Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

iPhone 6S - wyłącza się przy 30-40%


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
505 odpowiedzi w tym temacie

#426 myszy

myszy
  • 200 postów
  • SkądWrocław

Napisano 23 stycznia 2017 - 14:06

Mój się raz wyłączył przy chyba 63% więc w ogóle masakra. Ale zmienił mi się status naprawy na "Diagnoza została zakończona. Części niezbędne do wykonania naprawy zostały zamówione.", więc szczęśliwie udało się jeszcze skorzystać z końcówki gwarancji.

 

Mały update, nie miałem dostępu do maila więc zadzwoniłem do serwisu - telefon będzie wymieniony na nowy.


Użytkownik myszy edytował ten post 23 stycznia 2017 - 14:24

MacBook Pro Retina 13" Early 2015
iPhone XR 64Gb RED

#427 Dastia

Dastia
  • 906 postów

Napisano 23 stycznia 2017 - 14:06

Mam 6S Plusa, nówka raptem od września 2016 roku. Ogólnie w porządku, ale wczoraj była dziwna akcja. Dłuższy spacer z psem. Temperatura w okolicy zera. także raczej nie Syberia. Stanąłem na chwilę, wyjąłem fon i sprawdzałem coś na mapach Apple, potem ze dwa smsy. Bateria 24%. Nagle, bach, czarny ekran. telefon wyłączony. Ponowne uruchomienie pokazuje ikonę baterii i kabel. Power plus volume down - następuje próba bootowania, pojawia się ekran PIN. Wbijam PIN, bateria 22 proc. i znowu tel wyłączony. Nie dałem rady go już uruchomić na dworze. Musiałem go odratować w domu pod ładowarką. Trochę słabe to jest, że mając prawie 1/4 baterii nie jesteś w stanie korzystać z telefonu...

Niestety mój też nie jest stary i takie akcje z baterią, nawet przy temperaturze powyżej 0, ostatnio przy 4 stopniach. Wyłączył się zaraz po wyjęciu z kieszeni i już go nie włączyłam nawet w sklepie. Paranoja, bo gdyby było -15 to bym przeżyła.

Od tygodnia ponad używam innego telefonu i w końcu jest spokój. Zawiodłam się na iP po tych akcjach nagłych z baterią. Mam nadzieję, że już nie wrócę ponownie po kilku miesiącach. Niezawodny iP niestety już nie istnieje i czas się z tym pogodzić.

Mam nadzieję, że rozwiązesz problem, bo to jednak młoda bateria :)


iPhone 14 PRO Max


#428 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 23 stycznia 2017 - 14:39

Pop prostu 6s ma taka wadę i tyle, zmieniłem na iphone 7 i pożegnałem ten problem i nadal jest niezwwodny

 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#429 Dastia

Dastia
  • 906 postów

Napisano 23 stycznia 2017 - 14:54

Być może, choć piszą o takich akcjach też użytkownicy iP 6. Miałam dwa i żaden nie miał takich wad.


iPhone 14 PRO Max


#430 mateusxzz

mateusxzz
  • 242 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 23 stycznia 2017 - 14:56

Wysłałem wszystkie logi im dziś dzwonił pan z Apple - No technicy pracują ! Ale na pewno patrząc na pana logi to nie jest problem baterii bo nie zgłasza żadnych awarii - proszę czekac na update softu!

Myślicie, ze spróbować oddać na rękojmie do iSpotu i liczyć ze wymienia ?

#431 Delano90

Delano90
  • 434 postów
  • SkądW-wa

Napisano 23 stycznia 2017 - 14:59

Wysłałem wszystkie logi im dziś dzwonił pan z Apple - No technicy pracują ! Ale na pewno patrząc na pana logi to nie jest problem baterii bo nie zgłasza żadnych awarii - proszę czekac na update softu!

Myślicie, ze spróbować oddać na rękojmie do iSpotu i liczyć ze wymienia ?

 

A jaki masz soft? u mnie po aktualizacji do 10.2 problem zniknął (iPhone 6s zakupiony niecały rok temu). Może nie jest to głupi pomysł z tą aktualizacją.


MBA 13" 2015 8/128GB -/- iPhone 6S 16GB -/- iPod Nano 3rd Gen -/- Moto360 1st gen & Xiaomi Mi Band 2


#432 mateusxzz

mateusxzz
  • 242 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 23 stycznia 2017 - 15:06

Mam najnowsza wersje iOS i nic się nie zmieniło.

#433 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 23 stycznia 2017 - 16:06

Oddawaj od razu na rękojmie do iSpotu, moim zdaniem.

#434 mateusxzz

mateusxzz
  • 242 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 23 stycznia 2017 - 16:45

Bo z tego co was czytam, to widzę ze te, które nie są objęte programem wymiany to wymieniają na nowe. A nie tylko baterie wymieniają... A telefonisci twierdzą ze aktualizacja zadziała :D

#435 KaleidPL

KaleidPL
  • 12 postów

Napisano 23 stycznia 2017 - 22:56

Pop prostu 6s ma taka wadę i tyle, zmieniłem na iphone 7 i pożegnałem ten problem i nadal jest niezwwodny


Myślałem ze problem z bateriami z pewnego okresu produkcji dotknął tylko 6s w wersji bez plusa. A tu chyba jednak "plusowcy" te mają problem :) Dziwne bo praktycznie codziennie jestem w terenie i bywaly gorsze mrozy i tel zachowywał się Ok

#436 Delano90

Delano90
  • 434 postów
  • SkądW-wa

Napisano 24 stycznia 2017 - 11:12

Bo z tego co was czytam, to widzę ze te, które nie są objęte programem wymiany to wymieniają na nowe. A nie tylko baterie wymieniają... A telefonisci twierdzą ze aktualizacja zadziała :D

 

Możliwe, ja swojego miałem już oddawać, ale nieświadomie trochę kliknąłem w aktualizację do 10.2 i stwierdziłem, że jak już się zrobiła to sprawdzę jak działa... i na razie działa....


MBA 13" 2015 8/128GB -/- iPhone 6S 16GB -/- iPod Nano 3rd Gen -/- Moto360 1st gen & Xiaomi Mi Band 2


#437 Piotr Pajor

Piotr Pajor
  • 3 postów

Napisano 25 stycznia 2017 - 19:31

Witam. Również borykałem sie z problemem wyłączającego sie telefonu najpierw na zimnie, pózniej juz nawet w mieszkaniu. Telefon kupiony w Austrii i tutaj oddany tez do serwisu. W ostatni piątek wybrałem sie do serwisu Apple, test baterii i od razu pytanie czy zostawiam telefon w serwisie czy może w przyjdę w poniedziałek zeby mieć go jeszcze przez weekend. Decyzja natychmiastowa - zostawiam. Dzisiaj po południu telefon odebrany, jutro bede sprawdzał czy cos sie dzieje na zimnie, ale jestem dobrej myśli i mam nadzieje, że problem zniknie raz na zawsze

#438 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 25 stycznia 2017 - 19:45

Ale odebrałeś ten sam telefon czy wymieniony na nowy/z wymienioną baterią?

#439 myszy

myszy
  • 200 postów
  • SkądWrocław

Napisano 25 stycznia 2017 - 20:43

Wczoraj odebrałem telefon z Cortlandu. Wymieniony na nowy, bateria na razie działa dużo lepiej niż wcześniej, bez różnicy czy na mrozie czy nie. Całość trwała niecałe 4 dni robocze. 


MacBook Pro Retina 13" Early 2015
iPhone XR 64Gb RED

#440 Piotr Pajor

Piotr Pajor
  • 3 postów

Napisano 26 stycznia 2017 - 06:29

Ale odebrałeś ten sam telefon czy wymieniony na nowy/z wymienioną baterią?


Telefon ten sam, wymieniona została tylko bateria, przynajmniej tak pisze na potwierdzeniu odbioru

#441 Barthezz

Barthezz
  • 1 postów

Napisano 26 stycznia 2017 - 13:48

Ten sam problem z bateria iPhona 5s. Problem pojawił sie w listopadzie,przy 40% telefon się wyłączał. Myślę sobie dobiegają 2 lata użytkowania pewnie bateria siada,niestety nowa bateria ten sam problem. Z tego powodu zdecydowałem się na LG G5,przynajmniej jest swobodny dostęp do baterii :)



#442 Marcin368

Marcin368
  • 5 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 stycznia 2017 - 22:07

Witam,
Ja w czoraj oddałem 6s do Cortlandu w Warszawie, ten sam problem co u Was
Przy naładowaniu 40-60% przy temp. poniżej 10' się wyłączał
A w czoraj w pracy przy 11% się wyłączył i miałem problem z odpaleniem na ładowarce

#443 asasellos

asasellos
  • 4 postów

Napisano 30 stycznia 2017 - 22:16

Witam. Mój 6s również czeka na wymianę w Cortland z powodu wyłączania się na zimnie. Powiedzcie mi w jakim pudełku przychodzi taki telefon z wymiany? W tym oryginalnym, jakimś zastępczym czy jak? Bo wysłałem im go w oryginalnym pudełku i nie wiem czy dobrze zrobiłem... 



#444 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 30 stycznia 2017 - 23:37

Sam telefon z wymiany przychodzi bo tylko on jest wadliwy w tym wypadku i podlega wymianie. Jak wysłałeś w oryginalnym pudełku to dostaniesz w tym twoim pudełku tylko zamiast wadliwego dostaniesz odnowiony zafoliowane sprzęt.

 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#445 Andrzej Muras

Andrzej Muras
  • 2 postów

Napisano 31 stycznia 2017 - 01:40

Witam . Mam również problem z bateria w 6 S przy około 20 proc. telefon się wyłącza i nie ma możliwości ponownego uruchomienia bez podłączenia ładowarki . Druga sytuacja to taka,ze poniżej 15 proc telefon rozładowywuje się w ciągu 3 minut do zera . Co ciekawe dopóki poziom baterii nie spadnie do 25 procent nie ma żadnych problemów . Tydzień temu oddałem telefon do serwisu Espo w Warszawie i dziś zadzwonili , ze nie stwierdzili żadnych wad i można go odebrać . To jest jakieś chore . Już raz tak miałem i również telefon był w serwisie .wtedy wymienili cały ekran razem z przyciskiem Home . Było dobrze jakieś 2 miesiące i problem powrócił .

#446 Marcin368

Marcin368
  • 5 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 31 stycznia 2017 - 21:33

Witam,
Ja w czoraj oddałem 6s do Cortlandu w Warszawie, ten sam problem co u Was
Przy naładowaniu 40-60% przy temp. poniżej 10' się wyłączał
A w czoraj w pracy przy 11% się wyłączył i miałem problem z odpaleniem na ładowarce



Witam,
Dziś odebrałem nowy telefon z serwisu
Jeszcze nie wiem czy wszystko jest ok? Dam znać
Szybko i miło załatwili sprawę - w czwartym dniu roboczym odbiór

#447 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 31 stycznia 2017 - 22:15

... Już raz tak miałem i również telefon był w serwisie .wtedy wymienili cały ekran razem z przyciskiem Home . Było dobrze jakieś 2 miesiące i problem powrócił .

Ale poprzednim razem (jak wymieniano w Twoim iPhone ekran) chyba zgłaszałeś go nie na baterię wyłączającą się przy 20% ?

Jeżeli tak, to nie doszukiwałbym się związku poprzedniej naprawy z obecnymi problemami.

Zawsze możesz spróbować w innym serwisie: https://locate.apple.com/pl/pl/ .


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#448 hxc1

hxc1
  • 1 postów

Napisano 01 lutego 2017 - 00:04

Jeżeli zaczął się wam wyłączać iPhone na mrozie, to z tego powodu -> https://support.apple.com/pl-pl/HT201678 
 



#449 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 01 lutego 2017 - 07:41

Jeżeli zaczął się wam wyłączać iPhone na mrozie, to z tego powodu -> https://support.appl...l-pl/HT201678 

Wow!!!W końcu rozwiązanie zagadki dla wielu osób borykających się z tym problemem! Jesteś wielki!!!
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#450 pawelnrg

pawelnrg
  • 525 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 01 lutego 2017 - 09:29

Ten sam problem z bateria iPhona 5s. Problem pojawił sie w listopadzie,przy 40% telefon się wyłączał. Myślę sobie dobiegają 2 lata użytkowania pewnie bateria siada,niestety nowa bateria ten sam problem. Z tego powodu zdecydowałem się na LG G5,przynajmniej jest swobodny dostęp do baterii :)

Sprawdzałeś może ile twoja bateria miała już cykli naładowania? bo moja 5s ma 1160cykli i wyłącza się w rożnych momentach.

Najczęściej wyłącza się przy około 30%, stan baterii w programie Battery wskazuje na zły, a żywotność stanu baterii jest na poziomie 53%.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 8

0 użytkowników, 8 gości, 0 anonimowych