iPhone 13/13 Pro - dyskusja
#476
Napisano 02 stycznia 2022 - 13:05
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#477
Napisano 02 stycznia 2022 - 13:21
#478
Napisano 02 stycznia 2022 - 17:07
#479
Napisano 04 stycznia 2022 - 17:04
Zacząłem się mocno zastanawiać nad zakupem 13 Pro. O ile w zeszłym roku przy zakupie 12 zdecydowałem się na zwykłą wersję, gdyż nie uśmiechało mi się dopłacać wyłącznie za inną obudowę i jedno oczko aparatu więcej tak tutaj sytuacja jest zgoła inna, gdyż ProMotion na ekranie, większe ogniwo baterii oraz lepszy aparat kuszą.
Widzę, że w AOS terminy oczekiwania są już normalne, więc może zamówię sobie na próbę.
Użytkownik shevchenko1987 edytował ten post 04 stycznia 2022 - 17:04
MacBook Pro 14" 2023 (M3 Pro / 18 GB / 512 GB) | iPhone 15 Pro (128 GB) | Watch Ultra 2 | AirPods Max & AirPods Pro 2 & Beats Flex | TV 4K (64 GB)
#480
Napisano 04 stycznia 2022 - 17:32
Dzięki za informację!
- Bad_Boy, 5b46927ee6 i 6c1fb0760d lubią to
#481
Napisano 11 stycznia 2022 - 17:40
Pisałem wcześniej, że nie działa mi spotlight w IP13 Pro. Pierwsza rozmowa z Apple support, resety, restory, przelogowywania - nadal to samo. Przeniesienie do "starszego konsultanta", zdalny dostęp, próby, pobranie logów. Sprawa trafiła do "inżynierów". Po 5 dniach odpowiedź - to jest znany bug, pracujemy nad tym, na razie nic się nie da zrobić. Trzeba czekać na kolejny iOS.
Zdenerwowałem się i postanowiłem zwrócić grata. Ale wpierw przeniosłem dane na iP12pro (z telefonu na telefon) - i ten sam problem na 12pro !!!! Więc kolejne podejście - wykasowałem telefon, zalogowałem do iCloud i - spotlight działa. Następnie krok po kroku logowałem się do kont pocztowych i instalowałem kolejne aplikacje - za każdym razem sprawdzając czy spotlight działa. Ponieważ to trwa, to nie mam wszystkich apek, które miałem, ale spotlight działa. Pewnie jakaś aplikacja albo ich połączenie albo po prostu ilość psuje spotlight, a może zbyt szybkie instalowanie??? Nie wiem wiem, że działa, zostaję z 13 i nadal próbuję sprzedać 12pro (mimo dobrej ceny na razie zerowy odzew).
#482
Napisano 14 stycznia 2022 - 11:05
Mam iPhone 13 Pro 128 GB (grafit) od dwóch dni. Przesiadka nastąpiła ze zwykłej 12.
W głównej mierze kierowałem się ProMotion, lepszą baterią i aparatem.
ProMotion jest widoczne i daje kopa interfejsowi. Bateria przez to, że ma większą pojemność oraz adaptacyjny ekran pozwala na dłuższą pracę co jest dla mnie bardzo ważne. Aparatu póki co nie testowałem długo, ale również widać poprawę.
Generalnie podoba mi się to matowe szkło z tyłu, ale czuć w ręce wagę urządzenia. Teraz 12 wydaje się być jak piórko lub jakby była pusta w środku
Ps. U mnie "Spootlight" działa. Backup przywracany z iCloud.
Użytkownik shevchenko1987 edytował ten post 14 stycznia 2022 - 11:58
MacBook Pro 14" 2023 (M3 Pro / 18 GB / 512 GB) | iPhone 15 Pro (128 GB) | Watch Ultra 2 | AirPods Max & AirPods Pro 2 & Beats Flex | TV 4K (64 GB)
#483
Napisano 16 stycznia 2022 - 08:12
„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”
#484
Napisano 16 stycznia 2022 - 10:59
Mam srebrny, ale w case - specjalnie wyjąłem - nic nie zobaczyłem. Ale nie widzę powodu, by był bardziej odporny niż 12pro.
Przy okazji - wpadło mi w oko, że zwykły 13pro jest cięższy niż 8Plus, którego uważałem za cegłę...
- zboras lubi to
#485
Napisano 16 stycznia 2022 - 11:57
Użytkownik zboras edytował ten post 16 stycznia 2022 - 12:06
„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”
#486
Napisano 17 stycznia 2022 - 03:14
- zboras lubi to
#487
Napisano 20 stycznia 2022 - 08:01
W końcu udało się dorwać 13 Pro Maxa w Tmobile i musze szczerze powiedzieć, że po przesiadce z Androida jakoś w miarę szybko człowiek się przyzwyczaił. Co prawda jeszcze wszystkich funkcji do końca nie ogarniam, ale jedynie czego brakuje na chwilę obecną, to dymków w Messengerze, ale to jest tylko problematyczne przy pisaniu z większą ilością osób.
#488
Napisano 20 stycznia 2022 - 14:51
W końcu udało się dorwać 13 Pro Maxa w Tmobile i musze szczerze powiedzieć, że po przesiadce z Androida jakoś w miarę szybko człowiek się przyzwyczaił. Co prawda jeszcze wszystkich funkcji do końca nie ogarniam, ale jedynie czego brakuje na chwilę obecną, to dymków w Messengerze, ale to jest tylko problematyczne przy pisaniu z większą ilością osób.
Wskoczył po prostu na TMobile do zamówienia czy czekałeś?
#489
Napisano 20 stycznia 2022 - 16:17
#490
Napisano 27 stycznia 2022 - 23:26
Mój Pro Max przyszedł do mnie w poniedziałek, więc miałam parę dni na zapoznanie się z telefonem . Ogólnie telefon mi się bardzo podoba, największą robotę robi chyba ekran 120 Hz. Muszę przyznać, że jest to niezła cegła (zarówno pod względem rozmiarów i wagi) .
- sheepysheep lubi to
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#491
Napisano 28 stycznia 2022 - 09:39
no muszę przyznać, że pierwsze dni waga telefonu strasznie przeszkadzała, ale już się człowiek przyzwyczaił. A bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie bateria
#492
Napisano 29 stycznia 2022 - 20:39
Witam,
czy nikt nie ma problemu z rozmowami w trybie głośnomówiącym?
Może i ma, ale w 'Rozmowach ogólnych' nie zadajemy pytań /f
Użytkownik ftpd edytował ten post 30 stycznia 2022 - 01:52
#493
Napisano 31 stycznia 2022 - 13:40
Witam,
czy nikt nie ma problemu z rozmowami w trybie głośnomówiącym?
Może i ma, ale w 'Rozmowach ogólnych' nie zadajemy pytań /f
Ok, więc inaczej.
Jest problem z przerywanym głosem podczas rozmów w trybie głośnomówiącym.
Dotyczy iPhone 13 i 13 Pro.
Występuję wtedy, gdy obie osoby prowadzące dialog mówią jednocześnie, a rozmówca "13" stosuje tryb głośnomówiący.
Wówczas osoba z drugiej strony odbiera przerywane komunikaty/słyszy z przerwami.
Jeżeli rozmawiają na zmianę (jak przez krótkofalówkę), to problem nie występuje.
Prawdopodobnie odpowiada za to soft, raczej nie jest to wina sprzętu.
Wcześniejsze modele miały mikrofon pomiarowy do szumów + opcję redukcji hałasu otoczenia w menu dostępność/dźwięk/wizualne.
W "13 i 13 Pro" tego nie uświadczysz.
Użytkownicy zgłaszają, a Apple milczy.
Użytkownik rpzem edytował ten post 31 stycznia 2022 - 13:41
#494
Napisano 01 lutego 2022 - 21:44
Jestem w szoku. Mimo praktycznie zerowej dostępności 13 Pro 128GB w Orange dział utrzymania klienta zaoferował mi niebieską sztukę 13 Pro 128GB za 4500 PLNów =D
Grzech nie skorzystać i oto mam nową umowę na 24 mce z abonamentem za 30 pln + 187 pln za telefon :-D
#495
Napisano 02 lutego 2022 - 10:14
na stronie Apple dostępność jutro a co do sieci, to też dostają te telefony, tylko pierwszeństwo mają chętne osoby, a później wysyłają na sklepy, jak coś zostanie. Ja w salonie T-mobile czekałem około tygodnia na dostawę
#496
Napisano 03 lutego 2022 - 22:36
Wczoraj w Media Markcie widziałam już dostępnego od ręki 13 Pro z pamięcią 256 GB. Pomału nowe stają się dostępne, aczkolwiek z tego, co mówili, to Pro Maxów to oni nawet nie mieli na stanie...
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#497
Napisano 04 lutego 2022 - 08:34
A cena była normalna? Bo często widziałem, że nasze kochane sklepy sprzedawały je drożej niż w AOS. Taniej dało się kupić na zachodnim Amazonie.
MacBook Pro 14" 2023 (M3 Pro / 18 GB / 512 GB) | iPhone 15 Pro (128 GB) | Watch Ultra 2 | AirPods Max & AirPods Pro 2 & Beats Flex | TV 4K (64 GB)
#498
Napisano 04 lutego 2022 - 08:36
W MM jest często minimalnie taniej jeśli chodzi o iP. Drożej nigdy u nich nie widziałem.
A Makbuki zazwyczaj już niedługo po premierze mają wyraźnie taniej.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#499
Napisano 04 lutego 2022 - 20:51
A cena była normalna? Bo często widziałem, że nasze kochane sklepy sprzedawały je drożej niż w AOS. Taniej dało się kupić na zachodnim Amazonie.
Raczej normalna. Telefon widziałam w gablotce, która była w pewnej odległości od "głównej" wystawy Apple i muszę przyznać, że nie zwróciłam na to zbytniej uwagi (tym bardziej, że nowy model już mam). Jeśli mnie pamięć nie myli to zazwyczaj ceny w MM były albo na podobnym poziomie, co w AOS czy u resellerów, albo niższe, więc nie spodziewam się odstępstw od tej reguły .
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#500
Napisano 06 lutego 2022 - 15:01
Po walce z niedziałającym Spotlight (naprawiłem, choć support apple stwierdził, że to wada wymagająca nowego iOS) mam kolejnego babola - Koszmarnej jakości zdjęcia. Problem polega na tym, że czasami zdjęcia z powiększaniem x3 są robione obiektywem x0,5 i kadrowane. Problem opisywany wielokrotnie w internecie - trzeba wyłączyć automatyczny tryb macro, choć zdjęcia nie są macro. Wśród pięknych fotek z gór niektóre wyglądają jak namalowane akwarelą - a są zrobione w super świetle i z daleka.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych