23.11 zdiagnozowali, oddałem do serwisu 21.11.
Aaa, OK. daj znać jak sprawa będzie załatwiona.
Użytkownik bee3 edytował ten post 30 listopada 2016 - 20:34
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 30 listopada 2016 - 20:34
23.11 zdiagnozowali, oddałem do serwisu 21.11.
Aaa, OK. daj znać jak sprawa będzie załatwiona.
Użytkownik bee3 edytował ten post 30 listopada 2016 - 20:34
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 01 grudnia 2016 - 08:24
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
Napisano 01 grudnia 2016 - 08:49
Poczytaj tematy z przed roku - były takie przypadki.
Napisano 01 grudnia 2016 - 09:25
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
Napisano 01 grudnia 2016 - 18:13
Aaa, OK. daj znać jak sprawa będzie załatwiona.
Dziś telefon odebrany z Cortlandu.
Napisano 01 grudnia 2016 - 22:56
9 dzień od oddania do Cortlantu - Bateria nie została jeszcze wysłana przez Apple.
Dziś telefon odebrany z Cortlandu.
Czyli w sumie tylko 10dni, a zanosiło się na dłużej.
Dwa dni temu bateria "jeszcze nie wysłana" , a ostrzegali że czas naprawy wydłuża się z powodu transportu baterii drogą lądową więc (gdyby informacje były prawdziwe) to powinno być kolejne 2-3 dni.
Czy zdarzyło się komuś po wymianie baterii aby znów telefon się wyłączał badz źle działał.
Były takie przypadki (sam znam (u znajomych) co najmniej dwa), a problem jest w płycie głównej - prawdopodobnie "dzięki" używaniu ładowarek wątpliwej reputacji (bez certyfikatów MFI).
Użytkownik bee3 edytował ten post 01 grudnia 2016 - 22:57
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 02 grudnia 2016 - 10:25
Wczoraj po tygodniu odebrałem 6s z iDream. Została wymieniona bateria. Na razie nie zauważyłem, aby się wyłączał, ale też znacznie dłuzej trzyma na baterii. W pracy gdzie zasięg LTE średni, w użyciu 5.5h gdzie przedtem ledwo do 3h dobijałem.
Użytkownik madhunt3r edytował ten post 02 grudnia 2016 - 10:25
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
Napisano 02 grudnia 2016 - 11:54
Napisano 02 grudnia 2016 - 11:55
Jasne, że warto.
MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)
iPhone 14 Pro
Napisano 02 grudnia 2016 - 18:28
Telefon 6s klasyfikuje się do wymiany baterii taka jest informacja na stronie Apple i pytanie, czy warto dać do wymiany choć nic złego się nie dzieje i wszystko w normie.
Mam taki sam dylemat: http://myapple.pl/fo...entry2109741
Kiedy kończy się twoja gwarancja ?
Napisano 02 grudnia 2016 - 20:10
Mam taki sam dylemat: http://myapple.pl/fo...entry2109741
Kiedy kończy się twoja gwarancja ?
Telefon 6s klasyfikuje się do wymiany baterii taka jest informacja na stronie Apple i pytanie, czy warto dać do wymiany choć nic złego się nie dzieje i wszystko w normie.
Jak jest w porządku teraz to chyba nie ma większego sensu, zwłaszcza, że program wymiany obowiązuje przez okres 3 lat.
Napisano 02 grudnia 2016 - 20:58
Napisano 02 grudnia 2016 - 23:56
iPhone 15Pro 128GB Tytan Błękitny
Napisano 03 grudnia 2016 - 23:02
Masz rację to jakaś paranoja.
Ja chciałem umówić się w Lublinie na wymianę na miejscu, wchodzę na stronę Apple, żeby zarezerwować termin, a tam najbliższy wolny termin jest dopiero na niedzielę (mi zupełnie nie pasuje) i tylko jeden, a jeszcze dwa dni temu sprawdzałem i było codziennie po kilka terminów wolnych. Dzwoniłem to powiedzieli, że jest duże zainteresowanie taką ekspresową wymianą baterii w tym programie i niestety trzeba rezerwować termin z wyprzedzeniem, chyba, że chciałbym zostawić telefon na parę dni (ale nie chcę).
Co się stało, że trzeba zapisywać się na tydzień do przodu na wymianę baterii w telefonie ? Chyba poczekam, aż poprawi się dostępność. Gwarancję jeszcze mam.
Dlaczego Apple nie daje możliwości zapisania się do Genius Bar we wszystkich autoryzowanych serwisach w Polsce, a tylko w kilku ?
Napisano 04 grudnia 2016 - 11:50
Bo nie każdy serwis ma uprawnienia do wymiany baterii.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 04 grudnia 2016 - 19:39
Dlaczego Apple nie daje możliwości zapisania się do Genius Bar we wszystkich autoryzowanych serwisach w Polsce, a tylko w kilku ?
Bo nie każdy serwis ma uprawnienia do wymiany baterii.
To prawdopodobnie nie o to chodzi. Jest ~25 autoryzowanych serwisów Apple jest w Polsce, a zarezerwować termin wizyty przez stronę w Apple można tylko w 4.
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 04 grudnia 2016 - 21:22
Miałem ów problem, oddałem do Cortland na wymianę gwarancyjną, dostałem nowy po 4 dniach, ale ktoś go zarysował w serwisie, i czekam na nowy, ale myślę, że do środy powinien być u mnie bo nie czekam w kolejce tylko od razu mi zamówią Nie czekajcie warto oddać do Cortland, szybka diagnoza i wymiana bez żadnego ale. No i fajnie, że nowa gwarancja 12 miesięcy dla telefonów z Polskiej dystrybucji.
MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB | iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro
Napisano 04 grudnia 2016 - 21:37
Miałem ów problem, oddałem do Cortland na wymianę gwarancyjną, dostałem nowy po 4 dniach, ale ktoś go zarysował w serwisie, i czekam na nowy, ale myślę, że do środy powinien być u mnie bo nie czekam w kolejce tylko od razu mi zamówią Nie czekajcie warto oddać do Cortland, szybka diagnoza i wymiana bez żadnego ale. No i fajnie, że nowa gwarancja 12 miesięcy dla telefonów z Polskiej dystrybucji.
To już nieaktualne. Po ogłoszeniu programu wymiany baterii: http://www.apple.com...pectedshutdown/ - szanse na wymianę całego telefonu przy opisywanych przypadłościach zbliżyły się (moim zdaniem) do zera.
Użytkownik bee3 edytował ten post 04 grudnia 2016 - 21:38
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 04 grudnia 2016 - 21:42
A tu się mylisz, program wymiany baterii w 6s był zanim zgłosiłem, akurat moj numer seryjny nie kwalifikował się do wymiany baterii, a więc w tym przypadku wymieniają cały telefon
MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB | iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro
Napisano 04 grudnia 2016 - 21:51
A tu się mylisz, program wymiany baterii w 6s był zanim zgłosiłem, akurat moj numer seryjny nie kwalifikował się do wymiany baterii, a więc w tym przypadku wymieniają cały telefon
Jak telefon nie kwalifikował się do programu wymiany baterii - to bateria była być może OK . Jak bateria jest OK, a usterka występuje nadal to serwisowi pozostaje wymiana całego telefonu - to oczywiste. Tak jak kiedyś przypuszczałem (również na tym forum) - nie wszystkie problemy (objawiające się podobnie, ale mogące wynikać z różnych przyczyn) dają rozwiązać się wymianą baterii.
Ci, którym telefony kwalifikują się do programu będzie dużo trudniej uzyskać wymianę całego telefonu
Użytkownik bee3 edytował ten post 04 grudnia 2016 - 21:55
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 05 grudnia 2016 - 11:34
Panowie czy w cortlandzie 7 dni roboczych to takze sobota i niedziela? Teoretycznie salon w sob i nd jest otwarty, jak to przeklada sie na serwis?
Napisano 05 grudnia 2016 - 11:37
dni robocze to od zawsze byl poniedzialek-piatek i tak bylo i jest na calym swiecie ,to ze w polsce wyciskaja z ludzi ile sie da i kaza im za grosze przychodzic do roboty w soboty i niedziele to juz inna strona i podchodzi pod trzeci swiat
Napisano 05 grudnia 2016 - 11:37
Z tego mi wiadomo, serwis w Cortlandzie pracuje tylko od poniedziałku do piątku. Serwis to nie salon. Szczegóły na pewno znajdziesz na stronie Cortlandu.
Napisano 05 grudnia 2016 - 15:31
Bardzo nieprofesjonalnie ze strony Cortlandu w moim przypadku poniewaz po tygodniu czasu otrzymalem informacje, ze telefon sie kwalifikuje do wymiany baterii ale w zwiazku z tym ze jest dlugi czas na jej dostawe to moge sobie telefon odebrac, a jak dojdzie bateria to sie umowia na szybka wymiane.
Sory, ale to ze sie kwalifikuje to ja juz na stronie appla sobie sprawdzilem. Wziac telefon na tydzien czas na tzw przeczekanie ?
Jestem zawiedziony tym bardziej ze telefonu zastepczego nie oferuja, a jestem/bylem stalym klientem tego salonu.
Napisano 05 grudnia 2016 - 15:36
Na stronie to Ty się dowiedziałeś, że telefon objęty jest programem naprawczym, a to czy się kwalifikuje do wymiany baterii czy nie to weryfikuje serwis. Jeśli telefon ma jakieś inne usterki, modyfikacje, jest zalany itp. to wtedy się nie kwalifikuje i skąd ta weryfikacja. Skoro proponują, że zamówią baterię i przyjdziesz na wymianę za tydzień jak dotrze to chyba z ich strony dobra propozycja. To chyba lepiej niż jakby telefon miał leżeć u nich na półce przez ten tydzień.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych