Zapowiadane gry napisane na SDK
#76
Napisano 14 czerwca 2008 - 15:09
TileSudoku
Liczby "zapisuje" się spuszczając tabliczki z liczbami ;p gra pozwala również na umieszczenie paru tabliczek w jednym polu jeżeli nie jesteśmy zdecydowani ;] Znana jest już cena 5$ i gra ma trafić na otwarcie appstore ;]
#77
Napisano 14 czerwca 2008 - 15:11
#78
Napisano 14 czerwca 2008 - 15:20
#79
Napisano 14 czerwca 2008 - 15:27
Mam takie pytanie co do tych gier, jeżeli ktoś np. kupi grę za 10 $ do swojego iphone'a i powiedzmy skasują mu się wszystkie dane na dysku, to co wtedy będzie musiał zrobić, żeby z powrotem mieć swoją grę?
Dobre pytanie... Uważam, że pewnie jak ma to miejsce w przypadku zakupionych piosenek z iTunes Store będzie mógł je przywrócić przez komputer.
#80
Napisano 14 czerwca 2008 - 19:02
#81
Napisano 17 czerwca 2008 - 11:08
#82
Napisano 17 czerwca 2008 - 12:11
#83
Napisano 17 czerwca 2008 - 14:20
Wingnuts Motoracers
Produkcja Freeverce ;p wyścigówka motocyklowa, mało szczegółów o samej grze, wiadmo że sterowanie ma się odbywać po przez przyspieszeniomierz, widać że ma być komediowa atmosfera i że będziemy mieli do dyspozycji 6 postaci. Było dostępne video na youtube ale Freeverce zestrzelił je ;p Premiera: otwarcie Cena: nieznana
Flick Sports
Kolejna produkcja Freeverse ^^' screeny są chyba koncepcyjne z tego co się nie myle ;p gra ma emitować Wii Sports, czyli serie minigierek sportowych wykorzystujących nietypową kontorle urządzenia, w przypadku iPhone będzie to "Flick" czyli szybkie machnięcie palcem przez ekran (jak to robimy z listą ;]). Gra chyba nadal jest w twardej produkcji. Premiera i cena nie znana.
Teraz trzy gry produkcji Cocoa Touch Games (jak nazwa sama mówi stworzyli ta firmę specjalnie by pisać gry na iPhone SDK ;p). Wszystkie ich gry mają mieć cene wachającą się pomiędzy 2.99$-4.99$
Bug Bounce
Najbardziej gotowa ich gra :> za razem prosta. palcem sterujemy lot ptaszka, naszym celem jest omijanie robaczków które będą się poruszać ;p im bardziej się utrzymujemy tym robaczki stają się szybsze. kto nie rozumie koncepcji tej gry to dam linka do flashowej gry o podobnych zasadach:
Flash » Squares 2
Ma być też sieciowa tabela wyników ^^ Gra ma się pojawić na otwarcie AppStore, cena 2.99$ ;p
O trzech następnych grach produkcji CTG mało wiemy ;> zdaje się że są głęboko w produkcji. ich ceny nie są znane ale jak pisałe bedą się wchać pomiedzy 2.99$ a 4.99$
CocoaBot
Help CocoaBot find a friend and escape through ten levels of the dangerous factory he is trapped in. Move CocoaBot by tipping right or left and jump him by tipping upwards
Wygląda na platformówkę ;p sterowanie ma isę odbywać nasikając prawą stronę ekranu lub lewą ;p zdaje isę że nasz bocik będzie bezbronny ^^' mówi się o 10 levelach gry.
Cocoa Marbles
http://www.cocoatouc...mages/game3.jpg
Clear the marbles off the level boards by moving a cue ball with your fingertip. Features special bonuses, obstacles, online high scores and a simply relaxing gameplay.
Zdaje się że w tej grze chodzi o to że trzeba przy pomocy białej kuli (palcem) zepchnąć inne kule (?) Gra również będzie posiadała sieciową tablice wyników
Flick Car
http://www.cocoatouc...mages/game4.jpg
How fast can you get your car around the race tracks? Flick Car lets you “flick” your car around the tracks and post your best scores online based on time taken and number of flicks.
Zdaje się że ta gra będzie przypominała starą podwórkową grę w kapsle w piaskownicy ;] tu również sieciowa tablica wyników
To tyle z produkcji CTG
Tic-Tac-Touch & 4InARow
http://iphonefreakz....t_150w_497h.jpg
Hehe nie mogło zabraknąć kółko i krzyżyka XD Gry produkcji Flipside5, pierwsze Tic-Tac-Touch to kółko i krzyżyk ;] drugi 4InARow to Connect 4. Zasady pierwszej gry znacie ;p ale drugiej może nie: polega ona na tym że spuszczamy żeton do jednej kolumny ;> przeciwnik robi to samo, formuje się taka górka, wygrywa ten który stworzy rząd 4 żetonów swojego koloru, nie zleznie w jakiej orientacji ;] Cena premiera nie znana, ale myślę że może będzie free ^^
Zródło: TouchArcade, iPhone Freaks
#84
Napisano 17 czerwca 2008 - 15:39
#85
Napisano 17 czerwca 2008 - 15:57
Nintendo według mnie wymięka oprocz oczywiscie Wii. iPhone nigdy nie bedzie dobra konsola do gier bo nnie jest do tego przystosowany. PsP zostało przystosowane GŁÓWNIE do bezproblemowego grania w autobusie itp. Jeśli chcecie kupic konsole do gier aby sobie pograc w jakies sporty polecam PlayStation. Jak ktos gra na przerwie na komorce w szkole to sie z niego smieje, to ma grafike 2D i jest chu****. Komputer tez nie jest przystosowany do gier tylko do Word'ow itp. Wole grac w Fife czy Pes'a na pleyaku niz na kompie gdyz na kompie jest slaba grywalnos i przysciski WSAD niedługo wyleca
---- Dodano 17-06-2008 o godzinie 14:58 ----
Ale na kompie dobrze sie gra za to w Call of Duty i Counter Strike :P
#86
Napisano 17 czerwca 2008 - 16:18
Ale na kompie dobrze sie gra za to w Call of Duty i Counter Strike :P
Za to na iPhone (jak na DS) będzie się grało lepiej w strategie Fakt że nie zastąpi, iPhone i iPod touch mają całkiem dobre wnętrza porównywalne z PSP i DS (więc w jakimś sensie jest przystosowane), dodatkowo daje natywne API ;], więc na pewno pojawią się na niego ciekawe tytuły ;p Dodatkowo iPhone OS ma już wsparcie EA, Namco, prawdopodobnie Hudson (wydział Konami, twórcy Bombermena) się dołączy i THQ jest jedną stopą na iPhonie Zobaczy po premierze 2.0 wiele, aplikacji siedzi nadal w tajemnicy
#87
Napisano 17 czerwca 2008 - 17:18
#88
Napisano 17 czerwca 2008 - 17:53
YouTube - N-Gage Worms Wold Party 2008
Myślę że na bebchach iPhone/iPod touch można wygenerować grafikę Wormsów 2D tak samo płyną jak na PC ;] i najlepiej by nie myśleli o Wormsach 3D po zrzucę bombę na ich siedzibę ;p
Generalnie jeżeli o AppStore i 2.0 czuje się tak jak rok temu gdy czekałem telewizje cyfrową w mojej kablówce (mam bzika na punkcie tych technologi), czyli tak jak bym miał za chwilę eksplodować ;p wiem już że Super Monkey Ball na pewno kupię ^^ Będę się czaił też na produkcje PopCap'a, czekam na ich ceny, nie wiem czy sie skusić na labirynta, trochę cena odstrasza ;p Zobaczymy po premierze ^^ wiele aplikacji nadal w cieniu
A mały dodatek do mojego posta, screen Enigmo na iPhone bo nie dałem:
#89
Napisano 17 czerwca 2008 - 18:24
#90
Napisano 17 czerwca 2008 - 20:18
Ja najbardziej czekam na właśnie Enigmo To będzie czad
..popieram.. ta gra na WWDC od razu mnie zakrecila.. kiedys cos takiego bylo na PC.. (jeszcze chyba pod dosem) i Amisie.
..druga sprawa do Shadowriver: nooo udalo Ci sie rozkrecic sprawe!! SUPER watek.. tylko pilnowac OT.
..dodaje cos od siebie.. "CyberSaurus"
YouTube - CyberSaurus
#91
Napisano 17 czerwca 2008 - 20:25
#92
Napisano 17 czerwca 2008 - 20:27
No, no całkiem nieźle, trochę "dzikie" sterowanie, bo mi się bardziej podoba kiedy klawisze są na ekranie, no, ale może w końcu będzie gra która spełni wszystkie moje wymagania^^.
Z tego co wiem, to ma sterowanie za pomocą tapnięć...
#93
Napisano 17 czerwca 2008 - 20:29
#94
Napisano 17 czerwca 2008 - 20:37
#95
Napisano 17 czerwca 2008 - 20:42
Ale mi chodzi o to żeby klawisze nie były przedstawione w osobnym panelu(podzielenie ekranu) tylko żeby jak w kingdom lores czy w emulatorze GBA były półprzezroczyste.
Aaa...
Ale nawet z tym mnie gra by nie przekonała
#96
Napisano 17 czerwca 2008 - 20:45
Cóż ja też jeszcze nie jestem przekonany co do tych gier, ale "czekajcie, a znajdziecie"(copyright by Pismo Święte edited by szymons12)Aaa...
Ale nawet z tym mnie gra by nie przekonała
#97
Napisano 17 czerwca 2008 - 21:20
YouTube - Brother In Arms
YouTube - Asphalt 3 Gameloft
#98
Napisano 17 czerwca 2008 - 22:49
Bubble Dash - to przeróbka Bobble Puzzle stworzonego przez Taito ;p Gameloft zrobił już wersje dla Classica, można zobaczyć w iTunes Store jego Preview. Sterowanie jak widzimy w dolnym panelu ;] kto chce zobaczyc jak się w takie coś gra to tu fleshowa wersja oryginalnego Bobble Puzzle ;]
Flash Game | Puzzle Bobble 0.9 by NiLS - 2004-2007 - 640*480 version
#99
Napisano 18 czerwca 2008 - 11:45
Grałem w 1 i 2 wersję Asfaltówki na komórkę i po obejrzeniu filmiku jestem pozytywnie zaskoczony. Mam nadzieję, że wersja na Iphone/ Ipod Touch jeśli naprawdę wyjdzie to przedstawi jeszcze lepszą grafikę.
#100
Napisano 18 czerwca 2008 - 12:33
Generalnie jeżeli o AppStore i 2.0 czuje się tak jak rok temu gdy czekałem telewizje cyfrową w mojej kablówce (mam bzika na punkcie tych technologi), czyli tak jak bym miał za chwilę eksplodować ;p
Prawie jak czekanie na Wii w South Parku
"Oh, for the love of God, how much longer?!
There you are, Eric. What are you doing here?
I'm waiting for the new Nintendo Wii to come out.
When does it come out? Three weeks.
Come ohhhn! C-Come ohhhn! "
i jeszcze ten
" I've been waiting for this thing to come out for months.
And now, every day time is slowing down.
It's like... waiting for Christmas... times a thousand."
"HEHHH! I can't take it anymore! HAAAAAH!"
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych