Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Labyrinth


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
149 odpowiedzi w tym temacie

#1 b4it

b4it
  • 537 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 grudnia 2007 - 21:14

Dziś w Installerze pojawiła się oficjalnie długo oczekiwana wersja 1.0.0 tej świetnej gry. Zapowiadało się całkiem dobrze jednak bardzo się zawiodłem (niestety nie tylko ja). Autor nigdzie przed instalacją nie poinformował, że gra staje się komercyjna a wersja z Installera to jedynie Demo. Na dodatek pojawił się strasznie irytujący dodatek: czas. Od teraz Labyrinth jest już grą która ma konkretny cel - przejść poziom w wyznaczonym czasie. Niby rozsądne podejście bo w końcu nie jest to tylko pokazówka możliwości iPhona, jednak nie udało się. Labyrinth był świetną grą bo można było sobie zagrać by pograć a nie zagrać by przejść. W dowolnym momencie można było przerwać, w dowolnym momencie można było zmienić planszę, można było próbować bez limitów i bez stresu oraz bez irytujących przerywników. Gra się po prostu nie nudziła! Teraz nie dość, że mamy tylko 10 plansz to jeszcze ten okropny czas. Labyrinth przestał być fajny. Dlatego: 1. Odradzam aktualizację. 2. Dla tych co już popełnili ten błąd i chcieliby powrócić do starszej wersji (0.4.0) wrzucam ją do załącznika. A co wy myślicie o tej grze i jej ostatnim wydaniu?

#2 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 20 grudnia 2007 - 21:27

Hej dzieki rano sobie pyknalem i tez sie przerazielm tym ze autor chce kaski ;(, jednak musze przyznac ze wersja 1 jest stabilniejsz, ekran nie miga i kulka jakby lepiej reaguje, natomiast zupelnie nie wiem o co chodzi w kalibracji :(, to chyba tez tylko pokaz gdzie jest srodek, a swoja droga czy ktos wie co zrobis zeby miec obie wersje na iP ? zmienialem nazwe na Labyrinth2.app + 0766 ale i tak tego nie widać

#3 djKristo

djKristo
  • 899 postów

Napisano 20 grudnia 2007 - 22:14

A u mnie na wszystkich wersjach miga ekran i nie wiem dlaczego :(

#4 M4v3R

M4v3R
  • 2 043 postów
  • Skąd/usr/pl/Konin

Napisano 20 grudnia 2007 - 22:29

Kalibracja jest po to, zebys ustalił pozycję równoległą do podłoża (niekoniecznie musi być ona taka jak iPhone myśli). Można też wykorzystać ten tryb jako całkiem dokładną poziomicę ;).

#5 oley_20

oley_20
  • 616 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 20 grudnia 2007 - 23:17

a ja zadam lamerskie pytanie. jak wrzucic wczesniejsza wersje na toucha (ta ktora podales)?

#6 areoqs

areoqs
  • 342 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 grudnia 2007 - 02:33

Dziś w Installerze pojawiła się oficjalnie długo oczekiwana wersja 1.0.0 tej świetnej gry. Zapowiadało się całkiem dobrze jednak bardzo się zawiodłem (niestety nie tylko ja). Autor nigdzie przed instalacją nie poinformował, że gra staje się komercyjna a wersja z Installera to jedynie Demo. Na dodatek pojawił się strasznie irytujący dodatek: czas. Od teraz Labyrinth jest już grą która ma konkretny cel - przejść poziom w wyznaczonym czasie. Niby rozsądne podejście bo w końcu nie jest to tylko pokazówka możliwości iPhona, jednak nie udało się. Labyrinth był świetną grą bo można było sobie zagrać by pograć a nie zagrać by przejść. W dowolnym momencie można było przerwać, w dowolnym momencie można było zmienić planszę, można było próbować bez limitów i bez stresu oraz bez irytujących przerywników. Gra się po prostu nie nudziła! Teraz nie dość, że mamy tylko 10 plansz to jeszcze ten okropny czas. Labyrinth przestał być fajny.

Dlatego:
1. Odradzam aktualizację.
2. Dla tych co już popełnili ten błąd i chcieliby powrócić do starszej wersji (0.4.0) wrzucam ją do załącznika.

A co wy myślicie o tej grze i jej ostatnim wydaniu?


wielkie dzieki ze dales poprzednia wersje bo tez ubolewam nad 1.0 - w ogole zwroccie uwage kulka w nowej wersji juz nie porusza sie tak plynnie, tak minimalnie sie przycina

#7 syrakuz

syrakuz

    Dr

  • 1 073 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 21 grudnia 2007 - 03:08

a ja zadam lamerskie pytanie. jak wrzucic wczesniejsza wersje na toucha (ta ktora podales)?


Oj, nic prostrzego :)

Klijent FTP: łączysz się z iPhonem (potrzebne ip i haslo) i szukasz katalogu z aplikacjami, potem przenosisz gierke do tego katalogu... robisz reset i juz masz ja na Biureczku :)

ewentualnie iNdependence, tam to juz dziecinnie proste

#8 Heimdall

Heimdall
  • 113 postów

Napisano 23 grudnia 2007 - 11:14

Jest to wersja chyba dla sytemu 1.0.2 bo na 1.1.1. mi nie działa:( .Ma ktoś wersję pod 1.1.1??

#9 areoqs

areoqs
  • 342 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 grudnia 2007 - 11:46

Jest to wersja chyba dla sytemu 1.0.2 bo na 1.1.1. mi nie działa:( .Ma ktoś wersję pod 1.1.1??


mi dziala na 1.1.1

#10 Simek

Simek
  • 438 postów
  • SkądSPT / GDZ

Napisano 23 grudnia 2007 - 12:53

Na 1.1.2 także działa bez problemów.

#11 Heimdall

Heimdall
  • 113 postów

Napisano 23 grudnia 2007 - 14:36

mi dziala na 1.1.1



Mi się pokazuje tylko plansza początkowa i resztę wywala grę:confused:

#12 iSzym

iSzym
  • 1 244 postów
  • SkądRadom / New York

Napisano 23 grudnia 2007 - 14:38

Mi się pokazuje tylko plansza początkowa i resztę wywala grę:confused:


ustaw CHMOD na 0755

#13 sonicgt

sonicgt
  • 1 321 postów

Napisano 23 grudnia 2007 - 21:26

Jest to wersja chyba dla sytemu 1.0.2 bo na 1.1.1. mi nie działa:( .Ma ktoś wersję pod 1.1.1??


Ustaw dla wszystkich plików CHMOD na 0755 i będzie działać :lol:

---- Dodano 23-12-2007 o godzinie 23:27 ----
SORRY nie zauważyłem że na drugiej stronie iSzym dał już odpowiedź...

#14 łodafaka

łodafaka
  • 123 postów
  • Skądfafa

Napisano 26 grudnia 2007 - 20:15

Time limit, controllable from level file. czyli można sobie przeedytować poziomy i wyłączyć problem czasu.

#15 łodafaka

łodafaka
  • 123 postów
  • Skądfafa

Napisano 30 grudnia 2007 - 12:04

tak a propos wyszedł update 1.01 Labyrith... mankament czasu rozwiązany. można to wyłączyć.

#16 BlackBox

BlackBox
  • 1 026 postów
  • SkądToruń

Napisano 30 grudnia 2007 - 12:19

Wrzuciłem do iphona, ale po pewnym czasie zaczyna się zacinać.

#17 timex

timex
  • 133 postów

Napisano 30 grudnia 2007 - 12:31

Nie spotkał się ktoś z was z poziomicą w labiryncie jako osobną aplikacją?

#18 Psiaku

Psiaku
  • 74 postów

Napisano 30 grudnia 2007 - 13:05

http://appleiphoneschool.com/level/ tutaj zobacz :) pozdrawiam

#19 M4v3R

M4v3R
  • 2 043 postów
  • Skąd/usr/pl/Konin

Napisano 30 grudnia 2007 - 15:25

Myślałem, że Wy Makowcy wszystko kupujecie legalnie i w ogóle, a tu widzę, że jednak nie jest to do końca prawdą :). Ja przed chwilą zakupiłem licencję na Labyrintha i nie żałuje tych 26 złotych, do pobrania jest 8 level packów, a pewnie będzie ich z czasem więcej. Gra ma potencjał i warto go wesprzeć. A 26 zł to nie majątek. PS. Dla ciekawskich - nie, gra nie wykrywa level packów jeśli usunie się plik z licencją.

#20 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 30 grudnia 2007 - 15:37

Myślałem, że Wy Makowcy wszystko kupujecie legalnie i w ogóle, a tu widzę, że jednak nie jest to do końca prawdą :).

Ja przed chwilą zakupiłem licencję na Labyrintha i nie żałuje tych 26 złotych, do pobrania jest 8 level packów, a pewnie będzie ich z czasem więcej. Gra ma potencjał i warto go wesprzeć. A 26 zł to nie majątek.

PS. Dla ciekawskich - nie, gra nie wykrywa level packów jeśli usunie się plik z licencją.


w takim razie czekamy na paczke z pelna wersją gry + mappacki :)

#21 M4v3R

M4v3R
  • 2 043 postów
  • Skąd/usr/pl/Konin

Napisano 30 grudnia 2007 - 16:05

Jak już napisałem - gra polega na pliku z licencją (licence.dat), który to zapewne jest generowany do każdego telefonu osobno. Więc sorry, ale się nie doczekacie, bo nie zadziała ;).

#22 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 30 grudnia 2007 - 16:11

Jak już napisałem - gra polega na pliku z licencją (licence.dat), który to zapewne jest generowany do każdego telefonu osobno. Więc sorry, ale się nie doczekacie, bo nie zadziała ;).


bede upierdliwy wybacz :P, jedno to nie napisales nic o sprawdzanie przez gre tego pliku :P a dwa pytanie, sprawdzales na innych iPhonach ?, gdyby mialo nie dzialas to raczej autor musial by Ciebie prosic o jakis chociaz numer seryjny czy plik wygenerowany przez gre w celu identyfikcaji ze jest tylko i wylacznie pod tego danego iPhona :), chodzi poprostu o udostepneinie tego pliku/ów a zepewene ktos sprawi ze zadziala ;)

#23 M4v3R

M4v3R
  • 2 043 postów
  • Skąd/usr/pl/Konin

Napisano 30 grudnia 2007 - 16:19

Próbuj. Katalog: /var/root/Media/ PS. Podczas rejestracji iPhone generuje kilkuznakowy klucz, który podajesz podczas płatności.

#24 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 30 grudnia 2007 - 16:44

w takim razie badz tak dobry jeszcze i daj mi sama gre :), router oddalem na serwis a giery nie ma gdzie sciagnac w necie :/

#25 M4v3R

M4v3R
  • 2 043 postów
  • Skąd/usr/pl/Konin

Napisano 30 grudnia 2007 - 17:00

Proszę uprzejmie. Wersja 1.0.1.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych