

iSpot - Arkadia - Warszawa - Skandal!
#26
Posted 28 January 2009 - 21:46

#27
Posted 28 January 2009 - 21:48
#28
Posted 28 January 2009 - 21:53
#29
Posted 28 January 2009 - 21:56
#30
Posted 28 January 2009 - 22:03
Facet chcial zarobic na lewo w godzinach pracy!!!FACET CHCIAL ZROBIC CI COS TANIEJ!!! MOGLES JEDYNIE WKU***** SIE NA PIZZE NA OBUDOWIE!
Przy tym w dupie mając mój sprzęt!
#31
Posted 28 January 2009 - 22:11
Ja dbam, nawrzeszczal bym na nich ale bym im tez zaplacil
Chyba nie Ty, tylko Twój tatuś albo mamusia. Rzuciło mi się w oczy kilka Twoich postów i z pewnością moge stwierdzić, że nie zostały napisane przez dorosłą, racjonalną osobę.
Poziom wypowiedzi na tym forum systematycznie spada na łeb na szyję...
Co do tematu - każdy będzie miał swoją wersję wydarzeń, i rzeczywiście tym razem według tej opowieści znowu pracownicy iSpotu popisali się naprawdę profesjonalnym i ludzkim podejściem do klienta. Podziękować.
#32
Posted 28 January 2009 - 22:27

#33
Posted 28 January 2009 - 22:29
Z całym szcunkiem, ale to nie Twoja sprawa. Niech się martwi iSpot - ich pracownik, ich system pracy. Nie lubię takiej pseudo moralności. Szczególnie jeżeli chodzi o AŻ 50 zł.Facet chcial zarobic na lewo w godzinach pracy!!!
Usługa została wykonana - powinieneś zapłacić.
Brudny laptop - dycha mniej albo wyczyścić.
Tyle w sprawie.
#34
Posted 28 January 2009 - 22:31
Koyot nie jestes dobry w przewidywaniu
:lol:
Nie przewiduję, tylko stwierdzam/wyciągam wnioski. Czytaj ze zrozumieniem.
#35
Posted 28 January 2009 - 22:32
#36
Posted 28 January 2009 - 22:43
#37
Posted 28 January 2009 - 22:46
#38
Posted 28 January 2009 - 22:48
#39
Posted 28 January 2009 - 23:15
#40
Posted 28 January 2009 - 23:48
#41
Posted 29 January 2009 - 00:04
Dokładnie tak to powinno wyglądać.Zrobione-płacisz a jeśli tobie nie odpowiada że zrobił to pomijając iSpot to zapłać mu i idź do kierownika i powiedz jak cała sytuacja wygląda, i że martwi cię to że pracownicy iSpot "PRZYJMUJĄ PRYWATNE ZLECENIA PODCZAS PRACY bo nie możesz stwierdzić czy on to robił w trakcie pracy czy po."
#42
Posted 29 January 2009 - 00:20
#43
Posted 29 January 2009 - 08:34
Ja ciebie rozumiem i też bym nie zapłacił ... Najlepiej trzeba było napisać na forum co nie działa , zaraz ktoś by ci pomógł bez pizzy , lewych pieniędzy itp .
nie mialem jak ,bo niedzialal mi internet a z iphone mi sie jakos nie chcialo.
Dla mnie sprawa jest jasna, usluga = paragon,reszta to nie moja sprawa.Jesli sprzedawca nie moze dac paragonu oznacza to ze zadnej usugi nie bylo.proste jak drut.
pomijajac wypowiedz jednego z kolegow to bluconnect dziala i mial dobre ustawienia bo nawet wyswietlal ze pobiera dane ,problem byl w ustawieniach preferencji sieci.
Dla mnie sprawa jest oczywista BRAK PARAGONU = BRAK USLUGI = BRAK ZAPLATY
#44
Posted 29 January 2009 - 08:48
LOLDla mnie sprawa jest oczywista BRAK PARAGONU = BRAK USLUGI = BRAK ZAPLATY
Są ludzie i są... taborety a najgorzej urodzić się klamką

Gostek powinien zabrać laptopa, przestawić z powrotem ustawienia. A Ty byś się bujał dalej.
#45
Posted 29 January 2009 - 09:05
#46
Posted 29 January 2009 - 09:21

#47
Posted 29 January 2009 - 09:24

Nistety po latach komuny, w naszym kraju, powiedzenie "klient nasz pan" nabrało przegięciowego znaczenia. Ów klient myśli, że jak się czegoś tam się dorobił i stać go, żeby kupić rzecz x za y PLN, to jest gość, pan i władca. Może szntażować, straszyć, tupać nóżkami a wszyscy inni mają skakać i lizać buty. Dlaczego? Bo to KLIENT. A tak na prawdę, to chamstwo i słoma wychodzą butami. Inna sprawa, że poziom obsługi również jest niski, szczególnie w branży elektronicznej.
Cóż jaki kraj tacy klienci i sprzedawcy. Duuuużo jeszcze wody upłynie zanim to się zmieni.
---- Dodano 29-01-2009 o godzinie 11:42 ----
Marcell - dla wyjaśnienia. Mam awersję do iSpotów, nie mam i nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Niczego tam nie kupiłem i mam nadzieję, że nigdy nie bedę musiał kupować po tych chorych cenach. Jak w iSpocie usłyszałem, że Apple nie produkuje routerów a jedynie AP

Niestety nie zmienia to oceny całej sytuacji.
#48
Posted 29 January 2009 - 09:48
#49
Posted 29 January 2009 - 10:03
marny żarta co do mojego ukaminiowania to te osoby które tu mnie obrażają to pewnie pracownicy ispoto
sorry, ale naprawdę uważasz, że to w porządku nie płacić za coś, co ktoś ci naprawił? do tego coś co wychodzi poza zakres jego kompetencji? (iSpot nie jest helpdsekiem blueconnect!)
#50
Posted 29 January 2009 - 10:15
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users