Gry DOS w DOSBOX - gotowe paczki na MacOSX
#226
Napisano 10 stycznia 2010 - 12:48
#227
Napisano 10 stycznia 2010 - 13:07
---- Dodano 10-01-2010 o godzinie 13:17 ----
pozniej podrzuce swoja paczke z juz polskim w pelni dzialajacym DK1
---- Dodano 10-01-2010 o godzinie 14:32 ----
RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting z naprawionym PL dzwiekiem.
#228
Napisano 12 stycznia 2010 - 19:07
#230
Napisano 12 stycznia 2010 - 22:25
Czemu link w pierwszych postach nie dziala ? Jest nowa strona z gotowcami ?
Zabrakło miejsca na pliki i trzeba je było przenieść na inny serwer.
Jeżeli można prosić Administrację o usunięcie tamtych linków i w to miejsce umieszczenie jednego adresu: Gry
Już nie raz osoby trafiające na ten temat z wyszukiwarki pisały do mnie dlaczego nie ma plików a te linki są nieaktualne od ponad roku.
#231
Napisano 19 lutego 2010 - 13:14
#232
Napisano 20 lutego 2010 - 00:09
#234
Napisano 17 kwietnia 2010 - 12:46
#235
Napisano 17 kwietnia 2010 - 23:50
Zabrakło miejsca na pliki i trzeba je było przenieść na inny serwer.
Jeżeli można prosić Administrację o usunięcie tamtych linków i w to miejsce umieszczenie jednego adresu: Gry
Już nie raz osoby trafiające na ten temat z wyszukiwarki pisały do mnie dlaczego nie ma plików a te linki są nieaktualne od ponad roku.
niestety, link nie działa ;( da się to jakoś naprawić?
#236
Napisano 23 kwietnia 2010 - 17:02
#237
Napisano 23 kwietnia 2010 - 18:44
#238
Napisano 23 kwietnia 2010 - 18:56
#239
Napisano 23 kwietnia 2010 - 19:22
#240
Napisano 15 sierpnia 2010 - 20:36
#241
Napisano 14 września 2010 - 15:53
#242
Napisano 14 września 2010 - 18:55
Jeżeli nie ma takich plików a gra sama wykrywa kartę dźwiękową (np. Atari Tempest 2000, gdzie jeszcze do odtwarzania wszystkich efektów jest wymagane odpowiednie skonfigurowanie pamięci EMX, XMS, UMB i podstawowej w config.sys) to w przedostatniej linijce pliku dosbox.conf dopisz zmienną środowiskową, czyli:
set blaster=a220 i5 d1 t4
A - adress pamięci karty muzycznej - najczęściej jest to 220H dla sound blaster, 330 dla tabeli brzmień MIDI.
I - przerwanie IRQ. Najczęściej w Sound Blasterach ustawia się wartość 5, czasem 7 lub 9. Dość często "gryzły" się na tym (5) przerwaniu drukarki z dźwiękiem, ponieważ często domyślnie oba urządzenia tak się ustawiały.
UWAGA !
Twórcy Dosboksa postanowili to "poprawić" i domyślnym przerwaniem dla dźwięku jest 7. Czasem gry "umieją" tylko grać na przerwaniu piątym.
Jeżeli dopisujemy zmienną "Blaster" to należy wyżej, w tym samym pliku również zmienić emulowane przerwanie wirtualnej karty dźwiękowej Sound Blaster.
D - kanał bezpośredniego dostępu do pamięci DMA. Prawie zawsze ma być 1 dla kart Sound Blaster, SB 2.0, SB16, SB Pro
T - Rodzaj użytego układu scalonego. U schyłku DOSa używane karty były 6 generacji. Bezpieczna wartość=4
Od razu przepraszam, że moja strona nie działa dobrze ale przez niedopatrzenie straciłem domenę (robot sieciowy mi ją podkupił) i straciłem wszystko a backup był przestarzały. Domenę odzyskałem ale nie mam czasu ani natchnienia robić wszystko od początku. Na razie możecie się posiłkować moim chomikiem: Chomik Raptou - Chomikuj.pl . Po kontakcie mailowym/PW mogę udostępnić każdemu transfer na mój koszt. Zawartość wróci na swoje miejsce ale za jakiś czas. Na razie nie mam kiedy się za to zabrać.
#243
Napisano 14 października 2010 - 17:36
#245
Napisano 09 kwietnia 2011 - 10:42
Jest to naprawdę super program do emulacji DOSu. Bardzo łatwy w obsłudze.
#246
Napisano 07 maja 2011 - 09:32
#247
Napisano 13 maja 2011 - 19:48
[url=http://www.megaupload.com/?d=67G53NE0]MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service[/url]
#248
Napisano 16 czerwca 2011 - 00:52
Pamięta jeszcze ktoś tą gierkę?
YouTube - Hi-Octane - Gameplay
#249
Napisano 16 czerwca 2011 - 20:38
[URL="http://www.megaupload.com/?d=IIOT3HK4"]Hi Octane[/URL]
#250
Napisano 17 czerwca 2011 - 11:09
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych