Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone, a gwarancja w Orange


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
207 odpowiedzi w tym temacie

#151 Wu70

Wu70
  • 40 postów

Napisano 01 marca 2009 - 10:13

Mam pytanie w związku z gwarancją w Orange. Czy wymagane jest oryginalne pudełko? I jak z tym dowodem zakupu? Co jeśli go nie posiadam?

#152 Gość_soyerski_*

Gość_soyerski_*

Napisano 11 marca 2009 - 20:59

a jeżeli posiadam iPhone'a z orange, kupiłem go na allegro i mam do niego taką kartke:
Dołączona grafika

da się jakoś oddać telefon na wymianę/naprawę


pęknięta obudowa x2
hot pixel i kurz pod wyswietlaczem

#153 Lolita

Lolita
  • 18 postów

Napisano 09 kwietnia 2009 - 13:29

oddali mi telefon po miesiacu i uznali ze z mojej winy zostal zepsuty, iphone wrocil taki jakiego oddałam.. chcieli 900 zł za naprawe.. ( pomozcie co z nim zrobic nie uznali mi iphona na gwarancje

#154 MBorowiec

MBorowiec
  • 255 postów
  • SkądSiemianowice Śląskie

Napisano 30 czerwca 2009 - 06:59

No to co temat odkopany ;) Sprawa wygląda tak: -Pęknięcie tylnej obudowy -Kurz pod wyświetlaczem/szybką -Hotpixel (?) I teraz sprawa wygląda tak, wczoraj przy wysiadaniu z samochodu tel, wyślizgnął się z kieszeni i gruchnął o ziemię no i mam małe 2 otarcia na 2 rogach (jeden dół, drógi góra) a także rysę na wyświetlaczu, niemal centralnie, i jest ona cholernie denerwująca, przez nią są "cyfrowe przebarwienia" if You know what i mean ... Dodam jeszcze że telefon jest ubezpieczony w orange, czy ktoś się orientuje, czy taki telefon "warto" oddawać na gwarancję ?

#155 qduaty71

qduaty71
  • 3 postów

Napisano 31 lipca 2009 - 13:08

Pyłek za szybką Pytanie do doświadczonych w temacie. Mam za szybką iphone pyłek, sztuk: 1, ale duży, na samym środku, bardzo mnie drażni :). Jakie są szanse na naprawę gwarancyjną.

#156 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 31 lipca 2009 - 13:30

Odpowiedź znajdziesz w dacie zakupu wybitej na paragonie ze sklepu. Poza tym, 16 stron wątku a żaden z "mądrali" nie pofatygował się sprawdzić jaką umowę podpisał z Orange. A podpisaliście umowę, która uwzględia naprawę gwarancyjną w ciągu 30 dni. Wołki malinowe, cholera .... Do sądu chcą pozywać, że przez 8 dni nie dostali zwrotu naprawionego telefonu ... Rozpacz. Poza tym gwarant ma na dokonanie naprawy 14 DNI ROBOCZYCH, a nie kalendarzowych jak któryś artysta napisał Orange nie ma obowiązku udostępniania telefonu zastępczego, nie ma tego w umowie. To jest ich inicjatywa. Inna sprawa, że faktycznie to śmieszne, żeby za iP w zastępstwie oferować jakąś lipną Nokię. Osobiście oddałem iP do Orange na naprawę i po 14 dniach ROBOCZYCH miałem telefon spowrotem, wymieniony na nowy. Na miejscu autora wątku nie robiłbym z siebie ****** i nie opisywał tej sytuacji w mediach. Piszę to na wszelki wypadek, jeśli komuś przyjdzie ochota zrobić burzę w szklance wody i wyjść na pierdołę. Sprawdźcie najpierw co podpisujecie.

#157 arkadiusm

arkadiusm
  • 544 postów
  • SkądKraków / StalowaWola

Napisano 01 sierpnia 2009 - 00:13

Pytanie do doświadczonych w temacie. Mam za szybką iphone pyłek, sztuk: 1, ale duży, na samym środku, bardzo mnie drażni :). Jakie są szanse na naprawę gwarancyjną.


Wg mnie marne ...

#158 mgarbacz04

mgarbacz04
  • 49 postów
  • SkądMiasto Grzejników

Napisano 01 sierpnia 2009 - 22:10

Mam pytanie! W moim iPhone 3g mam pękniętą obudowe ( z tyłu przy przełączniku od wyciszania) tel. nigdy mi nie upadł, nie wiem jak to się zrobiło. No i pytanie jakie mam szanse naprawy na gwarancji? Tak jak wspomniałem wcześniej pęknięcie napewno nie jest od upadku.!

#159 req

req
  • 163 postów
  • SkądOln

Napisano 02 sierpnia 2009 - 06:59

Mam pytanie! W moim iPhone 3g mam pękniętą obudowe ( z tyłu przy przełączniku od wyciszania) tel. nigdy mi nie upadł, nie wiem jak to się zrobiło. No i pytanie jakie mam szanse naprawy na gwarancji? Tak jak wspomniałem wcześniej pęknięcie napewno nie jest od upadku.!


Wg Ciebie nie jest od upadku, ale wygląda jak po upadku, pachnie jak po upadku, smakuje jak po upadku. Im nie udowodnisz, że nigdy nie spadł. Ale próbować zawsze można ;-)

#160 mgarbacz04

mgarbacz04
  • 49 postów
  • SkądMiasto Grzejników

Napisano 02 sierpnia 2009 - 07:36

No właśnie i tego się obawiam! stwierdzą że jest to od upadku! I co robić? Jest sens próbować (zostać bez telefonu 2 tyg. ) na darmo?

#161 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 02 sierpnia 2009 - 22:13

Takie życie. Jeśli kupiłeś go od kogoś, to nie ma zmiłuj. Mnie wgniótł się guzik do zciszania. Głośniej mogłem normalnie robić, a jeśli ciszej, to musiałem mocno dusić. Wymienili mi aparat na nowy, mimo, że teoretycznie wyglądało, że to ja zrobilem. Są awarie, które z pozoru wyglądają na winę użytkownika, a mimo to uwzględniają. Są też takie, które nie zostawiają cienia wątpliwości, wtedy klops.

#162 mgarbacz04

mgarbacz04
  • 49 postów
  • SkądMiasto Grzejników

Napisano 03 sierpnia 2009 - 08:19

Mam go od nowości (kupiłem w orange)! Czyli mam większe szanse na uznanie gwarancji będąc jedynym właścicielem?

#163 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 03 sierpnia 2009 - 08:22

Tego nie powiedziałem. Pęknięcia nie biorą się same z siebie. Zawsze jest jakaś przyczyna. Najczęściej fizyczna ingerencja, jakakolwiek. I tyle. Nie liczył bym na wiele. Zresztą, serwis Apple sam oceni pęknięcie i zadecyduje. Zawsze jakieś szanse są, spróbuj.

#164 uluki

uluki
  • 21 postów

Napisano 03 sierpnia 2009 - 18:04

a powiedzcie mi czy kopia faktury vat zakupu telefonu w orange uprawnia do gwarancji? (Jestem drugim właścicielem)

#165 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 03 sierpnia 2009 - 18:09

Jeśli swój numer masz również w Orange, to może i tak. Jeśli nie ,to jest to jedynie dowód zakupu w Polsce oraz tego, że nie jest kradziony. Wtedy serwis Apple. Zresztą zadzwoń i spytaj się.

#166 arkadiusm

arkadiusm
  • 544 postów
  • SkądKraków / StalowaWola

Napisano 04 sierpnia 2009 - 01:58

Mam pytanie! W moim iPhone 3g mam pękniętą obudowe ( z tyłu przy przełączniku od wyciszania) tel. nigdy mi nie upadł, nie wiem jak to się zrobiło. No i pytanie jakie mam szanse naprawy na gwarancji? Tak jak wspomniałem wcześniej pęknięcie napewno nie jest od upadku.!


Też mam to pęknięcie a inaczej powiem mikropęknięcie. Nie wiem czy Ci aż to tak przeszkadza ale ja sobie darowałem oczekiwanie na telefon 2 tyg. Coś*widzę, że to miejsce prezentuje się jak "krawędź" w białym macbooku.

---- Dodano 04-08-2009 o godzinie 03:00 ----
PS. Pęknięcie ukazało się*po tygodniu użytkowania.

#167 mnikus

mnikus
  • 87 postów

Napisano 18 sierpnia 2009 - 19:58

witam, wczoraj odebralem drugiego 3GS'a dla mojej babeczki i co sie dzieje.. tel z orange, pobawila sie i zauwazyla "plamke" patrze a tam dead pix:/ poszedlem do orange i mowie ze tego dnia bralem u was telefon byl uzywany 10min ma all folie na sobie itp.. a oni co ? do CRC :/ chcialem to olac ale za te pieniadze szkoda mi bylo to zostawic.. wiec dzisiaj go oddalem do orange i puszcza do CRC.. ile srednio sie czeka na powrot, gdyz czeka mnie wyjazd a chcialbvym juz wziac telefon bo baba placze:) dokladnie nie czytalem watku gdyz troche duzo info :) pozdrawiam

#168 mjl89

mjl89
  • 10 postów

Napisano 18 sierpnia 2009 - 20:35

Witam, Ja po 2 dniach oddałem telefon do serwisu (czerwony piksel na środku ekranu). Niby ma być w ciągu 14 dni roboczych, ale już dostałem list że "naprawa" się przedłuży - naprawa czyli stwierdzenie wady i wysłanie informacji do Orange. W Czwartek mija 14 dni roboczych, ale wątpię aby otrzymać w terminie. A to że tak długo trwa to nie wina Orange, a firmy która się tym zajmuje czyli Regenersis.

#169 mnikus

mnikus
  • 87 postów

Napisano 18 sierpnia 2009 - 20:53

kur place tyle kasy za 3gs i nawet nie moge sie nim pobawic.. ja mialem white pixelka;p

#170 Goku

Goku
  • 1 586 postów
  • SkądGorlice

Napisano 18 sierpnia 2009 - 21:20

Oby na moim nie było...;> jutro pewnie dojdzie paczka kurierem;/;/ normalnie załamka jak sie okaze ze jest jakies pęknięcie albo dead pixel

#171 qwerty3

qwerty3
  • 120 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 19 sierpnia 2009 - 10:51

ja zamawialem swojego 3g w orange, kurierem i wszystko bylo ok. zadnych dead pixeli, a co do gwarancji nie wiem, bo jeszcze nic sie nie popsulo i mam nadzieje, ze tak zostanie :D

#172 xxmaxx

xxmaxx
  • 3 postów

Napisano 19 sierpnia 2009 - 20:55

Teraz po przeczytaniu całego tematu "iPhone, a gwarancja w Orange " w przyszłości za niecały miesiąc kupię telefon HTC MAGIC w Orange. Czytając Ich forum nie ma takich problemów z tymi telefonami jak z IP. Z IP jest za dużo problemów z reklamacjami. Chyba, że się mylę.

#173 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 19 sierpnia 2009 - 21:22

A może HTC ma po prostu mniej osób ? HTC Magic jest ponad dwa razy droższy od IP, zapewne rzadziej wybierany, stąd mniej postów.
Poza tym, czy faktycznie ten wątek zawiera aż tyle doświadczeń z IP, czy tylko kilka i całą masę dywagacji ?
A oto cyctat:

Witam, więc tak powiem ze serwis crc a teras regeneris czy jakoś tak jest od mojego domu 500m i kiedyś był to kozak serwis oddawałem tam wszystkie telefony a miałem ich trochę 40 sztuk i zawsze oddawali mi max po 1h, raz się zdarzyło ze termin był 2 tygodnie to po upływie 2 tygodni dali mi nowy , ale ostatnio oddawałem n95, wariował strasznie, kładłem go na biurku i po 3 sekundach włączał sie aparat i walił flashem , ciepły sie robił i tak do rozładowania baterii, oddałem go i po dnu odbieram, jak zawsze patrzę się co robili i proszę o tłumaczenie bo mam napisane wymiana wyświetlacza , pytam się a po co wyświetlacz mój był dobry dostałem odpowiedz ze widocznie był jakiś problem z nim, ok mówię więc zrywam folie naklejona przez nich przy składaniu im telefonu i tam niespodzianka mój wyświetlacz zakurzony, i sie pytam jak to możliwe i widzę tępy uśmiech, więc myślę sobie ze co będę sie kłócił poszedłem, telefon nadal porażka cuda , taki to właśnie serwis.... teraz mam zamiar pójść do nich i powiedzieć ze jak nie będą mi iść na rękę z telefonami czyli full serwis wymiana obudowy i telefonów to napisze do nich do nokii i oddam nokii telefon do analizy żeby sprawdzili ze nie został wymieniony wyświetlacz i ze serwis łamie przepisy naciągając nokie na części które nie są wkładane do telefonów do których były przeznaczone.


"Nie wszystko złoto co się świeci".

Ja nie mam żadnych problemów. A ostatnio odkryłem co sprawiło wadę w poprzednim iP: moja 3-letnia córa ! Bawila się trzymając iP oburącz i uderzając w kolano przyciskiem do głośności, to powodowało wyświetlenie się głośnika :D No i serwis wymienił mi aparat na nowy :D

Nie namawiam Cię na iP, ale prawda jest taka, że każdy model ma wadliwe egzemplarze i nigdy nie wiadomo, czy się na taki trafi.

#174 oley_20

oley_20
  • 616 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 19 sierpnia 2009 - 21:35

Odpowiedź znajdziesz w dacie zakupu wybitej na paragonie ze sklepu.

Poza tym, 16 stron wątku a żaden z "mądrali" nie pofatygował się sprawdzić jaką umowę podpisał z Orange. A podpisaliście umowę, która uwzględia naprawę gwarancyjną w ciągu 30 dni.
Wołki malinowe, cholera .... Do sądu chcą pozywać, że przez 8 dni nie dostali zwrotu naprawionego telefonu ... Rozpacz.
Poza tym gwarant ma na dokonanie naprawy 14 DNI ROBOCZYCH, a nie kalendarzowych jak któryś artysta napisał
Orange nie ma obowiązku udostępniania telefonu zastępczego, nie ma tego w umowie. To jest ich inicjatywa. Inna sprawa, że faktycznie to śmieszne, żeby za iP w zastępstwie oferować jakąś lipną Nokię.
Osobiście oddałem iP do Orange na naprawę i po 14 dniach ROBOCZYCH miałem telefon spowrotem, wymieniony na nowy.
Na miejscu autora wątku nie robiłbym z siebie ****** i nie opisywał tej sytuacji w mediach. Piszę to na wszelki wypadek, jeśli komuś przyjdzie ochota zrobić burzę w szklance wody i wyjść na pierdołę.
Sprawdźcie najpierw co podpisujecie.


sorki ale to chyba do mnie:P przynajmniej czesc i do niej jedynie sie odniose.
przeanalizowalem umowe jaka z orange podpisalem (wow)...
1. co mnie interesuje wewnetrzny regulamin orange? przy rekojmi ustawodawca mowi o 14 dniach,
2. 14 dni roboczych? jakas nowela art. 560 KC nastapila?

REASUMUJAC: ORANGE MA 14 DNI ROBOCZYCH (ART. 560 KC) A KODEKS CYWILNY (KC) JEST NAD WEWNETRZNE REGULAMINY nawet w orange.
pozdrawiam:) "jakis artysta"

flip

---- Dodano 19-08-2009 o godzinie 20:41 ----
BTW... ja po 14 dniach NIE ROBOCZYCH a KALENDARZOWYCH w zwiazku z niewywiazaniem sie sprzedawcy z tego USTAWOWEGO a nie opisanego w tomiku poezji zwanym dalej regulaminem orange odstapilem od umowy kupna telefonu iPhone i otrzymalem zwrot kosztow zakupu na wskazany przeze mnie nr ror.

przepraszam za smecenie ale nieuprawnione (mozecie wierzyc) nazwanie mnie artysta dotknelo mnie do bolu ;)

pozdrawiam

#175 tuniu

tuniu
  • 139 postów
  • SkądLondon, UK

Napisano 19 sierpnia 2009 - 22:58

Na pocieszenie jak Polska bedzie cywilizowanym krajem. Reklamacja iPhone w UK iPhone z O2 gubil siec, poszedlem do salonu O2 reklamowac, przeprosili i powiedzieli ze oni tylko swiadcza uslugi telekomunikacyjne, a serwisem iPhone zajuje sie Apple i bardzo prosza zebym poszedl do nich. W serwisie Aplle przedstawilem sytuacje, pan z serwisu podlaczyl mojego iPhona do macbooka i po chwili zapytal czy mnie to bardzo denerwuje. Odpowiedzialem ze tak. Pan powiedzial ze mi wymieni telefon na nowy ale w tej chwili nie ma i ze zadzwoni do mnie jak tylko sie pojawia nowe iPhony /bylo to rok temu po premierze 3G/. Nastepnego dnia pan zadzwonil i powiedzial ze telefon czeka na mie i jak bede mial czas to zaprasza. Zapytalem co mam przyniesc z iPhone /umowe z O2?, opakowanie?/ , a pan odpowiedzial ze tylko telefon bo potwierdzeniem gwarancji jest nr. seryjny. I w ten oto sposob wyglada reklamacja produktow Apple w normalnym kraju. Dodam jeszcze ze reklamowalem tez MacBooka unibody / kurz pod szyba matrycy/ i w serwisie powiedzieli mi zebym przyszedl za 30 min. to bedzie gotowy. Szczerze wam wspolczuje jak czyam forum o problemach w Polsce z gwarancja Apple




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych