
Mac OS X Leopard Up-to-Date Wysyłka
#26
Napisano 07 listopada 2007 - 13:30
#27
Napisano 07 listopada 2007 - 14:50
Wszystko to o czym tu piszemy sprowadza się do braku konkurencji. Do czasu kiedy się to nie zmieni, wszystko będzie po staremu. Dziś próbowałem się dodzwonić do tej śmiesznej firemki i oczywiście nikt nie raczył odebrać a potem włączyła się sekretarka informując, że "skrzynka jest zapełniona"... Ciekawe czym... Banda partaczy i tyle.
Podzielam Twoje zdanie jesli chodzi o konkurencje!!!Smiem nawet twierdzic,ze jesli jakas inna firma zacznie konkurowac z dotychczasowa to SAD zniknie z naszego kraju i naszych glow szybciej niz Nam sie to bedzie moglo wydawac!!!Nigdy nie mialem jeszcze doczynienia z tak fatalnie zoorganizowana firma!!!
A jesli chodzi o Irlandie i tamtejsze centrum dystrybucyjne,to naprawde nie jest zadna wymowka!!!Klient placi i zada!!!
Mimo wszystko,narazie nie ma za co byc zlym na SAD gdyz jeszcze nie minelo 21dni roboczych.Mimo wszystko myslalem,ze juz przed tym czasem powysylaja Nam plytki z oprogramowaniem!!!
Nadal czekam...

#28
Napisano 07 listopada 2007 - 15:58
Myślę, że należy to rozważać w kategoriach "Co to są za pieniądze dla Apple?" :-)
Zasada chcieć to móc niestety nie zawsze działa.
To wręcz śmieszne co tutaj piszesz. Zatem jak wpadłeś do Sadu po klawiaturę do jabłka, bo ci padła, to przed nosem zamykają Ci drzwi, bo to tylko marne 200 zł?
O czym Ty kolego mówisz? Zgadzam się z pozostałymi, że gdyby czuli na plecach oddech konkurencji, to nie zdążyłbyś usłyszeć sygnału w słuchawce, a już pytali by Ciebie jaki masz problem? i jak mogą Ci pomóc go rozwiązać?
To o czym piszesz Kolego należy do tzw. planowania strategicznego w firmie. Ale w tej firemce nawet czegoś takiego nie ma! Bo to są kolesie, którzy mają patent na to jak być jedynymi i nie mieć konkurencji. W sumie... jaki rząd, taki kraj, takie firmy, takie nasze codzienne życie. Jak się myle, to udowodnij.
Pozdrawiam
PS. A następnym razem jak coś takiego wymyślisz, to się dobrze nad tym zastanów, albo z kimś skonsultuj zanim to napiszesz, bo tylko niepotrzebnie podnosisz innym ciśnienie.
Nawet jak masz do wydania zakichane 5 zł, to też jest piniądz, który musiałeś zarobić i chcesz go zainwestować w tej firmie. A za rok zostawisz może w niej 30 tys. Euro!
#29
Napisano 07 listopada 2007 - 18:41
To wręcz śmieszne co tutaj piszesz. Zatem jak wpadłeś do Sadu po klawiaturę do jabłka, bo ci padła, to przed nosem zamykają Ci drzwi, bo to tylko marne 200 zł?
O czym Ty kolego mówisz? Zgadzam się z pozostałymi, że gdyby czuli na plecach oddech konkurencji, to nie zdążyłbyś usłyszeć sygnału w słuchawce, a już pytali by Ciebie jaki masz problem? i jak mogą Ci pomóc go rozwiązać?
To o czym piszesz Kolego należy do tzw. planowania strategicznego w firmie. Ale w tej firemce nawet czegoś takiego nie ma! Bo to są kolesie, którzy mają patent na to jak być jedynymi i nie mieć konkurencji. W sumie... jaki rząd, taki kraj, takie firmy, takie nasze codzienne życie. Jak się myle, to udowodnij.
Pozdrawiam
PS. A następnym razem jak coś takiego wymyślisz, to się dobrze nad tym zastanów, albo z kimś skonsultuj zanim to napiszesz, bo tylko niepotrzebnie podnosisz innym ciśnienie.
Nawet jak masz do wydania zakichane 5 zł, to też jest piniądz, który musiałeś zarobić i chcesz go zainwestować w tej firmie. A za rok zostawisz może w niej 30 tys. Euro!
Następnym razem jak się będziesz kogoś czepiał, to przeczytaj ze zrozumieniem co ten ktoś napisał.
Może wypunktuję, żeby było łatwiej zrozumieć.
1. Sad jest firmą IMC, dystrybutorem Apple.
2. Towar Apple trafia do sklepów/ dystrybucji mniej więcej w tej kolejności: USA, Japonia, Kraje Europy zachodniej będące dużymi rynkami takie jak UK, Niemcy, Francja, potem jest reszta krajów Europy zachodniej, gdzie Apple ma swoje oficjalne oddziały, a potem na samym końcu są kraje gdzie Apple ma swoich dystrybutorów w formie IMC, mamy tutaj Polskę, kraje afrykańskie itd.
3. Dopóki rynek nie nasyci się produktami w krajach największego zbytu, kraje o mniejszym zbycie nie dostaną tych produktów.
Wniosek z tego jest prosty, Sad nie wyśle wam tych płytek, ani nie wprowadzi do sklepów nowego sprzętu, dopóki nie dostanie ich od Apple. A Apple ma ważniejsze rynki na głowie niż Polska. Zanim więc zaczniecie psioczyć na dostępność produktów i czas trwania wysyłki, przeanalizujcie cały łancuch dostaw, bo Sad ani żadna inna IMC nie ma wpływu na to, że Apple im nie wysyła tego czy tamtego.
W kwestii sygnału w słuchawce, polecam zadzwonić na infolinię wsparcia technicznego administrowaną przez Apple Polska, najpierw spytają się Ciebie czy kupiłeś komputer w ciągu ostatnich 90 dni, a jeśli się okaże, że kupileś wcześniej, to Sorry Winetou, nie mamy o czym rozmawiać.
#30
Napisano 07 listopada 2007 - 21:17
Następnym razem jak się będziesz kogoś czepiał, to przeczytaj ze zrozumieniem co ten ktoś napisał.
Może wypunktuję, żeby było łatwiej zrozumieć.
1. Sad jest firmą IMC, dystrybutorem Apple.
2. Towar Apple trafia do sklepów/ dystrybucji mniej więcej w tej kolejności: USA, Japonia, Kraje Europy zachodniej będące dużymi rynkami takie jak UK, Niemcy, Francja, potem jest reszta krajów Europy zachodniej, gdzie Apple ma swoje oficjalne oddziały, a potem na samym końcu są kraje gdzie Apple ma swoich dystrybutorów w formie IMC, mamy tutaj Polskę, kraje afrykańskie itd.
3. Dopóki rynek nie nasyci się produktami w krajach największego zbytu, kraje o mniejszym zbycie nie dostaną tych produktów.
Wniosek z tego jest prosty, Sad nie wyśle wam tych płytek, ani nie wprowadzi do sklepów nowego sprzętu, dopóki nie dostanie ich od Apple. A Apple ma ważniejsze rynki na głowie niż Polska. Zanim więc zaczniecie psioczyć na dostępność produktów i czas trwania wysyłki, przeanalizujcie cały łancuch dostaw, bo Sad ani żadna inna IMC nie ma wpływu na to, że Apple im nie wysyła tego czy tamtego.
W kwestii sygnału w słuchawce, polecam zadzwonić na infolinię wsparcia technicznego administrowaną przez Apple Polska, najpierw spytają się Ciebie czy kupiłeś komputer w ciągu ostatnich 90 dni, a jeśli się okaże, że kupileś wcześniej, to Sorry Winetou, nie mamy o czym rozmawiać.
W pierwszej chwili chciałem odpowiedzieć Ci tylko na priv. ale poruszyłeś tutaj zasadniczy wątek, który zmusił mnie do odpowiedzi na forum, publicznie.
Spodziewałem się Twojego zdania, które często tutaj pada: "Następnym razem jak się będziesz kogoś czepiał, to przeczytaj ze zrozumieniem co ten ktoś napisał".
Na początku to zdanie dedykuję Tobie, ale nie w odniesieniu do mojego wcześniejszego postu, tylko "psioczenia" jak nazwałeś nasze wylewanie goryczy: "Zanim więc zaczniecie psioczyć na dostępność produktów i czas trwania wysyłki, przeanalizujcie cały łancuch dostaw".
Następnie, zupełnie rozumię Twoje intencje wyżej przedstawione i jestem przekonany, że każdy z nas je rozumie choć śmię twierdzić, że Ty nie zrozumiałeś naszych!
Zdajemy sobie świetnie sprawę z miejsca, które zajmujemy w "łańcuchu pokarmowym" wielkich firm, i to nas nie dziwi. IRYTUJE natomiast fakt jak się do nas podchodzi. I to nie w Apple Ireland tylko firemce: Apple IMC Poland SAD sp. z o.o. NICZYM tego nie uzasadnisz! I żadne przytoczone przez Ciebie wyżej teorie nie mają z tym nic wspólnego! Nie chcę przytaczać całego łańcuszka zastrzeżeń do tej firemki, bo wystarczy przeczytać wcześniejsze posty.
Co do punktu 2. to skoro jesteśmy takim zupełnie nieliczącym się rynkiem, to wytłumacz mi po co wstawili język polski do interfejsu? I to nie w wersji CE tylko ogólnoświatowej!
To jest koronny dowód Kolego na to, że jesteśmy DUŻYM rynkiem zbytu na tyle, żeby się tym zainteresować! Ale jeżeli mamy przedstawicieli naszego rynku takich jak właścicieli "firemki", to ja Amerykanom wcale się nie dziwię. Dziwię się natomiast, że w końcu mimo naszej nieudolności sami zauważyli problem i coś z tym zrobili. To tak trochę na zasadzie jak: jeśli dealer jest do d..., to samemu trzeba przejąć inicjatywę, bo straci się ciekawy rynek!
"W kwestii sygnału w słuchawce, polecam zadzwonić na infolinię wsparcia technicznego administrowaną przez Apple Polska" tutaj nie wiem czy zauważyłeś, że to wsparcie techniczne, to nie wspomniana "firemka" tylko ZUPEŁNIE inna firma. W praktyce ma to kolosalne znaczenie, gdyż nawet oni w rozmowie ZAWSZE to podkreślają i w związku z tym nie biorą odpowiedzialności za działanie tamtej firemki. Ale i tutaj poziom obsługi różni się tylko tym, że zazwyczaj szybko odbierają telefony, a później rozmowa przypomina komunikaty z WIN 95: "błąd typu błąd".
To tyle mojego wymądrzania się. Na kolejny Twój napastliwy post nie odpowiem, gdyż już uciekliśmy od tematu. Jeżelimasz ochotę na dalsze sprzeczanie się i udowadnianie, że nie mam racji, zapraszam na priv.
#31
Napisano 07 listopada 2007 - 21:37
"W kwestii sygnału w słuchawce, polecam zadzwonić na infolinię wsparcia technicznego administrowaną przez Apple Polska" tutaj nie wiem czy zauważyłeś, że to wsparcie techniczne, to nie wspomniana "firemka" tylko ZUPEŁNIE inna firma.
W tym miejscu chyba znowu sie nie zrozumieliscie. Koluker zdecydowanie nie napisal tego zdania z pozytywnym zabarwieniem i zacheceniem do dzownienia. Nastepne zdanie o 90 dniowym okresie pomocy technicznej przez telefon podkresla jego stosunek do tej sytuacji. Ja to tak widze.
#32
Napisano 07 listopada 2007 - 21:49

#33
Napisano 07 listopada 2007 - 23:33
#34
Napisano 08 listopada 2007 - 10:23

#35
Napisano 09 listopada 2007 - 07:29


#36
Napisano 14 listopada 2007 - 14:38

#37
Napisano 14 listopada 2007 - 18:40

#38
Napisano 14 listopada 2007 - 19:24

#39
Napisano 14 listopada 2007 - 21:32
Czy ktoś z Was otrzymał już płytkę?
Sad nie odpisuje na maile
Ja się dodzwoniłem i zapytałem panią czy wszystkie dokumenty są w porządku i kiedy mogę się spodziewać płytki. Pani stwierdziła, że to jest coś co ona musi sprawdzić i że do mnie oddzwoni. Przemilczałem fakt, że jeśli prowadzą to w jakiś cywlizowany sposób to mogłaby to zrobić na poczekaniu. Zgadnijcie czy oddzwoniła...
#40
Napisano 14 listopada 2007 - 22:18
#41
Napisano 15 listopada 2007 - 03:16
#42
Napisano 15 listopada 2007 - 12:09
#43
Napisano 17 listopada 2007 - 16:03
Jedyną osobą od której otrzymałem odpowiedź jest p. Maria Proczek. Niestety, nie pracuje już w Marketingu...
Bo się przejmował klientami zamiast pracować

#44
Napisano 20 listopada 2007 - 13:53
#45
Napisano 20 listopada 2007 - 14:04

#46
Napisano 20 listopada 2007 - 14:12
Dostałem dziś płytkę z Leosiem. Dokumenty wysłane 26.10 paczka doszła dziś tj. 20.11.
Koperta dostarczona DHL-em. Ma naklejki z Cupertino, Irlandii i SAD-u. W kopercie płytka i książeczka "Łelkom tu Leopard".
Czyli przesyłkę dostarczył kurier?
#47
Napisano 20 listopada 2007 - 14:23
Wysyła marketing SADu.Można odnieść wrażenie, że płytki nie będą wysyłane bezpośrednio przez Sad...
DHL - standard w przypadku SADu (umowa).Czyli przesyłkę dostarczył kurier?
#48
Napisano 21 listopada 2007 - 16:51
#49
Napisano 21 listopada 2007 - 18:15
#50
Napisano 21 listopada 2007 - 23:01
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych