Mam prawo żądać wymiany na nowy egzemplarz?
iPhone 6S - wyłącza się przy 30-40%
#476
Napisano 12 lutego 2017 - 11:11
#477
Napisano 12 lutego 2017 - 11:14
Decyzja należy do serwisu, zależy co jest nie tak. Jeśli się wyłącza to taka będzie decyzja serwisu (o wymianie zazwyczaj na sprawny, nie używają słowa nowy tylko wolny od wad i nie odbiegający funkcjonowaniem od urządzenia nowego)
MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB | iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro
#478
Napisano 12 lutego 2017 - 12:51
Mam prawo żądać wymiany na nowy egzemplarz?
Jeśli powiesz, że wyłącza się w temperaturach poniżej zera stopni to nie masz prawa, bo producent nie gwarantuje prawidłowego działania urządzenia w takiej temperaturze, po to dałem Ci link do tej specyfikacji, żebyś sam to przeczytał.
Jeśli natomiast wyłącza się w temperaturach w jakich zgodnie z instrukcją powinien działać prawidłowo to można reklamować.
Użytkownik macsupport edytował ten post 12 lutego 2017 - 12:51
- Delano90 lubi to
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#479
Napisano 18 lutego 2017 - 23:31
To nie fobia i nikt na siłę chyba nie próbuje tutaj szukać problemów. Mój 6S po powrocie z serwisu z programu wymiany baterii śmiga do ostatniego procenta nawet przy -8*C i ANI razu się nie wyłączył - czy jednak coś z tymi bateriami jest nie tak... Co prawda probelm zaczął się nawarstwiać przy aktualizacji i to pewnie czysty zbieg okoliczności... Apple (jak widać) próbuje się bronić i zrobili sobie fajny wykresik, na którym zaznaczają optymalny zakres pracy... To jednak nic więcej jak tylne wyjście przed potencjalnymi niezadowolonymi użytkownikami.
W takim razie sprawa jest dla mnie conajmniej dziwna. Nawet AppleNaYoutube w jednym ze swoich ostatnich filmów (o baterii) mówił, że mu się wyłącza. Co do tego wykresu - dodam, że u mnie sytuacja trochę chyba jest odwrotna - w lato przy temp. ok. 40 stopni na słońcu, ani razu nie spotkałem się z sytuacją komunikatu z prośbą schłodzenia iPhone'a czy jego wyłączenia, telefon był naprawdę gorący.
#480
Napisano 09 marca 2017 - 07:12
przepraszam za double post ale sprawa rozwiązana
po reklamacji diagnozy urządzenie zostało w ekspresowym tępie przyjęte do serwisu i wymienione na nowe - zarejestrowali urządzenie dzisiaj, zaraz po tym trafiło do technika, zostało wymienione na nowe i czeka na kuriera
#481
Napisano 21 marca 2017 - 00:04
przepraszam za double post ale sprawa rozwiązana
po reklamacji diagnozy urządzenie zostało w ekspresowym tępie przyjęte do serwisu i wymienione na nowe - zarejestrowali urządzenie dzisiaj, zaraz po tym trafiło do technika, zostało wymienione na nowe i czeka na kuriera
Prawie dwa tygodnie oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji dotyczącej oczywistego występowania wady, a Ty nazywasz to "ekspresowym tempem"? - pozazdrościć stoickiego spokoju.
Najważniejsze, że finał pozytywny.
Pomogłem ? - Lubię to
#482
Napisano 11 listopada 2017 - 13:12
U mnie problem powrócił. Telefon miał wymienianą baterię w akcji serwisowe w grudniu 2016 roku w Cortlandzie. Dziś, 11.11.2017 o godzinie 12:50, telefon z baterią 49% nagle się wyłączył podczas próby zrobienia zdjęcia. Przy próbie uruchomienia go pojawiał się ekran informujący o konieczności podłączenia telefonu do ładowania. Gdy go podłączyłem, włączył się po kilku minutach mając 10% naładowania baterii.
#483
Napisano 12 listopada 2017 - 08:26
#484
Napisano 12 grudnia 2017 - 11:27
U mnie również powrócił problem. Równo rok temu wymieniona bateria w programie wymiany.
Do tej pory kilkukrotnie telefon się wyłączył przy 10-20 % baterii oraz temperaturze powietrza
w okolicach 0 stopni. Po kontakcie z infolinią Apple mam oddać telefon na diagnostykę.
Zobaczymy jak sprawa się rozwinie.
#485
Napisano 12 grudnia 2017 - 16:43
W tej chwili ile lat ma telefon ?
#486
Napisano 15 grudnia 2017 - 19:22
#487
Napisano 15 grudnia 2017 - 22:15
#488
Napisano 16 grudnia 2017 - 01:21
Kwalifikuje się chyba do trzech lat.
O ile ma "odpowiedni" numer seryjny https://www.apple.co...pectedshutdown/
Pomogłem ? - Lubię to
#489
Napisano 16 grudnia 2017 - 13:19
No tak, może kolegi akurat się kwalifikuje
#490
Napisano 16 grudnia 2017 - 20:58
#491
Napisano 17 grudnia 2017 - 20:02
#492
Napisano 18 grudnia 2017 - 22:32
Serialu ciąg dalszy.
Też oddałem swój telefon do wymiany.
Tymczasem nasi koledzy na zachodzie, wykryli jak to Apple sprytnie zaciera ślady w aferze z bateriami.
https://www.macrumor...e-6s-slowdowns/
Promotional consideration furnished by Apple
#493
Napisano 19 grudnia 2017 - 08:28
#494
Napisano 19 grudnia 2017 - 11:24
Serialu ciąg dalszy.
Też oddałem swój telefon do wymiany.
Tymczasem nasi koledzy na zachodzie, wykryli jak to Apple sprytnie zaciera ślady w aferze z bateriami.
Mogę to potwierdzić. Wymieniłem baterię w moim iPhonie kilka dni temu. Przed wymianą miałem 600MHz, a Geekbench dawał wyniki CPU w okolicach 1000 punktów. Po wymianie mam 1850MHz i 2500 punktów w Geekbench. iPhone działa dłużej i ZDECYDOWANIE szybciej.
MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)
iPhone 14 Pro
#495
Napisano 19 grudnia 2017 - 19:49
Tak się dzieje nie tylko w 6s. Prawda jest tak że Apple ładuje do iPhone gówniane bateria, które nadają się do użytku tylko przez rok. Posiadałem 4s, 5s ,6s i we wszystkich tych modelach ten sam problem, teraz kupiłem X i też pewnie po około roku zaczną się te same cyrki.
#496
Napisano 19 grudnia 2017 - 20:52
Mogę to potwierdzić. Wymieniłem baterię w moim iPhonie kilka dni temu. Przed wymianą miałem 600MHz, a Geekbench dawał wyniki CPU w okolicach 1000 punktów. Po wymianie mam 1850MHz i 2500 punktów w Geekbench. iPhone działa dłużej i ZDECYDOWANIE szybciej.
Tylko u mnie w istrefie nie stwierdzili jednoznacznie, że jest to problem z baterią a przecież mogli ją wymienić i zainkasować 350 zł. Jeśli telefon jest po gwarancji producenta jak mój (mam telefon 1,5 roku) to ciężko o cokolwiek. Dziś po kolejnej rozmowie ze wsparciem technicznym Apple moja sprawa została skierowana do starszego technika, kobitka poprosiła o wywołanie usterki po czym o zgranie logów i zrzut ekranu po ponownym uruchomieniu telefonu oraz informacje o której godzinie się wyłączył oraz konieczne było podłączenie ładowarki by telefon się ponownie uruchomił. Dane przesłała do inżynierów i w ciągu dwóch dni roboczych mam dostać jakieś info zwrotne.
#497
Napisano 22 grudnia 2017 - 01:17
Jeśli telefon jest po gwarancji producenta jak mój (mam telefon 1,5 roku) ...
... to może jednak z rękojmii ?
Jeżeli Orange/Regenersis potwierdził istnienie usterki baterii to jeżeli występuje ona przy 83% pojemności znamionowej (a więc >80%) jest to wada (istniejąca w chwili zakupu).
Nie musisz mówić że inne serwisy (ispot czy istrefa) ) nie potwierdziły usterki (bo prawdę mówiąc istniejący stan rzeczy mógł być spowodowany np. kiepskimi ładowarkami i poza wymianą baterii do wymiany może być U2)
Użytkownik bee3 edytował ten post 22 grudnia 2017 - 01:29
Pomogłem ? - Lubię to
#498
Napisano 22 grudnia 2017 - 10:02
... to może jednak z rękojmii ?
Jeżeli Orange/Regenersis potwierdził istnienie usterki baterii to jeżeli występuje ona przy 83% pojemności znamionowej (a więc >80%) jest to wada (istniejąca w chwili zakupu).
Nie musisz mówić że inne serwisy (ispot czy istrefa) ) nie potwierdziły usterki (bo prawdę mówiąc istniejący stan rzeczy mógł być spowodowany np. kiepskimi ładowarkami i poza wymianą baterii do wymiany może być U2)
#499
Napisano 22 grudnia 2017 - 10:07
Raczej do sądu, bo rzecznik praw konsumenta niewiele da.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#500
Napisano 26 grudnia 2017 - 11:45
Raczej do sądu, bo rzecznik praw konsumenta niewiele da.
Narazie „inżynierowie” z apple analizują dane z mojego telefonu. Najbardziej wkurza mnie fakt że telefon wyłącza mi się tylko jak jestem poza domem, np wczoraj przy 7 stopniach, więc to nie jest na bank prawidłowe działanie telefonu.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych