Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Program wymiany matryc.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
64 odpowiedzi w tym temacie

#51 kristof461

kristof461
  • 2 167 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 sierpnia 2019 - 13:54

A w nowszych ten problem permanentnie zlikwidowano? Wydaje mi się że przy odpowiedniej sile nawet niedużej ten problem dalej powraca ale może się mylę. U mnie na ekranie modelu 2016 były ślady ale dało się je jeszcze zetrzeć. Klasyka Apple. 


MacBook Pro 13" 2016 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#52 iDoit Serwis Apple

iDoit Serwis Apple
  • 364 postów
  • Płeć:
  • Skądwarszawa

Napisano 27 sierpnia 2019 - 08:18

Czasami też coś się zdarzy, zobaczymy czy Apple zrobi kolejny program naprawczy, ale aż tyle napraw nie ma, co w poprzednich modelach.


Pogwarancyjny Serwis Apple iDoit
Warszawa, ul. Gagarina 31

 

Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław

Wrocław, Kościuszki 65


#53 Pietrenka

Pietrenka
  • 110 postów
  • SkądMalbork

Napisano 03 września 2019 - 11:12

mozna bez problemu wymienic

Dziekuję :)

Zanisłem Macbooka do CORTLAND, bez problemu przyjeli, obecnie oczekują na części i wymienią w ramach nieoficjalnego programu naprawczego :)


 IPHONE X  MacBook 2016   iMAC 27" 5K 2019  AirPort Time Capsule 2TB 


#54 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 5 982 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 25 września 2019 - 23:17

Panowie SERWIS.ME; sadowski i KANAL - forum to nie miejsce na przepychanki. Posty ukrywam i ostrzegam - następnym razem ukarzę ostrzeżeniem wszystkie strony!


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#55 Elyaryon

Elyaryon
  • 4 postów

Napisano 02 października 2019 - 17:44

Czesc,

Mam Macbooka Pro Mid 2014 gdzie Cortland w Warszawie wymienil mi matryce z programu jakosciowego w grudniu 2016 roku bo scierala sie warstwa antyrefleksyjna. 

Niestety, w nowo wymienionej matrycy znowu sie to pojawilo i jest jeszcze gorzej niz przed wymiana.

 

Czy jest szansa abym mogl wymienic matryce? Bylem w Cortlandzie ale mi odmowili bo komputer starszy niz 4 lata.



#56 mikoko

mikoko
  • 482 postów

Napisano 02 października 2019 - 21:34

Program obejmuje komputery do 4 lat od daty zakupu, jeśli minęło więcej to zrozumiałe ze odmówili



#57 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 506 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 03 października 2019 - 06:59

Jeśli minęły 4 lata od zakupu to program już tego nie obejmie. Jeśli komputer jest z Polski to ma po wymianie rok gwarancji i dwa lata rękojmi na nową matrycę ale jeśli było to robione w grudniu 2016 to ten okres również już minął.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 


#58 Elyaryon

Elyaryon
  • 4 postów

Napisano 03 października 2019 - 12:46

Nawet jezeli wymieniali go wczesniej i znowu powstaly plamy?



#59 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 506 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 03 października 2019 - 12:52

Tak, liczy się data zakupu komputera.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 


#60 Elyaryon

Elyaryon
  • 4 postów

Napisano 03 października 2019 - 19:17

Ok, dziekuje.



#61 funk_off

funk_off
  • 7 postów

Napisano 07 października 2019 - 17:26

Witam, czy program wymiany matryc jeszcze jest? Chodzi o macbooka pro early 2015. Na stronie apple nie mogę znaleźć informacji...



#62 makemymind

makemymind
  • 551 postów
  • SkądWrocław

Napisano 07 października 2019 - 18:32

Witam, czy program wymiany matryc jeszcze jest? Chodzi o macbooka pro early 2015. Na stronie apple nie mogę znaleźć informacji...

 

Jest, wymieniałem jakoś 3 mce temu



#63 sadowski

sadowski
  • 87 postów

Napisano 07 października 2019 - 21:47

Witam, czy program wymiany matryc jeszcze jest? Chodzi o macbooka pro early 2015. Na stronie apple nie mogę znaleźć informacji...

 

Na stronie Apple nigdy nie było takiej informacji nawet jeśli dobrze pamiętam, ze swojej strony polecam Cortland nie robił mi nigdy problemów większych z moim tym samym rocznikiem.

Po wymianie polecam jakąś folie ochronną nakleić przezorny zawsze ubezpieczony lepsze to niż potem znów miało by zacząć odchodzić, zwłaszcza jeśli zamierzasz zostawić go sobie.

 

51436322_403870670424989_774674711272596


Użytkownik sadowski edytował ten post 07 października 2019 - 21:48


#64 Mata#4

Mata#4
  • 1 postów

Napisano 09 października 2019 - 11:42

Witam serdecznie,

 

posiadam komputer:

MacBook Pro (13-inch, 2017, Two Thunderbolt 3 ports)

 

Od czasu do czasu w dolnej części monitora pojawiają się przebicia (migawki) jakby innych programów.

Czy takie objawy mogą świadczyć o kłopocie ze zbyt krótką taśmą łączącą matrycę z płytą główną? 

 

Czy widzicie Państwo jakąś opcję naprawy tej usterki.

Problem jest też taki, że nie zawsze się tak dzieje, więc może być to ciężko wychwycić.



#65 funk_off

funk_off
  • 7 postów

Napisano 09 października 2019 - 12:38

Ok, dziekuję za odpowiedz. Co do serwisu to u mnie nie ma Cortlandu, pozostaje mi lokalnie iDream.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych


    Bing (1)