Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zapowiadane gry napisane na SDK


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
227 odpowiedzi w tym temacie

#126 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 21 czerwca 2008 - 02:23

To jest engine ;] dobre znalezisko ;p co ciekawe z Szanghaju ^^

#127 cizu

cizu
  • 943 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 czerwca 2008 - 03:00

Tam Apple ma fabryke, choc to nie ma zadnego zwiazku ;P

#128 AkD

AkD
  • 250 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 czerwca 2008 - 10:29

kurde genialnie wygląda ten Bomberman Touch :)

#129 ekhangel

ekhangel
  • 197 postów

Napisano 21 czerwca 2008 - 11:23

Tak, całkiem całkiem ^^ A engine fajny, przypomniał mi trochę gothica I tą grafiką. Co do Bombaczłowiek'a - "Bomber John" - LOL

#130 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 21 czerwca 2008 - 15:12

Super wygląda ten Aqua Forest, a wiadomo czy będzie sterowanko akceleratorem, bo z japońskiego się nie doczytam:)Jak kupię sobie drugiego ipod'a to będe się czaił na tą giero-aplikacje.

#131 bushman.editing

bushman.editing
  • 4 115 postów
  • Płeć:

Napisano 21 czerwca 2008 - 15:16

Super wygląda ten Aqua Forest, a wiadomo czy będzie sterowanko akceleratorem, bo z japońskiego się nie doczytam:)Jak kupię sobie drugiego ipod'a to będe się czaił na tą giero-aplikacje.


Akcelerator zżero straszną ilość baterii :P

#132 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 21 czerwca 2008 - 15:22

Z włączonym wifi pewnie tak... w każdym razie jednak wychodzą gry z akceleratorem. Moje ostatnie marzenie jeśli chodzi o ipod'y to żeby procek podkręcili do 600-700 mhz. Wtedy dopiero będą chodzić ostre gry.

#133 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 21 czerwca 2008 - 16:25

to zwiększy zużycie baterii o 1/3 :P ten procesor im wieksze ma taktowanie tym więcej watów ma co oznacza większe użycie :P Fakt przyspieszeniomierz też zużywa baterie :> ale programista ma możliwośc regulacji próbkowania ;p

#134 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 21 czerwca 2008 - 17:36

Wiem że zwiększy zużycie, no ale jak zapowiadają lepsze baterie to po co to to chować megaherce? A tak z waszych doświadczeń ile trzyma gra na gierkach?

#135 bushman.editing

bushman.editing
  • 4 115 postów
  • Płeć:

Napisano 21 czerwca 2008 - 17:53

Wiem że zwiększy zużycie, no ale jak zapowiadają lepsze baterie to po co to to chować megaherce? A tak z waszych doświadczeń ile trzyma gra na gierkach?


Na iPhysics około 3-4 godzin :P

#136 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 21 czerwca 2008 - 18:21

Wiem że zwiększy zużycie, no ale jak zapowiadają lepsze baterie to po co to to chować megaherce? A tak z waszych doświadczeń ile trzyma gra na gierkach?


Mówiłem ^^' jednolitość platformy, za wcześnie by zmieniać parametry :P a bateria większa bo widzą co się dzieje z iPhone i iPod touch

#137 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 21 czerwca 2008 - 18:29

Ale najlepiej by było gdyby dali program do zmiany taktowania. Wtedy można by zmieniać taktowanie zależnie od potrzeb gry. No ale prędzej się to stanie na JB,na co liczę.A nie wiecie ile trzyma na emulatorze GBA, bo nie wiem czy znowu kupować ipod'a.

#138 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 21 czerwca 2008 - 18:40

Ale najlepiej by było gdyby dali program do zmiany taktowania. Wtedy można by zmieniać taktowanie zależnie od potrzeb gry. No ale prędzej się to stanie na JB,na co liczę.A nie wiecie ile trzyma na emulatorze GBA, bo nie wiem czy znowu kupować ipod'a.


Wbudowane systemy to co innego niż PC ;> tu liczy się stała specyfikacja, wiesz czemu na konsolach gry szybko chodzą? Nie dlatego że jest duże taktowanie tylko dlatego że każdy egzemplarz konsoli ma ten sam procesor o tej samym taktowaniu, ten sam GPU i tą samą ilość pamięci. Programiści wiedzą na co robią program i optyalizują kod tak by najlepiej chodził na tym sprzęcie, w przeciwieństwie do PC gdzie specyfikacja to ruletka. Emulator? to że ludzie kozystają z emulatorów do zabawy źle świadczy o platformie ;>

#139 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 21 czerwca 2008 - 18:46

Mi się to nie widzi, żeby z iphone/ipod touch wyrosła wielka konsola mimo możliwości...

#140 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 21 czerwca 2008 - 20:34

Ale patrz jak Appleowi zależy na grach, czasami na keynote cześciej powtarzają "games" niż "apps" :P oni wiedzą że zróżnicowanie mocy w urządzaniach tylko zaszkodzi platformie

#141 ekhangel

ekhangel
  • 197 postów

Napisano 21 czerwca 2008 - 21:27

Raczej nie mogę sobie wyobrazić, by iphone kiedykolwiek przebiło Plejstejszyn Portabyl, ale parę dobrych zręcznościówek pewnie na iPhone'a się ukarze...

#142 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 21 czerwca 2008 - 21:35

PSP może nie pobije, ale nawet z tym niby 199$ ma szanse zagrozić DS przynajmniej w Ameryce :P Jeżeli ploki o PSP komórce są prawdziwe to się ciekawie zapowiada ;]

#143 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 22 czerwca 2008 - 16:24

Oni tak, ale jailbreakowcy mogliby coś takiego wykombinować z taktowaniem. I jeszcze jedno: Czy jest nadzieja, że będą wychodzić gry lepsze niż na PSP. Jeśli tak/nie to dlaczego? I czy wyjdzie jakaś fifa, bo kocham fife street:).

#144 _Grx

_Grx
  • 73 postów

Napisano 23 czerwca 2008 - 09:02

Oni tak, ale jailbreakowcy mogliby coś takiego wykombinować z taktowaniem. I jeszcze jedno: Czy jest nadzieja, że będą wychodzić gry lepsze niż na PSP. Jeśli tak/nie to dlaczego? I czy wyjdzie jakaś fifa, bo kocham fife street:).


Nie.

Bo to nie konsola.

#145 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 23 czerwca 2008 - 14:07

Nie.

Bo to nie konsola.


Ale jest to system wbudowany, tak jak PSP i DS, posiadający te same osiągi co: ARM11 o cut wyższej mocy obliczeniowej od PSP nawet swoimi 400MHz i PowerVR może mniej poligonów generuje ale to GPU z Dreamcasta i przedewszystkim lepszy niż w DS ;> Popatrz na iPod touch co ma: głównie multimedia, wifi też ma, po SDK głównie będzie maszynką do grania a w wolnym czasie odtwarzaczem, to samo jest z PSP :P
Nie wiadomo co czego dojdzie ;> Mówi się o PSP komórce :P jeżeli od tego dojdzie iPhone automatyczne (w samo w sobie) wejdzie do gry

Apple widzi tą szanse, dlatego promuje robienie gier na iPhone SDK, ma już poparcie paru znanych koncernów jak EA, Sega, Namco/Bandai , THQ, Hudson (jedną nogą w Konami), może w ciut oryginalna ta platforma na gry, ale patrz na Wii który też ma oryginalny system kontroli, DS to samo wiele gier na niego można grać nie dotykając przycisków ;>

#146 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 23 czerwca 2008 - 20:55

Ja już nie wierzę w ipod 'a touch i Iphona może i ten wypadek na dobre mi wyszedł? Postanowiłem kupić sobie nintendo DS, bo PSP mimo lepsze, to nie lubię,a Iphone?Na iphon'a nigdy nie wyjdą znane i lubiane tytuły(star wars, tony hawk, fifa, mario, gry z serii lego video itd.)Ja jestem gotów również zrezygnować z grafiki na rzecz bogatej ilości tytułów. Jeszcze dodatkowo po dokupienu programatora mamy: muzykę, filmy, zdjęcia, przeglądarka internetu, wgrywanie nielegalnych romów na kartę sd. A tu przykłady, że DS posiada lepsze i ładniejsze gry.
Oczywiście ekran jest większy niż na filmie.
YouTube - Star Wars: Lethal Alliance (DS)
Choć to tylko najprostsze przykłady.

#147 ekhangel

ekhangel
  • 197 postów

Napisano 23 czerwca 2008 - 21:44

Może nie będe z Tobą dyskutował na temat beznadziejności nintendo DS, ale...

Na iphon'a nigdy nie wyjdą znane i lubiane tytuły(star wars, tony hawk, fifa, mario, gry z serii lego video itd.)


Ludzie, nie zapominajcie, że iPhone to zwykły smartphone, a nie domowe centrum rozrywki :P A DS'a kupuj jak chcesz, ja "wierzę" w iPhone'a, bo spełnia swe zadania znakomicie. Jak nie mam co robić na autostradzie, to wyjmuję PSP.

#148 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 23 czerwca 2008 - 21:44

(star wars, tony hawk, fifa, mario, gry z serii lego video itd.)


Nigdy nie mów nigdy:

Fifa - a czemu nieby nie? przypominam że tą serie robi EA a to partner numer jeżeli chodzi o gry na produkty Apple, jeszcze jedno: YouTube - Fifa 08 on N-gage and Symbian ;] trzeba po prostu dać czasu panom z EA na wymyślenie wydajnego systemu sterowania na ekranie dotykowym :P
Star Wars - na N-Gage są czemu nie na iPhone, kwestia zainteresowania platformą LucasArts :P jak już jesteśmy przy LucasArts najlepiej by wydali swoje gierki przygodowe ;] Jak by puścili to rozchodziły by się jak ciepłe bułeczki, szczególnie seria Monkey Island.
Lego już zainteresowało się platformą, bynajmniej pośrednio - YouTube - Lego Touch : Millions of bricks right in your pocket

---- Dodano 23-06-2008 o godzinie 22:50 ----

Ludzie, nie zapominajcie, że iPhone to zwykły smartphone, a nie domowe centrum rozrywki :P A DS'a kupuj jak chcesz, ja "wierzę" w iPhone'a, bo spełnia swe zadania znakomicie. Jak nie mam co robić na autostradzie, to wyjmuję PSP.


Zwykły smartfone z takimi bebechami? :P a co powiesz o iPod touch? ;p on korci by go smarować palcem, tylko co robić? strony przegladać? :P właśnie iPod touch ma największą szanse zostać maszynką do gier

#149 ekhangel

ekhangel
  • 197 postów

Napisano 23 czerwca 2008 - 22:48

Może jeszcze wpakujecie GTA IV na tego ajfona, będzie pokaz slajdów i cała pamieć zawalona, ale fanboye i tak będą się podniecać ^^ Moim zdaniem na jabłkofona nic nigdy sensowniejszego do grania nie wyjdzie. Ale poczekamy, zobaczymy. Btw. obecne HTC nie ustępują iphone'om bebechami.

#150 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 24 czerwca 2008 - 00:38

Z GTA IV to dopiero jest przesada ^^' Problem HTC jest taki należy do rodziny Pocket PC, ta platforma jest tak zróżnicowana sprzętowo że nie ma sensu tworzyć na nią gier :P jak na razie platforma iPhone OS jest jednolita




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych