Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

iPhone 6S - wyłącza się przy 30-40%


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
505 odpowiedzi w tym temacie

#201 mateusxzz

mateusxzz
  • 242 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 20 listopada 2016 - 22:10

Mi konsultanci z apple kazali przed oddaniem do serwisu wyzerować i przed oddaniem jeszcze raz sprawdzić czy się wyłączy na dworze. Jeśli nie to znaczy że była wada oprogramowania...



#202 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 21 listopada 2016 - 00:32

Za darmo telefon zastępczy? Tylko jest taki haczyk że trzeba zapłacić 800zł kaucji.

Pisząc "za darmo telefon zastępczy" miałem na myśli, że nie trzeba płacić za wypożyczenie.

Kaucja jest zwrotna - więc jak nie uszkodzisz telefonu zastępczego to wróci do Ciebie w 100%. Zablokowanie na karcie kredytowej kilkuset złotych na parę dni wobec ewentualnej alternatywy paru dni bez iPhone (dla kogoś kto nie ma zapasowego iPhone) to chyba nie jest problem ?

 

Mam telefon zastępczy, więc to nie będzie problem. Brać pudełko? Czyścić telefon?

Jak masz telefon zastępczy, a chcesz reklamować z tytułu gwarancji (a nie rękojmi) to możesz wybrać dowolny inny serwis (np. taki, w którym czas naprawy jest krótszy) - bo tu kończą się zalety serwisowania na gwarancji w miejscu zakupu.

hyba nie jest problem ?


Użytkownik bee3 edytował ten post 21 listopada 2016 - 00:33

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#203 bubek8899

bubek8899
  • 6 postów

Napisano 21 listopada 2016 - 08:31

http://www.appleworld.pl/apple-uruchamia-program-naprawczy-dla-iphonea-6s-zwiazany-z-jego-nieoczekiwanym-wylaczaniem/?utm_campaign=Roost&utm_source=Roost&utm_medium=push



#204 MC_

MC_
  • 6 914 postów

Napisano 21 listopada 2016 - 08:37

Tak, ale twierdzą, że wada występuje sporadycznie i tylko w telefonach z września/października 2015 r.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#205 Avax3624

Avax3624
  • 1 postów

Napisano 21 listopada 2016 - 10:07

Gdzie najlepiej oddać telefon iSpot,iDream czy wysłać bezpośrednio do Cortland? Chodzi mi o czas realizacji naprawy. Mój 6s wyłącza się nawet przy 10 stopniach i 50% baterii.

#206 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 21 listopada 2016 - 10:20

Idream powiedzieli mi ze około 2 tygodni. Trochę długo

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#207 andegawen

andegawen
  • 40 postów

Napisano 21 listopada 2016 - 10:28

Ja oddałem do cortlandu, mam 100km do najbliższego punktu, i wymienili mi na nowy telefon w ciągu 4 dni roboczych

#208 aieq

aieq
  • 75 postów
  • Skąd3-miasto

Napisano 21 listopada 2016 - 10:29

Idream powiedzieli mi ze około 2 tygodni. Trochę długo

Z tego co wiem to nikt nie potwierdzi Ci krótszego niż 2 tyg. terminu. Jak oddawałem telefon na gwarancyjną wymianę wyświetlacza w iP6S w iSpocie, też otrzymałem info o 2 tyg. w rzeczywistości telefon wrócił do mnie po 10 dniach kalendarzowych.


 MacBook Air 2020 | M1 | 8GB | 256GB,  iPhone 11 Pro Max | 64GB,  Apple Watch 6 | 44mm | Space Gray, 


#209 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 21 listopada 2016 - 10:44

Nie poważni są z tym programem chyba.

A co ze zwykłymi 6tkami? Problem ten sam.

 

Coraz gorzej z tą firmą.

 

Nie pamiętam abym serwisował iPhony od 4 - 5S. Raz tylko 5S bo miał coś z ekranem.

Od 6tki jest padaka. Bodaj 3 razy wymieniałem 6tke, i 3 raz ostatnio 6S ze względu na tę baterię.

 

 

Kobieta ma 6tkę, 2 miesiące po gwarancji rocznej Apple, gubi zasięg, na zimnie telefon się wyłącza. Tra ge dia :)


  • mikro123 lubi to

#210 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 21 listopada 2016 - 12:55

Pytanie do osób które juz wymieniały baterie bądź telefon na nowy. Czy po wymianie juz nie wyłącza sie? I czy bateria Wam dłużej trzyma po wymianie?

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#211 TheMan

TheMan
  • 191 postów

Napisano 21 listopada 2016 - 12:58

Pytanie do osób które juz wymieniały baterie bądź telefon na nowy. Czy po wymianie juz nie wyłącza sie? I czy bateria Wam dłużej trzyma po wymianie?

 

Pytanie retoryczne - Nowa bateria zawsze będzie lepiej trzymać niż taka z 300+ cyklami.



#212 mikro123

mikro123
  • 1 274 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 listopada 2016 - 17:59

W środę minie dwa tygodnie od oddania do ESPO, dzisiaj kontaktowałem się z nimi i otrzymałem info, że nowy telefon już leci do kraju, także pewnie jutro/ pojutrze go odbiorę. Może głupie pytanie, ale czy jak wymieniają na nowy model to jest to zupełnie nowy model czy refurb?



#213 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 21 listopada 2016 - 20:14

refub



#214 aieq

aieq
  • 75 postów
  • Skąd3-miasto

Napisano 21 listopada 2016 - 20:17

refub

Posiadasz link do źródła tej informacji?


 MacBook Air 2020 | M1 | 8GB | 256GB,  iPhone 11 Pro Max | 64GB,  Apple Watch 6 | 44mm | Space Gray, 


#215 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 21 listopada 2016 - 20:53

Posiadasz link do źródła tej informacji?

Poszukaj na forum to dowiesz się że wymiana iPhone na nowy = wymiana na refuba, dla apple jest to nowy telefon dla mnie też ale jest grono ludzi którzy uparcie uważają inaczej 



#216 Jojox

Jojox
  • 585 postów
  • SkądPoznań

Napisano 21 listopada 2016 - 20:59

Posiadasz link do źródła tej informacji?

Zgłębiałem kiedyś dokładnie temat i zazwyczaj z wymiany dostajesz refub. Z tym, że w takim odnowionym telefonie tylko płyta główna jest odzyskiwana z innych używanych / zwróconych telefonów. Wszystkie inne elementy są tak tanie w produkcji, że apple montuje je nowe. Oczywiście płyta ma inny model seryjny a nazwa kodowa modelu refub jak dobrze pamiętam zaczyna się na N. Zwykłe modele maja na początku M. 

 

Ciekawi mnie tylko jedno. Skoro od początku były tylko i wyłącznie winne baterie, to dlaczego ludzie którzy oddali telefon przed ogłoszeniem akcji naprawczej mieli wymieniany cały telefon na nowy? Przecież dużo taniej dla Apple wymienić w serwisie baterię. Trochę ludzi wspominało, że to mogą być problemy z układem zasilania na płycie głównej. 


Użytkownik Jojox edytował ten post 21 listopada 2016 - 21:03

  • mikro123 lubi to

 MacBook Pro 13" M1 16GB / 512GB   iPhone 12 Pro   Apple Watch S6


#217 Majkpe

Majkpe
  • 394 postów

Napisano 21 listopada 2016 - 21:43

Oddałem, ale nie wiadomo czy wymienią - miałem zbity lekko ekran, co podobno może sprawić problemy przy otwieraniu telefonu. Zobaczymy.


Telefon: iphone ten co kręci filmy Komputer: Komputer

#218 wopo

wopo
  • 177 postów

Napisano 22 listopada 2016 - 11:35

Apple uruchamia program bezpłatnej wymiany baterii w IPhonie 6s wyprodukowanych wrzesień - październik 2015 r. !

 

"Przedstawiciele firmy przyznali, że „niewielka część sprzedanych iPhone’ów 6s” może się wyłączać nagle i bez przyczyny. Problem dotyczy akumulatora, choć Apple zapewnia, że usterka nie jest niebezpieczna dla użytkownika."


https://www.apple.co...pectedshutdown/

 

Użytkownik wopo edytował ten post 22 listopada 2016 - 11:36

iPhone 15Pro 128GB Tytan Błękitny


#219 MC_

MC_
  • 6 914 postów

Napisano 22 listopada 2016 - 13:49

Przecież jest o tym kilkanaście postów wyżej.


  • Giallorosso lubi to

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#220 lukakowal

lukakowal
  • 65 postów

Napisano 22 listopada 2016 - 19:28

Jeśli chodzi o serwis Cortland to ja odebrałem dziś nowego(refabrykowanego) iP6s - cała operacja trwała 6dni. Gwarancja przedłużona o 3 miesiące(chyba, że obecna była dłuższa).



#221 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 listopada 2016 - 20:26

iPhone'y nie objęte programem też mogą mieć ten problem. Byłem świadkiem jak u moich znajomych dwie sztuki 6s wyłączyły się przy 40 procentach, a po wysłaniu nr seryjnego do serwisu okazało się, że nie ma go na liście. 


MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro


#222 TheMan

TheMan
  • 191 postów

Napisano 22 listopada 2016 - 20:41

iPhone'y nie objęte programem też mogą mieć ten problem. Byłem świadkiem jak u moich znajomych dwie sztuki 6s wyłączyły się przy 40 procentach, a po wysłaniu nr seryjnego do serwisu okazało się, że nie ma go na liście. 

 

Numery seryjne zawierające na 4 i 5 pozycji: Q4 Q5 Q6 Q7 Q8 Q9 QC QD QF QG QH łapią się na wymianę.



#223 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 22 listopada 2016 - 22:31

Jeśli chodzi o serwis Cortland to ja odebrałem dziś nowego(refabrykowanego) iP6s - cała operacja trwała 6dni. Gwarancja przedłużona o 3 miesiące(chyba, że obecna była dłuższa).

Z jakiej dystrybucji jest telefon? Polskiej?



#224 lukakowal

lukakowal
  • 65 postów

Napisano 22 listopada 2016 - 22:45

Z jakiej dystrybucji jest telefon? Polskiej?

 

Z T-mobile, niby gwarancję miałem do grudnia więc dobre i te 3 miechy ale z drugiej strony po wymianie straciłem pewnie prawo do rekojmi z T-mobile na kolejny rok.

 

Mniejsza jednak o to, oby sie nie psuł już i tyle.



#225 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 22 listopada 2016 - 22:53

Z tego co wiem to nikt nie potwierdzi Ci krótszego niż 2 tyg. terminu.

 

Idream powiedzieli mi ze około 2 tygodni. Trochę długo

 

W programie wymiany baterii w iPhone 5 ( http://www.apple.com...phone5-battery/ ) niektóre serwisy mogły wymieniać baterie "na poczekaniu" (czasem wymagana była rezerwacja konkretnego terminu). Przypuszczam, że również w programie dotyczącym iPhone 6s przynajmniej część serwisów dostanie możliwość wymiany baterii bez konieczności czekania tydzień czy dwa. Ja w takich przypadkach zawsze doradzam (z własnego doświadczenia): napisać / zadzwonić do kilku serwisów ( http://locate.apple.com/pl/pl/ , http://myapple.pl/fo...81#entry2075595 ) z zapytaniem o aktualny przewidywany czas naprawy.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 5

0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych