Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Labyrinth


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
149 odpowiedzi w tym temacie

#26 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 30 grudnia 2007 - 17:14

hmmm dziwnie sie zachowala gra, na poczatku weszla w tryb pelny z mozliwoscia wyboru planczt ale tylko wykryl plansze demo, natomiast juz po ponownym uruchomieniu normalnie uruchomila sie jako demo

#27 M4v3R

M4v3R
  • 2 043 postów
  • Skąd/usr/pl/Konin

Napisano 30 grudnia 2007 - 17:30

Uprzedzałem ;).

#28 nightwish86

nightwish86
  • 146 postów
  • SkądOlsztyn, PL

Napisano 30 grudnia 2007 - 18:01

Niestety, nie da się skorzystać z pliku licencji wklejonego przez M4v3R'a, można jednak troszkę inaczej podejść do tematu Labirynth:

1. Instalujemy najnowszy Labyrinth z Installera
2. Wgrywamy dostarczone przez M4v3Ra pliki do katalogu ~/Media/Labyrinth/
3. Przez SSH dajemy "chmod 400 license.dat"
4. Odpalamy Labyrinth. Teraz zniknie nam licencja, ale dostajemy "odblokowane" Labyrinth.
5. Wychodzimy z gry, wchodzimy przez SSH do katalogu z grą
6. Edytujemy settings.plist, zmieniamy
<key>UseGameTimer</key>
        <true/>
na:
<key>UseGameTimer</key>
        <false/>
7. Dajemy "chmod 400 settings.plist"
W ten sposób usunęliśmy limit czasowy w czasie gry. A teraz możemy aktywować kolejne levele:

8. Zmieniamy nazwę pliku levels/Demo.zip oraz levels/Demo.plist na odpowiednio levels/Demo2.zip oraz levels/Demo2.zip
9. Wybieramy jeden z interesujących nas levelpacków i zmieniamy nazwę na Demo.plist i Demo.zip.
10. Odpalamy Labyrinth
11. Cieszymy się nowym Levelpackiem ;-)

Nie wiem na ile to legalne na ile nie, nie wiem czy mogę takie "HowTo" umieszczać na tym forum. Mam nadzieję że komuś pomogłem i dostarczyłem troszkę rozrywki :-). Można by się pokusić o zrobienie pliku "Demo.zip" i "Demo.plist" ze wszystkimi levelami, przez co nie trzeba by było ich podmieniać.

#29 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 30 grudnia 2007 - 18:09

Wiesz dzieki temu mozna grac bez czasu :) [nei wiem czy byla taka mozliwosc wczensiej w 1.0.1] no i zeby zagrac w inneg levele wystarczy zmienic nezwy klików :) wiec w sumie gra jest pelna ale bez mozliwosci prostego wyboru poziomow :)

---- Dodano 30-12-2007 o godzinie 20:20 ----
*********************************
UseGameTimer


nie trzeba tego robic, w ustawieniach pojawia sie pytanie o to czy ma byc czas czy nie :)

#30 adiviking

adiviking
  • 446 postów

Napisano 30 grudnia 2007 - 19:06

Jak mozna by bylo polaczyc wszystkie lvle do 1 pliku?

---- Dodano 30-12-2007 o godzinie 21:12 ----
A jakby zmienic nazwe wszystkich lvli na Demo?

#31 adiviking

adiviking
  • 446 postów

Napisano 30 grudnia 2007 - 19:12

Nie wiem czemu wyslalo sie podwojnie. Przepraszam.

#32 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 30 grudnia 2007 - 19:28

Jak mozna by bylo polaczyc wszystkie lvle do 1 pliku?

---- Dodano 30-12-2007 o godzinie 21:12 ----
A jakby zmienic nazwe wszystkich lvli na Demo?


nei da rady :(, probowałem ale i tak zawsze zagrasz w 9

#33 adiviking

adiviking
  • 446 postów

Napisano 30 grudnia 2007 - 19:29

No tak ale jakby pozmieniac nazwe w srodku tych lvli na dalsze np, level 10, 11, 12 i tak scalic?

#34 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 30 grudnia 2007 - 19:37

no wlasnie tak robilem :), i na dodatek zmienialem tez w plist ilosc leveli ale nic to nie daje

#35 adiviking

adiviking
  • 446 postów

Napisano 30 grudnia 2007 - 19:39

Jak to mozliwe ze jak wpisalem komende ta chmod 400 license, mialem pelna wersje dopoki nie wyszedlem? Nie da sie tego ponowic?

#36 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 30 grudnia 2007 - 19:49

bo tak jest :) nic z tym nie zrobisz bo za kazdym razem bedzie ci kasowal i tyle :)

#37 adiviking

adiviking
  • 446 postów

Napisano 30 grudnia 2007 - 19:58

Musi byc jakis sposob. Jak kupujesz to nie kasuje wiec moze jakos sie da? :>

#38 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 30 grudnia 2007 - 20:11

Musi byc jakis sposob. Jak kupujesz to nie kasuje wiec moze jakos sie da? :>


nie kasuje bo pewnie autor sprawdza czy numer ktory musisz wpisac w buy.php jest zgodny z license.dat [jesli nei to kasuj], proste i logiczne, jednak jak to jest zakodowane to juz wie tylko autor :)

#39 nightwish86

nightwish86
  • 146 postów
  • SkądOlsztyn, PL

Napisano 30 grudnia 2007 - 22:31

nie kasuje bo pewnie autor sprawdza czy numer ktory musisz wpisac w buy.php jest zgodny z license.dat [jesli nei to kasuj], proste i logiczne, jednak jak to jest zakodowane to juz wie tylko autor :)


Jeśli M4v3R by dał swój kod, którym aktywował to mógłbym się pobawić w license.dat i spróbować to wyciągnąć, po czym stworzyć uniwersalną licencję. Nic nie obiecuję bo nie wiem jak to jest rozwiązane (jeśli np. sumą md5 to dam radę, jak jakąś licencją wewnętrzną skryptu to nie). Jakkolwiek - zawsze się da coś złamać ;-) Jeśli człowiek stworzył, człowiek złamie. ZAWSZE.

Poza tym - to sprawdzanie musi odbywać się w inny sposób, np:

1. sprawdzanie jakiegoś_numeru_telefonu i za pomocą niego generowanie kodu do rejestracji Labyrinth
2. wgranie do license.dat TEGO kodu i danie go użytkownikowi za opłatą.
3. Przy włączeniu gry - jeśli kod gry == kod aparatu => wpuść i nie kasuj, jeśli zły => skasuj i nie pozwalaj na dalsze włączanie odblokowanej wersji.

Zatem - kluczem do złamania Labyrinth jest znalezienie wzorca dopasowującego klucz telefonu do klucza license.dat przez odpowiednie algorytmy. Aplikacja nie łączy się z siecią, więc wszystko odbywa się wewnątrz samej gry. A to już da się złamać na 100%. Pytanie tylko kto to zrobi pierwszy :-)

Pozdrawiam

#40 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 30 grudnia 2007 - 22:35

Jeśli M4v3R by dał swój kod, którym aktywował to mógłbym się pobawić w license.dat i spróbować to wyciągnąć, po czym stworzyć uniwersalną licencję. Nic nie obiecuję bo nie wiem jak to jest rozwiązane (jeśli np. sumą md5 to dam radę, jak jakąś licencją wewnętrzną skryptu to nie). Jakkolwiek - zawsze się da coś złamać ;-) Jeśli człowiek stworzył, człowiek złamie. ZAWSZE.

Poza tym - to sprawdzanie musi odbywać się w inny sposób, np:

1. sprawdzanie jakiegoś_numeru_telefonu i za pomocą niego generowanie kodu do rejestracji Labyrinth
2. wgranie do license.dat TEGO kodu i danie go użytkownikowi za opłatą.
3. Przy włączeniu gry - jeśli kod gry == kod aparatu => wpuść i nie kasuj, jeśli zły => skasuj i nie pozwalaj na dalsze włączanie odblokowanej wersji.

Zatem - kluczem do złamania Labyrinth jest znalezienie wzorca dopasowującego klucz telefonu do klucza license.dat przez odpowiednie algorytmy. Aplikacja nie łączy się z siecią, więc wszystko odbywa się wewnątrz samej gry. A to już da się złamać na 100%. Pytanie tylko kto to zrobi pierwszy :-)

Pozdrawiam


ja moge ci podać jaki ja muszę wpisać numer w buy.php, ale nei wiem na jakiej podstawie się generuje ten numer :/

#41 M4v3R

M4v3R
  • 2 043 postów
  • Skąd/usr/pl/Konin

Napisano 30 grudnia 2007 - 22:41

Jejku, tyle zachodu o 7 ojro :P.

Nightwish: to nie jest zwykłe MD5, więc możesz dać sobie spokój ;).

Kod który musiałem podać przy rejestracji to dc4bcadb.
A wygenerowany klucz to: d9266d12618e7d51b67aa0dc954e402062f0d44a1553d2921335f1a530e872412d263eaf598747239dd48d10518910a3b3

#42 nightwish86

nightwish86
  • 146 postów
  • SkądOlsztyn, PL

Napisano 30 grudnia 2007 - 23:07

Jejku, tyle zachodu o 7 ojro :P.

Nightwish: to nie jest zwykłe MD5, więc możesz dać sobie spokój ;).

Kod który musiałem podać przy rejestracji to dc4bcadb.
A wygenerowany klucz to: d9266d12618e7d51b67aa0dc954e402062f0d44a1553d2921335f1a530e872412d263eaf598747239dd48d10518910a3b3


Cholercia ;-) Myślałem że programista zrobił choć mały błąd w swoim programie ;-)

Zobaczę co się z tym da zrobić, jednak już na pierwszy rzut oka widzę, że jest to troszkę trudniejsze niż myślałem na początku. Jeśli tylko dałoby się ustalić, z którego klucza telefonu generowany jest klucz rejestracyjny to już można by coś zrobić. W takiej sytuacji szanse są nikłe.

#43 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 30 grudnia 2007 - 23:14

ja muszę podać 15f2b945

#44 M4v3R

M4v3R
  • 2 043 postów
  • Skąd/usr/pl/Konin

Napisano 30 grudnia 2007 - 23:26

Sprawdzone hash'e MD5:
- ICCID
- Numeru seryjnego
- IMEI
- MAC Wifi i Bluetooth

Nic nie pasuje. Więc albo nie użyli MD5, albo MD5 z saltem, w obu przypadkach kaplica ;).

Edit: Chyba że komuś się nudzi i zdisassembluje plik wykonywalny, spatch'uje sprawdzanie poprawności pliku licence.dat i udostępni go tutaj :D.
Edit2: Jeśli ktoś z Was ma dostęp do maka to użyjcie tego programu na pliku wykonywalnym Labyrintha i wrzućcie tutaj wynik jego działania, a może coś poradzimy.

#45 adiviking

adiviking
  • 446 postów

Napisano 30 grudnia 2007 - 23:38

Kurde nie mam Maca a z checia bym sie pobawil :)

#46 nightwish86

nightwish86
  • 146 postów
  • SkądOlsztyn, PL

Napisano 31 grudnia 2007 - 00:02

Kurde nie mam Maca a z checia bym sie pobawil :)


Też nie mam maca a możliwość pobawienia się nadal jest ;-) Poczytaj dokładnie - na linuksie da się to zrobić. np. strace albo zwyczajny debug ;-) Tylko kto się w to pobawi :>

#47 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 31 grudnia 2007 - 00:43

M4v3RW kazdym badz razie gdybys zgubil swoj klucz to jest on tutaj : http://labyrinth.cod...php?id=dc4bcadb

#48 M4v3R

M4v3R
  • 2 043 postów
  • Skąd/usr/pl/Konin

Napisano 31 grudnia 2007 - 01:00

Lobo: Wiem o tym ;).

#49 nightwish86

nightwish86
  • 146 postów
  • SkądOlsztyn, PL

Napisano 31 grudnia 2007 - 11:40

Siedziałem nad tym i przyznam szczerze - mimo kilku godzin od poranka nic nie udało mi się znaleźć. Gdzieś pomiędzy kluczem rejestracyjnym a kluczem aktywującym jest "sekret", słowo hashujące znane tylko autorowi. Udałoby mi się je wyciągnąć tylko przy bardzo dużej bazie kluczy aktywujących i rejestracyjnych. Ale:

Is there some other way I can get the full game other than purchasing?
Yes! If you contribute and make a really nice level pack and send it to me, I will put it on the level pack server for anyone to play. I will then give you a free license. Email me for details.


To chyba najprostszy i najtańszy sposób na dostanie pełnej wersji ;-) Napisanie 1 levelu to około 15 minut pracy.

#50 M4v3R

M4v3R
  • 2 043 postów
  • Skąd/usr/pl/Konin

Napisano 31 grudnia 2007 - 13:30

Dla zainteresowanych: How to make levels




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych