Wiem, że jest sympatyczny, bo miałem okazję z nim rozmawiać.
No. To wierze, ze sie dogadacie. W mojej, podobnej sprawie, tez okazal sie pomocny. I choc rownolegle wszczalem kroki prawne to p. Janusz rozwiazal sprawe szybciej i przyjemniej.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 25 sierpnia 2006 - 19:28
Wiem, że jest sympatyczny, bo miałem okazję z nim rozmawiać.
Napisano 25 sierpnia 2006 - 19:33
Napisano 25 sierpnia 2006 - 20:02
No i odpowiedział szef serwisu. Powiedział, że to moja wina (że powstało uszkodzenie) i jeszcze mi gwarancję unieważnia na sprzęt. Pozostaje więc sąd konsumencki.
Ja jestem ciekaw czy gdy sprzęt kupiłem w USA to po oddaniu do serwisu w Polsce mogą mi mówić, że ich regulamin mówi, że mogą mi cofnąć gwarancję i czy SAD może cofnąć gwarancję od Apple US?
Napisano 25 sierpnia 2006 - 20:08
Nie chce tutaj stawac w nikogo obronie (czyt. SAD) ale czy nie jest tak ze JEST WYMAGANE aby komputer odeslac w oryginalnie pudelku ze styropianowym zabezpieczeniem, bez tego maja prawo do odmowienia udzielenia gwarancji ????
13. Naprawa gwarancyjna może być wykonana po przedtawieniu przez Kupującego:
- ważnej Karty gwarancyjnej,
- dokumentu sprzedaży wystawionego przez autoryzowanego sprzedawcę wpisanego na pierwszej stronie Karty,
- dokumentu przeniesienia własności z nabywcy końcowego na kolejnego (jeżeli miało to miejsce),
- reklamowanego sprzętu.
14. Nabywca końcowy traci wszelkie prawa gwarancyjne w przypadku: (...);
- uszkodzeń mechanicznych. termicznych, chemicznych itp.;
(...).
Napisano 25 sierpnia 2006 - 20:12
Troche wg. mnie jest bez sensu (ale jak maja prawo to niech bedzie) oni maja prawo przez 7dni nie otwierac paczki natomiast DHL daje 7dni aby spisac protokol uszkodzeniowy. Wszystko na niekorzysc klienta Tymbardziej ze DHL z SADem wspolpracuje mimo wszystko sad nie chcial pomoc.
Napisano 25 sierpnia 2006 - 20:17
Napisano 26 sierpnia 2006 - 16:13
Napisano 26 sierpnia 2006 - 18:00
Napisano 26 sierpnia 2006 - 18:31
Napisano 26 sierpnia 2006 - 18:35
Napisano 26 sierpnia 2006 - 18:58
Napisano 26 sierpnia 2006 - 19:02
Napisano 26 sierpnia 2006 - 19:14
Delli mają więcej niż Maców.Nie masz szans w TVN. TVN za rekordowa kwote zakupil setki Makow w SADzie, zalezy od ich serwisu i na bank nic nie da na SAD.
Napisano 26 sierpnia 2006 - 19:27
Napisano 26 sierpnia 2006 - 23:46
Napisano 27 sierpnia 2006 - 01:44
Napisano 27 sierpnia 2006 - 09:13
po takim obrocie sytuacji to juz nie jestem taki pewien co do wygranej kolegi luteckiego w sądzie... regulamin DHL jednoznacznie mowi ze firma nie ponosi odpowiedzialnosci za uszkodzony sprzet podczas gdy zostal nieodpowiednio zapakowany ...
Napisano 27 sierpnia 2006 - 09:33
Napisano 27 sierpnia 2006 - 13:05
Napisano 27 sierpnia 2006 - 13:07
Tak, w takim samym, a to wlasnie byla koperta bombelkowa :wink: .Nie wiem, skad ta legenda o kopercie z babelkami. Lutecki, czy ja sie myle, o ile pamietam Macbook szedl w pudelku takim samym jak przyszedl z USA?
Napisano 27 sierpnia 2006 - 16:43
Napisano 27 sierpnia 2006 - 17:44
Napisano 28 sierpnia 2006 - 09:37
Napisano 28 sierpnia 2006 - 10:04
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych