Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

iPhone 6S - wyłącza się przy 30-40%


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
505 odpowiedzi w tym temacie

#326 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 10 grudnia 2016 - 10:41

Tyle, że chodzi o wysyłkę, a ta dotarłaby do nich we wtorek więc wątpię żeby tego samego dnia mi wysłali nowy, który przyszedłby na środę... :/

 Wątpię, że w ispocie załatwisz sprawę od ręki.  

Dobra panowie, to teraz pytanie: jeśli w iSpocie nie stwierdzą mi żadnej wady, to mogę potem wysłać IP do Cortlandu i nie będzie to miało na nic wpływu?

Były tutaj opisywane przypadki, że jeden serwis nie uznawał wady konkretnego egzempalarza, a np. Cortland, tak.
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#327 MickeyM

MickeyM
  • 35 postów
  • SkądNisko

Napisano 10 grudnia 2016 - 11:04

Ja też mogę polecić Cortland w Rzeszowie. W ciągu 24 godz. diagnoza i wymiana telefonu.

Na wymianę baterii w ramach programu naprawczego, gdzie nie trzeba nic testować bo telefon kwalifikuje się po numerach to chcą żeby zostawić u nich telefon na dwa tygodnie.



#328 dawikos

dawikos
  • 139 postów
  • Płeć:

Napisano 10 grudnia 2016 - 11:06

 Wątpię, że w ispocie załatwisz sprawę od ręki.  Były tutaj opisywane przypadki, że jeden serwis nie uznawał wady konkretnego egzempalarza, a np. Cortland, tak.

 

Od ręki na pewno nie, ale być może we wtorek byłaby taka możliwość.


Komputer MacBook Pro 13" 2020 M1
Telefon iPhone X

#329 MickeyM

MickeyM
  • 35 postów
  • SkądNisko

Napisano 10 grudnia 2016 - 11:08

Dobra panowie, to teraz pytanie: jeśli w iSpocie nie stwierdzą mi żadnej wady, to mogę potem wysłać IP do Cortlandu i nie będzie to miało na nic wpływu?

Możesz być kolejne dwa tygodnie bez telefonu bo takie są kolejki na wymianę baterii w ramach programu serwisowego w Cortlandzie.



#330 CzoCzo

CzoCzo
  • 99 postów
  • SkądSosnowiec, Poland, Poland

Napisano 10 grudnia 2016 - 11:59

Dobra panowie, to teraz pytanie: jeśli w iSpocie nie stwierdzą mi żadnej wady, to mogę potem wysłać IP do Cortlandu i nie będzie to miało na nic wpływu?


Przecież w systemie maja wszystko zapisane...

#331 MickeyM

MickeyM
  • 35 postów
  • SkądNisko

Napisano 10 grudnia 2016 - 12:10

Od ręki na pewno nie, ale być może we wtorek byłaby taka możliwość.

Jakby twój 6s kwalifikował się do programu wymiany baterii to umawiasz się na wymianę przez stronę Apple i masz załatwione na miejscu w godzinę tak jak ja.
Ale ty masz za nowego żeby kwalifikował się na ten program.



#332 dawikos

dawikos
  • 139 postów
  • Płeć:

Napisano 10 grudnia 2016 - 21:26

Jakby twój 6s kwalifikował się do programu wymiany baterii to umawiasz się na wymianę przez stronę Apple i masz załatwione na miejscu w godzinę tak jak ja.
Ale ty masz za nowego żeby kwalifikował się na ten program.

 

Dzisiaj po wizycie w iSpot mam mieszane uczucia. Miły pracownik powiedział mi, że telefon wymieniliby na nowy w takiej sytuacji, ale byłoby trzeba czekać 2 tygodnie aż przetestują urządzenie.. Pewnie wyślę do Cortlandu w takiej sytuacji. Inna sprawa, że zalecił mi restore, bo może być błąd w sofcie.


Komputer MacBook Pro 13" 2020 M1
Telefon iPhone X

#333 Foxxo

Foxxo
  • 7 postów

Napisano 11 grudnia 2016 - 11:42

Miał ktoś może podobny problem z iPhonem 6s+ i zgłosił się do Cortlandu / iSpot i coś sensownego z tym zrobili? Np. wymiana modelu / baterii? :) Wybieram się jutro z tym i zastanawiam się czy to w ogóle ma sens.



#334 ycbo

ycbo
  • 96 postów
  • SkądWstyd się przyznać

Napisano 11 grudnia 2016 - 14:25

Czytałeś wpisy przed Tobą czy chcesz aby ten temat miał 200 stron.


  • Giallorosso i wopo lubią to

#335 DoMiNiQuE

DoMiNiQuE
  • 1 852 postów
  • SkądOstrów Wielkopolski

Napisano 11 grudnia 2016 - 19:09

Mój 6S wrócił z Cortlandu. Została wymieniona bateria. Testowałem telefon przez weekend i problem z baterią uważam za rozwiązany.


  • wopo lubi to

iMac 27"  | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular


#336 mikro123

mikro123
  • 1 274 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 grudnia 2016 - 12:43

Takie pytanko: oddałem telefon już z miesiąc temu do ESPO w Warszawie, po 2 tygodniach otrzymałem nowe urządzenie, ale zdziwiło mnie to, że po wpisaniu numeru seryjnego do systemu Apple pokazywał datę wygaśnięcia gwarancji starego telefonu. Napisałem maila i okazało się, że dali mi 3 miesiące gwarancji zamiast 12 jak w przypadku Cortland. Czy ta dodatkowa gwarancja jest jakoś uregulowana prawnie? Wydaje mi się to lekko dziwne, że jeden serwis daje 3 miesiące, inny 12 miesięcy. Ważne, że urządzenie wymienione, ale chciałbym to zweryfikować.

Mail jaki otrzymałem:

Na wymieniony egzemplarz od daty wymiany liczona jest 90-dniowa gwarancja czyli do 23.02.2017r., ponieważ pozostały okres gwarancyjny telefonu uszkodzonego był krótszy niż 3 miesiące.Jeżeli byłby dłuższy to wówczas gwarancja przechodzi z telefonu uszkodzonego

 



#337 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 grudnia 2016 - 12:48

Ja nie wiem jak można pytać o to samo co dzień. To po co jest to forum i te dyskusje skoro nikt nie potrafi przeczytać tematu w którym o coś pyta i samemu uzyskać odpowiedzi skoro odpowiedź padła dzień wcześniej. I dwa i trzy dni wcześniej też.

 

Na stronie jest wyświetlony typowy czas trwania gwarancji dla wymienionego urządzenia, serwisy też podają standardowe informacje ale jeśli telefon był z polskiej dystrybucji to na podstawie potwierdzenia z wymiany jest nowa dwunastomiesięczna gwarancja. Zachowaj papiery z wymiany, nie sprawdzaj na stronie.


Użytkownik macsupport edytował ten post 12 grudnia 2016 - 12:48

  • Giallorosso lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#338 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 12 grudnia 2016 - 13:27

Pisałem wcześniej, wystarczy zadzwonić na infolinię do Apple i oni od ręki zaktualizują gwarancję na 12 miesięcy, mają w systemie wymianę urządzenia i nie ma z tym najmniejszego problemu.


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#339 indu

indu
  • 972 postów
  • Płeć:

Napisano 12 grudnia 2016 - 14:43

Miał ktoś może podobny problem z iPhonem 6s+ i zgłosił się do Cortlandu / iSpot i coś sensownego z tym zrobili? Np. wymiana modelu / baterii? :) Wybieram się jutro z tym i zastanawiam się czy to w ogóle ma sens.

Tak, wymienili na nowy. 



#340 Majkpe

Majkpe
  • 394 postów

Napisano 12 grudnia 2016 - 19:29

Mi w Cortlandzie odrzucili naprawę, dziś się wyłączał przy 30%. Zadzwoniłem do Apple i Pani powiedziała, że mam na czysto wgrać iOSa(czyli mając go w DFU mode) i patrzeć co się dzieje. Jeśli dalej będzie syf, to się kontaktować z nią.


Telefon: iphone ten co kręci filmy Komputer: Komputer

#341 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 12 grudnia 2016 - 19:37

Pisałem niedawno, że dostałem nowego iphona z Cortlandu, bateria trzyma świetnie jak to nowa, dzisiaj zostawiłem telefon z 10% baterii przy temperaturze -1stopnia w aucie na 1,5 godziny. Przychodze, patrze zimny jak nie wiem co :D 7% baterii, włączam aparat zrobiłem zdjęcie i reset i ładowarka, jak myślicie znowu to samo ? Czy przy takiej temperaturze miał prawo paść? iOS 10.2 beta 7


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#342 dawikos

dawikos
  • 139 postów
  • Płeć:

Napisano 12 grudnia 2016 - 19:51

Mi w Cortlandzie odrzucili naprawę, dziś się wyłączał przy 30%. Zadzwoniłem do Apple i Pani powiedziała, że mam na czysto wgrać iOSa(czyli mając go w DFU mode) i patrzeć co się dzieje. Jeśli dalej będzie syf, to się kontaktować z nią.

 

W iSpocie mi Pan mówił, aby przedtem koniecznie zrobić test na czystym iOS'ie, bo mogą odesłać, więc widać, że to u nich norma. Chociaż moja sytuacja jest ciut inna.

 

Co do mojej sprawy zgłosiłem naprawę do Cortlandu. Powołując się na opinie o nim spodziewałem się naprawy w ciągu kilku dni, jednak już dzisiaj mi Pan z infolinii zaprognozował 10 dni roboczych czekania, więc w porównaniu do około 2 tygodni w iSpocie nie zabłysnęli, ale cóż się dziwić, podobno ten nowy program naprawczy baterii w iP6S ich bardzo zajmuje ;) Chociaż wiem, że ten czas lubi się skracać, dlatego pytanie - ile wy czekaliście na wymianę telefonu (ew. naprawę) w ostatnim czasie? (pytanie do "klientów" serwisu Cortland)


Komputer MacBook Pro 13" 2020 M1
Telefon iPhone X

#343 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 12 grudnia 2016 - 19:58

4 dni Cortland Katowice wymiana


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#344 dawikos

dawikos
  • 139 postów
  • Płeć:

Napisano 12 grudnia 2016 - 20:15

4 dni Cortland Katowice wymiana

 

Kiedy? :) Mój pojechał do Poznania


Komputer MacBook Pro 13" 2020 M1
Telefon iPhone X

#345 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 12 grudnia 2016 - 20:17

Pare dni temu dostałem, oddałem w poniedzialek wieczorem, dostałem w piatek około 16


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#346 dawikos

dawikos
  • 139 postów
  • Płeć:

Napisano 12 grudnia 2016 - 21:20

Pare dni temu dostałem, oddałem w poniedzialek wieczorem, dostałem w piatek około 16

 

W Poznaniu mają główny serwis więc na pewno tam jest największe urwanie głowy


Komputer MacBook Pro 13" 2020 M1
Telefon iPhone X

#347 Son3k

Son3k
  • 13 postów

Napisano 12 grudnia 2016 - 21:41

żeby nie spamować napiszę tutaj, oddałem swojego 6s na WYMIANĘ BATERII, po długim czasie oczekiwania w koncu dostalem informacje, która brzmi " Naprawa odbędzie się poprzez wymianę uszkodzonego urządzenia. W chwili obecnej czekamy na dostawę produktu " mam rozumieć, że dostaję refuba tak? bo nie moge tego rozkminić 



#348 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 12 grudnia 2016 - 22:03

Tak


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#349 Masterxx

Masterxx
  • 6 postów

Napisano 12 grudnia 2016 - 22:49

Mam pytanie, jeśli mam status "w trakcie naprawy" to oznacza, że go naprawiają czy jest szansa na wymianę  ?  

1e6758c62e003c548a9d5df01a03f078.png



#350 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 13 grudnia 2016 - 00:05

Mam pytanie, jeśli mam status "w trakcie naprawy" to oznacza, że go naprawiają czy jest szansa na wymianę  ?  

1e6758c62e003c548a9d5df01a03f078.png

Na każdym etapie naprawy jest szansa na wymianę jeżeli "ośrodek serwisowy" uzna to za najwłaściwsze rozwiązanie


żeby nie spamować napiszę tutaj, oddałem swojego 6s na WYMIANĘ BATERII, po długim czasie oczekiwania w koncu dostalem informacje, która brzmi " Naprawa odbędzie się poprzez wymianę uszkodzonego urządzenia. W chwili obecnej czekamy na dostawę produktu " mam rozumieć, że dostaję refuba tak? bo nie moge tego rozkminić 

"... 
Apple według własnego uznania:

(i) naprawi Produkt Apple przy użyciu nowych części lub wcześniej używanych części, które są równoważne nowym częściom pod względem działania i niezawodności, albo

(ii) wymieni Produkt Apple na taki sam model (lub za zgodą użytkownika na produkt o podobnej funkcjonalności) zbudowany z nowych i/lub wcześniej używanych części, które są równoważne nowym częściom pod względem działania i niezawodności,
..."


 


Takie pytanko: oddałem telefon już z miesiąc temu do ESPO w Warszawie, po 2 tygodniach otrzymałem nowe urządzenie, ale zdziwiło mnie to, że po wpisaniu numeru seryjnego do systemu Apple pokazywał datę wygaśnięcia gwarancji starego telefonu. Napisałem maila i okazało się, że dali mi 3 miesiące gwarancji zamiast 12 jak w przypadku Cortland. Czy ta dodatkowa gwarancja jest jakoś uregulowana prawnie? Wydaje mi się to lekko dziwne, że jeden serwis daje 3 miesiące, inny 12 miesięcy. Ważne, że urządzenie wymienione, ale chciałbym to zweryfikować.

Mail jaki otrzymałem:

Gwarancji udziela Gwarant, a nie serwis.
http://www.apple.com...ty/obligor.html

Warunki gwarancji masz np. tu: http://www.apple.com...l-warranty.html

(... Żaden z odsprzedawców, agentów ani pracowników Apple nie jest upoważniony do zmiany, rozszerzenia ani uzupełnienia niniejszej gwarancji. ...)


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych