iPhone 6S - wyłącza się przy 30-40%
#251
Napisano 29 listopada 2016 - 10:31
#252
Napisano 29 listopada 2016 - 13:57
Ja swojego 6s oddałem w tamtym tygodniu do Cortlandu z powodu homa i baterii i wczoraj dostałem informację że dostaję nowy telefon z nowym numerem imei. Wszystko wskazuje na to, że nie jest refubem i gwarancję przedłużyli o 12 miesięcy:)IMG_0321.PNG
to sprawdź sobie ponownie, to się zdziwisz :-)
#253
Napisano 29 listopada 2016 - 14:29
Ja swojego 6s oddałem w tamtym tygodniu do Cortlandu z powodu homa i baterii i wczoraj dostałem informację że dostaję nowy telefon z nowym numerem imei. Wszystko wskazuje na to, że nie jest refubem i gwarancję przedłużyli o 12 miesięcy:)IMG_0321.PNG
Co za różnica czy nowy, czy refurb skoro to i tak to jest to samo?
- makemymind lubi to
#254
Napisano 29 listopada 2016 - 14:42
Użytkownik CzoCzo edytował ten post 29 listopada 2016 - 14:42
#255
Napisano 29 listopada 2016 - 15:08
9 dzień od oddania do Cortlantu - Bateria nie została jeszcze wysłana przez Apple.
#256
Napisano 29 listopada 2016 - 15:40
Na refurb tez jest nowa gwarancja 12 miesięcy ?
Tak, jeśli telefon jest z polskiej dystrybucji.
Użytkownik Giallorosso edytował ten post 29 listopada 2016 - 15:41
#257
Napisano 29 listopada 2016 - 15:48
Faktycznie po ponownym sprawdzeniu dane się pozmieniały, ale jest tak tylko na tej jednej stronie. Na innych nadal wyświetla się ze nie jest to refub i ma 12 miesięcy gwarancji. Może później wszystko się zaktualizuje:)to sprawdź sobie ponownie, to się zdziwisz :-)
Co za różnica czy nowy, czy refurb skoro to i tak to jest to samo?
Dla mnie to bez różnicy, ale telefon po odbiorze będzie leciał na sprzedaż a inni ludzie różnie na to patrzą
Użytkownik Kaziu1741 edytował ten post 29 listopada 2016 - 15:57
#258
Napisano 29 listopada 2016 - 19:15
Witajcie
pozwolę się podpiąć pod temat. Patrząc na Wasze telefony mój to zabytek, 4s, ale problemy identyczne. Telefon ma 4 lata, tydzień temu wymieniłem baterię w Macoach w Częstochowie. Jak wcześniej wyłączał się przy 30-40 % tak teraz wyłącza się nawet przy 90 % w domu, czyli bez względu na temperaturę otoczenia, co uważam za jakąś śmieszną rzecz, bo od kilku tygodni nie można się do mnie dodzwonić. Jak podłączę go do ładowarki problem znika. Jak żyć Panie i Panowie, jak żyć?
#259
Napisano 29 listopada 2016 - 19:19
Ile dałeś za wymianę?
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#260
Napisano 29 listopada 2016 - 19:26
Niewiele, 99 złotych, czyli bateria pewnie niskiej jakości, ale trzyma stan ok, tylko go nie mogę włączyć.
#261
Napisano 29 listopada 2016 - 19:28
Ja wiem czy niewiele - pewnie bateria za 10zł i 89zł za odkręcenie 5ciu śrubek.
#262
Napisano 29 listopada 2016 - 19:31
Ja wiem czy niewiele - pewnie bateria za 10zł i 89zł za odkręcenie 5ciu śrubek.
Tego nie wiem niestety, może tak jest, jutro się dowiem co to za bateria, jak tam zadzwonię i kulturalnie wypytam o nią.
#263
Napisano 29 listopada 2016 - 19:32
Pytanie czy warto ładować się przy 4s w koszty.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#264
Napisano 29 listopada 2016 - 19:41
Do podpisania nowej umowy, i wzięcia nowego telefonu zostały mi 2-3 miesiące. Poprzedni telefon rozwaliłem, więc byłem skazany na 4s. Cztery miesiące nie było większych problemów,ale teraz jest masakra, kolejnego zastępczego nie mam Spodobała mi się zabawa z Iphonem, już myślałem o SE ale skoro podczas włączania aplikacji w domu wariuje, to na 100 % nie jest to tylko wina baterii jak mniemam, i tylko moja wina pewnie, że mam 4s a nie 5 czy 6.
#265
Napisano 29 listopada 2016 - 19:51
Co to znaczy, że wariuje?
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#266
Napisano 29 listopada 2016 - 19:56
Co to znaczy, że wariuje?
Wybacz, że nie precyzyjnie napisałem, klikam np. w endomondo wyłącza się, uruchamiam ponownie, znów to samo. I tak kilka razy. Przed dwoma godzinami wyczyściłem go, podczas uruchomienia poczty i pobierania maili wyłączył się, bateria wskazywała 50 %. Teraz nie chce bez kabla się włączyć.
#267
Napisano 29 listopada 2016 - 20:12
Założyli Ci baterię gorszą niż miałeś, więc taki jest tego efekt. Idź reklamuj, bo wszystko co opisujesz jest spowodowane tą baterią.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#268
Napisano 29 listopada 2016 - 20:34
Gorszą pod względem kompatybilności z Iphonem? Czy to związane jest z tym, że po prostu jest nieoryginalna? dwa dni działał i nic się nie działo, korzystałem z niego bateria widocznie bardziej wydajna była, poprzednia trzymała około 4 godzin, ta ok 20 wytrzymała. Spróbuje zareklamować ją, jak dobrze pójdzie może po prostu odzyskam starą.
#269
Napisano 29 listopada 2016 - 22:03
9 dzień od oddania do Cortlantu - Bateria nie została jeszcze wysłana przez Apple.
Masz rację to jakaś paranoja.
Ja chciałem umówić się w Lublinie na wymianę na miejscu, wchodzę na stronę Apple, żeby zarezerwować termin, a tam najbliższy wolny termin jest dopiero na niedzielę (mi zupełnie nie pasuje) i tylko jeden, a jeszcze dwa dni temu sprawdzałem i było codziennie po kilka terminów wolnych. Dzwoniłem to powiedzieli, że jest duże zainteresowanie taką ekspresową wymianą baterii w tym programie i niestety trzeba rezerwować termin z wyprzedzeniem, chyba, że chciałbym zostawić telefon na parę dni (ale nie chcę).
Co się stało, że trzeba zapisywać się na tydzień do przodu na wymianę baterii w telefonie ? Chyba poczekam, aż poprawi się dostępność. Gwarancję jeszcze mam.
#270
Napisano 30 listopada 2016 - 00:03
A ja mam takie pytanie techniczne głównie do macsupport. Jak tak sobie obejrzałem proces wymiany baterii na ifxit to widzę, że podczas takiej wymiany następuje uszkodzenie klejonej uszczelki. Tej która pojawiła się dopiero w 6s i zapewnia nieoficjalną wodoszczelność. Czy autoryzowany serwis Apple'a wymienia to w jakiś sposób? (Tasiemki do wyciągania baterii z pewnością się wymienia) Trochę lipa, jeśli tylko skręcają i po uszczelce.
MacBook Pro 13" M1 16GB / 512GB iPhone 12 Pro Apple Watch S6
#271
Napisano 30 listopada 2016 - 02:55
9 dzień od oddania do Cortlantu - Bateria nie została jeszcze wysłana przez Apple.
Może w Katowicach serwisant też jest na urlopie ?
http://myapple.pl/fo...2#entry2110370
A poważnie: jak ty liczysz dni, że od 23 do 28 listopada wyszło ci 9 ?
...
Głupi program wymiany baterii, od środy 23.11. telefon leży "zdiagnozowany" i zakwalifikowany do wymiany baterii, i nic się w temacie nie porusza, ponieważ uwaga "Apple jeszcze nie dostarczyło baterii na wymianę". ...
Użytkownik bee3 edytował ten post 30 listopada 2016 - 02:57
Pomogłem ? - Lubię to
#272
Napisano 30 listopada 2016 - 07:00
Może w Katowicach serwisant też jest na urlopie ?
http://myapple.pl/fo...2#entry2110370
A poważnie: jak ty liczysz dni, że od 23 do 28 listopada wyszło ci 9 ?
23.11 zdiagnozowali, oddałem do serwisu 21.11.
#273
Napisano 30 listopada 2016 - 09:32
23.11 zdiagnozowali, oddałem do serwisu 21.11.
Dwa dni sprawdzali 4 i 5 literę w numerze seryjnym ???
Jak zadzwoniłem na infolinię - to podając numer seryjny mojego iphona od razu pani powiedziała, że kwalifikuje się na program. Rozmowa nawet nie trwała trzech minut. Żadne testy teraz nie są robione. Jak kwalifikuje się na program to masz prawo do nowej baterii z automatu.
Martwi mnie trochę, że jak pisał bee3 teoretycznie mogą to podobno później zmienić i wprowadzić jakąś dodatkową diagnostykę .
#274
Napisano 30 listopada 2016 - 12:14
Dwa dni sprawdzali 4 i 5 literę w numerze seryjnym ???
Jak zadzwoniłem na infolinię - to podając numer seryjny mojego iphona od razu pani powiedziała, że kwalifikuje się na program. Rozmowa nawet nie trwała trzech minut. Żadne testy teraz nie są robione. Jak kwalifikuje się na program to masz prawo do nowej baterii z automatu.Martwi mnie trochę, że jak pisał bee3 teoretycznie mogą to podobno później zmienić i wprowadzić jakąś dodatkową diagnostykę .
21.11. jak byłem to też na serwis przyjęli sprawdzając numer seryjny z wydrukowanymi literami na kartce (byłem u nich koło 10:30, serwis czynny od 10:00 i dopiero co dostali wytyczne).
Według ich strony i powiadomienia jakie dostałem dopiero 23.11. potwierdzili zakończoną diagnostykę i zamówienie baterii.
#275
Napisano 30 listopada 2016 - 13:02
A co Ty myślisz, że serwis ma tylko Twój telefon do roboty? Jak jest kilka albo kilkanaście urządzeń przyjętych, to Twoje czeka na półce aż przyjdzie jego kolej. Aby zacząć jakąkolwiek naprawę nie wystarczy sprawdzić numer seryjny ale trzeba kilka rzeczy zrobić w systemie i to też zajmuje czas, a jak są inne urządzenia w kolejce to i na to musi przyjść odpowiednia kolej. Chyba, że sądziłeś, że jak przychodzisz do serwisu ze swoim iPhonem, to cały serwis wszystko inne rzuca.
A ja mam takie pytanie techniczne głównie do macsupport. Jak tak sobie obejrzałem proces wymiany baterii na ifxit to widzę, że podczas takiej wymiany następuje uszkodzenie klejonej uszczelki. Tej która pojawiła się dopiero w 6s i zapewnia nieoficjalną wodoszczelność. Czy autoryzowany serwis Apple'a wymienia to w jakiś sposób? (Tasiemki do wyciągania baterii z pewnością się wymienia) Trochę lipa, jeśli tylko skręcają i po uszczelce.
Wkleja się nową uszczelkę. My też zawsze jak otwieramy iPhona 6S to wklejamy nową uszczelkę. Ale ona nie zapewnia 100% wodoszczelności jak w iPhone 7, ta uszczelka służy raczej do tego aby ekran nie klikał przy nacisku i ogólnie aby kurz nie wpadał do środka. iPhone 6S nie będzie całkiem wodoszczelny, bo inne elementy nie są tak uszczelnione jak w iPhone 7 na przykład szufladka SIM.
Odnośnie wklejenia baterii to też po jej wymianie przykleja się ją na nowych oryginalnych taśmach, bo one są idealnie cienkie, a ich najważniejszą właściwością jest to, ze dzięki nim można bardzo łatwo zdemontować baterię, wystarczy odpowiednio pociągnąć tasiemki i bateria wychodzi. Jak ktoś nie zastosuje tych taśm tylko przyklei na innej taśmie dwustronnej to albo bateria odpadnie i się urwie, albo będzie za gruba i będzie naciskać na ekran, albo przy następnej wymianie baterii prędzej pokrzywisz obudowę niż odkleisz baterię. Dlatego tak istotne jest aby nawet tak z pozoru proste czynności jak wymiana baterii wykonywać porządnie i stosować takie materiały jak fabryka.
Uszczelki i wklejki do baterii normalnie kupuje się jako część zamienną ale to kosztuje około 15-20 złotych za sztukę, więc trudno wymagać aby jakiś serwis wymieniając baterię za 50 złotych stosował takie materiały.
- Jojox i Giallorosso lubią to
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych