Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

iPhone 6S - wyłącza się przy 30-40%


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
505 odpowiedzi w tym temacie

#226 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 22 listopada 2016 - 23:26

Z T-mobile, niby gwarancję miałem do grudnia więc dobre i te 3 miechy ale z drugiej strony po wymianie straciłem pewnie prawo do rekojmi z T-mobile na kolejny rok.

 

Mniejsza jednak o to, oby sie nie psuł już i tyle.

To masz gwarancję nową 12 msc;) Tylko nie zgub potwierdzenie wymiany telefonu przez Cortland.



#227 lukakowal

lukakowal
  • 65 postów

Napisano 23 listopada 2016 - 01:12

To masz gwarancję nową 12 msc;) Tylko nie zgub potwierdzenie wymiany telefonu przez Cortland.

 

Poważnie?

Specjalnie pytałem gościa w Cortland i powiedział, że albo dotychczasowa gwarancja albo 3 miesiące jeśli dotychczasowa była na krótszy okres niż te 3 miesiące.



#228 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 23 listopada 2016 - 08:41

Bo gość pewnie nie sprawdza z jakiej dystrybucji jest telefon więc podaję te krótszą. 



#229 Tomek28ST

Tomek28ST
  • 168 postów
  • SkądGorzów Wlkp., PL

Napisano 23 listopada 2016 - 09:55

Poważnie?

Specjalnie pytałem gościa w Cortland i powiedział, że albo dotychczasowa gwarancja albo 3 miesiące jeśli dotychczasowa była na krótszy okres niż te 3 miesiące.

Jeżeli wymienili Ci telefon na nowy egzemplarz to gwarancja płynie od nowa. Mój 6s Plus również został wymieniony na nowy i dostałem w mailu link odnośnie przedłużenia gwarancji:

"Gwarancja na wymienione urządzenie została przedłużona zgodnie z warunkami gwarancji Apple określonymi na stronie: http://www.apple.com/legal/warranty/, właściwym dla kraju nabycia sprzętu."

 

W warunkach gwarancji jest zapis mówiący o tym.

 

"Jeżeli w wykonaniu obowiązków wynikających z rocznej gwarancji Apple, Apple dostarczy użytkownikowi wolny od wad produkt w zamian za produkt wadliwy lub przeprowadzi istotną naprawę produktu objętego niniejszą gwarancją, bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu wolnego od wad lub zwrotu użytkownikowi produktu naprawionego. Jeżeli Apple wymieni część produktu, wówczas powyższe postanowienie będzie stosowało się odpowiednio do części, która została wymieniona. W przypadku napraw, które nie były istotne, okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas, w którym użytkownik nie mógł korzystać z produktu ze względu na wystąpienie wady.



#230 lukakowal

lukakowal
  • 65 postów

Napisano 23 listopada 2016 - 11:42

No to dobra wiadomość, dzięki!



#231 Zielony_M

Zielony_M
  • 297 postów
  • Skąd0-22

Napisano 23 listopada 2016 - 12:32

Witajcie!

 

Czy ktoś z Was doświadcza tego samego problemu na iP SE?

Nówka z czerwca 2016, a już dwa razy padł mi niespodziewanie przy 15-30%. Zakup iDream. Jak z ich serwisem? Można polegać, czy lepiej Cortland?

 

Kiedyś doświadczałem tego problemu za czasów iP4, ale kiedy bateria była już nieźle 'zciurgana' po jakiś 3-4 latach użytkowania.

Ale, żeby z nowym iP SE, kiedy tak naprawdę jeszcze mrozów nie było a telefon wyciąga się z kieszeni na chwilę. Słabe.



#232 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 23 listopada 2016 - 12:49

Lepiej Cortland.
  • Damien Karras lubi to

#233 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 listopada 2016 - 09:40

iPhone 6s 128GB zakupiony w sierpniu, wyłącza się przy 10-15% baterii, sprawdzałem (telefonicznie) w Cortland nr seryjny i nie jest objęty programem wymiany baterii, mimo wszystko oddawać na gwarancję? 


iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#234 Geble

Geble

  • 1 182 postów
  • Płeć:
  • SkądMysłowice

Napisano 24 listopada 2016 - 09:44

Witajcie!

 

Czy ktoś z Was doświadcza tego samego problemu na iP SE?

Nówka z czerwca 2016, a już dwa razy padł mi niespodziewanie przy 15-30%. Zakup iDream. Jak z ich serwisem? Można polegać, czy lepiej Cortland?

 

Kiedyś doświadczałem tego problemu za czasów iP4, ale kiedy bateria była już nieźle 'zciurgana' po jakiś 3-4 latach użytkowania.

Ale, żeby z nowym iP SE, kiedy tak naprawdę jeszcze mrozów nie było a telefon wyciąga się z kieszeni na chwilę. Słabe.

 

Pisałem kilka stron wcześniej, że na miesięcznych SE mam to samo. Dla mnie to jest mega słabe, że sytuacja trwa już od 6+ (już wtedy były 1 sygnały osób, którym przy niskich temperaturach wyłącza się telefon), a dalej nic z tym nie zrobili i łaskawie wymieniają jedynie modele z okresu początkowej produkcji, a jak widać problem dotyczy całej serii. 


BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ ||  ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare  ||  ELECTROLUX ESF74661RX  || Rubin 714p  ||  Paseratti 1.9 TDI


#235 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 listopada 2016 - 10:09

Geble, w żony 6s o którym pisałem powyżej to nie ma nic wspólnego z temperaturami, telefon wyłącza się w domu przy 25 stopniach. 


iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#236 Omega55

Omega55
  • 338 postów

Napisano 24 listopada 2016 - 10:12

Geble, w żony 6s o którym pisałem powyżej to nie ma nic wspólnego z temperaturami, telefon wyłącza się w domu przy 25 stopniach. 

 

 

odbierz PW, myślę, że z telefonem wszystko jest OK :)



#237 mikro123

mikro123
  • 1 274 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 listopada 2016 - 17:04

iPhone odebrany z ESPO po 2 tygodniach razem z dokumentem potwierdzającym wymianę na nowy model z S/N. Trochę się śpieszyłem i nie zapytałem jak to jest z tą gwarancją. Po wpisaniu numeru seryjnego na checkcoverage.apple.com pokazuje stary termin upływu czyli za miesiąc, a nie za rok. Jutro się z nimi skontaktuję, ale wydawało mi się, że po wymianie na nowe urządzenie dostaje się 1 rok dodatkowej gwarancji.



#238 MickeyM

MickeyM
  • 35 postów
  • SkądNisko

Napisano 24 listopada 2016 - 19:27

Sprawdziłem po numerze seryjnym i mój iPhone 6s jest objęty programem wymiany baterii. Ale nie wyłącza się na mrozie (użytkuję od wiosny) , nie wyłącza się przy niższym poziomie baterii (staram się żeby bateria nie schodziła poniżej 20%).

W związku powyższym mam pytania:
1. Czy powinienem oddać (zapobiegawczo) telefon do serwisu jeżeli jest objęty programem wymiany baterii ale do tej pory nie doświadczyłem opisywanych tu nagłych wyłączeń ?

2. Czy serwis wymieni baterię jeżeli im na testach nie wyjdą żadne problemy z baterią ? Wolałbym nie jechać kilkadziesiąt kilometrów bez potrzeby.

3. Czy Cortland, którego wszyscy tu polecają i do którego mam najbliżej w Rzeszowie wymienia baterie (telefon) na miejscu ? Bo czytałem że i tak wszystko podobno wysyłane jest do Poznania, a nie chciałbym zostawać bez telefonu przez parę dni. Mogę oczywiście pojechać do iStrefy w Lublinie gdzie wymieniają na miejscu w tym samym dniu ale do Lublina mam ponad 100km, więc wolałbym do Rzeszowa.

 

za wszelkie porady (zwłaszcza tych którzy już wymienili swoje baterie) z góry dziękuję.

 

Michał



#239 wopo

wopo
  • 177 postów

Napisano 24 listopada 2016 - 20:01

Na wymianę serwisową baterii jest 3 lata od daty zakupu. Lepiej poczekać i ewentualnie wymienić póżniej.
Oczywiście jeśli nasz sprzęt się na takową kwalifikuje.

Użytkownik wopo edytował ten post 24 listopada 2016 - 20:02

iPhone 15Pro 128GB Tytan Błękitny


#240 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 25 listopada 2016 - 01:16

Sprawdziłem po numerze seryjnym i mój iPhone 6s jest objęty programem wymiany baterii. Ale nie wyłącza się na mrozie (użytkuję od wiosny) , nie wyłącza się przy niższym poziomie baterii (staram się żeby bateria nie schodziła poniżej 20%).

W związku powyższym mam pytania:
1. Czy powinienem oddać (zapobiegawczo) telefon do serwisu jeżeli jest objęty programem wymiany baterii ale do tej pory nie doświadczyłem opisywanych tu nagłych wyłączeń ?

2. Czy serwis wymieni baterię jeżeli im na testach nie wyjdą żadne problemy z baterią ? Wolałbym nie jechać kilkadziesiąt kilometrów bez potrzeby.

3. Czy Cortland, którego wszyscy tu polecają i do którego mam najbliżej w Rzeszowie wymienia baterie (telefon) na miejscu ? Bo czytałem że i tak wszystko podobno wysyłane jest do Poznania, a nie chciałbym zostawać bez telefonu przez parę dni. Mogę oczywiście pojechać do iStrefy w Lublinie gdzie wymieniają na miejscu w tym samym dniu ale do Lublina mam ponad 100km, więc wolałbym do Rzeszowa.

 

za wszelkie porady (zwłaszcza tych którzy już wymienili swoje baterie) z góry dziękuję.

 

Michał

1. Jak telefon Ci działa bez zarzutu to nie masz się czym przejmować. W razie czego masz (jak napisał wopo) jeszcze ponad 2 lata na ew. wymianę baterii w serwisie w ramach tego programu, ale ...  na zagranicznych forach zwracają uwagę, że na stronie programu: jest napisane, że weryfikacją czy telefon kwalifikuje się czy nie, zajmują się serwisy. Teraz serwisy kwalifikują po numerze seryjnym nie wykonując podobno żadnych dodatkowych testów baterii. Gdyby jednak chodziło tylko o numery seryjne to taki "automat weryfikacyjny" umieszczony byłby na stronie (podobnie jak w programie wymiany baterii dotyczącym iPhone 5: http://www.apple.com...phone5-battery/ ) . Nie można więc wykluczyć, że w bliższej lub dalszej przyszłości serwisy zostaną wyposażone przez Apple w dodatkowe narzędzie do testów: programowe lub sprzętowe, które może kwalifikować do programu nie po numerze seryjnym, ale np. po wynikach takiego testu. Wówczas, Twój działający bez zarzutu telefon (może ma baterię OK, chociaż po numerze seryjnym kwalifikuje się dziś do wymiany) do tego programu wymiany kwalifikować się wtedy już nie będzie. Jeżeli nie masz problemów z baterią, ale chcesz ją wymienić tylko dlatego, żeby była nowa, a nie prawie roczna to (moim zdaniem) nie wypada zwlekać z wymianą dłużej niż do końca gwarancji.
2. Teraz serwisy podobno nie testują baterii tylko kwalifikują do programu po numerze seryjnym. Jakie będzie kryterium kwalifikacji: za rok, za miesiąc czy za tydzień, trudno powiedzieć, bo Apple może to zmienić z dnia na dzień bez zmiany oficjalnych (opisanych na stronie) warunków.
3. Powinni wymienić baterię na miejscu. Chyba, że (jak pisał niedawno jeden z forumowiczów o serwisie we Wrocławiu) jedyny serwisant idzie na urlop, serwis zamykają na 2 tygodnie i nie ma komu na miejscu nawet odkręcić pokrywy w MacBook-u, żeby przeczyścić wiatraki i wszystko jedzie do Poznania (i wtedy nie trwa to "parę" dni tylko znacznie dłużej - niektórzy pisali na tym forum o 2 tygodniach).
Najlepiej zadzwoń/napisz bezpośrednio do konkretnego serwisu i dowiedz się jakie mają obecnie terminy.
Z mojego doświadczenia ( z programem wymiany baterii w iPhone 5 ) pamiętam, że aby załatwić wymianę baterii w serwisie "na poczekaniu" trzeba było zarezerwować sobie wcześniej konkretny termin oraz to, że nie wszystkie serwisy wymieniały baterie "na poczekaniu". W wielu serwisach trwało to aż kilka dni. 


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#241 iSEe

iSEe
  • 249 postów
  • Płeć:

Napisano 25 listopada 2016 - 15:16

Sprawdziłem po numerze seryjnym i mój iPhone 6s jest objęty programem wymiany baterii. Ale nie wyłącza się na mrozie (użytkuję od wiosny) , nie wyłącza się przy niższym poziomie baterii (staram się żeby bateria nie schodziła poniżej 20%).

Dlaczego starasz się aby stan baterii ma nie schodził poniżej 20% ?


iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE


#242 Majkpe

Majkpe
  • 394 postów

Napisano 26 listopada 2016 - 09:06

Odrzucili wniosek o wymiane baterii w Cortlandzie. Wylacza mi sie w zimnie przy 20% i raz w mieszkaniu przy 15%.


Telefon: iphone ten co kręci filmy Komputer: Komputer

#243 Son3k

Son3k
  • 13 postów

Napisano 26 listopada 2016 - 10:43

Witam, moja 6s ma ten sam problem, ze przy jakiejś temp 3-7stopni i przy 40% baterii wylacza sie i wola o ladowarke, po tym zawsze jakos go ogrzewam i wlacza sie normalnie, pisalem do cortlandu, czy lapie sie w tej wymianie, odpisali, ze nie, ale jezeli cos sie dzieje, to widzą, że mam gwarancje apple, i tu moje pytanie. Jeżeli im zaniosę go do serwisu to zrobią mi go za free czy jednak będę musiał płacić? hmm hmm



#244 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 26 listopada 2016 - 10:48

Zrobią za free. 



#245 MickeyM

MickeyM
  • 35 postów
  • SkądNisko

Napisano 26 listopada 2016 - 14:24

Dlaczego starasz się aby stan baterii ma nie schodził poniżej 20% ?

Nie lubię jeździć na rezerwie. Jak poziom baterii spada w okolice 20%, a mam prąd to ładuję.


Odrzucili wniosek o wymiane baterii w Cortlandzie. Wylacza mi sie w zimnie przy 20% i raz w mieszkaniu przy 15%.

Sprawdzałeś po numerze seryjnym ? Jaką masz 4 i 5 literę ?


1. Jak telefon Ci działa bez zarzutu to nie masz się czym przejmować. W razie czego masz (jak napisał wopo) jeszcze ponad 2 lata na ew. wymianę baterii w serwisie w ramach tego programu, ale ...  na zagranicznych forach zwracają uwagę, że na stronie programu: jest napisane, że weryfikacją czy telefon kwalifikuje się czy nie, zajmują się serwisy. Teraz serwisy kwalifikują po numerze seryjnym nie wykonując podobno żadnych dodatkowych testów baterii. Gdyby jednak chodziło tylko o numery seryjne to taki "automat weryfikacyjny" umieszczony byłby na stronie (podobnie jak w programie wymiany baterii dotyczącym iPhone 5: http://www.apple.com...phone5-battery/ ) . Nie można więc wykluczyć, że w bliższej lub dalszej przyszłości serwisy zostaną wyposażone przez Apple w dodatkowe narzędzie do testów: programowe lub sprzętowe, które może kwalifikować do programu nie po numerze seryjnym, ale np. po wynikach takiego testu. Wówczas, Twój działający bez zarzutu telefon (może ma baterię OK, chociaż po numerze seryjnym kwalifikuje się dziś do wymiany) do tego programu wymiany kwalifikować się wtedy już nie będzie. Jeżeli nie masz problemów z baterią, ale chcesz ją wymienić tylko dlatego, żeby była nowa, a nie prawie roczna to (moim zdaniem) nie wypada zwlekać z wymianą dłużej niż do końca gwarancji.
2. Teraz serwisy podobno nie testują baterii tylko kwalifikują do programu po numerze seryjnym. Jakie będzie kryterium kwalifikacji: za rok, za miesiąc czy za tydzień, trudno powiedzieć, bo Apple może to zmienić z dnia na dzień bez zmiany oficjalnych (opisanych na stronie) warunków.
3. Powinni wymienić baterię na miejscu. Chyba, że (jak pisał niedawno jeden z forumowiczów o serwisie we Wrocławiu) jedyny serwisant idzie na urlop, serwis zamykają na 2 tygodnie i nie ma komu na miejscu nawet odkręcić pokrywy w MacBook-u, żeby przeczyścić wiatraki i wszystko jedzie do Poznania (i wtedy nie trwa to "parę" dni tylko znacznie dłużej - niektórzy pisali na tym forum o 2 tygodniach).
Najlepiej zadzwoń/napisz bezpośrednio do konkretnego serwisu i dowiedz się jakie mają obecnie terminy.
Z mojego doświadczenia ( z programem wymiany baterii w iPhone 5 ) pamiętam, że aby załatwić wymianę baterii w serwisie "na poczekaniu" trzeba było zarezerwować sobie wcześniej konkretny termin oraz to, że nie wszystkie serwisy wymieniały baterie "na poczekaniu". W wielu serwisach trwało to aż kilka dni. 

Dzięki. W Cortlandzie w Rzeszowie powiedzieli około 2 tygodni. W iStrefie w Lublinie trzeba się umówić przez stronę Apple i mają baterie na wymianę w ramach programu, ale najchętniej nie jechałbym przynajmniej nie teraz jakbym miał pewność, że za rok też będę mógł  za darmo wymienić baterię jak już się trochę zużyje.
Jak myślisz rzeczywiście mogą zmienić zasady programu ? Teraz podobno wystarczy sprawdzić nawet nie cały numer seryjny tylko 4 i 5 literę. 
 



#246 TheMan

TheMan
  • 191 postów

Napisano 26 listopada 2016 - 14:38

1. Jak telefon Ci działa bez zarzutu to nie masz się czym przejmować. W razie czego masz (jak napisał wopo) jeszcze ponad 2 lata na ew. wymianę baterii w serwisie w ramach tego programu, ale ...  na zagranicznych forach zwracają uwagę, że na stronie programu: jest napisane, że weryfikacją czy telefon kwalifikuje się czy nie, zajmują się serwisy. Teraz serwisy kwalifikują po numerze seryjnym nie wykonując podobno żadnych dodatkowych testów baterii. Gdyby jednak chodziło tylko o numery seryjne to taki "automat weryfikacyjny" umieszczony byłby na stronie (podobnie jak w programie wymiany baterii dotyczącym iPhone 5: http://www.apple.com...phone5-battery/ ) . Nie można więc wykluczyć, że w bliższej lub dalszej przyszłości serwisy zostaną wyposażone przez Apple w dodatkowe narzędzie do testów: programowe lub sprzętowe, które może kwalifikować do programu nie po numerze seryjnym, ale np. po wynikach takiego testu. Wówczas, Twój działający bez zarzutu telefon (może ma baterię OK, chociaż po numerze seryjnym kwalifikuje się dziś do wymiany) do tego programu wymiany kwalifikować się wtedy już nie będzie. Jeżeli nie masz problemów z baterią, ale chcesz ją wymienić tylko dlatego, żeby była nowa, a nie prawie roczna to (moim zdaniem) nie wypada zwlekać z wymianą dłużej niż do końca gwarancji.
2. Teraz serwisy podobno nie testują baterii tylko kwalifikują do programu po numerze seryjnym. Jakie będzie kryterium kwalifikacji: za rok, za miesiąc czy za tydzień, trudno powiedzieć, bo Apple może to zmienić z dnia na dzień bez zmiany oficjalnych (opisanych na stronie) warunków.
3. Powinni wymienić baterię na miejscu. Chyba, że (jak pisał niedawno jeden z forumowiczów o serwisie we Wrocławiu) jedyny serwisant idzie na urlop, serwis zamykają na 2 tygodnie i nie ma komu na miejscu nawet odkręcić pokrywy w MacBook-u, żeby przeczyścić wiatraki i wszystko jedzie do Poznania (i wtedy nie trwa to "parę" dni tylko znacznie dłużej - niektórzy pisali na tym forum o 2 tygodniach).
Najlepiej zadzwoń/napisz bezpośrednio do konkretnego serwisu i dowiedz się jakie mają obecnie terminy.
Z mojego doświadczenia ( z programem wymiany baterii w iPhone 5 ) pamiętam, że aby załatwić wymianę baterii w serwisie "na poczekaniu" trzeba było zarezerwować sobie wcześniej konkretny termin oraz to, że nie wszystkie serwisy wymieniały baterie "na poczekaniu". W wielu serwisach trwało to aż kilka dni. 

 

Cortland nie wymienia od ręki. W Katowicach informują, że do tygodnia czasu, ponieważ zamawiana przez nich bateria wędruje drogą lądową i całość wydłuża się o dostarczenie przesyłki z Apple do Autoryzowanego Serwisu.



#247 MickeyM

MickeyM
  • 35 postów
  • SkądNisko

Napisano 26 listopada 2016 - 14:46

Cortland nie wymienia od ręki. W Katowicach informują, że do tygodnia czasu, ponieważ zamawiana przez nich bateria wędruje drogą lądową i całość wydłuża się o dostarczenie przesyłki z Apple do Autoryzowanego Serwisu.

Dzwoniłem do Lublina i powiedzieli, że mają z Apple baterie na szybką wymianę na miejscu ale tylko dla tych co się kwalifikują do tego programu. 
Pozostali podobno też muszą czekać parę dni aż przyjdzie bateria do konkretnego przypadku.
W Rzeszowie nie mają nic na miejscu.



#248 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 28 listopada 2016 - 00:38

Dzięki. W Cortlandzie w Rzeszowie powiedzieli około 2 tygodni. W iStrefie w Lublinie trzeba się umówić przez stronę Apple i mają baterie na wymianę w ramach programu, ale najchętniej nie jechałbym przynajmniej nie teraz jakbym miał pewność, że za rok też będę mógł  za darmo wymienić baterię jak już się trochę zużyje.
...

Jak masz gwarancję do wiosny to możesz spokojnie czekać na mrozy. Może w tym czasie poprawią się warunki wymiany baterii w Cortlandzie.

 

 

...
Jak myślisz rzeczywiście mogą zmienić zasady programu ? Teraz podobno wystarczy sprawdzić nawet nie cały numer seryjny tylko 4 i 5 literę. 
 

Zasad programu opisanych na stronie: https://www.apple.co...pectedshutdown/  - (moim zdaniem) nie zmienią. Mogą zmienić serwisom wytyczne dotyczące zasad kwalifikowania do programu. To co kwalifikuje się dziś po nr seryjnym po zmianie może się nie kwalifikować. Tak było z programem wymiany baterii w iPhone 5: nie wystarcza kwalifikujący się numer seryjny - dodatkowo jeszcze bateria musi oblać test.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#249 TheMan

TheMan
  • 191 postów

Napisano 28 listopada 2016 - 15:33

Cortland nie wymienia od ręki. W Katowicach informują, że do tygodnia czasu, ponieważ zamawiana przez nich bateria wędruje drogą lądową i całość wydłuża się o dostarczenie przesyłki z Apple do Autoryzowanego Serwisu.

 

To jakaś parodia :)

 

Dlaczego Autoryzowane Serwisy Apple nie mają części wymiennych na stanie? Dlaczego każdy element musi być za każdym razem zamawiany? Oczami wyobraźni widzę jak kurierzy biegają X razy dziennie z każdą śrubką, blaszką i guzikiem, bo do danej naprawy zamawiany jest jakiś element.

Głupi program wymiany baterii, od środy 23.11. telefon leży "zdiagnozowany" i zakwalifikowany do wymiany baterii, i nic się w temacie nie porusza, ponieważ uwaga "Apple jeszcze nie dostarczyło baterii na wymianę".

A wystarczyłoby, żeby serwisy miały na stanie pewną liczbę części zamiennych i mogli sprawnie wymieniać to co potrzeba uzupełniając zapasy bez wpływu na czas realizacji napraw.



#250 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 listopada 2016 - 15:38

Test i wymiana baterii trwa jakieś 15 minut ale procedur obrotu części nie przeskoczysz.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych