Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Program wymiany Matryc


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#26 Tomzik87

Tomzik87
  • 831 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 11 kwietnia 2019 - 11:23

Jestem na forum od 11 lat i wiele na temat serwisów już się naczytałem, a i wielokrotnie sam byłem spławiany. Mogę polecić by śmiało walić do serwis.me. 

 

PS: dbajcie o mojego iPada - czekam na kuriera:)


Użytkownik Tomzik87 edytował ten post 11 kwietnia 2019 - 11:24


#27 bee3

bee3
  • 3 835 postów

Napisano 11 kwietnia 2019 - 23:19

Witam! Mam takiego Macbooka: 2014 15-calowy MacBook Pro: maj 2019. Czy dobrze rozumiem, że program obowiązuje do maja 2019? Dzwoniem na infolinie Cortland i po podaniu nr seryjnego powiedziano mi, że sprzęt nie kwalifikuje sie ponieważ minęło 4 lata od zakupu. Czyli rozumiem, że ,,po ptakach" i każdy inny serwis powie to samo?

Jaką masz datę na fakturze zakupu ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#28 adus285

adus285
  • 1 postów

Napisano 01 czerwca 2019 - 01:11

Witam, mam ten sam problem z powłoką antyrefleksyjną. Mam MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2014). Data pierwszego uruchomienia wg terminalu to 2014 21 gru. Czy sprzęt nadaje się na darmową naprawę czy raczej płatny serwis? Jaki byłby koszt wymiany takiej matrycy? Nigdzie nie mogę znaleźć info na ten temat...



#29 tommy73

tommy73
  • 351 postów
  • SkądChełm, PL

Napisano 01 czerwca 2019 - 21:44

Dzień dobry,

 

Czy komukolwiek w Polsce udało się wymienić matrycę w ramach programu Apple? Pytam bo od roku szukam pomocy i raczej wszystkie serwisy odsyłają mnie z kwitkiem. Np. w warszawskiej Galerii Północnej w iSpot usłyszałem, że nie ma takiego programu i że jest to typowy fake :-(

 

MG

Mi i mojemu kumplowi, którego zresztą osobiście do tego namówiłem. Mój był z MPR 13"2014, kumpla z 2015.


Użytkownik tommy73 edytował ten post 01 czerwca 2019 - 21:45


#30 bee3

bee3
  • 3 835 postów

Napisano 01 czerwca 2019 - 21:57

Witam, mam ten sam problem z powłoką antyrefleksyjną. Mam MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2014). Data pierwszego uruchomienia wg terminalu to 2014 21 gru. Czy sprzęt nadaje się na darmową naprawę czy raczej płatny serwis? 

Cztery lata minęły, więc już pozamiatane.

 

 

Jaki byłby koszt wymiany takiej matrycy? Nigdzie nie mogę znaleźć info na ten temat...

A gdzie szukałeś ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#31 PC

PC
  • 12 postów

Napisano 07 czerwca 2019 - 15:35

Czy jest możliwość sprawdzenia daty zakupu Macbooka po numerze seryjnym, nie posiadając paragonu/faktury?



#32 tommy73

tommy73
  • 351 postów
  • SkądChełm, PL

Napisano 07 czerwca 2019 - 21:49

Telefon do apple, podajesz nr seryjny a oni Ci datę zakupu.



#33 conshima

conshima
  • 7 postów

Napisano 09 czerwca 2019 - 17:12

Podeślij numer seryjny to zobaczymy co da się zrobić. Komputer nie może być starszy niż cztery lata. Czy ekran był już wcześniej wymieniany?

Mój Macbook Pro Retina 13 Early 2015 dzisiaj również pokazał pierwsze objawy tego problemu w lewym dolnym rogu. Pojawiło się kilkanaście kropek, których nie sposób doczyścić a przy próbach stan się tylko pogarsza.

Data zakupu to grudzień 2015 także do programu jeszcze powinien się kwalifikować. Pytanie czy wcześniejsza wymiana wyświetlacza jest jakimś problemem?

W maju 2016 cała matryca została wymieniona na nową w serwisie iDream ze względu na latający i pukający element we wnętrzu obudowy, nie miało to żadnego związku z powłoką antyrefleksyjną. Czy serwis może mi odmówić darmowej naprawy?

Z góry dzięki za odpowiedź.



#34 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 413 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 10 czerwca 2019 - 08:09

Jeśli tylko nie minęły cztery lata od zakupu to nie będzie problemu z wymianą. No i o ile uszkodzenie kwalifikuje ekran do takiej wymiany, bo to też nie jest tak, że program obejmuje każde uszkodzenie warstwy antyrefleksyjnej. Ale odmowy praktycznie się nie zdarzają.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 


#35 conshima

conshima
  • 7 postów

Napisano 10 czerwca 2019 - 15:50

Dzisiaj pojawiłem się w iDream w Toruniu i oddałem swój egzemplarz na wymianę. Panowie na miejscu byli dobrze zorientowani w temacie i nie robili problemów, jedynie poprosili mnie o jakiś dowód zakupu potwierdzający datę sprzedaży, żeby nie było problemu przy serwisie.

Sprzęt pojechał do Bydgoszczy na serwis i mają 2 tygodnie na decyzje. Zobaczymy, ale jestem pozytywnej myśli.

Dam znać po zakończonej naprawie czy obyło się bez problemów.



#36 conshima

conshima
  • 7 postów

Napisano 19 czerwca 2019 - 19:30

Dzisiaj odebrałem macbooka z serwisu. Obyło się bez żadnych problemów z wymianą wadliwej matrycy. Całość naprawy w iDream zajęła tydzień.



#37 Olga Tuleja

Olga Tuleja
  • 1 postów

Napisano dziś, 01:44

Witam,
Czy oferta będzie obowiązywała w przypadku Macbooka z rozbitym ekranem (pomimo widocznej wady powłoki antyrefleksyjnej?)
Z góry dziękuję za odpowiedź




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

1 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


    daku3