Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zapowiadane gry napisane na SDK


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
227 odpowiedzi w tym temacie

#101 AkD

AkD
  • 250 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 czerwca 2008 - 12:58

Hedgewars

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

YouTube - HedgeWars

he Hedgewars team is working in collaboration with Zodttd to bring their game Hedgewars to the iphone platform. What I wanted to do is give you some information on Hedgewars, and hopefully get you a little excited about its eventual release.

So What is Hedgewars?

Hedgewars is a turn based, multiplayer, strategy game based on the ever so wonderful Worms Armageddon. In Hedgewars players take it in turns to control their team of hedgehogs, wielding a variety of wacky weaponry in order to annihilate the other team(s)! You can try the windows/linux versions over at Hedgewars (although we have progressed greatly from the current official release.)

Hedgewars on the iphone will hopefully implement a fun and innovative control scheme. Utilizing all the features of the iphone, finger movements will control your hedgehog, taps and swipes will control your weaponry, want to alter the angle of your parachute drop? Just tilt the phone!



#102 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 czerwca 2008 - 13:04

Ale nie ma potwierdzenia że będzie na AppStore ;p + pracuje nad tym Zodttd który jest zagorzałym jailbrakowcem ;p Proszę w tym temacie dawać tylko gry które wiadomo że trafią do AppStore, po to robię ten temat by odfiltrować AppStore od śmietnika informacji o JB bo jak szukasz o aplikacja zwykle znajdujesz tylko JB Po drugie wole oryginalne wormsy ^^'

#103 pumbishon

pumbishon
  • 172 postów

Napisano 18 czerwca 2008 - 13:16


Po drugie wole oryginalne wormsy ^^'


Jak nie ma robaka to nie ma takiego klimatu jak oryginał;)

#104 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 czerwca 2008 - 16:56

Jak nie ma robaka to nie ma takiego klimatu jak oryginał;)


Nie :P Team17 są bardzo dobrzy w animacji 2d ;] no i brak wormsowych powiedzonek :P po drugie gra w podróbkę raczej to nie to samo jak się wie co to są wormsy.

Bynajmniej udało mi się znaleźć filmik z Aki Mahjong Solitaire na iPhone o której zapowiedzi już kiedyś mówiłem:

YouTube - Sneak Peek: Aki Mobile Mahjong for iPhone

Przypominam gra jest portem oryginalnej wersji na Mac'a która kosztuje 20$ ;p Dodatkowo wyczytałem (pominełem ostatnio) że będzie możliwość ściągania dodatkowych leveli przez internet ^^ Premiera ofcorse nie znana i cena też. Co do video widać że gra głównie korzysta z dobroci Core Animation ;]

#105 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 18 czerwca 2008 - 17:05

Bardzo ładna oprawa graficzna, no i ta cytra gdzieś w tle(pewnie z midi ale i tak ładnie nadaje klimatu) oby w finalnej wersji też tak to wyglądało.

#106 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 czerwca 2008 - 17:14

Z ciekawości sprawdziłem jak to wygląda to video na mojej taczce, jest idealnie przystosowane do ekranu iPhone/iPod touch, pozwala to zobaczyć jak by to na realu by wyglądało ^^ wszyscy developerzy powinni coś takiego robić ;]

#107 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 18 czerwca 2008 - 17:18

Aha czyli to jest wersja z mac'a a nie alfa dla ipod'a?

#108 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 czerwca 2008 - 17:21

To jest na iPhone OS ^^ nawet nazwa gry mówi "mobile" no i widać kontrolki Cocoa touch, to video jest robione po prostu na iPhone symulatorze, inaczej nie mogli by tego nakręcić ;p dlatego widać kursor ;] I gra nie wygląda na alphe, tylko na coś więcej :P

#109 ekhangel

ekhangel
  • 197 postów

Napisano 18 czerwca 2008 - 19:43

Wormsy na iPhone to będzie coś pięknego ^^ W Armageddona na windzie nie grałem z 1000 lat, miło będzie przywrócić miłe wspomnienia na naszych telefonach, zwłaszcza z opcją multiplayer'a i kumplem obok :) Jedno mnie tylko ciągle gnębi... wyobrażacie sobie to pożeranie baterii...? Jak znam życie, po godzinie rozrywki, iPhone będzie już głodny prądu -.- Pomijając to - jestem pod wielkim wrażeniem tych wszystkich rewelacji! Kupując jabłkofona nie wiedziałem, jaki kryje się w nim potencjał, porównywanie go do PSP ( które też posiadam - i bije DS na głowę - to tak dla tych panów, którzy się parę stron wcześniej kłócili :P ) było dla mnie abstrakcją z początku, ale jak obejrzałem te filmiki na tytubie, to mi trochę szczęka opadła ( ale tylko trochę ;) ). Btw. w Zumę ( opisywaną na początku topicu ) grałem na Xbox 360 - jest w paczce gier dodawanych do zestawu Arcade. Bardzo fajna gra, jedyna która wciągnęła mnie na dłużej niż 5 minut spośród tam zamieszczonych. Nawet moja mama w nią grała ;)

#110 OloMac

OloMac
  • 796 postów
  • SkądKoszalin

Napisano 18 czerwca 2008 - 21:02

Dzisiaj odpaliłem Worms World Party na emulatorze GBA. Myślałem, że będzie to tylko uproszczona wersja komputerowa. Szczęka mi opadła :) Gra jest identyczna jak ta na pc. Te same bronie, misje, menu, nawet nazwy robaczków i drużyn. Nawet grafika nie jest taka zła ;-)

#111 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 19 czerwca 2008 - 12:36

Tak. Mówiłem, że wormsy na GBA są wyjechane w deche. A co do baterii to nie powinno być tak źle tylko dobrze mieć conajmniej wersję 1.14 FW.

#112 ekhangel

ekhangel
  • 197 postów

Napisano 19 czerwca 2008 - 20:35

Pożyjemy ( poładujemy ) zobaczymy, ale ja idę o 100 zł, że dłużej niż godzinę iphone nie wyciągnie na odpalonej grze :P

#113 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 19 czerwca 2008 - 21:08

Powinien pociągnąć co najmniej tyle co przy oglądaniu stron ;] a przypominam że najbardziej pożerającym baterie modułem iPhone/iPod touch jest WiFi, które można wyłączyć ;p

---- Dodano 20-06-2008 o godzinie 10:49 ----
Wiedziałem że prędzej czy później się stanie... Hudson Soft dołącza się do zabawy ;p

Bombermen Touch: The Legend Of Mystic Bomb

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

..a jak Hudson Soft to Bomberman ^^ Na ich stronie mało szczegółów, ale chyba każdy wie o co chodzi w bombermanie ;] Sceneria to jungla i świątynie, widać też że bedzie to story mode, jakaś tam akcja będzie. Ale najciekawszy jest 2 screen który pokazuje kontrole ^^ jest to wirtualny joypad, ale posiada innowacyjny system kierunkowy, zamiast "tapować" na klawisze, suniemy palcem po ekranie, tak jak byśmy mieli typowy mały analogowy joystic. Możliwe że jest to możliwe w emulatorach (nie mam więc nie mówię ;p), ale wątpię by ktoś wpadł by tak robić od razu ^^ możliwe że to przyszłość kontroli gier w iP. W opisie mówi się też o wykorzystaniu przyspieszeniomierza, podejrzewam że do minigierek.

Aqua Forest

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Tu będziemy mieli grę układankę wykorzystująca przyspieszeniomierz. Będzie wykorzystywała ich engine fizyczny do grafiki 2D "OctaveEngine™Casual", co nie jest byle czym bo zdaje się że symuluje zachowanie cieczy ;] Znowu mało szczegółów zdale, można wyczytać że rysujemy i zmieniamy kształty używając wody czy ognia... nie wiadomo ostatecznie o co chodzi ^^ pisze że będzie to innowacyjna gra... i myślę że jeżeli rzeczywiście fizyka jest tam zapięta na ostatni guzik i nie będzie podobnej konkurencji, ma gra szanse zostać hitem ;]

Sudoku

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Coś tu trzeba mówić ;p Prawdopodobnie jedna z n-tych wersji Sudoku jaka będzie dostępna ^^ (Apple powinien chyba przyszykować specjalny dział na AppStore ;]) ale za to pierwsza zapowiedziana od tak poważnego producenta.

Premiera i Ceny.... nieznane ;p


Źródło

Hunson jest kolejnym producentem który zrobił gry na Classica i deklarowała się na produkcje na iPhone/iPod touch ;] pozostało:
-Disney (Dali Piratów z Kraibów i mają w planach Lost'a ;]), ale to kwestia czasu na 100% ;]
-Fresh (dali Cubis 2)
-Harmonix (dali Phase - kolejny klon Gutar Hero)
-Kaplan (dali rózne programy podręczne - notatnik itp.), jeżeli już coś będą robić na iPhone to raczej aplikacje ;p

#114 ekhangel

ekhangel
  • 197 postów

Napisano 20 czerwca 2008 - 12:38

Ciekawe, ciekawe ^^ Ale jeszcze bardziej ciekawi mnie, kiedy ktoś zacznie oficjalnie wydawać gry na iphone'a typu Quake, które parę miesięcy temu mogliśmy tylko z niedowierzaniem podziwiać na youtube.

#115 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 20 czerwca 2008 - 14:36

Lord gier FPP pan John Carmack wyraził zainteresowanie platformą ;> Quake może wydać tylko Id Software, port na YouTubie został wykonany przez HermitWorks dla potrzeb własnej gry na tym engine Space Traider:

Dołączona grafika

#116 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 20 czerwca 2008 - 18:31

Wow, bomberman wymiata. To była kiedyś moja ulubiona gra., a ten FPS to, aż miło popatrzeć jak się to wszystko rozwija. A w jaki sposób została rozwiązana sprawa sterowania w strzelance?

#117 ekhangel

ekhangel
  • 197 postów

Napisano 20 czerwca 2008 - 20:50

W Quake'u sterowało się accelerometer'em, a strzelało dotykaniem ekranu po prostu

#118 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 20 czerwca 2008 - 21:00

O żesz właśnie 45 minut temu rostrzaskał mi się z dziesiątego piętra ipod touch chlip. Teraz znowu muszę przymierzyć jakąś okazję na zakup. Szkoda, bo nie mogę testować gier. Wracając do tematu gdzieś na jakimś forum słyszałem, że mają być gry wykorzystujące aparat iphone tzn. że będzie nas śledził zapisywał ruchy. Całość dopełniona powinna być zewnętrznym ekranem żebyśmy mogli widzieć efekty. Pomyślałem, że fajna była by seria gier sportowych jak na Wii. No, ale to raczej dalsze plany. Tymczasem mamy aplikację x-ray, która udaje właśnie taką technologię

#119 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 20 czerwca 2008 - 21:40

Nie trzeba było długo czekać na filmik Aqua Forest ^^:



Gra robi duże wrażenie! jak mówiłem, szykuje się hit! XD

@szymons12 przykro mi z powodu że roztrzaskałeś taczkę >.<

#120 ekhangel

ekhangel
  • 197 postów

Napisano 20 czerwca 2008 - 23:37

Fajna gierka, taki bardziej zaawansowany iPhysics ^^ Co do tacza - współczuję :/ A wydawał mi się taki pancerny... Pękł wyświetlacz?

#121 bushman.editing

bushman.editing
  • 4 115 postów
  • Płeć:

Napisano 20 czerwca 2008 - 23:38

[...] A wydawał mi się taki pancerny... Pękł wyświetlacz?


Ale raczej nie taki pancerny, by wytrzymał upadek z dziesiątego piętra... ;)

#122 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 20 czerwca 2008 - 23:43

Fajna gierka, taki bardziej zaawansowany iPhysics ^^
Co do tacza - współczuję :/ A wydawał mi się taki pancerny... Pękł wyświetlacz?


Dołączona grafika

Widać tryb puzzle i free (sandbox), w puzzle prawdopodobnie musisz coś zrobić np. nalać wody do jakiegoś wiaderka lub kolkę dać do odpowiedniego miejsca :P

Daje jeszcze raz linka do filmiku bo uciekł a ciekawa gra ^^:

YouTube - App Game "AQUA FOREST" for iPhone

#123 ekhangel

ekhangel
  • 197 postów

Napisano 20 czerwca 2008 - 23:57

Powinni zrobić jeszcze story mode, historia pól litra wody, zagubionej w środku dżungli amazońskiej :P

#124 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 21 czerwca 2008 - 00:00

Ok znalazłem dokładniejszy opis ^^

Jak pisałe będzie Free i Puzzle :P Puzzle dzieli się na 5 sekcji po 10 poziomów ;> widzimy puzzel na video pod koniec, widać że trzeba wykonać ózne zadania, wlać wodę itp. do dyspozycji będziemy mieli Wodę, Ogień, Ścianę, Żel, Gumę, Zimno (ciekawe czy wodę będzie można zamrozić ;]), Ciepło (i roztopić ;p) i więcej. Będziemy mieli 5 narzędzi edycyjnych Trzymanie, Przenieś, Pędzel, Pisak i Gumka ;]

To jest info: Do the Hudson!!(B) for iPod touch and iPhone

A tu info o engine fizycznym: Do the Hudson!!(B) for iPod touch and iPhone niestety po japońsku XD i można też sciągną trial na PC i Maca by zobaczyc to w akcji na własne oczy ;]

Jednak jest po angielsku można tiu ściągnąć: wOctaveEnginexCasual‘ĚŒąƒ\ƒtƒgƒEƒFƒAwOE-CAKE!x@ƒvƒƒƒeƒbƒNƒ\ƒtƒgƒEƒFƒAŠ”ŽŽ‰ďŽĐ

#125 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 21 czerwca 2008 - 00:56

YouTube - iPhone 3D / iPod Touch 3D ~ SiO2|ES 3D Engine Tutaj jest zapowiedź, ale nie gry, tylko pracy nad grami. Najlepiej poczytać opis. Co do mojej taczki to jest roztrzaskana do cna (ludzie to było 10 piętro)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych