
Wolne pobieranie z serwerów apple.
#151
Napisano 16 stycznia 2016 - 19:48
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#152
Napisano 16 stycznia 2016 - 19:52
Wiem, ze w temacie o Orange, ale kolega w poscie powyzej nie napisal, ze ma zaszczyt byc ich klientem.
Tylko w Orange jest taka tragedia, iOS 9.2 wczoraj mi policzył, że będzie pobierał 38 godzin... przepiąłem się pod publiczne WiFi co łapię z zza okna i poszło w 5 minut...
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#153
Napisano 16 stycznia 2016 - 19:56
Oczywiście chodzi o Orange, aby nie było niejasności.
Neo 10 na 0.5. Wszystko co używam (YT, Spotify i dziesiątki innych) działa OK. Tylko to co od Apple ma zaszczyt działać jak na modemie 14400.
Mac mini i7 - Mac mini i5 - MacBook Air 13" - Apple Watch 3 Nike (42 mm + 38 mm)
iPhone 7 Plus - iPhone 6S - iPhone SE - iPad Air - iPod 5 Video - iPod Shuffle - Qnap TS-453Be
#154
Napisano 19 stycznia 2016 - 17:40
Info z twittera od @Orange_Polska
"problem już został dawno temu zgłoszony do Apple, które przekazało, że każdy klient powinien zgłaszać do niech to indywidualnie."
#155
Napisano 19 stycznia 2016 - 17:46
Ale to nie jest problem Apple tylko interconnectu Orange.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#156
Napisano 19 stycznia 2016 - 18:33
Dałem upust na Tweeterze, bo nie wytrzymałem tych kłamstw.Info z twittera od @Orange_Polska
"problem już został dawno temu zgłoszony do Apple, które przekazało, że każdy klient powinien zgłaszać do niech to indywidualnie."
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#158
Napisano 19 stycznia 2016 - 22:25
600 MB 2 godziny to jest niepojęte przy internecie po światłowodzie
#159
Napisano 20 stycznia 2016 - 09:24
iP3G 16GB => iP4 16GB => iP5 64GB => iP6/iP6+ 64GB => iP6s/6s+ 128GB
iPad 3 64GB Cellular / iPad PRO 128GB Cellular
#160
Napisano 20 stycznia 2016 - 11:30
Aktualizacja Here Maps, 58 MB - 15 minut po FTTH 300 Mb/s, no comments...
#161
Napisano 20 stycznia 2016 - 16:54
Dobra nie ma co wiecej pisac juz ile komu sie pobiera bo kazdy ma fatelne wyniki, trzeba cos zrobic w ta strone gdzies zglosic to, aby sie wzieli za Orange i kopneli ich w tylek
Moze jakas porada od http://bezprawnik.pl ?
Jedyny problem to, ze trzeba pewnie bedzie sporo zaplacic chyba, ze zrobią to za free i opiszą problem na stronie i im to tez sie pewnie oplaci
Użytkownik Casper. edytował ten post 20 stycznia 2016 - 16:56
#162
Napisano 20 stycznia 2016 - 17:23
Problem dotyczy nie tylko Orange, również UPC i T-Mobile, mam usługi internetowe w tych firmach i pobieranie aplikacji i uaktualnień z apple czasami są BARDZO WOLNE.....
#163
Napisano 20 stycznia 2016 - 17:51
Sam posiadam FunBoxa Net 70MB/S i to samo. Jak odwali mu to idealnie szybciutko pobiera, a jak nie to muli i pobiera ponad godzine albo dluzej. To jest smieszne zwlaszcza ze na moim LG G2 chodzi pobieranie 10x lepiej niz na moim iPadzie Air 2 co jest czasem uciazliwe zwlaszcza w trakcie aktualizacji.
#164
Napisano 20 stycznia 2016 - 18:30
Jedyna nadzieja w UKE, które może na nich nałożyć wysoką karę za bezprawne nakładanie ograniczeń. Na forum Orange pisanie żali nie ma sęsu, bo temat znają od bardzo dawna a idą w zaparte.
- Casper. lubi to
iP3G 16GB => iP4 16GB => iP5 64GB => iP6/iP6+ 64GB => iP6s/6s+ 128GB
iPad 3 64GB Cellular / iPad PRO 128GB Cellular
#165
Napisano 20 stycznia 2016 - 18:39
Orange 10Mb...
Mac mini i7 - Mac mini i5 - MacBook Air 13" - Apple Watch 3 Nike (42 mm + 38 mm)
iPhone 7 Plus - iPhone 6S - iPhone SE - iPad Air - iPod 5 Video - iPod Shuffle - Qnap TS-453Be
#166
Napisano 20 stycznia 2016 - 20:21
Ja nie jestem w stanie słuchać AppleMusic nawet bo streaming co chwila przerywa bo się nie daje rady zbuforować. Nosz tragedia.Orange wie, ale twierdzą, że to ciężki temat. Widocznie użytkownicy Apple to za mała ilość klientów dla nich.
Nie wiem jak Apple może tak długo nie naprawić tego problemu. Od ponad miesiąca (może 2) prędkość pobierania jest bardzo niska. Ostatnio jest trochę lepiej, ale i tak korzystanie z zasobów App Store jest mało komfortowe. Koszmar.
Może zanim dołączysz do dyskusji z łaski swojej wysil się i przeczytaj ten wątek, wtedy takich bzdur nie będziesz pisał...
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#167
Napisano 22 stycznia 2016 - 15:47
Rozmawiałem dziś z Apple i znają problem, od listopada wiele razy eskalowali problem do Orange, ale do dziś nie dostali odpowiedzi. Orange ich zlewa po prostu.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#168
Napisano 22 stycznia 2016 - 16:02
Rozmawiałem dziś z Apple i znają problem, od listopada wiele razy eskalowali problem do Orange, ale do dziś nie dostali odpowiedzi. Orange ich zlewa po prostu.
Byłoby miło, gdyby wydali oświadczenie lub chociaż napisali maila, żeby mieć jakieś oparcie podczas kolejnych zgłoszeń i próby rozgłosu.
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#169
Napisano 24 stycznia 2016 - 18:45
wlasnie sformatowałam dysk i miałam instalować system dla nowego nabywcy, a tutaj mi sie pokazuję - 108 godzin do pobrania yosemite
czy w nocy jest lepiej z tymi serwerami czy mam problem?
#170
Napisano 24 stycznia 2016 - 18:48
wlasnie sformatowałam dysk i miałam instalować system dla nowego nabywcy, a tutaj mi sie pokazuję - 108 godzin do pobrania yosemite
![]()
![]()
czy w nocy jest lepiej z tymi serwerami czy mam problem?
Miedzy 0:00 a 7:00 powinno być ok.
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#171
Napisano 24 stycznia 2016 - 19:04
ok, mam nadzieję
#172
Napisano 27 stycznia 2016 - 14:24
W opcjach sieciowych dodajcie te adresy DNS:
208.67.222.222
208.67.220.220
Mi osobiście pomogło i kilku innym osobom. Mam nadzieję, że wam też pomoże.
#173
Napisano 27 stycznia 2016 - 14:32
W opcjach sieciowych dodajcie te adresy DNS:
208.67.222.222
208.67.220.220
Mi osobiście pomogło i kilku innym osobom. Mam nadzieję, że wam też pomoże.
Open DNS? Niet. Google też nie. Może na 5 min, ale co z tego jak na funboxie (TV po kablu, wiec jestem na to skazany) nie mogę ich zmienić bo są narzucone te z Orange. Co najwyżej mogę je zmienic w urządzeniach, ale to nic nie daje.
Z ciekawostek. Na Funboxie 2 po wifi mam 30 Mb/s. Podpiąłem po kablu rownolegle WDR 4300 i na nim wali 70 Mb/s. Czad, prawda? Orange do neo 80 Mb/s daje sprzęt który na wifi ogarnia tylko 30Mb/s. Reszta tylko po kablu. Masakra.
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#174
Napisano 27 stycznia 2016 - 15:11
Z ciekawostek. Na Funboxie 2 po wifi mam 30 Mb/s. Podpiąłem po kablu rownolegle WDR 4300 i na nim wali 70 Mb/s. Czad, prawda? Orange do neo 80 Mb/s daje sprzęt który na wifi ogarnia tylko 30Mb/s. Reszta tylko po kablu. Masakra.
Funbox 2 pracuje w standardzie 802.11n, czyli teoretycznie powinien osiągać min. 100 Mb/s. Sprawdzałeś czy nie masz zakłóceń z innych sieci, jakieś przeszkody, odległość itp.
Po kablu ile ci ciągnie na tym Funboxie ?
#175
Napisano 27 stycznia 2016 - 15:16
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych