
Wolne pobieranie z serwerów apple.
#126
Napisano 16 grudnia 2015 - 20:15
#127
Napisano 16 grudnia 2015 - 23:07
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#128
Napisano 21 grudnia 2015 - 23:25
14 grudnia zgłosiłem awarię Neo przez "Mój Orange" (z dokładnym opisem, żeby mnie nie zbyli) i uruchomiłem kilka dosyć krytycznych wpisów na FB/YT. Od 17 zaczęło wszystko działać - aktualizacje i pobieranie plików na Win. Co prawda prędkości raz są lepsze raz gorsze ale nie modemowe (raczej powyżej 400kB/s). W statusie zgłoszenia wciąż widzę "W realizacji" i żadnego odzewu, grunt że jakoś działa. Jeżeli znowu zacznie mulić - dam znać.
#129
Napisano 01 stycznia 2016 - 18:36
14 grudnia zgłosiłem awarię Neo przez "Mój Orange" (z dokładnym opisem, żeby mnie nie zbyli) i uruchomiłem kilka dosyć krytycznych wpisów na FB/YT. Od 17 zaczęło wszystko działać - aktualizacje i pobieranie plików na Win. Co prawda prędkości raz są lepsze raz gorsze ale nie modemowe (raczej powyżej 400kB/s). W statusie zgłoszenia wciąż widzę "W realizacji" i żadnego odzewu, grunt że jakoś działa. Jeżeli znowu zacznie mulić - dam znać.
i jak cos odpisali w koncu? Daj znac
#130
Napisano 01 stycznia 2016 - 19:02
i jak cos odpisali w koncu? Daj znac
Od tamtego czasu w systemie mam "Status: W realizacji" i żadnego odzewu. Ale nie upominam się, bo do tej pory wszystko działa. Jak tylko wrócą problemy (jeżeli wrócą) - dam tu znać i wracam do gry na forum Orange.
A jak u reszty userów z problematycznym Neo? Coś się zmieniło? Jest ok czy nadal kicha?
#131
Napisano 01 stycznia 2016 - 19:25
A jak u reszty userów z problematycznym Neo? Coś się zmieniło? Jest ok czy nadal kicha?
Tak jak pisałem, narobiłem zamieszania, zgłoszenia, rozmowy, twitter, dostawałem oficjalne odpowiedzi od Orange, że są świadomi problemu i robią co mogą. Od miesiąca mam "w realizacji". Działa, czasami zwalnia, ale działa.
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#132
Napisano 01 stycznia 2016 - 20:02
Działa, czasami zwalnia, ale działa.
u mnie bardzo podobnie. Są chwilę, że coś zwalnia, ale przez 90% czasu jest OK - w ciągu ostatnich 2 tygodni może ze dwa razy odczułem takie zwolnienie, że nie mogłem zaktualizować apek.
Cenzurowanie wulgarnych części wyrazów jest żałosne, abstra***ąc od czytelności.
GameCenter: lordvejder666
#133
Napisano 01 stycznia 2016 - 21:55
U mnie też przez 90% czasu śmiga bez problemu. Raz tylko trafiłem na wąskie gardło jak na razie w ciągu ostatnich dwóch tygodni.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#134
Napisano 05 stycznia 2016 - 10:59
Też potwierdzam, że się poprawiło, od pewnego czasu nie zauważam problemów z czasem aktualizacji czy pobierania aplikacji.
#135
Napisano 05 stycznia 2016 - 18:00
Ja również od jakiegoś czasu nie mam problemów. Apple Music działa super
#136
Napisano 05 stycznia 2016 - 23:31
U mnie też jest lepiej, ale nie zawszze po za tym boje się, że to będzie kolejny raz jak coś pomogą, ale tylko na chwile, więc trzeba być czujnym.
#137
Napisano 06 stycznia 2016 - 10:42
Apki i aktualizacje zazwyczaj smigaja z dobrymi predkosciami.
#138
Napisano 06 stycznia 2016 - 19:42
W tym momencie znowu jest tragedia. Netflixa instaluję od 15 minut, to samo z updatem 2 innych appek. Tragedia.
Cenzurowanie wulgarnych części wyrazów jest żałosne, abstra***ąc od czytelności.
GameCenter: lordvejder666
#139
Napisano 06 stycznia 2016 - 20:57
U mnie nadal chodzi jak burza. Netflix także.
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#140
Napisano 06 stycznia 2016 - 21:29
Teraz chodzi już super, ale między 19, a 20 (może wcześniej - dopiero o 19 wróciłem) było tak jak pisałem wyżej.
=edit=
a nie, jednak nie. Wciąż słabo
Użytkownik zubel edytował ten post 06 stycznia 2016 - 22:26
Cenzurowanie wulgarnych części wyrazów jest żałosne, abstra***ąc od czytelności.
GameCenter: lordvejder666
#141
Napisano 07 stycznia 2016 - 23:48
No i klękło.. znowu zamuła.
Chodzi oczywiście o zagraniczne połączenia, bo Polska śmiga.
Próba update'u kilku apek zakończona fiaskiem
#142
Napisano 08 stycznia 2016 - 23:13
Mi znów słabo działa :/
#143
Napisano 12 stycznia 2016 - 21:27
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#144
Napisano 12 stycznia 2016 - 21:32
Dziś mi na przemian raz muli raz nie muli.
#145
Napisano 13 stycznia 2016 - 19:34
1 apka 40 minut, znowu to samo
#146
Napisano 16 stycznia 2016 - 18:21
Ja mam IP 217.xxx.xxx.xxx (Wrocław) i od kilku tygodni jest TRAGEDIA !
Po prostu ręce opadają. Aktualnie pobieram od około 30 minut program z App Store o wielkości 29 MB. Mam już 665 kB...
Mac mini i7 - Mac mini i5 - MacBook Air 13" - Apple Watch 3 Nike (42 mm + 38 mm)
iPhone 7 Plus - iPhone 6S - iPhone SE - iPad Air - iPod 5 Video - iPod Shuffle - Qnap TS-453Be
#147
Napisano 16 stycznia 2016 - 18:34
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#148
Napisano 16 stycznia 2016 - 19:02
Sprobuj po sieci komorkowej.
Po komórkowej (LTE Play) działa bardzo dobrze, więc ze strony Apple jest OK (chyba).
Mac mini i7 - Mac mini i5 - MacBook Air 13" - Apple Watch 3 Nike (42 mm + 38 mm)
iPhone 7 Plus - iPhone 6S - iPhone SE - iPad Air - iPod 5 Video - iPod Shuffle - Qnap TS-453Be
#149
Napisano 16 stycznia 2016 - 19:29
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#150
Napisano 16 stycznia 2016 - 19:45
Dokladnie. Kto jest dostawca neta?
Zgadnij o jakim dostawcy piszemy od 6 stron...
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych