Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zapowiadane gry napisane na SDK


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
227 odpowiedzi w tym temacie

#51 goodboy

goodboy
  • 1 611 postów
  • SkądKonstancin/W-wa

Napisano 06 czerwca 2008 - 18:27

To kiedy pojawi się ten app store (i wraz z nim gry)? ;)


Są dwie opcje. 9 czerwca lub 29 czerwca.

#52 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 06 czerwca 2008 - 18:31

Lub pomiędzy ;> wyjście 2.0 z AppStore jest ściśle wiązane z premierą iPhone 3G ;p

#53 zewlak

zewlak
  • 225 postów

Napisano 06 czerwca 2008 - 21:43

A nie można mylić premiery z oficjalną prezentacją :)

#54 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 10 czerwca 2008 - 03:09

No to jesteśmy po keynote ^^ mieliśmy tam chyba z 2x więcej aplikacji niż w marcu, to więc aktualizujemy nasz kącik gier które pojawia się w AppStore:

Monkey Super Ball

Dołączona grafika

No więc dowiedzieliśmy się tu paru nowych rzeczy:

-Będzie dostępne 5 światów, po 20 plansz ;> (Nie wiem ile posiada wersja na DS)
-Ci co oglądali filmiki SMB które tu postowałem napewno zauważyli że tonacja muzyczna (ba to ta sama muzyka) i schemat graficzny interfejsu jest wzorowana na wersji dla Wii (SMB:Banana Blitz)
-4 małki ;> w SMB:BB mamy dostępne 6 małpek (dodatkowo Doctor i YagYag), podejrzewam że zabrakło ich z powodu że wersja na iP bazuje na grafice z wersji DS gdzie tych postaci nie ma.
-Brak mini-gierek... bynajmniej nie było o nich słowa... dla nie których fanaów może być to wada.... ale dla niektórych zaleta ;p
No i znamy już cenę... 9.99$, muszę przyznać że spodziewałem się więcej ;p

Filmik z prezentacji:
YouTube - WWDC 2008 News: Monkeying around on the iPhone

Moje personalnie odczucie: Spodziewałem się ciut więcej ;] ale osiągnęli lepszy rezultat graficzny niż na DS.

teraz zabawki Pangea Software:

Enigmo

Mówiłem już o tej grze i że ma być jej port ale nie wiedziałem na czym ona polega... po obejrzeniu Keynote juz wiemy :P kolejna gra puzzlowa polegająca na tym by ustawić zrobić drogę kroplom wody (które się nie zachowują jak krople wody :P) z jednego dzbana do drugie używając rożnych elementów jeżeli ktoś grał w Incredibile Machines to może tu się trochę poczuć ja w domu. Cena? 9.99$ :P

Niestety jeszcze nie ma dyspozycji video i nie mam czasu sukać fotek więc dam screena z macowej wersji która wygląda bardzo podobnie

Dołączona grafika

Cro-Mag Rally

Dołączona grafika

Nastepny port z MAcowej wersji ;p tym razem jest to gra kartigowa coś jak Mario Kart ;> wiemy że będą dostępne 4 trasy... no i cena ta sama 9.99$

A teraz małe odnotowanie :> a marcu Sega robiła na SDK Super Monkey Ball :P zrobiła całkiem niezłe tech demo w ciągu 2 tygodni, z wykorzystaniem gotowych zasobów z innych wersji tej gry... ale to co zrobiło hiszpańskie Digital Legends w 2 tygodnie wali ten rezultat na kolana ;p

Kroll (chyba... nikt z serwisów nie napisał nazwy bo Hiszpan nie wyraźnie mówił)

Dołączona grafika

Zrobili oni krótkie tech demo gry adventure fantasy (rodzaj raczej ostatnie nie ustalony), nie mieli oni zasobów :P mozliwe że pracowali nad nimi zanim się zarejestrowali jako developerzy ale wynik i tak oszałamiający to co pokazał SMB. Grafika jest w pełni 3D, wiele animacji (slizgi po linie itp), cienie w terenie (tego jeszcze nie widzieliśmy na iP), no potwór na końcu wszystkich chyba powalił ;p Kontrola? dotykamy w kierunku w jakim chcemy iść, skaczemy używając metody reklamowanej przez Nintendo na swoim WiiMotecie, czyli podrygujemy iP do góry. Gra ma być gotowa w wrześniu cena nieznana :P obejrzyjcie keynote by to zobaczyć ;]

Cześć obrazków nie ma i video też jak tylko na youtubie wycieknie to zapastuje

#55 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 10 czerwca 2008 - 08:36

:razz: Czyżby PSP zaczęło powoli wymiękać?

#56 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 10 czerwca 2008 - 11:29

Myślę że nie... to za mało :P Ale DS może się czuć zagrożone ^^

#57 LooZ^

LooZ^
  • 66 postów

Napisano 10 czerwca 2008 - 18:18

No chyba wlasnie na odwrot ;) DS bije pod wzgledem sprzedazy PSP na glowe, sprzedalo sie w parokrotnie wiekszych liczbach niz PSP.

#58 goodboy

goodboy
  • 1 611 postów
  • SkądKonstancin/W-wa

Napisano 10 czerwca 2008 - 18:33

No chyba wlasnie na odwrot ;) DS bije pod wzgledem sprzedazy PSP na glowe, sprzedalo sie w parokrotnie wiekszych liczbach niz PSP.


Bo jest tańsze. Rodzice żałowali dzieciom pieniędzy na PSP.

#59 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 10 czerwca 2008 - 19:34

Bo jest tańsze. Rodzice żałowali dzieciom pieniędzy na PSP.

Kiedyś może było tańsze, ale teraz PSP można kupić sprawne w bardzo ładnym stanie z kompletem kabli i pojemną kartą, w podobnej cenie co nowe NDS. Ale, wracając do mojej poprzedniej wypowiedzi to dalej wierzę, że ipod może wzbić się ponad konsole wschodnich producentów. Po prostu ipod na początku był promowany jako urządzenie innej klasy, więc na poważnie zaczęto mówić o grach później, a nie jak PSP, gdzie wraz z konsolą wyszło od razu kilkadziesiąt tytułów, a z kolei inne opcje zostały potraktowane po macoszemu.

#60 LooZ^

LooZ^
  • 66 postów

Napisano 11 czerwca 2008 - 00:10

Bo jest tańsze. Rodzice żałowali dzieciom pieniędzy na PSP.


Absolutnie nie, bardziej trafilo po prostu do "niedzielnych" graczy, a ci fanatyczni nie znalezli w psp tego czego szukali.

#61 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 11 czerwca 2008 - 23:34

No to mamy nowe zapowiedzi z video! ;p

Tym razem Binary Square przedstawia nam 2 tytuły:

Space Out

Dołączona grafika

To połączenie dwóch arcadowych klasyków: Space Invaders i Arkanoid. Przesówamy spodek z Arkanoid (palcem) by odbijać kuleczkę zbijając słynne stworki z Space Invaders które wraz z każdym przesunięciem zbliżają się do ciebie, im ich mniej tym szybciej to robią ;p można tu znaleść również znane z Arkanoid power-upy ^^

Video:YouTube - Space Out: An iPhone game by Binary Square, Inc.

Spinblox Touch

Dołączona grafika

Drugi tytuł wygląda jak połączenie dwóch gier produkcji PopCap: Bejeweled i Big Money ;p Spadają linie kolorowych bloków, gdy spadną możemy je obracać jak w Bejeweled, jak w Big Money chodzi o to by coraz większa kupa bloków nie przekroczyła ostatniej linii... proste ;p bedą 3 tryby gry endless, timed i puzzle ;>

Video:YouTube - Spinblox: An iPhone game by Binary Square, Inc.

Aplikacje pojawią się w AppStore ofcorse, ceny i data premiery... nieznana ^^'

One more thing... ;p

Pod czas WWDC (który nadal trwa) firma Handmark znana z gier na WM, Palm OS i Blackberry ogłosiłą że będzie pracowała nad grami na iPhone, nie są znane jakie to gry będą. Oto lista niektórych gier nad którymi pracowali:

* The Sims 2 for Windows Mobile Pocket PC
* Sims Bowling for Windows Mobile Pocket PC
* Konami Frogger for Windows Mobile Pocket PC
* Super PAC-MAN for Palm OS
* Galaga for Palm OS
* Contra for Windows Mobile Smartphone
* EA Tetris Mania for Windows Mobile Smartphone
* Dig Dug by Namco for BlackBerry
* Monopoly Here and Now for BlackBerry

Zródło: TouchArcade

#62 hooo

hooo
  • 183 postów

Napisano 11 czerwca 2008 - 23:37

Kiedy będą dostępne te gry, ja chcę już zagrać przynajmniej w dema!!!

#63 Brzoza1530

Brzoza1530
  • 196 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 12 czerwca 2008 - 08:55

Kiedy będą dostępne te gry, ja chcę już zagrać przynajmniej w dema!!!


No właśnie... Mam wielką nadzieję, że jak będzie AppStore to będzie możliwość pobrania dema każdej aplikacja zanim się już ją kupi... Jakoś kupowanie na podstawie screena i opisu mnie nie ciągnie :)

#64 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 12 czerwca 2008 - 12:44

Hmmm :> Zdaje się że to zależy o developera (np. twórca Trism obiecał demo), ale Apple mógł by to dopracować by ewentualne dema nie zajmowały nie potrzebnie miejsca ;p

#65 goodboy

goodboy
  • 1 611 postów
  • SkądKonstancin/W-wa

Napisano 12 czerwca 2008 - 13:37

No właśnie... Mam wielką nadzieję, że jak będzie AppStore to będzie możliwość pobrania dema każdej aplikacja zanim się już ją kupi... Jakoś kupowanie na podstawie screena i opisu mnie nie ciągnie :)


Ja w takim razie czekam na demo Super Monkey Ball i Enigmo. :P Dwie najbardziej zajebiste gry jakie widziałem! :)

#66 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 12 czerwca 2008 - 14:16

I dwie jedyne jakie widziałeś ;p poczekaj jak PopCap się dobierze do AppStore ^^

#67 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 12 czerwca 2008 - 20:52

O Jesus Christ z tym Space Out to już całkiem "powrót do przyszłości"^^ Ja czekam tylko na udoskonalenia graficzne w grach. Chciałem mieć PSP do gier, wybrałem ipod touch, bo liczę, że w przyszłości wyjdą gry lepsze niż na Portable playaka. Jak będe chciał w coś takiego pograć to sobie z emulatora skorzystam.;). No, ale każda gra=zainteresowanie producentów. Wyczekuję więc w cierpliwości.

#68 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 12 czerwca 2008 - 21:13

Właśnie o powrót do przeszłości chodzi autorom taj gry i dali taka grafikę specjalnie ^^ na świecie jest pełno ludzi wychowujących się na takich grach w tzw. złotej erze automatów w latach 70-80. Więc takie typu gry szybko nie znikną ;]

Zaś WWDC nadal trwa, Toucharcade dostali się do screena w wyższej rozdzielczości gry Kroll (rzeczywiście się tak nazywa ;]) ido małego wywiadu z Costą

Dołączona grafika

Autorzy wierzą że będzie to pierwszy poważny tytuł na przenośną platformę Apple.

Zródło:Touch Arcade An Early Look: Kroll from Digital Legends

#69 Chip

Chip
  • 1 571 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 czerwca 2008 - 23:09

Jak dla mnie trochę kanciasta jest ta grafika i nie można jej nawet porównywać do gier z PSP. No ale poczekamy i zobaczymy.

#70 bushman.editing

bushman.editing
  • 4 115 postów
  • Płeć:

Napisano 13 czerwca 2008 - 04:24

Jak dla mnie trochę kanciasta jest ta grafika i nie można jej nawet porównywać do gier z PSP. No ale poczekamy i zobaczymy.


Przecież gry do iPhone'a właśnie się rodzą ;) PSP jest na scenie już troszkę czasu... :)

#71 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 13 czerwca 2008 - 17:27

Udało mi się wyłowić wideo na youtube z gier WWDC ^^ dla tych co nie chcą oglądać całego keynote (chociaż polecam ;])

Kroll by Dream Legends - YouTube - Kroll - WWDC 2008
Enigmo i Cro-mac Rally by Pangea Software - YouTube - WWDC Keynote 2008 - Pangea Software game 4 iPhone

Wideo z aktualnego Super Monkey Ball dałem w poście po Keynote ;p

#72 jureka

jureka
  • 155 postów

Napisano 14 czerwca 2008 - 09:49

appstore bedzie dzialal na 1.1.4??

---- Dodano 14-06-2008 o godzinie 08:51 ----
i gry?

#73 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 14 czerwca 2008 - 12:53

Nie ;p 1.1.4 nie ma API SDK ;>

#74 bushman.editing

bushman.editing
  • 4 115 postów
  • Płeć:

Napisano 14 czerwca 2008 - 12:57

O tak Kroll... Tylko jedno mnie ciekawi i zarazem dobija. Kamera. Jakiś taki wkurzający widok jest na bohatera. Mam nadzieje, że to będzie zmienione.

#75 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 14 czerwca 2008 - 13:16

A zresztą PSP jest głównie nastawione na gry...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych