Ja akurat mam na kartę. Nie wiedziałem, że abonament obowiązują inne zasady.W Orange na abonament (extra karty esim) mam fizyczną sim i 3 esim na tym samym numerze, będąc na kartę takiej możliwości nie ma
e-sim – dyskusja.
#126
Napisano 02 września 2019 - 15:33
#127
Napisano 02 września 2019 - 16:10
Na kartę zamieniasz sim na esim, samodzielnie ze swojego konta na orange.pl skanując QR kod, ale gdy chcesz powrócić na fizyczny sim, to już...opłata 25, chyba, że iphone np. ulegnie awarii, to wtedy bez opłat. W abonamencie poza promocją za każdy esim po 9zł miesięcznie (można w każdej chwili włączyć esim)
Użytkownik landr edytował ten post 02 września 2019 - 17:40
- MasterM lubi to
#128
Napisano 03 września 2019 - 15:54
Mam, troszkę podobny problem co ty, ale we Flex, zainstalowałem apkę, założyłem konto, i gdy dochodzę do wyboru karty opcja esim w ogóle mi się nie pojawia. Rozmawiałem z konsultantem i powiedział, że widzi iż nie mam wyboru karty e-sim, ale nie jest w stanie mi powiedzieć dlaczego. A też obecnie jestem za granicą (UK) wydaje mi się, że przy pierwszym uruchomieniu :aktywacji" musisz być w kraju "macierzystym" danej sieci, więc na razie nie dokańczam procesu rejestracji a trzymają mój numer przez 6 miesięcy, i dlatego nie chce na razie anulować i zacząć od nowa ze względu, że udało mi się dorwać fajny i łatwy do zapamiętania numer. W grudniu będę w PL to dokończę proces rejestracji i wybiorę opcję odbioru karty w salonie a tam postaram się ją wymienić na e-sim.
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
#129
Napisano 05 września 2019 - 11:09
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#130
Napisano 05 września 2019 - 11:11
Cały dual sim jest bezsensu zrobiony na iOS.
„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”
#131
Napisano 05 września 2019 - 11:38
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#132
Napisano 16 września 2019 - 21:30
Czy można mieć nano sim w abonamencie Play oraz esim prepaida w Orange? Jeśli tak, to czy mogę mieć włączoną tylko jedną kartę? Np tylko esim?
#133
Napisano 16 września 2019 - 21:49
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#134
Napisano 18 września 2019 - 11:32
A jak dodać esim orange skoro mając sim play przy wyborze "Konfiguruj sieć komórkową" wyskakuje okienko z komunikatem "Play nie oferuje obecnie planów dla Apple Watch" i więcej nic nie można zrobić
#135
Napisano 18 września 2019 - 12:22
Musisz dodać plan taryfowy, Ustawienia -> Dane komórkowe i na dole masz dodaj plan taryfowy czy coś takiego. Tak się dodaje esim, musisz też nie mieć QR Code od Orange aby dodać eSim.
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
#136
Napisano 18 września 2019 - 18:42
Tak tylko zamin dodam wyskakuje mi komunikat jak wyżej napisałem :/
#137
Napisano 18 września 2019 - 21:40
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
#138
Napisano 22 września 2019 - 18:52
Chciałem zmigrować mój numer play na kartę do Orange flex odrazu na esim, ku mojemu zdziwieniu mam do wyboru tylko zamówienie karty kurierem albo kupno w kiosku, na infolinii dostałem info ze skoro mam XS to opcja powinna być dostępna, a jak nie jest to żebym sobie wziął zwykła kartę i potem wymienił, przechodził ktoś taka ścieżkę, trochę się obawiam ze skończy się tak ze kupię kartę i dalej esim dostępny nie będzie...
#139
Napisano 22 września 2019 - 19:12
Jestem w identycznej sytuacji jak ty Przenoszę numer do Flex za dwa tygodnie (proces w trakcie) i pytałem oto samo dosłownie wczoraj. Też mam fizyczną kartę SIM. Gość powiedział, że po przeniesieniu numeru będę mógł zmienić ją sobie na eSIMa w jakiejś tam zakładce i tym samym zdezaktywuje automatycznie fizyczną kartę. Więc no worries.
Użytkownik dawsze edytował ten post 22 września 2019 - 19:14
#140
Napisano 22 września 2019 - 19:40
#141
Napisano 22 września 2019 - 19:56
„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”
#142
Napisano 22 września 2019 - 19:56
#143
Napisano 22 września 2019 - 19:56
Dzięki za odpowiedz. A w esim w Orange to jaki plan taryfowy mogę wybrać żeby rocznie kosztował jak najmniej? To ma być numer wyłącznie odbiorowy.
Nie wiem, pewnie coś na kartę.
#144
Napisano 27 września 2019 - 06:40
Jeśli to ma być esim tylko do odbioru, to wpłacasz 5zł wydłużasz ważność konta na rok.
#145
Napisano 27 września 2019 - 07:32
Drodzy, nie wiem czy pytanie się przewinęło, bynajmniej nie znalazłem. A mianowicie jeśli macie aktywna usługę e-sim, to w telefonie macie włączonego BT, czy korzystacie wtedy tylko z sieci komórkowej?
Szukam najlepszego rozwiązania pod katem optymalizacji baterii.
IP XS Max | MacBook Pro 2020 | Ipad Air2 | AW 4 SS
#146
Napisano 27 września 2019 - 07:38
Chyba ze chodzi ci o zegarek, jak bedziesz uzywal tylko lte to bateria poleci w oczach.
#147
Napisano 27 września 2019 - 07:42
ok, czyli siec komórkowa włączyć najlepiej w momencie, gdy telefon zostaje w domu lub jest się poza zasięgiem WIFI.
IP XS Max | MacBook Pro 2020 | Ipad Air2 | AW 4 SS
#148
Napisano 27 września 2019 - 10:02
Szanowni i Szanowne,
mam problem z esim w Orange. Mam Orange Flex - w aplikacji wybrałem wymień kartę, zainstalowałem pakiet i na tym moja przygoda się skończyła.
Fizyczna karta sim zablokowana, esim nie działa. W aplikacji mam "karta główna - aktywowanie ... " - kręci kółko i nie aktywuje. Orange twierdzi, że u nich karta jest aktywna i mam się kontaktować z Apple (?!). Apple informuje, że nie mają wpływu na działanie kart. Wykonałem reset ustawień sieciowych i nic.
Miał ktoś tak? Albo pomysł jak to rozwiązać?
Pozdrawiam
#149
Napisano 27 września 2019 - 10:09
Użytkownik MasterM edytował ten post 27 września 2019 - 10:10
#150
Napisano 27 września 2019 - 12:09
A restart całego iPhone’a robiłeś? Generalnie zgadzam się z Apple i raczej cisnąłbym Orange.
Telefon po resecie. Bez zmian.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych