Mam pytanie, jeśli mam status "w trakcie naprawy" to oznacza, że go naprawiają czy jest szansa na wymianę ?
Na każdym etapie naprawy jest szansa na wymianę jeżeli "ośrodek serwisowy" uzna to za najwłaściwsze rozwiązanie
żeby nie spamować napiszę tutaj, oddałem swojego 6s na WYMIANĘ BATERII, po długim czasie oczekiwania w koncu dostalem informacje, która brzmi " Naprawa odbędzie się poprzez wymianę uszkodzonego urządzenia. W chwili obecnej czekamy na dostawę produktu " mam rozumieć, że dostaję refuba tak? bo nie moge tego rozkminić
"...
Apple według własnego uznania:
(i) naprawi Produkt Apple przy użyciu nowych części lub wcześniej używanych części, które są równoważne nowym częściom pod względem działania i niezawodności, albo
(ii) wymieni Produkt Apple na taki sam model (lub za zgodą użytkownika na produkt o podobnej funkcjonalności) zbudowany z nowych i/lub wcześniej używanych części, które są równoważne nowym częściom pod względem działania i niezawodności,
..."
Takie pytanko: oddałem telefon już z miesiąc temu do ESPO w Warszawie, po 2 tygodniach otrzymałem nowe urządzenie, ale zdziwiło mnie to, że po wpisaniu numeru seryjnego do systemu Apple pokazywał datę wygaśnięcia gwarancji starego telefonu. Napisałem maila i okazało się, że dali mi 3 miesiące gwarancji zamiast 12 jak w przypadku Cortland. Czy ta dodatkowa gwarancja jest jakoś uregulowana prawnie? Wydaje mi się to lekko dziwne, że jeden serwis daje 3 miesiące, inny 12 miesięcy. Ważne, że urządzenie wymienione, ale chciałbym to zweryfikować.
Mail jaki otrzymałem:
Gwarancji udziela Gwarant, a nie serwis.
http://www.apple.com...ty/obligor.html
Warunki gwarancji masz np. tu: http://www.apple.com...l-warranty.html
(... Żaden z odsprzedawców, agentów ani pracowników Apple nie jest upoważniony do zmiany, rozszerzenia ani uzupełnienia niniejszej gwarancji. ...)