
Zapowiadane gry napisane na SDK
#126
Napisano 21 czerwca 2008 - 02:23
#127
Napisano 21 czerwca 2008 - 03:00
#128
Napisano 21 czerwca 2008 - 10:29

#129
Napisano 21 czerwca 2008 - 11:23
#130
Napisano 21 czerwca 2008 - 15:12
#131
Napisano 21 czerwca 2008 - 15:16
Super wygląda ten Aqua Forest, a wiadomo czy będzie sterowanko akceleratorem, bo z japońskiego się nie doczytam:)Jak kupię sobie drugiego ipod'a to będe się czaił na tą giero-aplikacje.
Akcelerator zżero straszną ilość baterii

#132
Napisano 21 czerwca 2008 - 15:22
#133
Napisano 21 czerwca 2008 - 16:25


#134
Napisano 21 czerwca 2008 - 17:36
#135
Napisano 21 czerwca 2008 - 17:53
Wiem że zwiększy zużycie, no ale jak zapowiadają lepsze baterie to po co to to chować megaherce? A tak z waszych doświadczeń ile trzyma gra na gierkach?
Na iPhysics około 3-4 godzin

#136
Napisano 21 czerwca 2008 - 18:21
Wiem że zwiększy zużycie, no ale jak zapowiadają lepsze baterie to po co to to chować megaherce? A tak z waszych doświadczeń ile trzyma gra na gierkach?
Mówiłem ^^' jednolitość platformy, za wcześnie by zmieniać parametry

#137
Napisano 21 czerwca 2008 - 18:29
#138
Napisano 21 czerwca 2008 - 18:40
Ale najlepiej by było gdyby dali program do zmiany taktowania. Wtedy można by zmieniać taktowanie zależnie od potrzeb gry. No ale prędzej się to stanie na JB,na co liczę.A nie wiecie ile trzyma na emulatorze GBA, bo nie wiem czy znowu kupować ipod'a.
Wbudowane systemy to co innego niż PC ;> tu liczy się stała specyfikacja, wiesz czemu na konsolach gry szybko chodzą? Nie dlatego że jest duże taktowanie tylko dlatego że każdy egzemplarz konsoli ma ten sam procesor o tej samym taktowaniu, ten sam GPU i tą samą ilość pamięci. Programiści wiedzą na co robią program i optyalizują kod tak by najlepiej chodził na tym sprzęcie, w przeciwieństwie do PC gdzie specyfikacja to ruletka. Emulator? to że ludzie kozystają z emulatorów do zabawy źle świadczy o platformie ;>
#139
Napisano 21 czerwca 2008 - 18:46
#140
Napisano 21 czerwca 2008 - 20:34

#141
Napisano 21 czerwca 2008 - 21:27
#142
Napisano 21 czerwca 2008 - 21:35

#143
Napisano 22 czerwca 2008 - 16:24
#144
Napisano 23 czerwca 2008 - 09:02
Oni tak, ale jailbreakowcy mogliby coś takiego wykombinować z taktowaniem. I jeszcze jedno: Czy jest nadzieja, że będą wychodzić gry lepsze niż na PSP. Jeśli tak/nie to dlaczego? I czy wyjdzie jakaś fifa, bo kocham fife street:).
Nie.
Bo to nie konsola.
#145
Napisano 23 czerwca 2008 - 14:07
Nie.
Bo to nie konsola.
Ale jest to system wbudowany, tak jak PSP i DS, posiadający te same osiągi co: ARM11 o cut wyższej mocy obliczeniowej od PSP nawet swoimi 400MHz i PowerVR może mniej poligonów generuje ale to GPU z Dreamcasta i przedewszystkim lepszy niż w DS ;> Popatrz na iPod touch co ma: głównie multimedia, wifi też ma, po SDK głównie będzie maszynką do grania a w wolnym czasie odtwarzaczem, to samo jest z PSP

Nie wiadomo co czego dojdzie ;> Mówi się o PSP komórce

Apple widzi tą szanse, dlatego promuje robienie gier na iPhone SDK, ma już poparcie paru znanych koncernów jak EA, Sega, Namco/Bandai , THQ, Hudson (jedną nogą w Konami), może w ciut oryginalna ta platforma na gry, ale patrz na Wii który też ma oryginalny system kontroli, DS to samo wiele gier na niego można grać nie dotykając przycisków ;>
#146
Napisano 23 czerwca 2008 - 20:55
Oczywiście ekran jest większy niż na filmie.
YouTube - Star Wars: Lethal Alliance (DS)
Choć to tylko najprostsze przykłady.
#147
Napisano 23 czerwca 2008 - 21:44
Na iphon'a nigdy nie wyjdą znane i lubiane tytuły(star wars, tony hawk, fifa, mario, gry z serii lego video itd.)
Ludzie, nie zapominajcie, że iPhone to zwykły smartphone, a nie domowe centrum rozrywki

#148
Napisano 23 czerwca 2008 - 21:44
(star wars, tony hawk, fifa, mario, gry z serii lego video itd.)
Nigdy nie mów nigdy:
Fifa - a czemu nieby nie? przypominam że tą serie robi EA a to partner numer jeżeli chodzi o gry na produkty Apple, jeszcze jedno: YouTube - Fifa 08 on N-gage and Symbian ;] trzeba po prostu dać czasu panom z EA na wymyślenie wydajnego systemu sterowania na ekranie dotykowym

Star Wars - na N-Gage są czemu nie na iPhone, kwestia zainteresowania platformą LucasArts

Lego już zainteresowało się platformą, bynajmniej pośrednio - YouTube - Lego Touch : Millions of bricks right in your pocket
---- Dodano 23-06-2008 o godzinie 22:50 ----
Ludzie, nie zapominajcie, że iPhone to zwykły smartphone, a nie domowe centrum rozrywki
A DS'a kupuj jak chcesz, ja "wierzę" w iPhone'a, bo spełnia swe zadania znakomicie. Jak nie mam co robić na autostradzie, to wyjmuję PSP.
Zwykły smartfone z takimi bebechami?


#149
Napisano 23 czerwca 2008 - 22:48
#150
Napisano 24 czerwca 2008 - 00:38

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych