Labyrinth
#26
Napisano 30 grudnia 2007 - 17:14
#27
Napisano 30 grudnia 2007 - 17:30
#28
Napisano 30 grudnia 2007 - 18:01
1. Instalujemy najnowszy Labyrinth z Installera
2. Wgrywamy dostarczone przez M4v3Ra pliki do katalogu ~/Media/Labyrinth/
3. Przez SSH dajemy "chmod 400 license.dat"
4. Odpalamy Labyrinth. Teraz zniknie nam licencja, ale dostajemy "odblokowane" Labyrinth.
5. Wychodzimy z gry, wchodzimy przez SSH do katalogu z grą
6. Edytujemy settings.plist, zmieniamy
<key>UseGameTimer</key> <true/>na:
<key>UseGameTimer</key> <false/>7. Dajemy "chmod 400 settings.plist"
W ten sposób usunęliśmy limit czasowy w czasie gry. A teraz możemy aktywować kolejne levele:
8. Zmieniamy nazwę pliku levels/Demo.zip oraz levels/Demo.plist na odpowiednio levels/Demo2.zip oraz levels/Demo2.zip
9. Wybieramy jeden z interesujących nas levelpacków i zmieniamy nazwę na Demo.plist i Demo.zip.
10. Odpalamy Labyrinth
11. Cieszymy się nowym Levelpackiem ;-)
Nie wiem na ile to legalne na ile nie, nie wiem czy mogę takie "HowTo" umieszczać na tym forum. Mam nadzieję że komuś pomogłem i dostarczyłem troszkę rozrywki :-). Można by się pokusić o zrobienie pliku "Demo.zip" i "Demo.plist" ze wszystkimi levelami, przez co nie trzeba by było ich podmieniać.
#29
Napisano 30 grudnia 2007 - 18:09
---- Dodano 30-12-2007 o godzinie 20:20 ----
*********************************
nie trzeba tego robic, w ustawieniach pojawia sie pytanie o to czy ma byc czas czy nie
#30
Napisano 30 grudnia 2007 - 19:06
---- Dodano 30-12-2007 o godzinie 21:12 ----
A jakby zmienic nazwe wszystkich lvli na Demo?
#31
Napisano 30 grudnia 2007 - 19:12
#32
Napisano 30 grudnia 2007 - 19:28
Jak mozna by bylo polaczyc wszystkie lvle do 1 pliku?
---- Dodano 30-12-2007 o godzinie 21:12 ----
A jakby zmienic nazwe wszystkich lvli na Demo?
nei da rady , probowałem ale i tak zawsze zagrasz w 9
#33
Napisano 30 grudnia 2007 - 19:29
#34
Napisano 30 grudnia 2007 - 19:37
#35
Napisano 30 grudnia 2007 - 19:39
#36
Napisano 30 grudnia 2007 - 19:49
#37
Napisano 30 grudnia 2007 - 19:58
#38
Napisano 30 grudnia 2007 - 20:11
Musi byc jakis sposob. Jak kupujesz to nie kasuje wiec moze jakos sie da? :>
nie kasuje bo pewnie autor sprawdza czy numer ktory musisz wpisac w buy.php jest zgodny z license.dat [jesli nei to kasuj], proste i logiczne, jednak jak to jest zakodowane to juz wie tylko autor
#39
Napisano 30 grudnia 2007 - 22:31
nie kasuje bo pewnie autor sprawdza czy numer ktory musisz wpisac w buy.php jest zgodny z license.dat [jesli nei to kasuj], proste i logiczne, jednak jak to jest zakodowane to juz wie tylko autor
Jeśli M4v3R by dał swój kod, którym aktywował to mógłbym się pobawić w license.dat i spróbować to wyciągnąć, po czym stworzyć uniwersalną licencję. Nic nie obiecuję bo nie wiem jak to jest rozwiązane (jeśli np. sumą md5 to dam radę, jak jakąś licencją wewnętrzną skryptu to nie). Jakkolwiek - zawsze się da coś złamać ;-) Jeśli człowiek stworzył, człowiek złamie. ZAWSZE.
Poza tym - to sprawdzanie musi odbywać się w inny sposób, np:
1. sprawdzanie jakiegoś_numeru_telefonu i za pomocą niego generowanie kodu do rejestracji Labyrinth
2. wgranie do license.dat TEGO kodu i danie go użytkownikowi za opłatą.
3. Przy włączeniu gry - jeśli kod gry == kod aparatu => wpuść i nie kasuj, jeśli zły => skasuj i nie pozwalaj na dalsze włączanie odblokowanej wersji.
Zatem - kluczem do złamania Labyrinth jest znalezienie wzorca dopasowującego klucz telefonu do klucza license.dat przez odpowiednie algorytmy. Aplikacja nie łączy się z siecią, więc wszystko odbywa się wewnątrz samej gry. A to już da się złamać na 100%. Pytanie tylko kto to zrobi pierwszy :-)
Pozdrawiam
#40
Napisano 30 grudnia 2007 - 22:35
Jeśli M4v3R by dał swój kod, którym aktywował to mógłbym się pobawić w license.dat i spróbować to wyciągnąć, po czym stworzyć uniwersalną licencję. Nic nie obiecuję bo nie wiem jak to jest rozwiązane (jeśli np. sumą md5 to dam radę, jak jakąś licencją wewnętrzną skryptu to nie). Jakkolwiek - zawsze się da coś złamać ;-) Jeśli człowiek stworzył, człowiek złamie. ZAWSZE.
Poza tym - to sprawdzanie musi odbywać się w inny sposób, np:
1. sprawdzanie jakiegoś_numeru_telefonu i za pomocą niego generowanie kodu do rejestracji Labyrinth
2. wgranie do license.dat TEGO kodu i danie go użytkownikowi za opłatą.
3. Przy włączeniu gry - jeśli kod gry == kod aparatu => wpuść i nie kasuj, jeśli zły => skasuj i nie pozwalaj na dalsze włączanie odblokowanej wersji.
Zatem - kluczem do złamania Labyrinth jest znalezienie wzorca dopasowującego klucz telefonu do klucza license.dat przez odpowiednie algorytmy. Aplikacja nie łączy się z siecią, więc wszystko odbywa się wewnątrz samej gry. A to już da się złamać na 100%. Pytanie tylko kto to zrobi pierwszy :-)
Pozdrawiam
ja moge ci podać jaki ja muszę wpisać numer w buy.php, ale nei wiem na jakiej podstawie się generuje ten numer :/
#41
Napisano 30 grudnia 2007 - 22:41
Nightwish: to nie jest zwykłe MD5, więc możesz dać sobie spokój .
Kod który musiałem podać przy rejestracji to dc4bcadb.
A wygenerowany klucz to: d9266d12618e7d51b67aa0dc954e402062f0d44a1553d2921335f1a530e872412d263eaf598747239dd48d10518910a3b3
#42
Napisano 30 grudnia 2007 - 23:07
Jejku, tyle zachodu o 7 ojro .
Nightwish: to nie jest zwykłe MD5, więc możesz dać sobie spokój .
Kod który musiałem podać przy rejestracji to dc4bcadb.
A wygenerowany klucz to: d9266d12618e7d51b67aa0dc954e402062f0d44a1553d2921335f1a530e872412d263eaf598747239dd48d10518910a3b3
Cholercia ;-) Myślałem że programista zrobił choć mały błąd w swoim programie ;-)
Zobaczę co się z tym da zrobić, jednak już na pierwszy rzut oka widzę, że jest to troszkę trudniejsze niż myślałem na początku. Jeśli tylko dałoby się ustalić, z którego klucza telefonu generowany jest klucz rejestracyjny to już można by coś zrobić. W takiej sytuacji szanse są nikłe.
#43
Napisano 30 grudnia 2007 - 23:14
#44
Napisano 30 grudnia 2007 - 23:26
- ICCID
- Numeru seryjnego
- IMEI
- MAC Wifi i Bluetooth
Nic nie pasuje. Więc albo nie użyli MD5, albo MD5 z saltem, w obu przypadkach kaplica .
Edit: Chyba że komuś się nudzi i zdisassembluje plik wykonywalny, spatch'uje sprawdzanie poprawności pliku licence.dat i udostępni go tutaj .
Edit2: Jeśli ktoś z Was ma dostęp do maka to użyjcie tego programu na pliku wykonywalnym Labyrintha i wrzućcie tutaj wynik jego działania, a może coś poradzimy.
#45
Napisano 30 grudnia 2007 - 23:38
#46
Napisano 31 grudnia 2007 - 00:02
Kurde nie mam Maca a z checia bym sie pobawil
Też nie mam maca a możliwość pobawienia się nadal jest ;-) Poczytaj dokładnie - na linuksie da się to zrobić. np. strace albo zwyczajny debug ;-) Tylko kto się w to pobawi :>
#47
Napisano 31 grudnia 2007 - 00:43
#48
Napisano 31 grudnia 2007 - 01:00
#49
Napisano 31 grudnia 2007 - 11:40
Is there some other way I can get the full game other than purchasing?
Yes! If you contribute and make a really nice level pack and send it to me, I will put it on the level pack server for anyone to play. I will then give you a free license. Email me for details.
To chyba najprostszy i najtańszy sposób na dostanie pełnej wersji ;-) Napisanie 1 levelu to około 15 minut pracy.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych