Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

- - - - -

Ceny iPhone 3G w Orange


  • Please log in to reply
849 replies to this topic

#801 esteper@mac.com

esteper@mac.com
  • 366 posts
  • Skądwarszawa

Posted 05 September 2008 - 16:48

zamówiony 01.09, dostarczony dzisiaj 10 minut temu :D


Zamówiony wcześniej, a do dziś go nie mam.
Szlag mnie trafi, jeśli nie będzie go jeszcze w przyszłym tygodniu.

Pod jakim numerem, jako nowy abonent, mogę się dowiedzieć czy już*mała chinka złożyla dla mnie iPhone'a i przekaże go kurierowi w celu dostarczenia ?

#802 effe11

effe11
  • 167 posts

Posted 05 September 2008 - 17:14

Ale w salonie jak się weźmie to też nie jest lepiej. Też potrafią trzymać te telefony, ja po 5 dniach dostałem, może to dlatego że przenosiłem nr. z plusa do orange, w końcu tak wyszło że nr. zostanie przeniesiony dopiero w październiku a ja wziąłem zastępczy numer na czas przeniesienia.


To długo czekałeś, bo ja dostałem po 20minutach:)

#803 icekxd2

icekxd2
  • 47 posts

Posted 06 September 2008 - 09:29

a ja czekam az laskawie DHL go przywiezie.. wyslany zostal w srode a teraz zaginal gdzies w akcji i czekam nadal :D

#804 Klimer

Klimer
  • 848 posts

Posted 06 September 2008 - 10:22

hymm jakby zadzwonić na infolinię to dostanę te same bonusy co via orange.pl ? bo trza mi białej 16stki a wiem że są z tym problemy, dlatego konsultant na *500 (czy *600, zawsze mi się to pieprzy ) wydaje się lepszym rozwiązaniem, ale zarazem chętnie skorzystam z orangeon-line'owych bonusów.

#805 Edytka

Edytka
  • 56 posts
  • SkądB'ham

Posted 06 September 2008 - 11:39

ja dostałam więcej bonusów dzwoniąc pod *600 niż przez orange.pl (dokładnie to o dwa więcej) :) no i jak widać białego iP przyslali mi w ciągu niecalego tygodnia

#806 esteper@mac.com

esteper@mac.com
  • 366 posts
  • Skądwarszawa

Posted 06 September 2008 - 12:51

No i mam już swojego iPhone'a 3G. Kurier dostarczył mi jakąś godzinkę temu :)

#807 Olek4

Olek4
  • 592 posts
  • SkądSzczecin

Posted 06 September 2008 - 14:30

ja dostałam więcej bonusów dzwoniąc pod *600 niż przez orange.pl (dokładnie to o dwa więcej) :) no i jak widać białego iP przyslali mi w ciągu niecalego tygodnia


Konkrety, konkrety!

Jakie bonusy dostałaś? :)

#808 Edytka

Edytka
  • 56 posts
  • SkądB'ham

Posted 06 September 2008 - 16:24

standardowo 5 prezentów na zawsze plus do tego 200 dodatkowych darmowych minut i rozmowy i smsy o 2gr tansze :)

#809 Klimer

Klimer
  • 848 posts

Posted 06 September 2008 - 17:27

a ktoś z bYznesu? bo ciągle tylko jakieś prezenty i prezenty :P a to przecie indywidualne :) a ja o biznesowej mówię przy przedłużaniu :)

#810 Olek4

Olek4
  • 592 posts
  • SkądSzczecin

Posted 06 September 2008 - 17:46

No, ja też liczę na wiadomości o tym co można uzyskać/wywalczyć przy biznesowych :)

#811 pooley

pooley
  • 91 posts

Posted 06 September 2008 - 18:22

ja walczylem o jakies profity w taryfie biznesowej, ale tej najnizszej, i niestety, nic sie nie dalo wywalczyc, ani w salonach, ani z konsultantem na infolinii... nic :( byc moze dlatego, ze dotychczas mialem niskie rachunki, cholera wie, w kazydm razie w koncu zamowilem przez orange.pl i czekam na realizacje... i czekam... i czekam... ;)

#812 Klimer

Klimer
  • 848 posts

Posted 07 September 2008 - 21:03

no i jak? wyrabiają się w ciągu 10 dni roboczych z wysyłką?

#813 wotek

wotek
  • 2 posts

Posted 07 September 2008 - 21:09

Tak, wyrabiają się - przynajmniej w moim wypadku.

#814 seta7

seta7
  • 150 posts

Posted 09 September 2008 - 15:32

A możecie mi wyjaśnić dlaczego ceny w Orange są niższe w sklepie internetowym niż w salonie ? Nie powinno być przypadkiem na odwrót że chcą niższymi cenami przyciągnąć ludzi do salonów ?

#815 Duckling

Duckling
  • 490 posts
  • SkądWrocław / Nysa / Czarna Góra

Posted 09 September 2008 - 15:59

A możecie mi wyjaśnić dlaczego ceny w Orange są niższe w sklepie internetowym niż w salonie ?
Nie powinno być przypadkiem na odwrót że chcą niższymi cenami przyciągnąć ludzi do salonów ?


Odpowiedź jest prosta: Bo nie zawracasz d..y ludziom w salonach, a większość rzeczy wykonujesz sam... za to masz korzyść, w dodatku kupujesz bezpośrednio od Orange, co jest z korzyścią dla spółki.

#816 raffalsky@gmail.com

raffalsky@gmail.com
  • 140 posts
  • SkądWarszawa

Posted 09 September 2008 - 16:11

to raz, a dwa - salony z pewnością pobierają swego rodzaju prowizję, za coś trzeba utrzymać lokal i pracowników.... Wg mnie bardzo słusznie że na orange online jest taniej

#817 seta7

seta7
  • 150 posts

Posted 09 September 2008 - 16:23

A w przypadku online kurier przywozi razem z telefonem umowę i przy nim ją podpisujesz ?

#818 Gość_jedwym_*

Gość_jedwym_*

Posted 09 September 2008 - 16:43

Ja to mam fajnie. 4 salony Orange w mieście. Są iPhone'y, ale 8GB czarne i 16GB białe. A czarnych 16 to nie łaska? No i trzeba czekać. :-(

#819 Klimer

Klimer
  • 848 posts

Posted 09 September 2008 - 16:58

nie wiem czemu... co to białe nie schodzą? gorsze czy co? a to że na orange.pl jest taniej to proste - kasa płynie bezpośrednio do nich, bez prowizji. Pewnie jeszcze i tak więcej na tym zarabiają nawet po obniżeniu. Gorzej że z orange.pl nie ma możliwości negocjacji....

#820 nitr0

nitr0
  • 850 posts
  • SkądGryfino, Poland

Posted 09 September 2008 - 16:59

jedwym, to kup sobie dwie ósemki ;D :lol: Klimer, biały jest mniej atrakcyjny. I nie mów że nie bo sam widzisz ;D

#821 Klimer

Klimer
  • 848 posts

Posted 09 September 2008 - 17:07

@nitr0, szczerze? sam walczę ze sobą :) miałem już zamówić, ale muszę iść do salonu i porównać. Biały jakoś do mnie bardziej przemawia, a zarazem czarny nadaje iphonowi bardziej smukły wygląd i nie będę widział ewentualnych pęknięć.

#822 terry

terry
  • 83 posts
  • SkądCk

Posted 09 September 2008 - 18:21

A ja zamówiłem na orange.pl 29 sierpnia (piątek) a w poniedziałek 1.09 pani do mnie dzwoniła i potwierdziła zamówienie. Dzisiaj mamy 9.09 i dostawy brak!!! Na stronie napisane jest że zamówienie złożone. Zamówiłem 16G białego w taryfie dla byznesu:)

#823 savinho

savinho
  • 20 posts
  • SkądWarszawa

Posted 10 September 2008 - 09:41

IP zamówiony 1.09. (nowy klient). Po dwóch dniach status zamówienia zmienił się z "weryfikacja ręczna" na "realizowane po weryfikacji ręcznej". Sprawdzam dzisiaj i oczom nie wierze, status "weryfikacja ręczna"!!! Dodam, że w piątek mija 10 dzień (roboczy), czyli okres w którym mają dostarczyć zamówienie.

Wie ktoś jakie są konsekwencje (dla operatora) w przypadku przekroczenia 10-dniowego terminu dostawy?

#824 Pablooo88

Pablooo88
  • 60 posts

Posted 10 September 2008 - 10:35

To macie pecha:] Ja zamówiłem(nie pamiętam daty) ale było to we wtorek, a w środę o 9 rano byl juz u mnie kurier:]

#825 Klimer

Klimer
  • 848 posts

Posted 10 September 2008 - 11:18

To macie pecha:] Ja zamówiłem(nie pamiętam daty) ale było to we wtorek, a w środę o 9 rano byl juz u mnie kurier:]


Rozumiem że przedłużałeś umowę?

do tego pytanie : jak przy przedłużaniu umowy wybrać kolor? bo nie widziałem tam takiej opcji




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users