Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ceny iPhone 3G w Era GSM


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1716 odpowiedzi w tym temacie

#1451 Marcell_80

Marcell_80
  • 454 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 sierpnia 2008 - 13:30

witam! a ja tak sie zastanawiam czy jak mi zostal jeszcze rok do konca umowy w erze(w sumie mialem 36m) to czy jest mozliwosc podpisania jakiegos aneksu i wziecia nowego iphona? np.podpisal bym im umowe na dwa lata a oni dodali by ten moj pozostaly ro jeszcze? co o ty myslicie? w/g mnie jest to sensowne.

#1452 kamil-o

kamil-o
  • 18 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 sierpnia 2008 - 13:38

Sensowne to jest bo mieli by klienta 2 lata dłużej. Ale dla ludzi w erze już to nie jest sensowne. I nikt nigdy nie będzie wiedział dlaczego.

#1453 tomzel

tomzel
  • 35 postów

Napisano 25 sierpnia 2008 - 13:40

dzisiaj przed południem łaskawie aktywowali mi telefon, oczywiście blueconnect jeszcze nie działa no i nie dostałem póki co promocyjnych minut (mam 500 zamiast 800) burdel mają tam dalej niesamowity, dziś w BOA dodali informację (tą którą słyszałem przez ostatnie parę dni) o tym, że grzebią w systemie i wszystkie aktywacje są opóźniane btw czekam z niecierpliwością na update 2.1, bo póki co prędkością działania i stabilnością iP w porównaniu z touch'em (1.1.2/3 z jb) nie zachwyca

#1454 kamil-o

kamil-o
  • 18 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 sierpnia 2008 - 13:42

Jeżeli z blueconnect'em na telefon mają tak samo jak na komputer to możesz poczekać nawet 5 dni. :/

#1455 kamil-o

kamil-o
  • 18 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 sierpnia 2008 - 13:43

Jeżeli z blueconnect'em na telefon mają tak samo jak na komputer to możesz poczekać nawet 5 dni. :/ Przepraszam za 2 ten sam post.

#1456 Marcell_80

Marcell_80
  • 454 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 sierpnia 2008 - 13:43

Sensowne to jest bo mieli by klienta 2 lata dłużej. Ale dla ludzi w erze już to nie jest sensowne. I nikt nigdy nie będzie wiedział dlaczego.


no wlasnie,pewnie pierwszy lepszy konsultant powie ze nie wolno bo nie wolno.
a jakby tak dodzwonic sie do tych co sa od namawiania do pozostania przy zeraniu umowy.
kiedys jak w plusie zlozylem wypowiedzenie do na drugi dzien wydzwaniali do mnie juz bardzo sensowni ludzie z naprawde sensownymi propozycjami ale niestety nie mieli tego modelu aparatu co ja chcialem.

moze to forum przegladaje spece z ery i wypowiedza sie na temat mojej propozycji?!

#1457 Lestek

Lestek
  • 880 postów

Napisano 25 sierpnia 2008 - 13:58

moze to forum przegladaje spece z ery i wypowiedza sie na temat mojej propozycji?!

Spece od ery mają nas w kakaowym oku. Mnie kończy się umowa za 10 dni i kapią tak słabymi ofertami że płakać się chce. Daliby drobny rabat to znów w zębach przynosiłbym im stówkę co miesiąc... Nie wiem co za szpece pracują w marketingu Ery ale mnie uczono, że taniej jest utrzymywać stałego solidnego klienta niż pozyskiwać nowych niepewnych.

#1458 tomzel

tomzel
  • 35 postów

Napisano 25 sierpnia 2008 - 14:16

Jeżeli z blueconnect'em na telefon mają tak samo jak na komputer to możesz poczekać nawet 5 dni. :/


konsultant oddzwonił i ponoć dziś w nocy ma być aktywne...
swoją drogą już mnie na infolinii chyba znają, tyle telefonów tam wykonywałem:)

#1459 shexbeer

shexbeer
  • 151 postów
  • Płeć:
  • SkądGdańsk

Napisano 25 sierpnia 2008 - 15:49

Spece od ery mają nas w kakaowym oku. Mnie kończy się umowa za 10 dni i kapią tak słabymi ofertami że płakać się chce. Daliby drobny rabat to znów w zębach przynosiłbym im stówkę co miesiąc... Nie wiem co za szpece pracują w marketingu Ery ale mnie uczono, że taniej jest utrzymywać stałego solidnego klienta niż pozyskiwać nowych niepewnych.


Faktycznie kolega wyżej ma rację, dużo za dużo biadolenia z Twojej strony, deko wyluzuj ;)
Co do rady to dziwię się że nie dali Ci upustu na abonament, chyba że... rozmawiałeś ze zwykłym konsultantem, oni sami NIC nie mogą i czytają Ci z kartki to co masz na stronach WWW i w oficjalnych cennikach. Zadzwoń do BOA i powiedz stanowczo że jesteś zdecydowany na rozwiązanie umowy, wtedy połączą Cię z działem utrzymania klienta i dopiero tamci konsultanci mogą dać Ci upust na abonament i zapewne to zrobią. Nie masz się czego obawiać bo i tak nie rozwiążesz umowy z nimi telefonicznie, żeby to zrobić musisz złożyć pismo osobiście w salonie lub wysłać pocztą. Więcej zdecydowania i powodzenia! :)

#1460 dziubek123

dziubek123
  • 79 postów

Napisano 25 sierpnia 2008 - 16:27

W zeszły wtorek zamówiłem iPhone'a na przedłużenie umowy, podałem adres wysyłki itd. itp. Na drugi dzień zadzwoniłem by aktywować numer domowy w ERZE i niby przy okazji zapytałem co i jak z moim zamówieniem, pan z biura obsługi oznajmił mi że zamówienie przyjęte i wymienił jakąś miejscowość w małopolsce ( ja ze Szczecina jestem) oczywiście poprawiliśmy adres wysyłki, następnego dnia znowu zadzwoniłem do ERY z inną sprawą i poprosiłem by mi sms'em wysłano adres wysyłki który podałem i oczywiście adres w sms'ie się zgadzał, w sobotę otrzymałem sms'a z numerem przesyłki dziś zadowolony czekam na przesyłkę a tu koło południa dzwoni do mnie kurier z miejscowości żabno w małopolsce..... i jak tu się nie wkur..ć zwłaszcza że po telefonie do biura obsługi oznajmiono mi że w ciągu 2 tygodni sprawa zostanie załatwiona.

#1461 chrzanekk

chrzanekk
  • 167 postów
  • SkądPuławy

Napisano 25 sierpnia 2008 - 16:33

a ja dostalem dzis telefon. karte oczywiscie trzeba bylo aktywowac dzwoniac do BOA, ok po godzinie byla aktywna. uruchamiam telefona a tam przemila informacja ze niema karty sim w srodku... no po prostu bosko. to dzwonie do BOA i do tych ponoc specow od iPhone3g no i kobitce tlumacze ze robie wszystko po kolei a jak sie telefon wlacza to nie widzi karty sim. i zonk. ona niewie co jest nie tak i odsyla do salonu ery. po prostu zajefajnie... jak ktos mial problemy z aktywacja telefonu i sobie poradzil to prosze do mnie na PW napisac co i jak ok?

#1462 Lestek

Lestek
  • 880 postów

Napisano 25 sierpnia 2008 - 16:35

Nie masz się czego obawiać bo i tak nie rozwiążesz umowy z nimi telefonicznie, żeby to zrobić musisz złożyć pismo osobiście w salonie lub wysłać pocztą. Więcej zdecydowania i powodzenia! :)

Umowa przed 30 minutami została wypowiedziana w salonie. Jeśli zmienią zdanie i do tego marnego upustu w abonamencie dadzą upust na telefon, możemy rozmawiać. W przeciwnym wypadku za dwa tygodnie płacę ostatnią fakturę ;)

#1463 dziubek123

dziubek123
  • 79 postów

Napisano 25 sierpnia 2008 - 16:43

Jadę do salonu i jak nie załatwię telefonu dziś to piszę wymówienie umowy.

---- Dodano 25-08-2008 o godzinie 18:33 ----
Nie załatwiłem telefonu, witaj Orange biznes 220 minut do wszystkich i 1GB (ze spadająca prędkością po wykorzystaniu) za 122zł zamiast 100zł w ERZE za 280 minut.

#1464 kamil-o

kamil-o
  • 18 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 sierpnia 2008 - 23:08

Czy dostał ktoś ze stałych klientów upust na abo dedykowany dla iPhone'a ? Jeżeli tak to na czym on polegał i jakie "warunki" trzeba spełniać.

#1465 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 26 sierpnia 2008 - 08:44

Z tego co wiem nie można obniżyć ceny iPhona (tzn nawet dział utrzymania klienta nie ma prawa). Ja załatwiłem sobie przy pomocy małego szantażu obniżkę abo która dawała mi telefon w niższej cenie. Jako że poprzednia lojalka skończyła mi się w czerwcu (czekałem na iPhone'a) to miałem wolną drogę w odejściu, jeszcze w okresie "zapisów" zadzwoniłem do boa i po usłyszeniu oferty (588 zł netto za 8GB w mojej ówczesnej taryfie biznesowej) poinformowałem panią że orange daje mi niższą cenę (co jest nawet prawdą bo sami do mnie dzwonili), i że proszę o informację na temat procedury rozwiązania umowy i przeniesienia abonamentu. Efektem było przełączenie do działu utrzymania klienta który po krótkiej rozmowie zaproponował mi wyższą taryfę w cenie obecnego abonamentu co dawało mi prawo zakupu iPhone'a za 48 zł netto w przypadku 8GB i 248 za 16GB :). Jako że to znowu było taniej niż w Orange to jakoś dałem się przekonać ;) i wczoraj kurier przyniósł mi telefon. Rada - trzeba być stanowczym, jedynym warunkiem jest w miarę sensowny abonament (ja miałem za 70zł netto) żeby mogli faktycznie dać jakiś upust (ciężko dać komuś abonament za 120 zł netto w cenie 25 netto )

#1466 Lestek

Lestek
  • 880 postów

Napisano 26 sierpnia 2008 - 09:05

Tylko czy ten upust masz na rok czy dłużej?

#1467 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 26 sierpnia 2008 - 09:09

Upust mam na cały okres lojalki czyli na 24 miesiące. To było moje pierwsze pytanie bo era słynie z takich numerów jak 9-cio miesięczne upusty.

#1468 andreas_k

andreas_k
  • 101 postów

Napisano 26 sierpnia 2008 - 09:59

Witam. ja z ery dostałem Iphone 16GB za 199zł ( plus 150zł z punktów era premia), umowa na 2 lata, pierwszy rok 60zł/mc, drugi 100zł/mc i 280minut wliczone do wszystkich. Dla mnie się opłacało, szczególnie dlatego, że do tej pory płaciłem 80zł/mc i miałem 160min do wszystkich... Pozdr

#1469 zu.

zu.
  • 2 postów

Napisano 26 sierpnia 2008 - 10:00

a ja mam pytanie z inne beczki, otóż na co dzień używam karty heyah, i czy będzie ona działała w iphonie? bo skoro tą moją kartę z ery, trzeba aktywować blabla, to nie wiem co będzie z tą heyah. a tak w ogóle, pani z ery zaproponowała mi abonament za 120zł, w tym iphone miał kosztować 399zł, będę miała na niego upust 200zł, lub 250zł, tego dokładnie nie wiem, i zastanawiam się czy mi się biznesi wiązać się na kolejne 2 lata, z iphonem i jak tu czytam, super usługami ery, mimo że do dziś nie miałam większych problemów.

#1470 Lestek

Lestek
  • 880 postów

Napisano 26 sierpnia 2008 - 10:41

Witam.
ja z ery dostałem Iphone 16GB za 199zł ( plus 150zł z punktów era premia), umowa na 2 lata, pierwszy rok 60zł/mc, drugi 100zł/mc i 280minut wliczone do wszystkich. Dla mnie się opłacało, szczególnie dlatego, że do tej pory płaciłem 80zł/mc i miałem 160min do wszystkich...


Ja tego zupełnie nie rozumiem.
Z tego wynika że wziąłeś tel. w ofercie Nowa Era 120 gdzie na dwa lata kosztuje on 699zł. Kiedy ja rozmawiałem o obniżeniu ceny telefonu - nie ma mowy. Piszesz że zaproponowali ci 199zł. Po ilości punktów wnioskuję że fakturki mieliśmy podobne bo też mam 150zł w Era Premia. Moja średnia faktur z mimionych 6 miesięcy to 80,3zł a tymczasem Era dalej rzuca ceną z kosmosu.

#1471 zu.

zu.
  • 2 postów

Napisano 26 sierpnia 2008 - 10:49

Ja tego zupełnie nie rozumiem.
Z tego wynika że wziąłeś tel. w ofercie Nowa Era 120 gdzie na dwa lata kosztuje on 699zł. Kiedy ja rozmawiałem o obniżeniu ceny telefonu - nie ma mowy. Piszesz że zaproponowali ci 199zł. Po ilości punktów wnioskuję że fakturki mieliśmy podobne bo też mam 150zł w Era Premia. Moja średnia faktur z mimionych 6 miesięcy to 80,3zł a tymczasem Era dalej rzuca ceną z kosmosu.


właśnie taką ofertę dostałam, ale z iphonem 8gb, tyle że z punktów dostałam -200 lub 250zł?
za głupia na to wszystko jestem. i nie wiem czy potrzebne mi to do szczęścia:].

#1472 Jax

Jax
  • 462 postów
  • SkądDolina Muminków

Napisano 26 sierpnia 2008 - 11:32

Mój kolega z pracy miał wczoraj przezabawna sytuacje, postanowił przenieść się z orange do ery i wziąć iphona. Dzwonił do boa, przygotował stosowne dokumenty i pojechał na marszałkowska do ery, niestety dwóch panów z obslugi powiedzialo ze nie da sie tak zrobic z iP, z kazdym innym telefonem tak, z iP nie. Dzwonili , biegali, nie dalo sie. Po powrocie do domu postanowil jeszcze wejsc u siebie pod blokiem do ery, o dziwo dało sie, zalatwil wszystko, dostal iP i nr tymczasowy.

#1473 andreas_k

andreas_k
  • 101 postów

Napisano 26 sierpnia 2008 - 13:08

Ja tego zupełnie nie rozumiem.
Z tego wynika że wziąłeś tel. w ofercie Nowa Era 120 gdzie na dwa lata kosztuje on 699zł. Kiedy ja rozmawiałem o obniżeniu ceny telefonu - nie ma mowy. Piszesz że zaproponowali ci 199zł. Po ilości punktów wnioskuję że fakturki mieliśmy podobne bo też mam 150zł w Era Premia. Moja średnia faktur z mimionych 6 miesięcy to 80,3zł a tymczasem Era dalej rzuca ceną z kosmosu.


Na początku też mi tylko to oferowali ale zbuntowałem się, że nowi mają lepsze warunki jak stali abonenci, nawet doszło do tego że mailem rozwiązałem umowę i od tego momentu kontaktował się ze mną Zespól ds Utrzymania Klienta i na sam początek otrzymałem zniżkę ( jako stały abonent :o ) 50% na aparaty z cennika ( czyli IP 16GB 699zł/2 = 349zł - 150zł ( era premia) = 199zł dopłaty z mojej strony), oraz zniżka na abo 40zł przez rok...

#1474 denis

denis
  • 589 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 26 sierpnia 2008 - 17:20

Na początku też mi tylko to oferowali ale zbuntowałem się, że nowi mają lepsze warunki jak stali abonenci, nawet doszło do tego że mailem rozwiązałem umowę i od tego momentu kontaktował się ze mną Zespól ds Utrzymania Klienta i na sam początek otrzymałem zniżkę ( jako stały abonent :o ) 50% na aparaty z cennika ( czyli IP 16GB 699zł/2 = 349zł - 150zł ( era premia) = 199zł dopłaty z mojej strony), oraz zniżka na abo 40zł przez rok...

możesz dać trochę wiecej info? Buntowałes sie przez telefon czy w salonie ery, i jak mailem rozwiązałeś umowe?

#1475 annna

annna
  • 10 postów
  • SkądWłocławek/Warszawa

Napisano 26 sierpnia 2008 - 18:53

Ja rozmawiałam z kolesiem z działu zrywania umów i powiedziałam jasno, że chciałabym umowy indywidualnie dopasowanej do mnie (jestem w Biznesie), jeśli mam pozostać w sieci. Powiedziałam, że chciałabym płacić rachunki 100zł miesięcznie i dostać IP 16G za rozsądne pieniądze. Facet po chwili zastanowienia zaproponował mi Nowy Pakiet Biznes 120zł, za który normalnie płaci się ok.150zł brutto miesięcznie i tyle ma się na wykorzystanie + 10 numerów za grosz. Ja przez cały okres umowy (24m) będę za niego płacić 100zł brutto miesięcznie, a IP 16G za 300zł brutto to dla mnie rozsądna kwota za ten telefon (nie wykorzystałam pkt Premium). Co do paczki danych to te 50zł, które oszczędzam mogę przeznaczyć na pakiet 500MB miesięcznie, co dla mnie jest wystarczające zważywszy na to, że sporo przebywam w miejscach gdzie jest free wifi zone. Także myślę, że sporo jest w Erze do wynegocjowania, ale nie dajmy się zwariować cudów nam nie zaoferują, bo nie mogą. Jedyne, co zdecydowanie powinno się zmienić to ceny za paczki danych, bo ich pojemności już podobno się zwiększyły dla stały klientów (ponad 500MB).




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych