Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Labyrinth


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
149 odpowiedzi w tym temacie

#51 adiviking

adiviking
  • 446 postów

Napisano 31 grudnia 2007 - 15:12

A ja jestem zainteresowany ;P Pobawie sie ;)

---- Dodano 31-12-2007 o godzinie 17:46 ----
Oo, juz mi sie udalo zrobic 4 levele :) Ile jest w lvl packu?

#52 M4v3R

M4v3R
  • 2 043 postów
  • Skąd/usr/pl/Konin

Napisano 31 grudnia 2007 - 17:35

Od 8 do 10.

#53 adiviking

adiviking
  • 446 postów

Napisano 31 grudnia 2007 - 23:28

Ja zrobilem 7 :) Zalaczam moja prace, juz wyslalem do autora gry, ciekawe co powie :)

#54 M4v3R

M4v3R
  • 2 043 postów
  • Skąd/usr/pl/Konin

Napisano 31 grudnia 2007 - 23:48

Przeszedłem :). Fajny, ale: - Trochę za chaotyczny - to może moje zdanie tylko, ale ja wolę wszystko symetryczne :). - Za łatwy :D.

#55 nightwish86

nightwish86
  • 146 postów
  • SkądOlsztyn, PL

Napisano 01 stycznia 2008 - 01:32

Rzeczywiście lekko chaotyczny. Lubię bardziej "ułożone" levele. No i dość prosty jest ;-). Chociaż ja już Extreme przechodzę :/

Trzeba coś zrobić :-) Jutro się wezmę, dziś chyba nie odpowiednia pora i stan na to (zbyt chore by to wyszło).

Korzystając z okazji:
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO! :-)

#56 adiviking

adiviking
  • 446 postów

Napisano 01 stycznia 2008 - 23:15

Dzisiaj mi odpisal autor gry... Potrzebny mu tylko kod i mam pelna wersje!! :D Swietnie sie zaczyna ten rok :D

#57 nightwish86

nightwish86
  • 146 postów
  • SkądOlsztyn, PL

Napisano 02 stycznia 2008 - 02:17

Dzisiaj mi odpisal autor gry...

Potrzebny mu tylko kod i mam pelna wersje!! :D

Swietnie sie zaczyna ten rok :D


Brawo! ;-) Swoim postem zapewne zachęciłeś nie jednego przyszłego autora leveli do Labyrinth :-)

Jutro ja się biorę do roboty! Mówisz że 7 leveli wystarczyło Autorowi? Ja się nastawiałem na 2 pełne levelpacki 9 levelowe. :>

#58 adiviking

adiviking
  • 446 postów

Napisano 02 stycznia 2008 - 10:02

Spokojnie 7 mu wystarczylo, zmienil tylko przyczepnosc i bounce.

Juz mialem aktywowac Labyrinth, on mi napisal ze juz wszystko zrobione to iPhone mi sie rozladowal :D

---- Dodano 02-01-2008 o godzinie 12:38 ----
Dziala wszystko pieknie :D Zdecydowanie mozna robic bo warto :)

#59 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 06 stycznia 2008 - 13:06

Udestępniam Wam moje wymiociny, za niedługo powinno być oficjalnie. AHA, mam nadzieje że się spodobają ;) p.s. moim zdaniem w 15 minut nie da się zrobic przyzwoitego level-u :P

#60 adiviking

adiviking
  • 446 postów

Napisano 06 stycznia 2008 - 13:30

Juz sciagam, zobacze co ci wyszlo :D EDIT: Niezle levele :) Na pewno dostaniesz pelna wersje, jezeli ja dostalem za swoje :D

#61 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 06 stycznia 2008 - 13:44

Juz sciagam, zobacze co ci wyszlo :D

EDIT:

Niezle levele :) Na pewno dostaniesz pelna wersje, jezeli ja dostalem za swoje :D


niestety będę miał dopiero jutro bo router jest w serwisie :/ ale autor już brał moje ID :)

#62 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 10 stycznia 2008 - 12:34

Oto wszystkie levelpaki dostępne na teraz: part1

p.s. LoBo.zip to moje :)
  • dziunekk lubi to

#63 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 10 stycznia 2008 - 12:36

Oto wszystkie levelpaki dostępne na teraz: part2

#64 krychab3

krychab3
  • 76 postów

Napisano 19 stycznia 2008 - 12:45

Witam. Mam taki problem. Mam fabryczny 1.1.2 Skopiowalem do Applications stary Labirynth (z linku na początku tematu). Gdy klikam na ikonke pojawia mi się ten tekst by trzymać poziomo do podłoża a po chwili wraca mi znów do home screenu. Co jest?

#65 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 19 stycznia 2008 - 12:56

ustaw chmod 777 na katalogu i wszystkich plikach gry

#66 Looto

Looto
  • 154 postów
  • SkądWrocław

Napisano 19 stycznia 2008 - 14:03

no dobra, mam te wszystkie levele spakowane zip'em i co dalej? Mam przez to rozumieć, że mogę je zrzucić do iPhone'a przez kabel? Jak to jest? :) Pozdro ;)

#67 bushman.editing

bushman.editing
  • 4 115 postów
  • Płeć:

Napisano 19 stycznia 2008 - 15:41

Czy można wpadkować to na iPoda touch?;)

#68 adiviking

adiviking
  • 446 postów

Napisano 19 stycznia 2008 - 15:54

Jezeli nie macie pelnej wersji musicie wrzucic te levele przez WinSCP|windows|. Jako ze to jest tylko wersja demo, odblokowane sa levele o nazwie "Demo" w katalogu Labyrinthu. Za kazdym razem jak bedziesz chcial zagrac w inny levelpack, musisz zmienic jego nazwe na "Demo.zip" :)

#69 BzArEx

BzArEx
  • 425 postów

Napisano 19 stycznia 2008 - 22:51

Ech ludzie czy nie lepiej poprostu zapłacić te pare € i mieć "legalną" pełną grę? :)

#70 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 19 stycznia 2008 - 22:52

Ech ludzie czy nie lepiej poprostu zapłacić te pare € i mieć "legalną" pełną grę? :)


lepiej stworzyć levelpack :) ja mam pełną i zamieściłem wszystkei pack-i które były dostępne na tamten dzień

#71 bushman.editing

bushman.editing
  • 4 115 postów
  • Płeć:

Napisano 19 stycznia 2008 - 23:04

To działa na iPoda Touch????

#72 jajcys

jajcys
  • 350 postów

Napisano 19 stycznia 2008 - 23:50

oczywiscie ze dziala ;) pamietajcie ze do kupienia trzeba karte do paypal :)

#73 BzArEx

BzArEx
  • 425 postów

Napisano 20 stycznia 2008 - 07:59

oczywiscie ze dziala ;)

pamietajcie ze do kupienia trzeba karte do paypal :)


Co to wg Ciebie "karta do paypal"? Przeciez paypal powstał po to żeby ułatwić korzystanie z kart kredytowych :) Działają wszystkie raczej :wink:

#74 adiviking

adiviking
  • 446 postów

Napisano 20 stycznia 2008 - 11:42

Dzisiaj wyszlo update do 1.0.3. Wie ktos co sie zmienilo?

#75 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 20 stycznia 2008 - 11:57

Dzisiaj wyszlo update do 1.0.3. Wie ktos co sie zmienilo?


Sub pixel rendering for smoother game play experience
moved settings files from /var/root/Media/Labyrinth to /var/root/Library/Labyrinth




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych