Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

iPhone 6S - wyłącza się przy 30-40%


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
505 odpowiedzi w tym temacie

#401 Majkpe

Majkpe
  • 394 postów

Napisano 02 stycznia 2017 - 19:29

Znane są przypadki, że i w niekwalifikujących się (do tego programu) iPhonach występują takie objawy - chociaż w tych innych przypadkach to nie zawsze jest problem baterii (lub nie tylko baterii). Być może Apple rozszerzy program o kolejne numery seryjne (podobno już w tej chwili objętych programem jest więcej numerów seryjnych niż na samym początku jak program został ogłoszony). Ale póki masz gwarancję - to zamów rozmowę na infolinii i zobaczymy co powiedzą (słyszałem, że czasem kierują do innego serwisu żeby (niezależnie od pierwszego) postawił diagnozę ).

 

Pisałem o tym z miesiąc temu:

 

 


Mi w Cortlandzie odrzucili naprawę, dziś się wyłączał przy 30%. Zadzwoniłem do Apple i Pani powiedziała, że mam na czysto wgrać iOSa(czyli mając go w DFU mode) i patrzeć co się dzieje. Jeśli dalej będzie syf, to się kontaktować z nią.

 

Telefon: iphone ten co kręci filmy Komputer: Komputer

#402 Delano90

Delano90
  • 434 postów
  • SkądW-wa

Napisano 03 stycznia 2017 - 10:28

U mnie na razie problem ustąpił przy aktualizacji do nowego iOS 10.2.

Jedyne co mnie nurtuje to to czy:

 

1. Problem ustąpił, ponieważ Apple zaniżyło pojemność baterii prezentując mi 20% wtedy gdy jest jej o wiele więcej?

2. Punkt pierwszy nasunął mi się, ponieważ telefon dużo szybciej się rozładowuje niż wcześniej, wyraźnie widzę to przy używaniu internetu i rozmowach codziennie.

3. Na zimnie nadal bateria zjeżdża jak szalona, fizyki się nie oszuka niestety, a im mniejsza bateria tym większy spadek jej pojemności względem całej pojemności baterii (przynajmniej tak mi się wydaje), ponieważ dla nas spadek 200mAh na baterii 1715mAh to dużo więcej niż dla androidowców, którzy mają ~2,5k-3k mAh. 

 

Nie mniej jednak mój telefon dobił ostatnio do 5% na zimnie i się nie wyłączył. Idą większe mrozy (-10 ma być w czwartek) zobaczymy co z tego będzie :).


MBA 13" 2015 8/128GB -/- iPhone 6S 16GB -/- iPod Nano 3rd Gen -/- Moto360 1st gen & Xiaomi Mi Band 2


#403 mk127

mk127
  • 2 postów

Napisano 03 stycznia 2017 - 18:57

Witam,
Mam pytanie czy jak skończył mi się roczny okres gwarancji a występują u mnie objawy takie jak u Was i telefon oczywiście nie kwalifikuje sie do wymiany baterii wg Apple to mam rozumieć że baterie mogę sobie wymienić na własny koszt ??

#404 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 04 stycznia 2017 - 00:22

Witam,
Mam pytanie czy jak skończył mi się roczny okres gwarancji a występują u mnie objawy takie jak u Was i telefon oczywiście nie kwalifikuje sie do wymiany baterii wg Apple to mam rozumieć że baterie mogę sobie wymienić na własny koszt ??

Jeżeli telefon nie kwalifikuje się po nr seryjnym do programu bezpłatnej wymiany baterii: http://www.apple.com...pectedshutdown/
to możesz:

a ) jeżeli kupowałeś w AOS zwrócić się na infolinię (skierują do serwisu) z reklamacją z tytułu rękojmi,
b ) jeżeli kupowałeś w innym sklepie jako konsument - zwrócić się do sprzedawcy z reklamacją z tytułu rękojmi,

c ) wymienić baterię w autoryzowanym serwisie ( http://locate.apple.com/pl/pl/ , http://myapple.pl/fo...81#entry2075595 ) na własny koszt (ok. 350zł.), a w przypadku ewentualnego objęcia programem serwisowym w późniejszym terminie również Twojego telefonu - wystąpić do Apple o zwrot zapłaconej ceny za naprawę


Użytkownik bee3 edytował ten post 04 stycznia 2017 - 00:22

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#405 mk127

mk127
  • 2 postów

Napisano 04 stycznia 2017 - 10:53

Wielkie dzięki :)

#406 phatemanx

phatemanx
  • 47 postów

Napisano 04 stycznia 2017 - 15:05

Panowie i Panie,

 iPhone mojej zony tez mial identyczny problem. Niestety jest to wada fabryczna i softowo nic z tym nie zrobicie.

Telefon nadaje sie jedynie do wymiany mimo ze wg numeru seryjnego nie kawlifikowal sie do wymiany - ale jak wiemy nieoficjalnie wada ta jest objeta znacznie wieksza czesc iphonow.

Z racji tego ze mieszkamy w uk umowilismy wizyte w app store i dostalismy odrazu wymiane na nowy ( nie refrub). 

Wymiana nastapila kilka dni po uplywie rocznego okresu gwarancji. Spytalem dlaczego i powiedziano mi ze jest to wymiana z tytulu praw konsumenta czy cos takiego.

Wiec niestety jesli polski dystrybutor wam odmawia wymiany na nowy jest poprostu skąpy na kase. 

iPhone to juz nie ten sam wytrzymaly i nieawodny telefon co kiedys. Niestety ze wzgledu na cene i koszty napraw przekraczajace wartosc urzadzenia jest to nasz ostatni tel apple.Bo gdyby nie uznali tej gwarancji jak polski dystrybutor robi zona zostala by z cegla kiedys warta ponad 3k a korzystala niecaly rok. Dobre tel sie skonczyly na iphone 5s ktorego i tak musialem spzedac bo po 1,5 roku zaczela siadac plyta glowna od intensywnego korzystania ( ok 12 GB transferu miesiecznie) i tez zostalbym z cegłą.

 

Takze walczcie o wymiane ktora przysluguje wam w polsce przez dwa lata a w uk przez 3 lata.



#407 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 04 stycznia 2017 - 21:32

W UK kupowaliście w Apple Store czy gdzieś indziej?



#408 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 04 stycznia 2017 - 23:12

...

Z racji tego ze mieszkamy w uk umowilismy wizyte w app store i dostalismy odrazu wymiane na nowy ( nie refrub)

...

Czyli dostałeś nówkę w kolorowym zafoliowanym pudełku z akcesoriami (kabel lightning, słuchawki, adapter 5W) ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#409 Majkpe

Majkpe
  • 394 postów

Napisano 05 stycznia 2017 - 16:24

Dzwoniłem wczoraj do Apple drugi raz, bo wgranie softu w DFU nic nie dało. No i cóż, dostałem trochę spławiającą odpowiedź że "czekać na update, moze poszerzą program na większą ilość modeli niż te z września"... Dziś chyba w 5 minut zżarł mi 7% z 42 do 35% i się wyłączył. Też nie wierzę że to naprawią firmwarem, miało to niby być zrobione w 10.2.


Telefon: iphone ten co kręci filmy Komputer: Komputer

#410 phatemanx

phatemanx
  • 47 postów

Napisano 05 stycznia 2017 - 19:17

w uk kupowalismy. tak dostalem nowke, przy mnie wyciagnal z pudelka zafoliowanego ale dostalem tylko iphone. uswiadomil mnie serwisant ze to na sto procent wina sprzetu. zawsze lubilem apple ale w tym momencie jakosc tego sprzetu jest na rowni z chinczykami niestety i mowie to jako uzytkownik a nie jako fanboy ktory nosi na piedestale ten sprzet. sam posiadam ipada ale juz niestety nie zdecydowalem sie na macbooka - za ta cene powinienem miec spokoj ducha a nie strach ze zostane z metalowym pudlem wartym kilka tys zl :D


tzn wymiana nie byla od razu z automatu, ale pogadalismy sobie, gosc sprawdzil diagnostyke, sprawdzil logi i bylo wykazane ze tel sie niespodziewanie wylacza itp. i dopiero wtedy powiedzial ze da mi nowego :)



#411 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 05 stycznia 2017 - 21:36

w uk kupowalismy. tak dostalem nowke, przy mnie wyciagnal z pudelka zafoliowanego ale dostalem tylko iphone. ...
...- za ta cene powinienem miec spokoj ducha a nie strach ze zostane z metalowym pudlem wartym kilka tys zl :D

Po 13 miesiącach używania telefonu dostałeś nową sztukę. To w sumie chyba lepiej niż po 13 miesiącach używania pozostać z używanym (13-miesięcznym).


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#412 tymoteuszbacz

tymoteuszbacz
  • 1 postów

Napisano 10 stycznia 2017 - 13:18

Witam.

iSpot zakwalifikował mojego Iphona 6S do wymiany na urządzenie wolne od wad. Przyczyną było samoistne wyłączanie się telefonu w okolicach 40 - 30% baterii.

 

Pytanie.

Czy otrzymam sam telefon  czy też kompletny pudełko z akcesoriami etc. 



#413 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 10 stycznia 2017 - 13:29

refuba


Witam.

iSpot zakwalifikował mojego Iphona 6S do wymiany na urządzenie wolne od wad. Przyczyną było samoistne wyłączanie się telefonu w okolicach 40 - 30% baterii.

 

Pytanie.

Czy otrzymam sam telefon  czy też kompletny pudełko z akcesoriami etc. 


tylko telefon



#414 Dastia

Dastia
  • 906 postów

Napisano 10 stycznia 2017 - 17:51

Mi się wczoraj na mrozie wyłączył w trakcie używania przy 52%  :(


iPhone 14 PRO Max


#415 roth

roth
  • 109 postów

Napisano 10 stycznia 2017 - 18:49

A ja tylko powiem ze nie tylko Apple ma problemy na mrozie. Służbowy htc d820 wyłączył się na mrozie (-10 stopni) i po podpieciu ładowarki w samochodzie uruchomił się z 29%. Prywatna 7 działała cały czas. Lepiej wszystkim ? ;-)

#416 lelekCk

lelekCk
  • 240 postów
  • Skądz południa

Napisano 11 stycznia 2017 - 08:41

Zwróćcie uwagę że nie każdy iphone który wyłączy się na mrozie od razu ma problem z baterią. Nie ma co siać paniki i od razu załamywać się że ma się badziewny sprzęt. Ludziom auta przy -5 stopniach nie odpalają, a niektórzy dziwią się elektronice że zawodzi na mrozie.


iPhone 3GS


#417 Delano90

Delano90
  • 434 postów
  • SkądW-wa

Napisano 11 stycznia 2017 - 09:41

A ja tylko powiem ze nie tylko Apple ma problemy na mrozie. Służbowy htc d820 wyłączył się na mrozie (-10 stopni) i po podpieciu ładowarki w samochodzie uruchomił się z 29%. Prywatna 7 działała cały czas. Lepiej wszystkim ? ;-)

 

To jest bardzo dobra informacja, wystarczy uświadomić użytkownikom, że iPhony rozładowują się o wiele szybciej na mrozie bo mają malutkie baterie w porównaniu do androidów gdzie średnia to ~2,5k mAh. 

Na mrozie wszystkie baterie Li-Jon wysiadają, a nawet niektóre Li-Po także mają problemy. Przerabiałem to kiedyś przy okazji baterii do modelów RC, które wykorzystywałem do replik ASG na strzelankach zimowych. To jest czysta fizyka, tego nie da się oszukać.

Jednak fakt, że baterie już przy -3 do -5 stopni zmniejszają pojemność o 20% to przegięcie, choć przy iPhonie 20% to ~340 mAh, a przy innych urządzeniach pojemności większe, więc 340 mAh to stanowi mniejszy procent pojemności całego ogniwa. 

Niestety przy okazji strzelanek ASG testowaliśmy różne ogniwa, ale wnioski były takie same zawsze, Li-Jon umierały wszystkim mniej więcej równo, a Li-Po umierały kiedy chciały i jak chciały, niektórym po kilkunastu minutach, niektórym po kilku godzinach strzelania na zimnie.

 

Generalnie mój iPhone 6s już ogarnia kuwetę z mrozem (nawet teraz jak jest bliżej -10 niż 0) po aktualizacji i już nie wyłącza się sam :).


  • wopo lubi to

MBA 13" 2015 8/128GB -/- iPhone 6S 16GB -/- iPod Nano 3rd Gen -/- Moto360 1st gen & Xiaomi Mi Band 2


#418 Paweł Bober

Paweł Bober
  • 1 postów

Napisano 12 stycznia 2017 - 12:55

Hej,  wystepuja u mnie wszystkie objawy zwiazane z rozladowywaniem ip 6 plus, czy wymiana baterii w tym modelu także powinna zaradzić wyłączeniu telefonu przy niskich temperaturach? 



#419 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 stycznia 2017 - 13:02

Tak


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#420 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 12 stycznia 2017 - 18:35

Witam,
Mam pytanie czy jak skończył mi się roczny okres gwarancji a występują u mnie objawy takie jak u Was i telefon oczywiście nie kwalifikuje sie do wymiany baterii wg Apple to mam rozumieć że baterie mogę sobie wymienić na własny koszt ??

Probuj w Cortland. Ja skorzystalem z kilku programow naprawczych w ostatnich latach na kilka urzadzen i tylko jeden z nich mial nr seryjny kwalifikujacy sie do wymiany "oficjalnie". Mimo to wymienili i wszystko przebiegalo zawsze profesjonalnie.

#421 mateusxzz

mateusxzz
  • 242 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 23 stycznia 2017 - 00:26

Maj już przy takiej temp jak dziś 3st na + pada przy 51% baterii :D

A wieczorem przy 0 zszedł w 2 minuty z 20% do 1% magia.

 

Słuchajcie, gwarancja roczna się skończyła. Mogę jeszcze spróbować oddać do Cortlandu i się poskarżyć, że się wyłącza? Czy już muszę się bujać z iSpotem ? ;)



#422 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 23 stycznia 2017 - 08:39

Zależy, gdzie kupowałeś.

#423 myszy

myszy
  • 200 postów
  • SkądWrocław

Napisano 23 stycznia 2017 - 09:10

Niestety i mojego 6S dotknął problem baterii wariującej na mrozie, w czwartek oddałem go do Wrocławskiego Cortlandu na naprawę gwarancyjną (po numerze seryjnym niestety nie łapie się na program wymiany baterii). Mam nadzieję, że nie oddadzą mi go bez wykrycia wady, bo gwarancja skończyła się wczoraj.


MacBook Pro Retina 13" Early 2015
iPhone XR 64Gb RED

#424 KaleidPL

KaleidPL
  • 12 postów

Napisano 23 stycznia 2017 - 11:19

Mam 6S Plusa, nówka raptem od września 2016 roku. Ogólnie w porządku, ale wczoraj była dziwna akcja. Dłuższy spacer z psem. Temperatura w okolicy zera. także raczej nie Syberia. Stanąłem na chwilę, wyjąłem fon i sprawdzałem coś na mapach Apple, potem ze dwa smsy. Bateria 24%. Nagle, bach, czarny ekran. telefon wyłączony. Ponowne uruchomienie pokazuje ikonę baterii i kabel. Power plus volume down - następuje próba bootowania, pojawia się ekran PIN. Wbijam PIN, bateria 22 proc. i znowu tel wyłączony. Nie dałem rady go już uruchomić na dworze. Musiałem go odratować w domu pod ładowarką. Trochę słabe to jest, że mając prawie 1/4 baterii nie jesteś w stanie korzystać z telefonu...



#425 mateusxzz

mateusxzz
  • 242 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 23 stycznia 2017 - 14:02

To co ja mam powiedzieć mając 52% i 3st na dworze :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 5

0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych