iPhone, a gwarancja w Orange
#126
Napisano 07 października 2008 - 07:31
#127
Napisano 07 października 2008 - 08:11
Uff, właśnie aktywowali mi kartę*SIM w Planie dla Firm. Czy ktoś*może mi powiedzieć, czy mogę*już*bezstresowo korzystać z Internetu w ramach usługi Business Everywhere? Loguję się*na swoje konto przez Orange.pl, ale jest tam groch z kapustą, a połowa zakładek nie działa. W Usługach również nie widzę "Business Everywhere"...
Aha, czy APN, login i hasło są dla Business Everywhere jakieś specjalne? Czy te, które mam domyślnie wpisane w iP są ok?
Jak nie masz pewności zadzwoń na *600 i spytaj się czy usługa BE już działa.
Standardowe ustawienia dla BE (tak ustawia Orange w telefonach):
APN: internet
Użytkownik: ppp
Hasło: ppp
Działa również 3x internet
#128
Napisano 07 października 2008 - 18:30
mój pierwszy ipek był z 33 tygodnia produkcji...ten, który otrzymałem w zamian pochodzi z 27 tygodnia i jedyna wada, która posiada to to, że część krawędzi srebrnej ramki odrobinę wystaje wyżej od poziomu szkła....matryca jest czyściutka...
odpadające przyciski, pękająca obudowa, kurz pod matrycą i złe spasowanie lcd/ramki/szkła to najczęściej występujące wady....
a że tak spytam jak sprawdzić tydzień produkcji ???
i jaki jest 'najlepszy' tydzień produkcji
#129
Napisano 07 października 2008 - 19:37
i jaki jest 'najlepszy' tydzień produkcji
ten, który się najmniej psuje
#130
Napisano 08 października 2008 - 06:26
ten, który się najmniej psuje
ha ha ha to który się najmniej psuje
i jak sprawdzić tydzień produkcji
#131
Napisano 08 października 2008 - 13:37
GSMonline.pl - PĹ‚atna naprawa iPhone 3G w Orange - 145 lub 225 euro
Cena moim zdaniem odpowiada zakupowi nowego i to jeszcze z maraza importera bo pewnie nikt tego nie naprawia.
Oraz to tak dla calosci:
UOKiK
Jak by sie ktos pytal dlaczego nie ma gwarancji no to niektorzy twierdza, ze np. w przypadku wymiany baterii jak padnie np po 6 mies. to trzeba bedzie to robic na wlasny koszt. W iPhone bateria jest zaklejona w srodku — to tak dla scislosci...
"Think different" - fajnie co? Ja juz nie jestem taki zadowolony jak po informacji ze iPhone bedzie w PL.
W Apple wiadomo czego sie spodziewac, a w RP ta firma nic nic o tym pisze:
Apple - Support - iPhone Out-of-warranty Battery Replacement Program
Linki do tej firmy:
CRC
#132
Napisano 14 października 2008 - 14:49
Tak jeżeli będziesz miał fakturę zakupu razem z taka kartka gwarancyjna od Apple widnieje na niej duży napis Iphon 3g na gorze jest napisany imei telefonu, jeżeli masz to wszystko to Twoja gwarancja będzie jak najbardziej uwzględniona.
Tylko że ta kartka to nie jest gwaracja tylko informacja że Apple nie udziela gwarancji Jakości. I jeżeli ktoś chce reklamować to na podstawie rekojmi lub niezgodnosci z umową, ale reklamować w Orange.
#133
Napisano 30 października 2008 - 18:41
sprowadzą z tam tąd
stamtąd na miłość boską!!
#134
Napisano 30 października 2008 - 20:18
#135
Napisano 31 października 2008 - 18:54
#136
Napisano 04 listopada 2008 - 11:05
#137
Napisano 18 grudnia 2008 - 15:36
#138
Napisano 18 grudnia 2008 - 15:47
#139
Napisano 20 lutego 2009 - 12:22
#140
Napisano 20 lutego 2009 - 14:15
czy moj iphone, ktory nie czyta karty SIM (zadnej) nie laczy sie z itunes, nie wlącza się i mozna wykonywac tylko polacenia alarmowe, a wczesniej czesto gubil zasieg podlega gwarancji??? prosze o odpowiedz
a czy zrobiłaś z nim coś nietypowego? Np. wrzuciłaś do wody albo do mikrofali. ? Bo jeśli nie, to nie widzę żadnych przeciwwskazań.
#141
Napisano 20 lutego 2009 - 14:33
#142
Napisano 21 lutego 2009 - 10:48
#143
Napisano 21 lutego 2009 - 12:19
chociaż by czujniki wilgoci w środku iphone'aDo Holandii? Nawet jeśli wpadł do wody, to ciekawe, jak to udowodnią
#144
Napisano 21 lutego 2009 - 12:42
#145
Napisano 21 lutego 2009 - 21:06
Do Holandii? Nawet jeśli wpadł do wody, to ciekawe, jak to udowodnią
Mi się zepsuł ekran, i po wielu problemach przyjęli, ale wrócił się z serwisu, że nie mam dowodu zakupu z numerem IMEI (telefon kupiony na Allegro). I co teraz? :roll:
Załączam tekst Apple Polska na temat gwarancji i napraw telefonu iPhone.
Powinieneś zwrócić się do prawnika i przez niego żądać wykonania niezbędnej naprawy.
Na poniższej stronie możesz sprawdzić stan gwarancji produktu Apple, trzeba tylko wpisać numer seryjny i kraj zakupu: https://selfsolve.ap.../GetWarranty.do
Naprawa
Jak sprawdzić, czy należy oddać telefon iPhone do serwisu?
Aby uzyskać pomocne informacje dotyczące rozwiązywania problemów, zapraszamy do odwiedzenia naszej witryny Wsparcie dla telefonów iPhone. Jeśli znasz już zamieszczone tam artykuły i nadal nie wiesz, czy Twój telefon iPhone wymaga naprawy, skontaktuj się ze swoim operatorem.
Jak naprawić telefon iPhone w serwisie?
Zanieś swój telefon do salonu operatora Orange lub Era.
Czy mogę naprawić telefon iPhone w innym kraju, niż został kupiony?
Nie, naprawa serwisowa telefonu iPhone w Polsce jest możliwa tylko w przypadku telefonów kupionych na terenie Polski.
Jak długo potrwa naprawa w serwisie telefonu iPhone?
Aby uzyskać dokładne informacje dotyczących czasu naprawy telefonu iPhone, skontaktuj się z operatorem Orange lub Era.
Czy dane w moim urządzeniu iPhone zostaną zachowane?
Nie. W trakcie naprawy wszystkie dane zostaną usunięte z urządzenia iPhone. Przed oddaniem telefonu iPhone do serwisu bardzo ważne jest, aby zsynchronizować telefon z programem iTunes w celu utworzenia kopii zapasowej kontaktów, zdjęć, ustawień konta pocztowego, wiadomości tekstowych itd. Firma Apple nie będzie odpowiedzialna za utratę informacji podczas naprawy urządzenia iPhone i nie oferuje żadnej usługi przenoszenia danych. Prosimy nie wysyłać razem z telefonem żadnych akcesoriów, ponieważ nie zostaną one odesłane.
Jak mogę sprawdzić stan zgłoszenia naprawy mojego telefonu iPhone?
Aby uzyskać informacje o stanie zgłoszenia, skontaktuj się z operatorem Orange lub Era.
Powrót na górę
Jakie są moje opcje naprawy?
Informacji dotyczących opcji naprawy udzielają operatorzy Orange i Era.
Mam problem, bo podczas naprawy telefonu iPhone nie będę mieć innego aparatu telefonicznego. Czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji?
Aby zmniejszyć skutki braku aparatu telefonicznego w czasie naprawy telefonu iPhone, możliwe jest przełożenie karty SIM do innego aparatu i korzystanie z niego do momentu otrzymania zastępczego telefonu iPhone.
Gwarancja
Jaki jest okres gwarancji udzielonej przez firmę Apple na telefon iPhone?
Ograniczona gwarancja firmy Apple na telefon iPhone jest ważna przez jeden rok. Naprawy objęte gwarancją są wykonywane nieodpłatnie w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu.
Jak sprawdzić, czy telefon iPhone jest objęty gwarancją?
Ograniczona gwarancja firmy Apple na telefon iPhone jest ważna przez jeden rok. Czas obowiązywania ograniczonej gwarancji firmy Apple rozpoczyna się w dniu zakupu telefonu iPhone. Aby określić ważność gwarancji, przejdź do witryny Wsparcie firmy Apple i części Online Service Assistant (Elektroniczna pomoc w naprawach) i wprowadź numer seryjny swojego telefonu. Firma Apple może wymagać dokumentu zakupu w celu sprawdzenia stanu gwarancji telefonu iPhone.
Uwaga: informacje o naprawie, dostępne w witrynie Wsparcie firmy Apple, oparte są na dostępnych dla firmy Apple informacjach od dacie zakupu, zależnie od tego, czy i kiedy dany produkt został zarejestrowany oraz czy został on zakupiony od autoryzowanego sprzedawcy firmy Apple. Jeśli przedstawione informacje są niedokładne, prosimy o skontaktowanie się z firmą Apple za pomocą odpowiednich łącz umieszczonych w witrynie wsparcia i podanie prawidłowych danych.
Jaki jest koszt naprawy w okresie gwarancyjnym?
Naprawy objęte gwarancją są wykonywane nieodpłatnie w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu. Po oddaniu telefonu iPhone do serwisu firma Apple sprawdzi, czy występująca usterka podlega naprawie gwarancyjnej.
Czego nie obejmuje gwarancja?
Ograniczona gwarancja firmy Apple nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku wypadku, dokonania naprawy urządzenia w nieautoryzowanym serwisie lub dokonania nieautoryzowanych modyfikacji. Szczegółowe informacje znajdują się w karcie gwarancyjnej.
Jeśli telefon iPhone nie działa w wyniku usterki spowodowanej wypadkiem, demontażem, nieautoryzowaną naprawą lub nieuprawnionymi zmianami, nie podlega on naprawie gwarancyjnej. Jednak jeśli usunięcie usterki jest wykonalne, istnieje możliwość naprawy pogwarancyjnej.
Telefony iPhone, które przestały działać wskutek zalania płynami lub poważnych zniszczeń, przez które telefon rozpadł się na wiele elementów, nie podlegają naprawie.
Przy braku możliwości wykonania naprawy gwarancyjnej proponujemy uzyskać dalsze informacje od operatora Orange lub Era.
Czy gwarancja firmy Apple obejmuje naprawę mojego telefonu iPhone?
Jeśli usterka powstanie w wyniku naprawy, firma Apple zobowiązuje się do jej usunięcia w trakcie pozostałego okresu obowiązywania gwarancji lub w ciągu 90 dni od wykonania tej naprawy, co oznacza przedłużenie oferowanej ochrony.
#146
Napisano 21 lutego 2009 - 21:09
#147
Napisano 21 lutego 2009 - 22:34
@odra27, wg. strony Appla gwarancja jest wa
Dokładnie, gwarancja na twój telefon jest wciąż ważna dlatego jakakolwiek odmowa naprawy, jeśli jjest to naprawa gwarancyjna jest niezgodna z prawem. Najlepiej skontaktuj się z jakimś prawnikiem. iPhone jest drogim urządzeniem, z tego tytułu naprawy są kosztowne, Jeśli urządzenie to ma defekt to musi być naprawione przez albo producenta albo dystrybutora. W Polsce serwisem i naprawami zajmują się operatorzy, czyli ERA i ORANGE i w zależności u którego towar zosttał oryginalnie zakupiony, musisz się do odpowiedniego zgłosić.
#148
Napisano 22 lutego 2009 - 00:09
#149
Napisano 22 lutego 2009 - 00:10
#150
Napisano 22 lutego 2009 - 00:48
Oj, ucięło
Wg. strony Appla gwarancja jest ważna do października czy listopada 2009r., więc spoko, ale w Orange powiedzieli mi, że musi być dowód zakupu z numerem IMEI, aby oni mogli ustalić, czy ten iPhone faktycznie pochodzi od Orange, a nie jest na przykład sprowadzony z USA.
Co o tym sądzisz? Może ktoś się jeszcze wypowie?
Bullshit, numer IMEI jest zapisany w ustawieniech w telefonie i może być przez nich na miejscu sprawdzony. Telefony są przy sprzedaży rejestrowane. Tak jak wcześniej pisałem, gdyby wciąż odmawiali przyjęcia do naprawy, zgłosić to do prawnika. Niech się wreszcie nauczą szanować i respektować prawa klienta. :!:
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych