Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Wolne pobieranie z serwerów apple.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
305 odpowiedzi w tym temacie

#101 Queen

Queen
  • 46 postów
  • SkądJastrzebie Zdroj, Poland

Napisano 10 grudnia 2015 - 17:48

Istna tragedia, wpadka na maksa tym bardziej że jestem nowym użytkownikiem, el capitana pobiera mi od południa prędkość to 0.1MB/s, może do niedzieli się ściągnie.

Reszta to same pozytywy, przedtem używałem netbooka acer z prockiem atom, na youtube 720p chaczyło, a tu śmiga jak rakieta, wczytywanie stron od razu bez oczekiwania, ekran, głośniki coś pięknego.

Warto było kupić tego Pro



#102 xHDPit

xHDPit
  • 43 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 10 grudnia 2015 - 22:43

Od wczorajszej nocy połączenia z AppStore chodzą w miarę normalnie. Prędkość skacze, ale nie ma tragedii. Oby się tylko utrzymało.


  • Queen lubi to

#103 Casper.

Casper.
  • 287 postów

Napisano 11 grudnia 2015 - 16:31

Dodaje koleny screen. Dzis 5 razy probowalem pobrac aktualzacje systemu przez itunes za kazdym razem  po pobraniu jakiejs czesci wywalalo blad... Nie wiem jak ich do tego nakłonić chyba mają to gdzies jesli to tyle trwa.

 



#104 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 11 grudnia 2015 - 19:04

Od wczorajszej nocy połączenia z AppStore chodzą w miarę normalnie. Prędkość skacze, ale nie ma tragedii. Oby się tylko utrzymało.

 

 

Potwierdzam. Właśnie pobrałem 168 MB w ok. 40 sekund. 


Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#105 xHDPit

xHDPit
  • 43 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 11 grudnia 2015 - 20:53

Dziś niestety wrócił "międzykontynentalny standard neo" - 14.400 kbps. Testuję co 15 min od 18 i wciąż to samo.



#106 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 11 grudnia 2015 - 21:14

Właśnie pobrałem 9.2 na iP6. 1,86 GB w 12 min. U mnie dzisiaj działa.


Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#107 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 11 grudnia 2015 - 22:07

U mnie na Mac mini pobrał uaktualnienie ok, 2GB też szybko...dziś działa ok.



#108 xHDPit

xHDPit
  • 43 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 11 grudnia 2015 - 22:07

Supernova - jest moc!  Wąskie gardło Telia.net znów daje o sobie znać:

 

supernova-kosmiczna-predkosc.png

Ma chwilowe zrywy do 32kB/s, ale to mogłoby zachwycić w latach 90-tych.

Chyba nie po to się bierze FTTH żeby czekać kilka dni na pobranie 1,8GB?

 

ORANGE powoli, ale skutecznie wbija gwoździe do swojej trumny...


  • m-graficzny lubi to

#109 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 12 grudnia 2015 - 17:17

Wystarczy zmienić dns. Tak pisał macwyznawca na tt.

Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#110 xHDPit

xHDPit
  • 43 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 12 grudnia 2015 - 17:21

Wystarczy zmienić dns. Tak pisał macwyznawca na tt.

W FunBox2.0 nie ma możliwości zmiany DNS - wyszarzone/zablokowane na TP. Zmiana DNS w ustawieniach Wifi na iPhone czy iPad nic nie zmienia..



#111 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 12 grudnia 2015 - 17:24

Zmień DNS w telefonie

Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#112 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 12 grudnia 2015 - 17:37

Zmień DNS w telefonie


Żadne DNS i inne takie. Wszystko było sprawdzane i to wina po stronie Orange/Telia. Pisać to sobie wyznawcy mogą.

Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#113 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 12 grudnia 2015 - 17:43

OK. Skoro wiesz lepiej.

Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#114 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 12 grudnia 2015 - 18:09

Supernova - jest moc! Wąskie gardło Telia.net znów daje o sobie znać:

supernova-kosmiczna-predkosc.png
Ma chwilowe zrywy do 32kB/s, ale to mogłoby zachwycić w latach 90-tych.

U mnie w chwili obecnej bez problemów. Może zaczęli mnie "filtrować"? Trochę negatywnego PR na Tweeterze, kilka zgłoszeń i nagle niedość, że podkręcili mnie na centrali (z 30 Mb/s na ponad 70 w porywach) to problem występuje sporadycznie.

EDIT:
Jednak już 40 a nie 70, hehe. Było za pięknie. Ale zawsze to dodatkowe 10 Mb/s.

Użytkownik m-graficzny edytował ten post 12 grudnia 2015 - 18:09

Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#115 betonos

betonos
  • 17 postów

Napisano 12 grudnia 2015 - 19:41

Zgłosiłem to w Orange już 2x, dalej bez skutku w postaci jakiejkolwiek poprawy. Pobrania czasami następują z normalną prędkością, ale 90% czasu to są dramaty.

 

Od września zero poprawy.

 

BTW, ostatnio zauwazyłem podobne przymuły na T-Mobile przez LTE.

 

Winę rzeczywiście ponosi telia moim zdaniem bo w obu przypadkach, orange i t-mobile, mamy tracert które prowadzi przez telie.

 

Orange:

2  kat-bg1.idsl.tpnet.pl (83.1.4.24)  18.501 ms  19.266 ms  19.379 ms
 3  kat-r2.tpnet.pl (80.50.156.125)  19.081 ms  18.862 ms  19.851 ms
 4  war-r2.tpnet.pl (194.204.175.62)  28.462 ms  30.272 ms  35.376 ms
 5  hbg-b1-link.telia.net (213.248.89.93)  40.001 ms  40.571 ms  40.876 ms
 6  hbg-bb4-link.telia.net (213.155.135.84)  41.126 ms  40.579 ms  39.880 ms
 7  ffm-bb2-link.telia.net (213.155.134.117)  135.150 ms  85.032 ms  94.002 ms
 8  ffm-b1-link.telia.net (62.115.115.6)  68.589 ms
    ffm-b1-link.telia.net (62.115.136.172)  68.857 ms
    ffm-b1-link.telia.net (62.115.138.7)  68.313 ms
 9  apple-ic-311711-ffm-b1.c.telia.net (213.248.93.178)  69.658 ms  68.417 ms  68.016 ms
10  defra1-vip-bx-003.aaplimg.com (17.253.55.203)  68.653 ms  68.959 ms  68.227 ms

T-mobile:

2  10.9.232.205 (10.9.232.205)  152.382 ms  258.173 ms  317.024 ms
 3  83.220.99.17 (83.220.99.17)  176.955 ms  272.825 ms  218.425 ms
 4  193.159.166.137 (193.159.166.137)  275.042 ms  355.467 ms  317.964 ms
 5  f-ed5-i.f.de.net.dtag.de (217.5.95.54)  344.596 ms  357.043 ms  571.907 ms
 6  ffm-b12-link.telia.net (213.248.103.169)  504.771 ms  678.593 ms  797.074 ms
 7  ffm-bb2-link.telia.net (62.115.142.38)  270.713 ms  312.998 ms  509.606 ms
 8  ffm-b1-link.telia.net (62.115.141.235)  697.838 ms
    ffm-b1-link.telia.net (62.115.141.237)  612.560 ms
    ffm-b1-link.telia.net (62.115.138.9)  815.600 ms
 9  apple-ic-311711-ffm-b1.c.telia.net (213.248.93.178)  82.618 ms  140.577 ms  413.993 ms
10  17.0.165.67 (17.0.165.67)  292.960 ms  416.293 ms  358.729 ms
11  defra1-vip-bx-006.aaplimg.com (17.253.55.206)  403.104 ms  538.573 ms  458.193 ms

I wreszcie łącze z firmy 3S na którym nic nie muli i wszystko działa git:

 2  do.static.3s.pl (188.117.149.9)  8.010 ms  1.793 ms  8.148 ms
 3  kat-gos-mx-glob.3s.pl (188.117.131.18)  6.642 ms  3.818 ms  3.415 ms
 4  te-7-2-1501.car1.prague1.level3.net (212.162.8.73)  10.285 ms  14.594 ms  14.672 ms
 5  * * *
 6  212.162.41.254 (212.162.41.254)  32.056 ms  31.767 ms  27.147 ms
 7  17.0.165.67 (17.0.165.67)  32.414 ms  29.011 ms  32.194 ms
 8  defra1-vip-bx-006.aaplimg.com (17.253.55.206)  32.388 ms  34.311 ms  32.720 ms


#116 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 12 grudnia 2015 - 23:00


Zgłosiłem to w Orange już 2x, dalej bez skutku w postaci jakiejkolwiek poprawy. Pobrania czasami następują z normalną prędkością, ale 90% czasu to są dramaty.

Od września zero poprawy.

BTW, ostatnio zauwazyłem podobne przymuły na T-Mobile przez LTE.

Winę rzeczywiście ponosi telia moim zdaniem bo w obu przypadkach, orange i t-mobile, mamy tracert które prowadzi przez telie.

Orange:

2  kat-bg1.idsl.tpnet.pl (83.1.4.24)  18.501 ms  19.266 ms  19.379 ms
 3  kat-r2.tpnet.pl (80.50.156.125)  19.081 ms  18.862 ms  19.851 ms
 4  war-r2.tpnet.pl (194.204.175.62)  28.462 ms  30.272 ms  35.376 ms
 5  hbg-b1-link.telia.net (213.248.89.93)  40.001 ms  40.571 ms  40.876 ms
 6  hbg-bb4-link.telia.net (213.155.135.84)  41.126 ms  40.579 ms  39.880 ms
 7  ffm-bb2-link.telia.net (213.155.134.117)  135.150 ms  85.032 ms  94.002 ms
 8  ffm-b1-link.telia.net (62.115.115.6)  68.589 ms
    ffm-b1-link.telia.net (62.115.136.172)  68.857 ms
    ffm-b1-link.telia.net (62.115.138.7)  68.313 ms
 9  apple-ic-311711-ffm-b1.c.telia.net (213.248.93.178)  69.658 ms  68.417 ms  68.016 ms
10  defra1-vip-bx-003.aaplimg.com (17.253.55.203)  68.653 ms  68.959 ms  68.227 ms

T-mobile:
2  10.9.232.205 (10.9.232.205)  152.382 ms  258.173 ms  317.024 ms
 3  83.220.99.17 (83.220.99.17)  176.955 ms  272.825 ms  218.425 ms
 4  193.159.166.137 (193.159.166.137)  275.042 ms  355.467 ms  317.964 ms
 5  f-ed5-i.f.de.net.dtag.de (217.5.95.54)  344.596 ms  357.043 ms  571.907 ms
 6  ffm-b12-link.telia.net (213.248.103.169)  504.771 ms  678.593 ms  797.074 ms
 7  ffm-bb2-link.telia.net (62.115.142.38)  270.713 ms  312.998 ms  509.606 ms
 8  ffm-b1-link.telia.net (62.115.141.235)  697.838 ms
    ffm-b1-link.telia.net (62.115.141.237)  612.560 ms
    ffm-b1-link.telia.net (62.115.138.9)  815.600 ms
 9  apple-ic-311711-ffm-b1.c.telia.net (213.248.93.178)  82.618 ms  140.577 ms  413.993 ms
10  17.0.165.67 (17.0.165.67)  292.960 ms  416.293 ms  358.729 ms
11  defra1-vip-bx-006.aaplimg.com (17.253.55.206)  403.104 ms  538.573 ms  458.193 ms

I wreszcie łącze z firmy 3S na którym nic nie muli i wszystko działa git:
 2  do.static.3s.pl (188.117.149.9)  8.010 ms  1.793 ms  8.148 ms
 3  kat-gos-mx-glob.3s.pl (188.117.131.18)  6.642 ms  3.818 ms  3.415 ms
 4  te-7-2-1501.car1.prague1.level3.net (212.162.8.73)  10.285 ms  14.594 ms  14.672 ms
 5  * * *
 6  212.162.41.254 (212.162.41.254)  32.056 ms  31.767 ms  27.147 ms
 7  17.0.165.67 (17.0.165.67)  32.414 ms  29.011 ms  32.194 ms
 8  defra1-vip-bx-006.aaplimg.com (17.253.55.206)  32.388 ms  34.311 ms  32.720 ms

Tu rownież muszę przyznać, że zdażyło mi się, że na LTE Play także w tym samym czasie potrafiło przymulić. Jednak podkreślam, że o wiele rzadziej i prędkości i tak były w miarę akceptowalne. Niestety nie sprawdziłem czy Play także szło przez Telie.

Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#117 wiku94

wiku94
  • 7 postów
  • SkądGdynia

Napisano 13 grudnia 2015 - 21:15

U mnie również lipa. Zgłaszałem ten problem do orange 2 tygodnie temu, na 2 dzien przyszedl jakis "technik", który nie wiedział o co chodzi i powiedział, że przekaże sprawę dalej. Kilka dni ściągało lepiej, a teraz znowu klops. Niestety nie mogę zmienić dostawcy, a wielka szkoda bo już dawno bym odszedł z tego syfu jakim jest Orange. Problem ciągnie się już od 2 miesięcy, mam nadzieje, że w końcu coś zdziałają, bo wszystkie aktualizacje muszę ściągać przez Play LTE. Żenada!

#118 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 13 grudnia 2015 - 21:22

U mnie pomogła zmiana DNS na googlowe. Też mam łącze z Neo+.



#119 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 13 grudnia 2015 - 21:26

Mówiłem o DNS. Ale inni wiedza lepiej.

Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#120 xHDPit

xHDPit
  • 43 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 13 grudnia 2015 - 23:16

Mówiłem o DNS. Ale inni wiedza lepiej.

Może u kogoś to coś zmienia, a u kogoś innego nie. Nikt z "poszkodowanych" na pewno nie rzuca słów na wiatr..

Jeżeli mówię, że u mnie zmiana DNS w ustawieniach windy i w ustawieniach połączeń w iPad/iPhone nic nie daje - to znaczy, że nic nie daje - nie ma to znaczenia (u mnie).

Straciłem wiele godzin na testy. Sprawdzałem, googlowe, Australijskie i inne (wybrane pod względem szybkości w przeprowadzonych benchmarkach) - bez zmian. 

Być może miałoby znaczenie gdybym zmienił na routerze, ale nie mogę bo FunBox2 ma zablokowane DNS na TP.

Jeżeli inni mówią, że DNSy nie mają znaczenia, to zakładam, że również jest to potwierdzone testami.

 

Na dzień dzisiejszy znaczenie ma tylko 1 czynnik - czas - między 3-5 rano, zawsze wszystko jest ok. Są też okresy kilkudniowe, kiedy w innych godzinach też jest ok. Pewnie przypadek, luka w capacity na Telli, kto wie. Potwierdzone jest, że Orange opłaca mniejszy przepływ na stykach niż jest potrzebny i blokuje szybkie publiczne styki, więc DNSy nic nie pomogą. Jedynie wymuszenie połączenia tunelem VPN zmienia stan rzeczy, ale za to trzeba znowu płacić żeby miało sens.. więc finalnie nie ma to sensu.



#121 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 13 grudnia 2015 - 23:34

Zawsze możesz zmienić na inny ruter gdzie możesz zmienić DNS. Te neostradowe to straszne gowno.

Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#122 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 14 grudnia 2015 - 08:09

Zawsze możesz zmienić na inny ruter gdzie możesz zmienić DNS. Te neostradowe to straszne gowno.


Sorry, jak cię uraziłem. Sprawdzane na funboxie i tp link pod innym adresem. DNS nic nie daje, albo daje na chwile.

Mam tv od Orange i jestem skazany na funbox, bo bardzo utrudniają podłączenie innego routera vdsl żaby działała ta głupia telewizja.

Każdy z nas daje kasę za te usługi. Skoro zmuszają np. mnie do używania ich routera, to ma to działać, a nie na obejście.

Oficjalne stanowisko Orange "problem jest nam znany, prosimy o cierpliwość, staramy się znaleźć przyczynę problemu".

Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#123 Casper.

Casper.
  • 287 postów

Napisano 14 grudnia 2015 - 22:11

U mnie pomogła zmiana DNS na googlowe. Też mam łącze z Neo+.

 

 

Mówiłem o DNS. Ale inni wiedza lepiej.

Prosze o krotki poradnik jak zmienic te DNS aby było ok, bo u mnie od wrzesnia nie działa wcale i aktualizajce robie u znajomych, a to jest irytujace.



#124 zubel

zubel
  • 1 194 postów
  • SkądWodzisław Śląski / Opole / Katowice

Napisano 14 grudnia 2015 - 22:53

Mówiłem o DNS. Ale inni wiedza lepiej.

o DNSach pisali już daaawno temu, na samym początku afery, na forum Apple. ALE nie u wszystkich to coś daje. Mam ustawione DNSy google i ni chu - u mnie jest dokładnie tak samo samo jak u @xHDPit. 


Cenzurowanie wulgarnych części wyrazów jest żałosne, abstra***ąc od czytelności.

 

GameCenter: lordvejder666


#125 kubalon1

kubalon1
  • 641 postów

Napisano 14 grudnia 2015 - 23:00

Też kombinowałem z DNS I nic nie pomogło,może człeka trafić coś a Orange olewa sprawę




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych