej. Ja bym kasę dał, ale powiedział bym trochę o dbaniu o nie swoj sprzęt. Poza tym, jak by się Marcell czuł gdyby pomógł komuś kto by mu nie okazał wdzięczności na którą liczył. Czy za przyniesienie zgubionego portfela, który przypadkowo wpadł w błoto, też powinno się dostać paragon?

#46 Marcell_80

Marcell_80
  • 454 posts
  • SkądWarszawa

Posted 29 January 2009 - 09:21

nie zamierzam sieulatniac,nie widzę powodu. a co do mojego ukaminiowania to te osoby które tu mnie obrażają to pewnie pracownicy ispoto ;)

#47 bezybezy

bezybezy
  • 603 posts

Posted 29 January 2009 - 09:24

Kamieniowanie nic nie da ani nie pomoże ;)
Nistety po latach komuny, w naszym kraju, powiedzenie "klient nasz pan" nabrało przegięciowego znaczenia. Ów klient myśli, że jak się czegoś tam się dorobił i stać go, żeby kupić rzecz x za y PLN, to jest gość, pan i władca. Może szntażować, straszyć, tupać nóżkami a wszyscy inni mają skakać i lizać buty. Dlaczego? Bo to KLIENT. A tak na prawdę, to chamstwo i słoma wychodzą butami. Inna sprawa, że poziom obsługi również jest niski, szczególnie w branży elektronicznej.
Cóż jaki kraj tacy klienci i sprzedawcy. Duuuużo jeszcze wody upłynie zanim to się zmieni.

---- Dodano 29-01-2009 o godzinie 11:42 ----
Marcell - dla wyjaśnienia. Mam awersję do iSpotów, nie mam i nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Niczego tam nie kupiłem i mam nadzieję, że nigdy nie bedę musiał kupować po tych chorych cenach. Jak w iSpocie usłyszałem, że Apple nie produkuje routerów a jedynie AP :o, zdanie na temat obsługi także sobie wyrobiłem.
Niestety nie zmienia to oceny całej sytuacji.

#48 dariuszroman

dariuszroman
  • 189 posts
  • SkądWarszawa

Posted 29 January 2009 - 09:48

Ludzie skończmy ten temat bo się na siebie obrażamy i wieszamy na sobie psy, a chyba nie o to chodziło.

#49 Roberto

Roberto
  • 13752 posts
  • SkądWrocław

Posted 29 January 2009 - 10:03

a co do mojego ukaminiowania to te osoby które tu mnie obrażają to pewnie pracownicy ispoto ;)

marny żart

sorry, ale naprawdę uważasz, że to w porządku nie płacić za coś, co ktoś ci naprawił? do tego coś co wychodzi poza zakres jego kompetencji? (iSpot nie jest helpdsekiem blueconnect!)

#50 Marcell_80

Marcell_80
  • 454 posts
  • SkądWarszawa

Posted 29 January 2009 - 10:15

AKURAT TEN W ARKADI JEST HELPEDSKIEM BO ONI GO TAM SPREZEDAJA




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users