Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Mac OS X Leopard Up-to-Date Wysyłka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
260 odpowiedzi w tym temacie

#26 Maruder

Maruder
  • 39 postów

Napisano 07 listopada 2007 - 13:30

Wszystko to o czym tu piszemy sprowadza się do braku konkurencji. Do czasu kiedy się to nie zmieni, wszystko będzie po staremu. Dziś próbowałem się dodzwonić do tej śmiesznej firemki i oczywiście nikt nie raczył odebrać a potem włączyła się sekretarka informując, że "skrzynka jest zapełniona"... Ciekawe czym... Banda partaczy i tyle.

#27 wasil16

wasil16
  • 541 postów
  • SkądMielno

Napisano 07 listopada 2007 - 14:50

Wszystko to o czym tu piszemy sprowadza się do braku konkurencji. Do czasu kiedy się to nie zmieni, wszystko będzie po staremu. Dziś próbowałem się dodzwonić do tej śmiesznej firemki i oczywiście nikt nie raczył odebrać a potem włączyła się sekretarka informując, że "skrzynka jest zapełniona"... Ciekawe czym... Banda partaczy i tyle.




Podzielam Twoje zdanie jesli chodzi o konkurencje!!!Smiem nawet twierdzic,ze jesli jakas inna firma zacznie konkurowac z dotychczasowa to SAD zniknie z naszego kraju i naszych glow szybciej niz Nam sie to bedzie moglo wydawac!!!Nigdy nie mialem jeszcze doczynienia z tak fatalnie zoorganizowana firma!!!
A jesli chodzi o Irlandie i tamtejsze centrum dystrybucyjne,to naprawde nie jest zadna wymowka!!!Klient placi i zada!!!
Mimo wszystko,narazie nie ma za co byc zlym na SAD gdyz jeszcze nie minelo 21dni roboczych.Mimo wszystko myslalem,ze juz przed tym czasem powysylaja Nam plytki z oprogramowaniem!!!
Nadal czekam...:(

#28 Jabko

Jabko
  • 231 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 listopada 2007 - 15:58

Myślę, że należy to rozważać w kategoriach "Co to są za pieniądze dla Apple?" :-)
Zasada chcieć to móc niestety nie zawsze działa.


To wręcz śmieszne co tutaj piszesz. Zatem jak wpadłeś do Sadu po klawiaturę do jabłka, bo ci padła, to przed nosem zamykają Ci drzwi, bo to tylko marne 200 zł?
O czym Ty kolego mówisz? Zgadzam się z pozostałymi, że gdyby czuli na plecach oddech konkurencji, to nie zdążyłbyś usłyszeć sygnału w słuchawce, a już pytali by Ciebie jaki masz problem? i jak mogą Ci pomóc go rozwiązać?
To o czym piszesz Kolego należy do tzw. planowania strategicznego w firmie. Ale w tej firemce nawet czegoś takiego nie ma! Bo to są kolesie, którzy mają patent na to jak być jedynymi i nie mieć konkurencji. W sumie... jaki rząd, taki kraj, takie firmy, takie nasze codzienne życie. Jak się myle, to udowodnij.
Pozdrawiam

PS. A następnym razem jak coś takiego wymyślisz, to się dobrze nad tym zastanów, albo z kimś skonsultuj zanim to napiszesz, bo tylko niepotrzebnie podnosisz innym ciśnienie.
Nawet jak masz do wydania zakichane 5 zł, to też jest piniądz, który musiałeś zarobić i chcesz go zainwestować w tej firmie. A za rok zostawisz może w niej 30 tys. Euro!

#29 kolouker

kolouker
  • 122 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 listopada 2007 - 18:41

To wręcz śmieszne co tutaj piszesz. Zatem jak wpadłeś do Sadu po klawiaturę do jabłka, bo ci padła, to przed nosem zamykają Ci drzwi, bo to tylko marne 200 zł?
O czym Ty kolego mówisz? Zgadzam się z pozostałymi, że gdyby czuli na plecach oddech konkurencji, to nie zdążyłbyś usłyszeć sygnału w słuchawce, a już pytali by Ciebie jaki masz problem? i jak mogą Ci pomóc go rozwiązać?
To o czym piszesz Kolego należy do tzw. planowania strategicznego w firmie. Ale w tej firemce nawet czegoś takiego nie ma! Bo to są kolesie, którzy mają patent na to jak być jedynymi i nie mieć konkurencji. W sumie... jaki rząd, taki kraj, takie firmy, takie nasze codzienne życie. Jak się myle, to udowodnij.
Pozdrawiam

PS. A następnym razem jak coś takiego wymyślisz, to się dobrze nad tym zastanów, albo z kimś skonsultuj zanim to napiszesz, bo tylko niepotrzebnie podnosisz innym ciśnienie.
Nawet jak masz do wydania zakichane 5 zł, to też jest piniądz, który musiałeś zarobić i chcesz go zainwestować w tej firmie. A za rok zostawisz może w niej 30 tys. Euro!


Następnym razem jak się będziesz kogoś czepiał, to przeczytaj ze zrozumieniem co ten ktoś napisał.

Może wypunktuję, żeby było łatwiej zrozumieć.

1. Sad jest firmą IMC, dystrybutorem Apple.
2. Towar Apple trafia do sklepów/ dystrybucji mniej więcej w tej kolejności: USA, Japonia, Kraje Europy zachodniej będące dużymi rynkami takie jak UK, Niemcy, Francja, potem jest reszta krajów Europy zachodniej, gdzie Apple ma swoje oficjalne oddziały, a potem na samym końcu są kraje gdzie Apple ma swoich dystrybutorów w formie IMC, mamy tutaj Polskę, kraje afrykańskie itd.
3. Dopóki rynek nie nasyci się produktami w krajach największego zbytu, kraje o mniejszym zbycie nie dostaną tych produktów.

Wniosek z tego jest prosty, Sad nie wyśle wam tych płytek, ani nie wprowadzi do sklepów nowego sprzętu, dopóki nie dostanie ich od Apple. A Apple ma ważniejsze rynki na głowie niż Polska. Zanim więc zaczniecie psioczyć na dostępność produktów i czas trwania wysyłki, przeanalizujcie cały łancuch dostaw, bo Sad ani żadna inna IMC nie ma wpływu na to, że Apple im nie wysyła tego czy tamtego.

W kwestii sygnału w słuchawce, polecam zadzwonić na infolinię wsparcia technicznego administrowaną przez Apple Polska, najpierw spytają się Ciebie czy kupiłeś komputer w ciągu ostatnich 90 dni, a jeśli się okaże, że kupileś wcześniej, to Sorry Winetou, nie mamy o czym rozmawiać.

#30 Jabko

Jabko
  • 231 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 listopada 2007 - 21:17

Następnym razem jak się będziesz kogoś czepiał, to przeczytaj ze zrozumieniem co ten ktoś napisał.

Może wypunktuję, żeby było łatwiej zrozumieć.

1. Sad jest firmą IMC, dystrybutorem Apple.
2. Towar Apple trafia do sklepów/ dystrybucji mniej więcej w tej kolejności: USA, Japonia, Kraje Europy zachodniej będące dużymi rynkami takie jak UK, Niemcy, Francja, potem jest reszta krajów Europy zachodniej, gdzie Apple ma swoje oficjalne oddziały, a potem na samym końcu są kraje gdzie Apple ma swoich dystrybutorów w formie IMC, mamy tutaj Polskę, kraje afrykańskie itd.
3. Dopóki rynek nie nasyci się produktami w krajach największego zbytu, kraje o mniejszym zbycie nie dostaną tych produktów.

Wniosek z tego jest prosty, Sad nie wyśle wam tych płytek, ani nie wprowadzi do sklepów nowego sprzętu, dopóki nie dostanie ich od Apple. A Apple ma ważniejsze rynki na głowie niż Polska. Zanim więc zaczniecie psioczyć na dostępność produktów i czas trwania wysyłki, przeanalizujcie cały łancuch dostaw, bo Sad ani żadna inna IMC nie ma wpływu na to, że Apple im nie wysyła tego czy tamtego.

W kwestii sygnału w słuchawce, polecam zadzwonić na infolinię wsparcia technicznego administrowaną przez Apple Polska, najpierw spytają się Ciebie czy kupiłeś komputer w ciągu ostatnich 90 dni, a jeśli się okaże, że kupileś wcześniej, to Sorry Winetou, nie mamy o czym rozmawiać.


W pierwszej chwili chciałem odpowiedzieć Ci tylko na priv. ale poruszyłeś tutaj zasadniczy wątek, który zmusił mnie do odpowiedzi na forum, publicznie.
Spodziewałem się Twojego zdania, które często tutaj pada: "Następnym razem jak się będziesz kogoś czepiał, to przeczytaj ze zrozumieniem co ten ktoś napisał".
Na początku to zdanie dedykuję Tobie, ale nie w odniesieniu do mojego wcześniejszego postu, tylko "psioczenia" jak nazwałeś nasze wylewanie goryczy: "Zanim więc zaczniecie psioczyć na dostępność produktów i czas trwania wysyłki, przeanalizujcie cały łancuch dostaw".
Następnie, zupełnie rozumię Twoje intencje wyżej przedstawione i jestem przekonany, że każdy z nas je rozumie choć śmię twierdzić, że Ty nie zrozumiałeś naszych!
Zdajemy sobie świetnie sprawę z miejsca, które zajmujemy w "łańcuchu pokarmowym" wielkich firm, i to nas nie dziwi. IRYTUJE natomiast fakt jak się do nas podchodzi. I to nie w Apple Ireland tylko firemce: Apple IMC Poland SAD sp. z o.o. NICZYM tego nie uzasadnisz! I żadne przytoczone przez Ciebie wyżej teorie nie mają z tym nic wspólnego! Nie chcę przytaczać całego łańcuszka zastrzeżeń do tej firemki, bo wystarczy przeczytać wcześniejsze posty.
Co do punktu 2. to skoro jesteśmy takim zupełnie nieliczącym się rynkiem, to wytłumacz mi po co wstawili język polski do interfejsu? I to nie w wersji CE tylko ogólnoświatowej!
To jest koronny dowód Kolego na to, że jesteśmy DUŻYM rynkiem zbytu na tyle, żeby się tym zainteresować! Ale jeżeli mamy przedstawicieli naszego rynku takich jak właścicieli "firemki", to ja Amerykanom wcale się nie dziwię. Dziwię się natomiast, że w końcu mimo naszej nieudolności sami zauważyli problem i coś z tym zrobili. To tak trochę na zasadzie jak: jeśli dealer jest do d..., to samemu trzeba przejąć inicjatywę, bo straci się ciekawy rynek!
"W kwestii sygnału w słuchawce, polecam zadzwonić na infolinię wsparcia technicznego administrowaną przez Apple Polska" tutaj nie wiem czy zauważyłeś, że to wsparcie techniczne, to nie wspomniana "firemka" tylko ZUPEŁNIE inna firma. W praktyce ma to kolosalne znaczenie, gdyż nawet oni w rozmowie ZAWSZE to podkreślają i w związku z tym nie biorą odpowiedzialności za działanie tamtej firemki. Ale i tutaj poziom obsługi różni się tylko tym, że zazwyczaj szybko odbierają telefony, a później rozmowa przypomina komunikaty z WIN 95: "błąd typu błąd".
To tyle mojego wymądrzania się. Na kolejny Twój napastliwy post nie odpowiem, gdyż już uciekliśmy od tematu. Jeżelimasz ochotę na dalsze sprzeczanie się i udowadnianie, że nie mam racji, zapraszam na priv.

#31 Falcon

Falcon
  • 639 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 listopada 2007 - 21:37

"W kwestii sygnału w słuchawce, polecam zadzwonić na infolinię wsparcia technicznego administrowaną przez Apple Polska" tutaj nie wiem czy zauważyłeś, że to wsparcie techniczne, to nie wspomniana "firemka" tylko ZUPEŁNIE inna firma.


W tym miejscu chyba znowu sie nie zrozumieliscie. Koluker zdecydowanie nie napisal tego zdania z pozytywnym zabarwieniem i zacheceniem do dzownienia. Nastepne zdanie o 90 dniowym okresie pomocy technicznej przez telefon podkresla jego stosunek do tej sytuacji. Ja to tak widze.

#32 Jabko

Jabko
  • 231 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 listopada 2007 - 21:49

Tutaj owszem, zgadzam się z nim i zauważyłem, że też to wykpił. Nie miałem już jednak sił, żeby ten wątek szerzej ujmować. Poza tym post i tak już był przydługi ;)

#33 kolouker

kolouker
  • 122 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 listopada 2007 - 23:33

Nie chcę dolewać oliwy do ognia, ale ta "ZUPEŁNIE" inna firma, to właśnie oddział Apple Polska, który powoli wychodzi z ukrycia. Wracając do Up-to-Date, Sad wyśle wszystkim te płyty jak sam je dostanie, nikt tam przecież nie siedzi i złośliwie tych płyt nie przetrzymuje.

#34 maler

maler
  • 2 postów
  • SkądPraha, Czech Republic

Napisano 08 listopada 2007 - 10:23

A tylko takie pytanko: czy juz jeste mozliwe kupic Mac s Leopardem? V USA sa v pudlach 10.4 i 10.5 (ktore tam wkladali faceci z Apple 26. 10. :) - v Czechach jescze nie, to tylko sie interesujie, czy w Polsce juz sa... U nas up-to-date tez jescze si nie pojavil.

#35 daboni

daboni
  • 287 postów

Napisano 09 listopada 2007 - 07:29

w iSpocie w Kraku widziale Leoparda na MB tylko na wystawie :) Sprzedawca powiedzial, ze wyprzedaja jeszcze komputery z tigerem. Zreszta trwa jeszcze listopadowa promocja.... Zasadzam sie na grudzien aby zakupic, mam nadzieje, ze uda sie szybko :))

#36 przemekf

przemekf
  • 1 308 postów
  • SkądŁódź

Napisano 14 listopada 2007 - 14:38

Czy ktoś z Was otrzymał już płytkę? Sad nie odpisuje na maile :(

#37 esteper@mac.com

esteper@mac.com
  • 366 postów
  • Skądwarszawa

Napisano 14 listopada 2007 - 18:40

Ja czekam jeszcze... i na Leoparda i na drukarko/skanero/magiczne urządzenie :(

#38 clr

clr
  • 1 326 postów

Napisano 14 listopada 2007 - 19:24

moze zrobimy test ja mam imaca z usa..zobaczymy czy do mnie szybciej przyleci czy do was szybciej dojedzie? :D

#39 Maruder

Maruder
  • 39 postów

Napisano 14 listopada 2007 - 21:32

Sad, sad little company

Czy ktoś z Was otrzymał już płytkę?

Sad nie odpisuje na maile :(


Ja się dodzwoniłem i zapytałem panią czy wszystkie dokumenty są w porządku i kiedy mogę się spodziewać płytki. Pani stwierdziła, że to jest coś co ona musi sprawdzić i że do mnie oddzwoni. Przemilczałem fakt, że jeśli prowadzą to w jakiś cywlizowany sposób to mogłaby to zrobić na poczekaniu. Zgadnijcie czy oddzwoniła...

#40 przemekf

przemekf
  • 1 308 postów
  • SkądŁódź

Napisano 14 listopada 2007 - 22:18

Jedyną osobą od której otrzymałem odpowiedź jest p. Maria Proczek. Niestety, nie pracuje już w Marketingu...

#41 zietas

zietas
  • 136 postów

Napisano 15 listopada 2007 - 03:16

eh.. ja czekam juz ok. 3 tygodni na imaca i jeszcze nie dojechal do mnie, a wy tu myslicie o up-to-date... hehe... modle sie tylko, zebym dostal maczka z tigerem, a leo mogl dokupic za 49 zl, bo inaczej sie to troche dolina (bycie zaleznym od updateow)...

#42 przemekf

przemekf
  • 1 308 postów
  • SkądŁódź

Napisano 15 listopada 2007 - 12:09

Właśnie otrzymałem odpowiedź z Sadu: --- Szanowny Panie, realizacja zamówienia trwa koło 21 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas kuponu, tak więc prosiłabym o cierpliwość uaktualnienie programu na pewno niedługo do Pana dotrze. Pozdrawiam --- Można odnieść wrażenie, że płytki nie będą wysyłane bezpośrednio przez Sad...

#43 Jabko

Jabko
  • 231 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 17 listopada 2007 - 16:03

Jedyną osobą od której otrzymałem odpowiedź jest p. Maria Proczek. Niestety, nie pracuje już w Marketingu...


Bo się przejmował klientami zamiast pracować :)

#44 Maruder

Maruder
  • 39 postów

Napisano 20 listopada 2007 - 13:53

Dostałem dziś płytkę z Leosiem. Dokumenty wysłane 26.10 paczka doszła dziś tj. 20.11. Koperta dostarczona DHL-em. Ma naklejki z Cupertino, Irlandii i SAD-u. W kopercie płytka i książeczka "Łelkom tu Leopard".

#45 blackdog

blackdog
  • 205 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 20 listopada 2007 - 14:04

Szczęśliwiec ...jakoś podejrzanie szybko cię załatwili ;) wygląda na korupcję lub kumoterstwo:D

#46 przemekf

przemekf
  • 1 308 postów
  • SkądŁódź

Napisano 20 listopada 2007 - 14:12

Dostałem dziś płytkę z Leosiem. Dokumenty wysłane 26.10 paczka doszła dziś tj. 20.11.
Koperta dostarczona DHL-em. Ma naklejki z Cupertino, Irlandii i SAD-u. W kopercie płytka i książeczka "Łelkom tu Leopard".


Czyli przesyłkę dostarczył kurier?

#47 lutecki

lutecki
  • 3 315 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 20 listopada 2007 - 14:23

Można odnieść wrażenie, że płytki nie będą wysyłane bezpośrednio przez Sad...

Wysyła marketing SADu.

Czyli przesyłkę dostarczył kurier?

DHL - standard w przypadku SADu (umowa).

#48 wasil16

wasil16
  • 541 postów
  • SkądMielno

Napisano 21 listopada 2007 - 16:51

Fajnie masz...ja tez czekam i czekam i tez papiery byly wyslane 26 pazdziernika...moze jutro mi przywioza...poczekamy zobaczymy!!!

#49 dsy

dsy
  • 633 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 listopada 2007 - 18:15

Ja też wysłałem 26 jak narazie nic.Nie chciało mi się czekać więc kupiłem wcześniej.

#50 przemekf

przemekf
  • 1 308 postów
  • SkądŁódź

Napisano 21 listopada 2007 - 23:01

We wtorek mija 21 dni, więc pewnie niebawem i ja otrzymam...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych