Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone, a gwarancja w Orange


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
207 odpowiedzi w tym temacie

#126 =ArAs=

=ArAs=
  • 26 postów
  • SkądLublin

Napisano 07 października 2008 - 07:31

Tak jeżeli będziesz miał fakturę zakupu razem z taka kartka gwarancyjna od Apple widnieje na niej duży napis Iphon 3g na gorze jest napisany imei telefonu, jeżeli masz to wszystko to Twoja gwarancja będzie jak najbardziej uwzględniona.

#127 Pendragon

Pendragon
  • 122 postów

Napisano 07 października 2008 - 08:11

Uff, właśnie aktywowali mi kartę*SIM w Planie dla Firm. Czy ktoś*może mi powiedzieć, czy mogę*już*bezstresowo korzystać z Internetu w ramach usługi Business Everywhere? Loguję się*na swoje konto przez Orange.pl, ale jest tam groch z kapustą, a połowa zakładek nie działa. W Usługach również nie widzę "Business Everywhere"...


Aha, czy APN, login i hasło są dla Business Everywhere jakieś specjalne? Czy te, które mam domyślnie wpisane w iP są ok?


Jak nie masz pewności zadzwoń na *600 i spytaj się czy usługa BE już działa.
Standardowe ustawienia dla BE (tak ustawia Orange w telefonach):
APN: internet
Użytkownik: ppp
Hasło: ppp

Działa również 3x internet

#128 Lombo

Lombo
  • 22 postów

Napisano 07 października 2008 - 18:30

mój pierwszy ipek był z 33 tygodnia produkcji...ten, który otrzymałem w zamian pochodzi z 27 tygodnia i jedyna wada, która posiada to to, że część krawędzi srebrnej ramki odrobinę wystaje wyżej od poziomu szkła....matryca jest czyściutka...

odpadające przyciski, pękająca obudowa, kurz pod matrycą i złe spasowanie lcd/ramki/szkła to najczęściej występujące wady....




a że tak spytam jak sprawdzić tydzień produkcji ???

i jaki jest 'najlepszy' tydzień produkcji

#129 JędrekMac

JędrekMac
  • 1 712 postów
  • SkądŁódź

Napisano 07 października 2008 - 19:37

i jaki jest 'najlepszy' tydzień produkcji


ten, który się najmniej psuje ;)

#130 Lombo

Lombo
  • 22 postów

Napisano 08 października 2008 - 06:26

ten, który się najmniej psuje ;)


ha ha ha to który się najmniej psuje
i jak sprawdzić tydzień produkcji

#131 art.mariusz

art.mariusz
  • 1 542 postów
  • SkądKatowice

Napisano 08 października 2008 - 13:37

Orange i gwarancja
GSMonline.pl - PĹ‚atna naprawa iPhone 3G w Orange - 145 lub 225 euro

Cena moim zdaniem odpowiada zakupowi nowego i to jeszcze z maraza importera bo pewnie nikt tego nie naprawia.

Oraz to tak dla calosci:
UOKiK

Jak by sie ktos pytal dlaczego nie ma gwarancji no to niektorzy twierdza, ze np. w przypadku wymiany baterii jak padnie np po 6 mies. to trzeba bedzie to robic na wlasny koszt. W iPhone bateria jest zaklejona w srodku — to tak dla scislosci...

"Think different" - fajnie co? Ja juz nie jestem taki zadowolony jak po informacji ze iPhone bedzie w PL.

W Apple wiadomo czego sie spodziewac, a w RP ta firma nic nic o tym pisze:
Apple - Support - iPhone Out-of-warranty Battery Replacement Program

Linki do tej firmy:
CRC

#132 krzak

krzak
  • 86 postów

Napisano 14 października 2008 - 14:49

Tak jeżeli będziesz miał fakturę zakupu razem z taka kartka gwarancyjna od Apple widnieje na niej duży napis Iphon 3g na gorze jest napisany imei telefonu, jeżeli masz to wszystko to Twoja gwarancja będzie jak najbardziej uwzględniona.



Tylko że ta kartka to nie jest gwaracja tylko informacja że Apple nie udziela gwarancji Jakości. I jeżeli ktoś chce reklamować to na podstawie rekojmi lub niezgodnosci z umową, ale reklamować w Orange.

#133 vivacee

vivacee
  • 376 postów
  • SkądPoznan

Napisano 30 października 2008 - 18:41

sprowadzą z tam tąd


stamtąd na miłość boską!!

#134 majksee

majksee

    The Funny Man

  • 1 816 postów
  • SkądLublin

Napisano 30 października 2008 - 20:18

Nie wiedziałem, że jest takie słowo: "tąd" ... :P (przepraszam za OT, przepraszam za język Polaków własny, dramat...)

#135 weronix

weronix
  • 184 postów

Napisano 31 października 2008 - 18:54

Dzisiaj odebrałam telefon z Orange - serwis wymienił mi na nowy i dostałam nalepkę z numerem imei itp Facet ktory mi wydał nowy tel. powiedział że następnym razem mi nie wymienią bo rękojmia gwarantuję tylko jedną wymianę :o czy ktoś słyszał o czymś podobnym? Trochę mnie to zaniepokoiło... p.sTelefon mam na firmę.

#136 Mercor

Mercor
  • 2 postów

Napisano 04 listopada 2008 - 11:05

W przypadku orange olewanie klientow to normalne. sam zaluje ze swojego iphone nie wzialem w erze tam sytuacja ponoc wyglada o niebo lepiej, i choc ze swoim nie mam problemow to jednak ten cien braku profesjonalnego serwisu istnieje. Co do poprzedniego postu - gwarancja obejmuje Twoj pierwszy model, na okres ktory otrzeymales. Jedyne co Cie dotyczy to to ze nowy model nie ma juz pelnej gwarancji a tylko tyle czasu ile zostalo od kupna pierszego. Moga Ci nie wymienic na nowa sztuke, ale odmowic napraw gwarancyjnych NIE maja prawa, nie daj sie zastraszyc. W zadnej gwarancji nie ma czegos takiego jak "obejmuje tylko jedna naprawe" - bzdura.

#137 lotons

lotons
  • 79 postów

Napisano 18 grudnia 2008 - 15:36

oddałem na gwarancji swojego iphona kupionego w orange, oddany 10.12.2008 a 17.12.2008 odebrałem nowego, powód pękająca obudowa, zaczęły się tworzyć "pajączki" w kilku miejscach. Hehe ale tego co nowego mi dali też będę reklamować nówka sztuka a ma dwa badpixels hehe:D

#138 Aryman

Aryman
  • 678 postów
  • SkądEdinburgh

Napisano 18 grudnia 2008 - 15:47

wiecie, ja mam liveboxa o prędkości dwóch cyfr z MB, a takie sterowniki do drukarki lub cokolwiek ściągają mi siez awsze 60 kb/s... POszedłem do Tp to powiedzieli że moge zadzwonić na jakąś błękitną linie. Poprostu mi jest żal orange!

#139 Lolita

Lolita
  • 18 postów

Napisano 20 lutego 2009 - 12:22

czy moj iphone, ktory nie czyta karty SIM (zadnej) nie laczy sie z itunes, nie wlącza się i mozna wykonywac tylko polacenia alarmowe, a wczesniej czesto gubil zasieg podlega gwarancji??? prosze o odpowiedz

#140 JędrekMac

JędrekMac
  • 1 712 postów
  • SkądŁódź

Napisano 20 lutego 2009 - 14:15

czy moj iphone, ktory nie czyta karty SIM (zadnej) nie laczy sie z itunes, nie wlącza się i mozna wykonywac tylko polacenia alarmowe, a wczesniej czesto gubil zasieg podlega gwarancji??? prosze o odpowiedz


a czy zrobiłaś z nim coś nietypowego? Np. wrzuciłaś do wody albo do mikrofali. ? ;) Bo jeśli nie, to nie widzę żadnych przeciwwskazań.

#141 Lolita

Lolita
  • 18 postów

Napisano 20 lutego 2009 - 14:33

pytam się, bo nastraszyli mnie jakas kara, ponoc wysylaja telefon az do holandii i jesli jest to z mojej winy to poniose koszty wszystkiego..;/ bez sesns:???:

#142 soczekpl

soczekpl
  • 3 272 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 21 lutego 2009 - 10:48

Do Holandii? :lol: Nawet jeśli wpadł do wody, to ciekawe, jak to udowodnią ;) Mi się zepsuł ekran, i po wielu problemach przyjęli, ale wrócił się z serwisu, że nie mam dowodu zakupu z numerem IMEI (telefon kupiony na Allegro). I co teraz? :roll:

#143 Klimer

Klimer
  • 848 postów

Napisano 21 lutego 2009 - 12:19

Do Holandii? :lol: Nawet jeśli wpadł do wody, to ciekawe, jak to udowodnią ;)

chociaż by czujniki wilgoci w środku iphone'a :)

#144 Aryman

Aryman
  • 678 postów
  • SkądEdinburgh

Napisano 21 lutego 2009 - 12:42

wiecie, ja miałem z orange kilka dni temu też reklamacje i na sam text że mam martwe pixele gośc mi powiedział że mam 1% ż emi uwzględnią a do tego jak sporządziliśmy raport powiedział że oni czytają to samo i się śmieją... ja uciekam z tego kraju asap!

#145 odra27

odra27
  • 549 postów
  • SkądBerlin/Szczecin

Napisano 21 lutego 2009 - 21:06

Do Holandii? :lol: Nawet jeśli wpadł do wody, to ciekawe, jak to udowodnią ;)

Mi się zepsuł ekran, i po wielu problemach przyjęli, ale wrócił się z serwisu, że nie mam dowodu zakupu z numerem IMEI (telefon kupiony na Allegro). I co teraz? :roll:


Załączam tekst Apple Polska na temat gwarancji i napraw telefonu iPhone.
Powinieneś zwrócić się do prawnika i przez niego żądać wykonania niezbędnej naprawy.

Na poniższej stronie możesz sprawdzić stan gwarancji produktu Apple, trzeba tylko wpisać numer seryjny i kraj zakupu: https://selfsolve.ap.../GetWarranty.do

Naprawa
Jak sprawdzić, czy należy oddać telefon iPhone do serwisu?
Aby uzyskać pomocne informacje dotyczące rozwiązywania problemów, zapraszamy do odwiedzenia naszej witryny Wsparcie dla telefonów iPhone. Jeśli znasz już zamieszczone tam artykuły i nadal nie wiesz, czy Twój telefon iPhone wymaga naprawy, skontaktuj się ze swoim operatorem.
Jak naprawić telefon iPhone w serwisie?
Zanieś swój telefon do salonu operatora Orange lub Era.
Czy mogę naprawić telefon iPhone w innym kraju, niż został kupiony?
Nie, naprawa serwisowa telefonu iPhone w Polsce jest możliwa tylko w przypadku telefonów kupionych na terenie Polski.
Jak długo potrwa naprawa w serwisie telefonu iPhone?
Aby uzyskać dokładne informacje dotyczących czasu naprawy telefonu iPhone, skontaktuj się z operatorem Orange lub Era.
Czy dane w moim urządzeniu iPhone zostaną zachowane?
Nie. W trakcie naprawy wszystkie dane zostaną usunięte z urządzenia iPhone. Przed oddaniem telefonu iPhone do serwisu bardzo ważne jest, aby zsynchronizować telefon z programem iTunes w celu utworzenia kopii zapasowej kontaktów, zdjęć, ustawień konta pocztowego, wiadomości tekstowych itd. Firma Apple nie będzie odpowiedzialna za utratę informacji podczas naprawy urządzenia iPhone i nie oferuje żadnej usługi przenoszenia danych. Prosimy nie wysyłać razem z telefonem żadnych akcesoriów, ponieważ nie zostaną one odesłane.
Jak mogę sprawdzić stan zgłoszenia naprawy mojego telefonu iPhone?
Aby uzyskać informacje o stanie zgłoszenia, skontaktuj się z operatorem Orange lub Era.
Powrót na górę

Jakie są moje opcje naprawy?
Informacji dotyczących opcji naprawy udzielają operatorzy Orange i Era.
Mam problem, bo podczas naprawy telefonu iPhone nie będę mieć innego aparatu telefonicznego. Czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji?
Aby zmniejszyć skutki braku aparatu telefonicznego w czasie naprawy telefonu iPhone, możliwe jest przełożenie karty SIM do innego aparatu i korzystanie z niego do momentu otrzymania zastępczego telefonu iPhone.
Gwarancja
Jaki jest okres gwarancji udzielonej przez firmę Apple na telefon iPhone?
Ograniczona gwarancja firmy Apple na telefon iPhone jest ważna przez jeden rok. Naprawy objęte gwarancją są wykonywane nieodpłatnie w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu.
Jak sprawdzić, czy telefon iPhone jest objęty gwarancją?
Ograniczona gwarancja firmy Apple na telefon iPhone jest ważna przez jeden rok. Czas obowiązywania ograniczonej gwarancji firmy Apple rozpoczyna się w dniu zakupu telefonu iPhone. Aby określić ważność gwarancji, przejdź do witryny Wsparcie firmy Apple i części Online Service Assistant (Elektroniczna pomoc w naprawach) i wprowadź numer seryjny swojego telefonu. Firma Apple może wymagać dokumentu zakupu w celu sprawdzenia stanu gwarancji telefonu iPhone.
Uwaga: informacje o naprawie, dostępne w witrynie Wsparcie firmy Apple, oparte są na dostępnych dla firmy Apple informacjach od dacie zakupu, zależnie od tego, czy i kiedy dany produkt został zarejestrowany oraz czy został on zakupiony od autoryzowanego sprzedawcy firmy Apple. Jeśli przedstawione informacje są niedokładne, prosimy o skontaktowanie się z firmą Apple za pomocą odpowiednich łącz umieszczonych w witrynie wsparcia i podanie prawidłowych danych.

Jaki jest koszt naprawy w okresie gwarancyjnym?
Naprawy objęte gwarancją są wykonywane nieodpłatnie w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu. Po oddaniu telefonu iPhone do serwisu firma Apple sprawdzi, czy występująca usterka podlega naprawie gwarancyjnej.
Czego nie obejmuje gwarancja?
Ograniczona gwarancja firmy Apple nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku wypadku, dokonania naprawy urządzenia w nieautoryzowanym serwisie lub dokonania nieautoryzowanych modyfikacji. Szczegółowe informacje znajdują się w karcie gwarancyjnej.
Jeśli telefon iPhone nie działa w wyniku usterki spowodowanej wypadkiem, demontażem, nieautoryzowaną naprawą lub nieuprawnionymi zmianami, nie podlega on naprawie gwarancyjnej. Jednak jeśli usunięcie usterki jest wykonalne, istnieje możliwość naprawy pogwarancyjnej.

Telefony iPhone, które przestały działać wskutek zalania płynami lub poważnych zniszczeń, przez które telefon rozpadł się na wiele elementów, nie podlegają naprawie.

Przy braku możliwości wykonania naprawy gwarancyjnej proponujemy uzyskać dalsze informacje od operatora Orange lub Era.

Czy gwarancja firmy Apple obejmuje naprawę mojego telefonu iPhone?
Jeśli usterka powstanie w wyniku naprawy, firma Apple zobowiązuje się do jej usunięcia w trakcie pozostałego okresu obowiązywania gwarancji lub w ciągu 90 dni od wykonania tej naprawy, co oznacza przedłużenie oferowanej ochrony.

#146 soczekpl

soczekpl
  • 3 272 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 21 lutego 2009 - 21:09

@odra27, wg. strony Appla gwarancja jest wa

#147 odra27

odra27
  • 549 postów
  • SkądBerlin/Szczecin

Napisano 21 lutego 2009 - 22:34

@odra27, wg. strony Appla gwarancja jest wa


Dokładnie, gwarancja na twój telefon jest wciąż ważna dlatego jakakolwiek odmowa naprawy, jeśli jjest to naprawa gwarancyjna jest niezgodna z prawem. Najlepiej skontaktuj się z jakimś prawnikiem. iPhone jest drogim urządzeniem, z tego tytułu naprawy są kosztowne, Jeśli urządzenie to ma defekt to musi być naprawione przez albo producenta albo dystrybutora. W Polsce serwisem i naprawami zajmują się operatorzy, czyli ERA i ORANGE i w zależności u którego towar zosttał oryginalnie zakupiony, musisz się do odpowiedniego zgłosić.

#148 Yakuza

Yakuza
  • 62 postów

Napisano 22 lutego 2009 - 00:09

acha polska, ja mieszakm teraz w wielkiej brytani i tu w ciągu 14 dni można nawet zrezygnowac z podpisanej umowy na abonament i oddać pez problemów telefon :) to się nazywa dbanie o prawa konsumenta :)

#149 soczekpl

soczekpl
  • 3 272 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 22 lutego 2009 - 00:10

Oj, ucięło :) Wg. strony Appla gwarancja jest ważna do października czy listopada 2009r., więc spoko, ale w Orange powiedzieli mi, że musi być dowód zakupu z numerem IMEI, aby oni mogli ustalić, czy ten iPhone faktycznie pochodzi od Orange, a nie jest na przykład sprowadzony z USA. Co o tym sądzisz? Może ktoś się jeszcze wypowie?

#150 odra27

odra27
  • 549 postów
  • SkądBerlin/Szczecin

Napisano 22 lutego 2009 - 00:48

Oj, ucięło :)

Wg. strony Appla gwarancja jest ważna do października czy listopada 2009r., więc spoko, ale w Orange powiedzieli mi, że musi być dowód zakupu z numerem IMEI, aby oni mogli ustalić, czy ten iPhone faktycznie pochodzi od Orange, a nie jest na przykład sprowadzony z USA.

Co o tym sądzisz? Może ktoś się jeszcze wypowie?



Bullshit, numer IMEI jest zapisany w ustawieniech w telefonie i może być przez nich na miejscu sprawdzony. Telefony są przy sprzedaży rejestrowane. Tak jak wcześniej pisałem, gdyby wciąż odmawiali przyjęcia do naprawy, zgłosić to do prawnika. Niech się wreszcie nauczą szanować i respektować prawa klienta. :!:




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych