Jestem na forum od 11 lat i wiele na temat serwisów już się naczytałem, a i wielokrotnie sam byłem spławiany. Mogę polecić by śmiało walić do serwis.me.
PS: dbajcie o mojego iPada - czekam na kuriera:)
Edited by Tomzik87, 11 April 2019 - 11:24.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Posted 11 April 2019 - 11:23
Jestem na forum od 11 lat i wiele na temat serwisów już się naczytałem, a i wielokrotnie sam byłem spławiany. Mogę polecić by śmiało walić do serwis.me.
PS: dbajcie o mojego iPada - czekam na kuriera:)
Edited by Tomzik87, 11 April 2019 - 11:24.
Posted 11 April 2019 - 23:19
Witam! Mam takiego Macbooka: 2014 15-calowy MacBook Pro: maj 2019. Czy dobrze rozumiem, że program obowiązuje do maja 2019? Dzwoniem na infolinie Cortland i po podaniu nr seryjnego powiedziano mi, że sprzęt nie kwalifikuje sie ponieważ minęło 4 lata od zakupu. Czyli rozumiem, że ,,po ptakach" i każdy inny serwis powie to samo?
Jaką masz datę na fakturze zakupu ?
Pomogłem ? - Lubię to
Posted 01 June 2019 - 01:11
Witam, mam ten sam problem z powłoką antyrefleksyjną. Mam MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2014). Data pierwszego uruchomienia wg terminalu to 2014 21 gru. Czy sprzęt nadaje się na darmową naprawę czy raczej płatny serwis? Jaki byłby koszt wymiany takiej matrycy? Nigdzie nie mogę znaleźć info na ten temat...
Posted 01 June 2019 - 21:44
Dzień dobry,
Czy komukolwiek w Polsce udało się wymienić matrycę w ramach programu Apple? Pytam bo od roku szukam pomocy i raczej wszystkie serwisy odsyłają mnie z kwitkiem. Np. w warszawskiej Galerii Północnej w iSpot usłyszałem, że nie ma takiego programu i że jest to typowy fake :-(
MG
Mi i mojemu kumplowi, którego zresztą osobiście do tego namówiłem. Mój był z MPR 13"2014, kumpla z 2015.
Edited by tommy73, 01 June 2019 - 21:45.
Posted 01 June 2019 - 21:57
Witam, mam ten sam problem z powłoką antyrefleksyjną. Mam MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2014). Data pierwszego uruchomienia wg terminalu to 2014 21 gru. Czy sprzęt nadaje się na darmową naprawę czy raczej płatny serwis?
Cztery lata minęły, więc już pozamiatane.
Jaki byłby koszt wymiany takiej matrycy? Nigdzie nie mogę znaleźć info na ten temat...
A gdzie szukałeś ?
Pomogłem ? - Lubię to
Posted 07 June 2019 - 15:35
Czy jest możliwość sprawdzenia daty zakupu Macbooka po numerze seryjnym, nie posiadając paragonu/faktury?
Posted 07 June 2019 - 21:49
Telefon do apple, podajesz nr seryjny a oni Ci datę zakupu.
Posted 09 June 2019 - 17:12
Podeślij numer seryjny to zobaczymy co da się zrobić. Komputer nie może być starszy niż cztery lata. Czy ekran był już wcześniej wymieniany?
Mój Macbook Pro Retina 13 Early 2015 dzisiaj również pokazał pierwsze objawy tego problemu w lewym dolnym rogu. Pojawiło się kilkanaście kropek, których nie sposób doczyścić a przy próbach stan się tylko pogarsza.
Data zakupu to grudzień 2015 także do programu jeszcze powinien się kwalifikować. Pytanie czy wcześniejsza wymiana wyświetlacza jest jakimś problemem?
W maju 2016 cała matryca została wymieniona na nową w serwisie iDream ze względu na latający i pukający element we wnętrzu obudowy, nie miało to żadnego związku z powłoką antyrefleksyjną. Czy serwis może mi odmówić darmowej naprawy?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Posted 10 June 2019 - 08:09
Jeśli tylko nie minęły cztery lata od zakupu to nie będzie problemu z wymianą. No i o ile uszkodzenie kwalifikuje ekran do takiej wymiany, bo to też nie jest tak, że program obejmuje każde uszkodzenie warstwy antyrefleksyjnej. Ale odmowy praktycznie się nie zdarzają.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
Posted 10 June 2019 - 15:50
Dzisiaj pojawiłem się w iDream w Toruniu i oddałem swój egzemplarz na wymianę. Panowie na miejscu byli dobrze zorientowani w temacie i nie robili problemów, jedynie poprosili mnie o jakiś dowód zakupu potwierdzający datę sprzedaży, żeby nie było problemu przy serwisie.
Sprzęt pojechał do Bydgoszczy na serwis i mają 2 tygodnie na decyzje. Zobaczymy, ale jestem pozytywnej myśli.
Dam znać po zakończonej naprawie czy obyło się bez problemów.
Posted 19 June 2019 - 19:30
Dzisiaj odebrałem macbooka z serwisu. Obyło się bez żadnych problemów z wymianą wadliwej matrycy. Całość naprawy w iDream zajęła tydzień.
Posted 17 July 2019 - 01:44
Posted 17 July 2019 - 09:21
Witam,
Czy oferta będzie obowiązywała w przypadku Macbooka z rozbitym ekranem (pomimo widocznej wady powłoki antyrefleksyjnej?)
Z góry dziękuję za odpowiedź
Posted 17 July 2019 - 09:39
Witam,
Czy oferta będzie obowiązywała w przypadku Macbooka z rozbitym ekranem (pomimo widocznej wady powłoki antyrefleksyjnej?)
Z góry dziękuję za odpowiedź
Pęknięcie ekranu jednoznacznie nie uniemożliwia bezpłatnej wymiany. Zależy jakie to pęknięcie. Wyślij do nas zdjęcia tego ekranu i numer seryjny, postaram się pomóc.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
Posted 17 July 2019 - 15:45
Pęknięcie ekranu jednoznacznie nie uniemożliwia bezpłatnej wymiany. Zależy jakie to pęknięcie. Wyślij do nas zdjęcia tego ekranu i numer seryjny, postaram się pomóc.
Posted 18 July 2019 - 08:12
Podeślij go to wymienimy ten ekran raczej bez problemu. Przydało by się jeszcze zdjęcie zgaszonego ekranu aby ocenić czy szkło jest rozbite czy jest tylko pęknięcie wewnątrz matrycy ale generalnie to już gorsze wymieniałem, więc myślę, że i ten załatwię.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
Posted 18 July 2019 - 11:53
Podeślij go to wymienimy ten ekran raczej bez problemu. Przydało by się jeszcze zdjęcie zgaszonego ekranu aby ocenić czy szkło jest rozbite czy jest tylko pęknięcie wewnątrz matrycy ale generalnie to już gorsze wymieniałem, więc myślę, że i ten załatwię.
Posted 18 July 2019 - 18:57
Podeślij go to wymienimy ten ekran raczej bez problemu. Przydało by się jeszcze zdjęcie zgaszonego ekranu aby ocenić czy szkło jest rozbite czy jest tylko pęknięcie wewnątrz matrycy ale generalnie to już gorsze wymieniałem, więc myślę, że i ten załatwię.
Nie znam lepszego serwisu niż SERWIS.ME!
Posted 20 August 2019 - 16:15
Czy porysowana matryca Macbook rok 2016....rysy pochodzą od klawiatury wokół touchpada ....normalnie się odbił i to widać... 2 poziome kreski od klawisza spacji ?
Czy wymiana matrycy będzie możliwa?
IPHONE X MacBook 2016 iMAC 27" 5K 2019 AirPort Time Capsule 2TB
Posted 20 August 2019 - 20:27
Jeżeli te rysy to ta "słynna" odpadająca warstwa antyodblaskowa, to moim zdaniem nie powinno być żadnych problemów z wymianą.
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
Posted 20 August 2019 - 23:07
Jeżeli te rysy to ta "słynna" odpadająca warstwa antyodblaskowa, to moim zdaniem nie powinno być żadnych problemów z wymianą.
Posted 21 August 2019 - 10:56
Ten problem wystepowal w Macach Pro do 2015. Od 2016 w gore tego nie ma.
Czlowieku zruzum, że Mac Pro to coś takiego https://allegro.pl/o...91-3fea2580bae1 (link z allegro, bo na oficjalnej stronie jest juz nowy model)
Posted 22 August 2019 - 09:48
Czy porysowana matryca Macbook rok 2016....rysy pochodzą od klawiatury wokół touchpada ....normalnie się odbił i to widać... 2 poziome kreski od klawisza spacji ?
Czy wymiana matrycy będzie możliwa?
mozna bez problemu wymienic
Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31
Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław
Wrocław, Kościuszki 65
Posted 23 August 2019 - 08:28
Ten problem wystepowal w Macach Pro do 2015. Od 2016 w gore tego nie ma.
Ależ jest:
https://myapple.pl/p...-kolejne-modele
Posted 23 August 2019 - 09:57
w 2016r. tez wystepowal
Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31
Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław
Wrocław, Kościuszki 65
0 members, 1 guests, 0 anonymous users