Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Program wymiany matryc.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
71 odpowiedzi w tym temacie

#51 kristof461

kristof461
  • 2 339 postów

Napisano 23 sierpnia 2019 - 13:54

A w nowszych ten problem permanentnie zlikwidowano? Wydaje mi się że przy odpowiedniej sile nawet niedużej ten problem dalej powraca ale może się mylę. U mnie na ekranie modelu 2016 były ślady ale dało się je jeszcze zetrzeć. Klasyka Apple. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#52 iDoit Serwis Apple

iDoit Serwis Apple
  • 450 postów
  • Płeć:
  • Skądwarszawa

Napisano 27 sierpnia 2019 - 08:18

Czasami też coś się zdarzy, zobaczymy czy Apple zrobi kolejny program naprawczy, ale aż tyle napraw nie ma, co w poprzednich modelach.


Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31

 

Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław

Wrocław, Kościuszki 65


#53 Pietrenka

Pietrenka
  • 111 postów
  • SkądMalbork

Napisano 03 września 2019 - 11:12

mozna bez problemu wymienic

Dziekuję :)

Zanisłem Macbooka do CORTLAND, bez problemu przyjeli, obecnie oczekują na części i wymienią w ramach nieoficjalnego programu naprawczego :)


 IPHONE X  MacBook 2016   iMAC 27" 5K 2019  AirPort Time Capsule 2TB 


#54 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 25 września 2019 - 23:17

Panowie SERWIS.ME; sadowski i KANAL - forum to nie miejsce na przepychanki. Posty ukrywam i ostrzegam - następnym razem ukarzę ostrzeżeniem wszystkie strony!


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#55 Elyaryon

Elyaryon
  • 4 postów

Napisano 02 października 2019 - 17:44

Czesc,

Mam Macbooka Pro Mid 2014 gdzie Cortland w Warszawie wymienil mi matryce z programu jakosciowego w grudniu 2016 roku bo scierala sie warstwa antyrefleksyjna. 

Niestety, w nowo wymienionej matrycy znowu sie to pojawilo i jest jeszcze gorzej niz przed wymiana.

 

Czy jest szansa abym mogl wymienic matryce? Bylem w Cortlandzie ale mi odmowili bo komputer starszy niz 4 lata.



#56 mikoko

mikoko
  • 487 postów

Napisano 02 października 2019 - 21:34

Program obejmuje komputery do 4 lat od daty zakupu, jeśli minęło więcej to zrozumiałe ze odmówili



#57 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 840 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 03 października 2019 - 06:59

Jeśli minęły 4 lata od zakupu to program już tego nie obejmie. Jeśli komputer jest z Polski to ma po wymianie rok gwarancji i dwa lata rękojmi na nową matrycę ale jeśli było to robione w grudniu 2016 to ten okres również już minął.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 


#58 Elyaryon

Elyaryon
  • 4 postów

Napisano 03 października 2019 - 12:46

Nawet jezeli wymieniali go wczesniej i znowu powstaly plamy?



#59 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 840 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 03 października 2019 - 12:52

Tak, liczy się data zakupu komputera.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 


#60 Elyaryon

Elyaryon
  • 4 postów

Napisano 03 października 2019 - 19:17

Ok, dziekuje.



#61 funk_off

funk_off
  • 7 postów

Napisano 07 października 2019 - 17:26

Witam, czy program wymiany matryc jeszcze jest? Chodzi o macbooka pro early 2015. Na stronie apple nie mogę znaleźć informacji...



#62 makemymind

makemymind
  • 631 postów
  • SkądWrocław

Napisano 07 października 2019 - 18:32

Witam, czy program wymiany matryc jeszcze jest? Chodzi o macbooka pro early 2015. Na stronie apple nie mogę znaleźć informacji...

 

Jest, wymieniałem jakoś 3 mce temu



#63 sadowski

sadowski
  • 87 postów

Napisano 07 października 2019 - 21:47

Witam, czy program wymiany matryc jeszcze jest? Chodzi o macbooka pro early 2015. Na stronie apple nie mogę znaleźć informacji...

 

Na stronie Apple nigdy nie było takiej informacji nawet jeśli dobrze pamiętam, ze swojej strony polecam Cortland nie robił mi nigdy problemów większych z moim tym samym rocznikiem.

Po wymianie polecam jakąś folie ochronną nakleić przezorny zawsze ubezpieczony lepsze to niż potem znów miało by zacząć odchodzić, zwłaszcza jeśli zamierzasz zostawić go sobie.

 

51436322_403870670424989_774674711272596


Użytkownik sadowski edytował ten post 07 października 2019 - 21:48


#64 Mata#4

Mata#4
  • 1 postów

Napisano 09 października 2019 - 11:42

Witam serdecznie,

 

posiadam komputer:

MacBook Pro (13-inch, 2017, Two Thunderbolt 3 ports)

 

Od czasu do czasu w dolnej części monitora pojawiają się przebicia (migawki) jakby innych programów.

Czy takie objawy mogą świadczyć o kłopocie ze zbyt krótką taśmą łączącą matrycę z płytą główną? 

 

Czy widzicie Państwo jakąś opcję naprawy tej usterki.

Problem jest też taki, że nie zawsze się tak dzieje, więc może być to ciężko wychwycić.



#65 funk_off

funk_off
  • 7 postów

Napisano 09 października 2019 - 12:38

Ok, dziekuję za odpowiedz. Co do serwisu to u mnie nie ma Cortlandu, pozostaje mi lokalnie iDream.



#66 Spekulant

Spekulant
  • 201 postów
  • SkądWarszawa, Kraków

Napisano 18 stycznia 2020 - 14:26

Czy jest szansa na wymianę matrycy w ramach programu naprawczego w przypadku macbooka pro (early 2013)?



#67 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 840 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 20 stycznia 2020 - 07:42

Już nie. 


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 


#68 siaracci

siaracci
  • 2 postów

Napisano 11 lutego 2021 - 22:58

Cześć,

 

Czy model 1707 MacBook Pro 2017 15' kwalifikuje się pod wymianę matrycy? Mam na dole ekranu takie jakby glitche, pasek czarny... podejrzewam przegrzanie tcon. W iclinice powiedzieli mi, że 3700 brutto wymiana skrzydła. Myślicie, że da radę wymienić w ramach programu wymiany matryc? :( 



#69 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 840 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 12 lutego 2021 - 08:53

A jest problem z powłoką antyrefleksyjną? Łuszczy się czy coś innego się z nią dzieje?


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 


#70 siaracci

siaracci
  • 2 postów

Napisano 12 lutego 2021 - 22:28

Raczej nie. Przeczytałem w necie, że to może być od podłączonego zewnętrznego dysku - bo teraz na nim pracuję cały czas, wcześniej tego nie zauważałem, dużo ludzi wskazuje na ten tcon i wadę fabryczną, ale u nich jak odchylają ekran to robi się czarny - u mnie nic. Cały czas jest taki sam bez względu jak wygnę ekran. Dziś oddałem go do cortlandu na diagnozę, ogólnie po włączeniu laptopa, nie ma żadnych problemów.. dopiero po czasie powoli zaczynają wyskakiwać, temu jechałem z otwartym laptopem tam (mam dość blisko) odłączyłem dysk, wziąłem włączonego laptopa, jak dojechałem to już paski zniknęły - pewnie przez temperaturę na zewnątrz? Nie mam pojęcia. Powiedzieli, że zobaczą co da się zrobić. Przegrzewania raczej nie doświadczyłem, cały czas wiatraki na pełen podmuch.. nie wiem już sam co mogę z tym zrobić. Na screenshocie nie widać tego, czyli to raczej nie jest problem CPU. 


Użytkownik siaracci edytował ten post 12 lutego 2021 - 22:33


#71 azariasz

azariasz
  • 36 postów

Napisano 24 czerwca 2021 - 16:17

Cześć,

 

Czy model 1707 MacBook Pro 2017 15' kwalifikuje się pod wymianę matrycy? Mam na dole ekranu takie jakby glitche, pasek czarny... podejrzewam przegrzanie tcon. W iclinice powiedzieli mi, że 3700 brutto wymiana skrzydła. Myślicie, że da radę wymienić w ramach programu wymiany matryc? :(

 

Okazuje się że młodsze MacBooki nadal mają problem z antyrefleksyjną powłoką (2016, 2017), więc jeśli twój się kwalifikuje i schodzi ci powłoka, to wymienią ci za darmo panel.


A orientuje się może ktoś, do kiedy obowiązuje program wymiany matryc w MacBookach z 2017 Roku?
Bo według poniższego posta, w tym roku kończy się program dla 2016 rocznika, ale o 2017 nic nie jest napisane.
W teorii do 4 lat? czy 5 lat? (słyszałem dużo opinii, że do 5 lat) od daty sprzedaży można wymienić, ale jak ciekawi mnie kiedy sam program się kończy.

 

 

Daty obowiązywania programu dla poszczególnych roczników laptopów: 

  • 2013 13-calowy MacBook Pro: lipiec 2018 
  • 2013 15-calowy MacBook Pro: lipiec 2018 
  • 2014 13-calowy MacBook Pro: marzec 2019 
  • 2014 15-calowy MacBook Pro: maj 2019 
  • 2015 13-calowy MacBook Pro: październik 2020 
  • 2015 15-calowy MacBook Pro: wciąż w ofercie
  • 2016 13-calowy MacBook Pro: czerwiec 2021 
  • 2016 15-calowy MacBook Pro: czerwiec 2021 
  • 2017 13-calowy MacBook Pro: wciąż w ofercie
  • 2017 15-calowy MacBook Pro: wciąż w ofercie 
  • 2015 12-calowy MacBook: kwiecień 2020 
  • 2016 12-calowy MacBook: czerwiec 2021

 

 

zródło:

https://myapple.pl/p...antyrefleksyjna

 


Użytkownik azariasz edytował ten post 24 czerwca 2021 - 17:07


#72 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 840 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 29 czerwca 2021 - 06:19

Wymiana jest możliwa do czterech lat od daty sprzedaży. Oczywiście w przypadku jeśli wystąpi wada, którą obejmuje program. O zakończeniu wymian nic nie wiadomo, pewnie będzie dopóki nie miną cztery lata od sprzedaży ostatnich modeli modeli objętych programem.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych