

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 27 września 2008 - 02:55
Napisano 27 września 2008 - 18:39
dziwne, ze nie ma gwarancji, niemniej "niezgodnosc z umowa" wazna jest cale dwa lata w naszym kraju. Rekojmi juz nie ma kilka lat, niezgodnosc z umowa ja zastapila i to chyba na lepszych warunkach.
Pozdro.
Napisano 28 września 2008 - 08:16
Napisano 28 września 2008 - 12:40
Najmniejszy to ma, bo często koszta naprawy są wyższe niż danie nowego telefonu ;]nie ma najmniejszego powodu dac wam nowego telefonu
tylko przez 2 lata naprawia..
Napisano 28 września 2008 - 16:07
widzisz, zwrócą mi za niego 1zł, a ajkbym go miał fizycznie, to by było 1000 razy więcej, wolałbym iPhone'a, pogadam rzecznikiem
---- Dodano 23-09-2008 o godzinie 17:55 ----
Kiedy się ostanio raz dowiadywałęś? Bo podobno po prostu skończyły się na magazynie głównym, BTW gdzie mieszkasz?
Napisano 28 września 2008 - 16:34
Najmniejszy to ma, bo często koszta naprawy są wyższe niż danie nowego telefonu ;]
Napisano 28 września 2008 - 17:49
Wsadzasz do mikrofalówki i masz uszkodzoną płytę główna z kij wie jakiego powodu ;]jedynie jezeli plyta glowna jest uszkodzona, tak to wszystko beda Ci wymieniac nawet po pare razy
jedynie jezeli plyta glowna jest uszkodzona, tak to wszystko beda Ci wymieniac nawet po pare razy
Napisano 28 września 2008 - 21:26
a dużo miałeś tego kurzu .bo ja też od nowości mam widoczny biały ślad a teraz pojawił sie drugi i zastanawiam sie czy warto z tym walczyćMoja historia choroby w pomarańczy.
Trefnego ajfona dostałem, bezpośrednio po premierze, kurierem w piątek po południu. W weekend okazało się, że miał kurz na matrycy lcd.
W poniedziałek późnym popołudniem poszedłem do salonu firmowego, powiedziałem, że z tytułu rękojmi chcę wymiany na nowy. W środę już był w Regenersis - stwierdzili, że ma "any display issue", a w czwartek rano dostałem nowy, bez wad.
Ogólnie jestem zadowolony z moim zdaniem miłego i profesjonalnego podejścia sprzedawców.
Aha... na Iphone`a nie ma gwarancji dla nabywcy końcowego. Są wyłącznie uprawnienia z tytułu rękojmi, ewentualnie niezgodności towaru z umową w przypadku konsumentów.
Napisano 28 września 2008 - 21:53
a dużo miałeś tego kurzu .bo ja też od nowości mam widoczny biały ślad a teraz pojawił sie drugi i zastanawiam sie czy warto z tym walczyć
Napisano 28 września 2008 - 22:16
Wsadzasz do mikrofalówki i masz uszkodzoną płytę główna z kij wie jakiego powodu ;]
---- Dodano 28-09-2008 o godzinie 18:54 ----
BTW Serwisant?
Napisano 29 września 2008 - 04:30
i oprocz tego wspolpracujemy z crc regenersis i ccs wiec cos tam wiem o crc
Napisano 29 września 2008 - 07:57
Napisano 29 września 2008 - 19:43
Napisano 29 września 2008 - 20:55
Napisano 29 września 2008 - 21:23
nowy, zupełnie, nic nie dostałem oprócz samego iPhone, za to z tymi wszystkimi pisami to na makulaturę murszę iść, po za tym wszystko dokładnie ze skanami wszystkich papierów opisze w weekend, będzie w tym wątku, jak mnie nieładnie jedna pani potraktowała ;/Nowy, czy "stary" zreperowany? Jakieś "fanty" wynagradzające czas oczekiwania? Proszę o relację
Napisano 29 września 2008 - 21:27
Napisano 29 września 2008 - 23:33
Napisano 30 września 2008 - 08:24
Napisano 01 października 2008 - 13:11
Napisano 01 października 2008 - 13:44
Napisano 01 października 2008 - 17:03
Napisano 01 października 2008 - 18:04
Napisano 01 października 2008 - 20:16
Napisano 01 października 2008 - 20:30
Napisano 01 października 2008 - 21:21
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych