Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

iPhone 6S - wyłącza się przy 30-40%


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
505 odpowiedzi w tym temacie

#476 Camillo

Camillo
  • 39 postów

Napisano 12 lutego 2017 - 11:11

Mam prawo żądać wymiany na nowy egzemplarz?



#477 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 12 lutego 2017 - 11:14

Decyzja należy do serwisu, zależy co jest nie tak. Jeśli się wyłącza to taka będzie decyzja serwisu (o wymianie zazwyczaj na sprawny, nie używają słowa nowy tylko wolny od wad i nie odbiegający funkcjonowaniem od urządzenia nowego)


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#478 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 lutego 2017 - 12:51

Mam prawo żądać wymiany na nowy egzemplarz?

 

Jeśli powiesz, że wyłącza się w temperaturach poniżej zera stopni to nie masz prawa, bo producent nie gwarantuje prawidłowego działania urządzenia w takiej temperaturze, po to dałem Ci link do tej specyfikacji, żebyś sam to przeczytał.

Jeśli natomiast wyłącza się w temperaturach w jakich zgodnie z instrukcją powinien działać prawidłowo to można reklamować.


Użytkownik macsupport edytował ten post 12 lutego 2017 - 12:51

  • Delano90 lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#479 dawikos

dawikos
  • 139 postów
  • Płeć:

Napisano 18 lutego 2017 - 23:31

To nie fobia i nikt na siłę chyba nie próbuje tutaj szukać problemów. Mój 6S po powrocie z serwisu z programu wymiany baterii śmiga do ostatniego procenta nawet przy -8*C i ANI razu się nie wyłączył - czy jednak coś z tymi bateriami jest nie tak... Co prawda probelm zaczął się nawarstwiać przy aktualizacji i to pewnie czysty zbieg okoliczności... Apple (jak widać) próbuje się bronić i zrobili sobie fajny wykresik, na którym zaznaczają optymalny zakres pracy... To jednak nic więcej jak tylne wyjście przed potencjalnymi niezadowolonymi użytkownikami.

 

W takim razie sprawa jest dla mnie conajmniej dziwna. Nawet AppleNaYoutube w jednym ze swoich ostatnich filmów (o baterii) mówił, że mu się wyłącza. Co do tego wykresu - dodam, że u mnie sytuacja trochę chyba jest odwrotna - w lato przy temp. ok. 40 stopni na słońcu, ani razu nie spotkałem się z sytuacją komunikatu z prośbą schłodzenia iPhone'a czy jego wyłączenia, telefon był naprawdę gorący.


Komputer MacBook Pro 13" 2020 M1
Telefon iPhone X

#480 bobekpb

bobekpb
  • 2 postów

Napisano 09 marca 2017 - 07:12

iPhone 6s dosyć często wyłączał mi się nawet po paru minutach na dworze i wyjęciu go z kieszeni, oprócz tego bateria potrafiła zejść z 95% na ok. 20% podczas półgodzinnej jazdy tramwajem (rozmowa, instagram, safari - ale to nierealne żeby w tak krótkim czasie ładunek spadł o ponad 70%) więc zebrałem się i oddałem go do iMad, tam potwierdzili mój problem, ale niestety z racji, że numer seryjny nie kwalifikował się do programu wymiany, a sam telefon był już po 12 miesięcznej gwarancji Apple i producent nie wyraził zgody na darmową naprawę (a szkoda) polecono mi udać się do operatora i skorzystać z przysługującej 2 letniej gwarancji, co uczyniłem zaraz po wyjściu z iMad. telefon odebrany i oddany 27.08 trafił do CTDI (Regenersis) i dziś (8.03) korzystając z ich portalu do sprawdzenia statusu naprawy pojawiła się informacja, że w trakcie diagnozy nie stwierdzono żadnych usterek i urządzenie jest wolne od wad. Od razu napisałem reklamację odmowy naprawy załączając wynik diagnozy z iMad (a panowie w Play zapewniali że nie będzie potrzebne bo technicy i tak mają dostęp do takiej bazy) więc zobaczymy co dalej, mam nadzieję że nie będę musiał fatygować się do salonu żeby "odebrać" i znów oddać urządzenie.


przepraszam za double post ale sprawa rozwiązana
po reklamacji diagnozy urządzenie zostało w ekspresowym tępie przyjęte do serwisu i wymienione na nowe - zarejestrowali urządzenie dzisiaj, zaraz po tym trafiło do technika, zostało wymienione na nowe i czeka na kuriera :)

#481 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 21 marca 2017 - 00:04

przepraszam za double post ale sprawa rozwiązana

po reklamacji diagnozy urządzenie zostało w ekspresowym tępie przyjęte do serwisu i wymienione na nowe - zarejestrowali urządzenie dzisiaj, zaraz po tym trafiło do technika, zostało wymienione na nowe i czeka na kuriera :)

Prawie dwa tygodnie oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji dotyczącej oczywistego występowania wady, a Ty nazywasz to "ekspresowym tempem"? - pozazdrościć stoickiego spokoju.
Najważniejsze, że finał pozytywny.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#482 TheMan

TheMan
  • 191 postów

Napisano 11 listopada 2017 - 13:12

U mnie problem powrócił. Telefon miał wymienianą baterię w akcji serwisowe w grudniu 2016 roku w Cortlandzie. Dziś, 11.11.2017 o godzinie 12:50, telefon z baterią 49% nagle się wyłączył podczas próby zrobienia zdjęcia. Przy próbie uruchomienia go pojawiał się ekran informujący o konieczności podłączenia telefonu do ładowania. Gdy go podłączyłem, włączył się po kilku minutach mając 10% naładowania baterii.



#483 MarcinJS

MarcinJS
  • 520 postów

Napisano 12 listopada 2017 - 08:26

Widać nadal produkują dziadowskie baterie do tego modelu. To mnie kolego zmartwiłeś. Też miałem wymieniony telefon z tej przyczyny. Pewno będę następny...

#484 PuchaczGwiezdny

PuchaczGwiezdny
  • 22 postów

Napisano 12 grudnia 2017 - 11:27

U mnie również powrócił problem. Równo rok temu wymieniona bateria w programie wymiany.

Do tej pory kilkukrotnie telefon się wyłączył przy 10-20 % baterii oraz temperaturze powietrza

w okolicach 0 stopni. Po kontakcie z infolinią Apple mam oddać telefon na diagnostykę.

 

Zobaczymy jak sprawa się rozwinie.



#485 azak43

azak43
  • 314 postów

Napisano 12 grudnia 2017 - 16:43

W tej chwili ile lat ma telefon ?



#486 Gori77

Gori77
  • 37 postów

Napisano 15 grudnia 2017 - 19:22

Problem chyba jednak nie dotyczy tylko telefonów z początków produkcji, jak twierdzi Apple. Mój roczny (dokładnie rok i miesiąc) 6s 32 GB ostatnio wyłączył się przy 38 % bateri przy temperaturze +3 stopnie. Już biorąc go do ręki z uchwytu w samochodzie, działał widocznie wolniej niż zwykle (animacja odblokowania klatkowała). Próbując zrobić zdjęcie oczywiście się wyłączył (specjalnie chciałem sprawdzić czy się wyłączy). Gwarancji brak, do programu wymiany baterii się nie kwalifikuje, zostaje rękojmia w Saturnie. Po świętach oddaje, zobaczymy co powiedzą.

#487 azak43

azak43
  • 314 postów

Napisano 15 grudnia 2017 - 22:15

Kwalifikuje się chyba do trzech lat.

#488 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 16 grudnia 2017 - 01:21

Kwalifikuje się chyba do trzech lat.

O ile ma "odpowiedni" numer seryjny https://www.apple.co...pectedshutdown/


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#489 azak43

azak43
  • 314 postów

Napisano 16 grudnia 2017 - 13:19

No tak, może kolegi akurat się kwalifikuje :)



#490 Gori77

Gori77
  • 37 postów

Napisano 16 grudnia 2017 - 20:58

Niestety się nie kwalifikuje. Kupiłem wersje 32 GB (wprowadzona razem z iPhonem 7) bo zależało mi na złączu jack. Czytałem o problemach z bateriami w rocznych 6 esach, jednak sądziłem ze problem dotyczył tylko "premierowych" modeli i został wyeliminowany. Zostaje rękojmia. Sezon na "umierające" baterie trwa, zobaczymy czy mój przypadek jest odosobniony czy jednak to jakaś większa wada w tym telefonie - wpisy kolegów powyżej sugerują, że coś jest na rzeczy.

#491 Katarzyna Chmiel

Katarzyna Chmiel
  • 5 postów

Napisano 17 grudnia 2017 - 20:02

Mam taki sam problem z moim 6s. Wychodzę z domu, bateria wskazuje np. 50% naładowania i przy odpaleniu przeglądarki lub aparatu telefon się wyłącza, a przy próbie ponownego uruchomienia pojawia się komunikat o konieczności podłączenia ładowarki. Gdy tylko telefon zostaje podłączony do ładowania włącza się i wskazuje poziom baterii praktycznie taki sam jak w momencie wyłączenia się. Telefon ma 1,5-roku, czyli po gwarancji producenta, po kontakcie z apple gdzie pan sprawdził mi stan baterii (83%) i sprawdzeniu czy telefon jest w programie,wymiany uslyszałam, że muszę skorzystać z reklamacji u operatora bo oni nic nie mogą zrobić. Po oddaniu telefonu do orange czyli tym samym do Regenersis otrzymałam telefon spowrotem z,komunikatem iż rzeczona usterka i jej przyczyna nie istniały w dniu zakupu, oczywiście serwis nie podał ani przyczyny takiego syanu rzeczy ani co w telefonie jest uszkodzone. Tydzień temu oddałam go do ispot i usłyszałam, że nie mogą jednoznacznie stwierdzić czy to problem baterii. Dziś po kontakcie z nimi i pytaniem co z moim telefonem usłyszałam, że nie udało im się do tej pory powtórzyć usterki.....

#492 McTom

McTom

    All work and no play...

  • 3 827 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 18 grudnia 2017 - 22:32

Serialu ciąg dalszy.

Też oddałem swój telefon do wymiany.

Tymczasem nasi koledzy na zachodzie, wykryli jak to Apple sprytnie zaciera ślady w aferze z bateriami.

 

https://www.macrumor...e-6s-slowdowns/


Promotional consideration furnished by Apple


#493 Katarzyna Chmiel

Katarzyna Chmiel
  • 5 postów

Napisano 19 grudnia 2017 - 08:28

Wczoraj odebrałam telefon z serwisu istrefa bo nie byli w stanie powtórzyć usterki i nie wiedzą co z telefonem może być nie tak. Dziś po wyjściu z domu powtórka z rozrywki, po odpaleniu przeglądarki telefon padł przy 38% baterii po czym znowu wołanie o ładowarkę. Po powrocie do domu i podłączeniu go natychmiast się włączył z 38% stanem baterii. Jakieś gadanie, że to wina temperatury to jakaś kpina, dziwnym trafem poprzednią zimę przetrwał bez najmniejszych problemów....

#494 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 grudnia 2017 - 11:24

Serialu ciąg dalszy.

Też oddałem swój telefon do wymiany.

Tymczasem nasi koledzy na zachodzie, wykryli jak to Apple sprytnie zaciera ślady w aferze z bateriami.

 

https://www.macrumor...e-6s-slowdowns/

Mogę to potwierdzić. Wymieniłem baterię w moim iPhonie kilka dni temu. Przed wymianą miałem 600MHz, a Geekbench dawał wyniki CPU w okolicach 1000 punktów. Po wymianie mam 1850MHz i 2500 punktów w Geekbench. iPhone działa dłużej i ZDECYDOWANIE szybciej.


MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro


#495 Faflucy

Faflucy
  • 141 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 19 grudnia 2017 - 19:49

Tak się dzieje nie tylko w 6s. Prawda jest tak że Apple ładuje do iPhone gówniane bateria, które nadają się do użytku tylko przez rok. Posiadałem 4s, 5s ,6s i we wszystkich tych modelach ten sam problem, teraz kupiłem X i też pewnie po około roku zaczną się te same cyrki.



#496 Katarzyna Chmiel

Katarzyna Chmiel
  • 5 postów

Napisano 19 grudnia 2017 - 20:52

Mogę to potwierdzić. Wymieniłem baterię w moim iPhonie kilka dni temu. Przed wymianą miałem 600MHz, a Geekbench dawał wyniki CPU w okolicach 1000 punktów. Po wymianie mam 1850MHz i 2500 punktów w Geekbench. iPhone działa dłużej i ZDECYDOWANIE szybciej.


Tylko u mnie w istrefie nie stwierdzili jednoznacznie, że jest to problem z baterią a przecież mogli ją wymienić i zainkasować 350 zł. Jeśli telefon jest po gwarancji producenta jak mój (mam telefon 1,5 roku) to ciężko o cokolwiek. Dziś po kolejnej rozmowie ze wsparciem technicznym Apple moja sprawa została skierowana do starszego technika, kobitka poprosiła o wywołanie usterki po czym o zgranie logów i zrzut ekranu po ponownym uruchomieniu telefonu oraz informacje o której godzinie się wyłączył oraz konieczne było podłączenie ładowarki by telefon się ponownie uruchomił. Dane przesłała do inżynierów i w ciągu dwóch dni roboczych mam dostać jakieś info zwrotne.

#497 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 22 grudnia 2017 - 01:17

 Jeśli telefon jest po gwarancji producenta jak mój (mam telefon 1,5 roku) ...

... to może jednak z rękojmii ?
Jeżeli Orange/Regenersis potwierdził istnienie usterki baterii to jeżeli występuje ona przy 83% pojemności znamionowej (a więc >80%) jest to wada (istniejąca w chwili zakupu).

Nie musisz mówić że inne serwisy (ispot czy istrefa) ) nie potwierdziły usterki (bo prawdę mówiąc istniejący stan rzeczy mógł być spowodowany np. kiepskimi ładowarkami i poza wymianą baterii do wymiany może być U2)


Użytkownik bee3 edytował ten post 22 grudnia 2017 - 01:29

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#498 Katarzyna Chmiel

Katarzyna Chmiel
  • 5 postów

Napisano 22 grudnia 2017 - 10:02

Telefon był już reklamowany z tytułu rękojmi w Orange i był w regenersis. Telefon otrzymałam z odrzuceniem reklamacji, opinia regenersis: wada oraz jej przyczyna nie istniały w dniu zakupu. Żadnej informacji co to za wada i co jest jej przyczyną nie otrzymałam. Pani kierownik w salonie Orange powiedziała, że to jakieś „tajne operacje” regenersis wykonał i wydał taką opinie i jak mi się nie podoba to mam sobie pójść do rzecznika praw konsumenta

... to może jednak z rękojmii ?
Jeżeli Orange/Regenersis potwierdził istnienie usterki baterii to jeżeli występuje ona przy 83% pojemności znamionowej (a więc >80%) jest to wada (istniejąca w chwili zakupu).
Nie musisz mówić że inne serwisy (ispot czy istrefa) ) nie potwierdziły usterki (bo prawdę mówiąc istniejący stan rzeczy mógł być spowodowany np. kiepskimi ładowarkami i poza wymianą baterii do wymiany może być U2)



#499 MC_

MC_
  • 6 914 postów

Napisano 22 grudnia 2017 - 10:07

Raczej do sądu, bo rzecznik praw konsumenta niewiele da.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#500 Katarzyna Chmiel

Katarzyna Chmiel
  • 5 postów

Napisano 26 grudnia 2017 - 11:45

Raczej do sądu, bo rzecznik praw konsumenta niewiele da.


Narazie „inżynierowie” z apple analizują dane z mojego telefonu. Najbardziej wkurza mnie fakt że telefon wyłącza mi się tylko jak jestem poza domem, np wczoraj przy 7 stopniach, więc to nie jest na bank prawidłowe działanie telefonu.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych