

---- Dodano 14-01-2009 o godzinie 01:23 ----
Ale jeśli rzeczywiście wymieniacie to pełen szacun dla Was!
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 13 stycznia 2009 - 23:22
Napisano 13 stycznia 2009 - 23:28
Napisano 16 stycznia 2009 - 13:52
Napisano 16 stycznia 2009 - 14:07
Napisano 16 stycznia 2009 - 17:41
Napisano 16 stycznia 2009 - 17:43
Napisano 17 stycznia 2009 - 05:45
Napisano 17 stycznia 2009 - 08:09
Napisano 17 stycznia 2009 - 12:46
Napisano 17 stycznia 2009 - 18:03
Napisano 26 stycznia 2009 - 10:00
Jak mówi przysłowie mówi: „Mądry Polak po szkodzie”. Oglądajcie kupowane towary, takie czasy teraz mamy. Trzeba być naprawdę namolnym i uciążliwym przy zakupie, aby nie zostać oszukanym przez nieuczciwą firmę.
Napisano 26 stycznia 2009 - 11:19
Napisano 26 stycznia 2009 - 12:15
Napisano 26 stycznia 2009 - 12:51
Witam
Recenzja bardzo mi odpowiada. Jest napisana nie tylko dla "starych" wyżeraczy jabłek ale dla każdego, a jak wiemy roztropny nabywca najpierw próbuje się czegoś dowiedzieć na temat sprzętu, który ma zamiar kupić - przynajnmiej ja tak zrobiłem rok temu kupując lapka dla córki. No może faktycznie co nie co jest troszkę przekoloryzowane in+.
Nie zgodzę się z argumentacją rafalz - to nie tak - kupowałem, kupuję i będę kupował różnego rodzaju przedmioty o różnej wartości (między innymi laptoty appla) i jeśli są zapakowane fabrycznie nie rozbebeszam całego opakowania przy kupnie. Może jestem naiwny ale wierzę sprzedawcy i fabryce (nauczono mnie zaufania) co nie zmienia faktu, że jeśli wystąpi jakaś wada to sprzedawca w ramach gwarancji zobowiązany jest ją usunąć i powinien to zrobić fachowo i sprawnie (pomijam tutaj fakt tylko rocznej gwarancji, z której można zrezygnować na rzecz - w tym przypadku znacznie korzystniejszej rękojmi).
Ta wada mogła powstać np. w transporcie i zarówno fabryka (wysłala w pełni sprawny sprzęt) jak i sprzedawca (nie mógł sprawdzić bez otwierania pudła) o niczym nie wiedzieli.
Ponieważ sprzęt jest wyjątkowo wyrafinowany proponuję rzeczoznawcę (bo faktycznie bez uszkodzenia matrycy albo szyby osłonowej nie ma szans na taką usterkę) i wspólne sprzedawcy z kupującym rozwiązanie problemu - tak to się załatwia w cywilizowany sposób. Bucowate - moim zdaniem - podejście rafalz na pewno tutaj nie pomoże.
Napisano 26 stycznia 2009 - 13:16
Napisano 26 stycznia 2009 - 15:22
Napisano 26 stycznia 2009 - 15:43
Ty piszesz, ze bys takiego na dzien dobry wysmial.... Ty sie zastanow jaki ty poziom reprezentujesz i czy sam bys chcial w takich standardach zyc jak sam proponujesz.
Ad. 5 Ty jako staly klient... Brawo! ale sprytnie nie podajesz faktu, ze podobna historia dla Ciebie zakonczyla sie pomyslna wymiana czy pomoca tego sklepu...
Napisano 26 stycznia 2009 - 16:41
Napisano 26 stycznia 2009 - 18:02
Napisano 26 stycznia 2009 - 18:16
po 2. Na zdjeciach ktore zamiesciles w tescie macbooka, ewidentnie nie ma zadnego wgnicienia czy usterk
Napisano 26 stycznia 2009 - 18:17
Napisano 26 stycznia 2009 - 18:23
Napisano 26 stycznia 2009 - 18:56
Napisano 26 stycznia 2009 - 19:10
Napisano 26 stycznia 2009 - 19:32
Apple (Polska) - iLife - Zaktualizuj swĂłj nowy komputer Mac do pakietu iLife â09. - z tego wynika ze w Polsce obowiazuje cena 10$ a nie 8EuroJa mam pytanko. Chciałbym kupić tego macbooka tylko co z tym ilife 09?? Czy w polsce obowiązuje tu 8 euro i jeśli tak to ja zrobić ten uprade ( może ktoś już robił ) albo kiedy wprowadzą w polsce macbooki z ilife 09?? bo 411zł za nowego ilife to ja dziekuje
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych