Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Wysłałem MBP do serwisu i...


  • Please log in to reply
191 replies to this topic

#101 Heidi

Heidi
  • 830 posts
  • SkądWarszawa

Posted 25 August 2006 - 00:06

A może to Ty powinieneś się nauczyć, czym się różni wycena (jak piszesz teraz) od rachunku (jak napisałeś wtedy). Wtedy nie będzie żadnych wątpliwości.

#102 Ka

Ka


  • 6050 posts
  • SkądKraków

Posted 25 August 2006 - 00:14

Heidi i Ramires: ja, co juz mi wytkneliscie, napisalem jeden niepotrzebny post ( nie do konca, post przydal sie luteckiemu , ktory postanowil do mnie napisac) , Wy natomiast generujecie juz kilka kompletnie niepotrzebnych postow. Zamkniesz watek, Heidi, Super Moderatorze czy mam to zrobic za Ciebie , co zreszta mam w zwyczaju gdy sie zaczyna trollowanie? p.s. wycena byla w formie rachunku do zaplaty. Przypuszczalnie jednak siedzisz w mojej teczce z dokumentami i doskonale wiesz jakie mam papiery.

#103 maryo666

maryo666
  • 574 posts
  • SkądPuławy

Posted 25 August 2006 - 00:19

wydzielcie sobie ten kawalek tematu i dajcie tytul insider vs. heidi, bedziecie mieli na przyszlosc mysle ze sie przyda... a ten watek zostawcie w spokoju.

#104 lutecki

lutecki
  • 3315 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 25 August 2006 - 08:08

Mi tam się przydały informacje od Insidera

#105 Heidi

Heidi
  • 830 posts
  • SkądWarszawa

Posted 25 August 2006 - 08:16

Nie przeczę, ale przydałyby się, być może, również innym, bez konieczności słania PW, bez zastanawiania się, czy Insider odbierze i czy przypadkiem nie jest na urlopie. Forum powstało po to, żeby dzielić się ze sobą wiedzą i informacjami. Takie zachowanie jest po prostu zaprzeczeniem idei forum i to wychodzącym ze strony moderatora tego forum. Właśnie dlatego nie rozumiem jego postawy.

#106 lutecki

lutecki
  • 3315 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 25 August 2006 - 08:52

Napisze, napisze - ba, jak tylko w jakiś sposób otrzymam sprawnego Maca odpalam iWeb i tworzę jabłkowego bloga :)

#107 wilkart

wilkart
  • 1 posts

Posted 25 August 2006 - 09:35

Właściwie czemu, pytam z ciekawości bo czy to Ci się wydaję czy są jakieś konkretne przesłanki ? "Natomiast w żadnym wypadku nie podpinałbym się, na Twoim miejscu, pod WWAP. Szczególnie, jeżeli chcesz coś wskórać u Apple."

#108 Krzysiek

Krzysiek
  • 4184 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 25 August 2006 - 14:09

heidi wytlumacz bo mi rece opadaja jak czytam to wszystko :?

#109 ramires

ramires
  • 205 posts
  • SkądGliwice

Posted 25 August 2006 - 14:24

Czego nierozumiesz?

#110 cypreess

cypreess
  • 90 posts

Posted 25 August 2006 - 14:40

Nie chce tutaj stawac w nikogo obronie (czyt. SAD) ale czy nie jest tak ze JEST WYMAGANE aby komputer odeslac w oryginalnie pudelku ze styropianowym zabezpieczeniem, bez tego maja prawo do odmowienia udzielenia gwarancji ???? Pozatym w zyciu bym nie wyslal mojego laptopa w niczym innym niz oryginalnym pudelku. Jakos nie moge sobie wyobrazic jak bez przejechania go przez czolg moglo by cos w srodku ulec zniszczeniu nawet przy wypadnieciu pudelka z rąk. Abstrahujac od tego jest mi niezmiernie przykro tego co sie stalo i zycze powodzenia w dochodzeniu odszkodowania za zniszczenia, aczkolwiek mysle ze postapiles nierozsadnie wysylajac go zle zabezpieczonego (nierozsadnie ze swojego punktu widzenia ze naraziles sie na te klopoty teraz). Oczywiscie laptop mogl wypasc z reki serwisanta na stole... no.. ale to juz musisz chyba sądowo dochodzic skoro nikt sie nie chce przyznac. Pozdrawiam.

#111 Krzysiek

Krzysiek
  • 4184 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 25 August 2006 - 14:50

Czego nierozumiesz?


ja rozumiem wszytko, ale nie chce mi sie rozpisywac co sadzi o WWAP, Apple Europe...

#112 reeye

reeye

  • 1506 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 25 August 2006 - 14:53

Na początku przypomne super moderatorom, że pełniąc tę funkcję zobowiązują się do utrzymania pewnego stopnia bezstronności i poziomu wypowiedzi. Jeżeli panowie maję jednak wielką ochotę na osobiste docinki proszę je sobie przesyłać innymi kanałami wymiany informacji (e-mail, skype etc.) Lutecki czy ja dobrze rozumiem, wysłałeś MacBooka bez pudełka, tylko w kopercie z "bąbelkami"? Apeluje o opanowanie emocji i skupieniu sie na odzyskaniu pieniedzy zamiast ubliżania serwisantowi SAD, a na przyszłość może warto uwzględnić, że człowiek na pracujący w firmie kurjejskiej może upuścić sprzęt i na wszelki wypadek lepiej go zapakować w pudełko.

#113 maryo666

maryo666
  • 574 posts
  • SkądPuławy

Posted 25 August 2006 - 15:00

Nie chce tutaj stawac w nikogo obronie (czyt. SAD) ale czy nie jest tak ze JEST WYMAGANE aby komputer odeslac w oryginalnie pudelku ze styropianowym zabezpieczeniem, bez tego maja prawo do odmowienia udzielenia gwarancji ????


Pozatym w zyciu bym nie wyslal mojego laptopa w niczym innym niz oryginalnym pudelku. Jakos nie moge sobie wyobrazic jak bez przejechania go przez czolg moglo by cos w srodku ulec zniszczeniu nawet przy wypadnieciu pudelka z rąk.


Abstrahujac od tego jest mi niezmiernie przykro tego co sie stalo i zycze powodzenia w dochodzeniu odszkodowania za zniszczenia, aczkolwiek mysle ze postapiles nierozsadnie wysylajac go zle zabezpieczonego (nierozsadnie ze swojego punktu widzenia ze naraziles sie na te klopoty teraz). Oczywiscie laptop mogl wypasc z reki serwisanta na stole... no.. ale to juz musisz chyba sądowo dochodzic skoro nikt sie nie chce przyznac.

Pozdrawiam.

Moze trudno uwierzyc ale Lutecki wyslal do sadu w takim pudelku w jakim laptop przyszedl z usa, jak z usa nie mial problemu dotrzec do polski to przez polske tez jakos przejechal, niestety to predzej bedzie wina serwisanta, ktory w jakis sposob uszkodzil laptopa ;/

#114 cypreess

cypreess
  • 90 posts

Posted 25 August 2006 - 15:12

ale to nie bylo oryginalne pudelko? tak tylko pytam z ciekawosci, bo kiedys jak rozwazalem zakup laptopa wlasnie przez USA gdzies widzialem zapis ze sprzet musi byc dostarczony w oryginalnym pudelku:/ no chyba ze go dostarczymy osobiscie wtedy nie musi ! niech mnie ktos prosze poprawi

#115 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4943 posts
  • SkądKraków, PL

Posted 25 August 2006 - 15:57

Jakos nie moge sobie wyobrazic jak bez przejechania go przez czolg moglo by cos w srodku ulec zniszczeniu nawet przy wypadnieciu pudelka z rąk.


Słyszałem kiedyś o pewnym wypadku na poligonie.
Żołnież został przejechany przez czołg.
I przeżył, bo go wgniotło w błoto.

#116 maryo666

maryo666
  • 574 posts
  • SkądPuławy

Posted 25 August 2006 - 16:33

Ja musialem otwierac moje pismo granatem bo sprzedawaca mi tak zapakowal ze nie bylo mowy o uszkodzeniu paczki...

#117 lutecki

lutecki
  • 3315 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 25 August 2006 - 18:45

A jeśli ja zobaczę jeszcze swój komputer to wyślę go do SADu zapakowanego w 10 pudełek i wykorzystam 5 taśm klejących. Autentycznie :)

#118 maryo666

maryo666
  • 574 posts
  • SkądPuławy

Posted 25 August 2006 - 18:47

Polecam uzycie 7cm gabek z materacy bardzo utrudniaja otwieranie... :wink:

#119 Ka

Ka


  • 6050 posts
  • SkądKraków

Posted 25 August 2006 - 18:49

A jeśli ja zobaczę jeszcze swój komputer to wyślę go do SADu zapakowanego w 10 pudełek i wykorzystam 5 taśm klejących. Autentycznie :)


Ekspert DHL stwierdzi, ze na pudelko uderzajace o ziemie dziala sila dosrodkowa niszczaca nie pudelko/a a to co jest w srodku :D

#120 Krzysiek

Krzysiek
  • 4184 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 25 August 2006 - 18:50

A jeśli ja zobaczę jeszcze swój komputer to wyślę go do SADu zapakowanego w 10 pudełek i wykorzystam 5 taśm klejących. Autentycznie :)


oczywiscie wczesniej ktos pisal ze sad jest taki zly i ble, ciekawe co powie teraz gdy okazalo sie ze sad jest tu najmniej winien bo ma 7 dni na otworzenie paczki...
najlatwiej obgadac kogos, przeprosic mozna, ale niesmak zostaje...

#121 maryo666

maryo666
  • 574 posts
  • SkądPuławy

Posted 25 August 2006 - 18:57

Troche wg. mnie jest bez sensu (ale jak maja prawo to niech bedzie) oni maja prawo przez 7dni nie otwierac paczki natomiast DHL daje 7dni aby spisac protokol uszkodzeniowy. Wszystko na niekorzysc klienta :( Tymbardziej ze DHL z SADem wspolpracuje mimo wszystko sad nie chcial pomoc.

#122 lutecki

lutecki
  • 3315 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 25 August 2006 - 18:58

Chwileczkę, czy ja powiedziałem, że komputer został uszkodozny w SADzie? Przez cały czas piszę, że komputer wysłałem, a w SADzie dowiedziałem się po 8 dniach (pisałem, że po tygodniu, ale dokładnie to 8 dni) sprzęt został uszkodzony. Przeszukując gąszcz postów mozna natrafic na moja wypowiedź, iż nie wiem gdzie powstało uszkodzenie, a pracownicy z którymi się kontaktowałem są mili. Nie opluwałem więc nikogo.

#123 ramires

ramires
  • 205 posts
  • SkądGliwice

Posted 25 August 2006 - 19:10

Troche wg. mnie jest bez sensu (ale jak maja prawo to niech bedzie) oni maja prawo przez 7dni nie otwierac paczki natomiast DHL daje 7dni aby spisac protokol uszkodzeniowy. Wszystko na niekorzysc klienta :( Tymbardziej ze DHL z SADem wspolpracuje mimo wszystko sad nie chcial pomoc.



Wiesz co, a ja zakładam, że są wakacje a kolega Lutecki trafił na okres kiedy serwisant poszedł na urlop. Po powrocie prędko zabrał się za robotę i napotkał "problem" i poinformował kolegę Luteckiego. Ja obstawiam taką wersję. Co jak co, ale pomimo tego, że wiele ludzi opluwa SAD (nie wnikam za co, może podstawnie a może nie) to jednak zależy im na tym, aby pomimo wszelkich opinii użytkownik był zadowolony.

Proszę nie zaczynać dysputy, czy SAD jest bee czy "simply the best" bo to nie miejsce jest tutaj. Tak samo jak ankieta na temat SAD. Ku waszemu zaskoczeniu bardzo dużo głosów było pozytywnych. Ale to nie temat na to i jeśli ktoś chce cos pisać na temat SAD to niech założy inny wątek.

#124 Ka

Ka


  • 6050 posts
  • SkądKraków

Posted 25 August 2006 - 19:14

Ja mysle, ba, jestem gleboko przekonany , ze uda sie sprawe zalatwic bez uciekania sie do sądu czy pism. Lutecki, porozmawiaj z p. J. Borodzińskim, szefem serwisu, jeśli jest na urlopie to poczekaj na niego. To sympatyczny i życzliwy człowiek. Na pewno się uda.

#125 lutecki

lutecki
  • 3315 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 25 August 2006 - 19:19

Wiem, że jest sympatyczny, bo miałem okazję z nim rozmawiać. Na forum pisałem także, że dobrze mi się z serwisantami rozmawiało.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users