Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Mac OS X Leopard Up-to-Date Wysyłka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
260 odpowiedzi w tym temacie

#1 wasil16

wasil16
  • 541 postów
  • SkądMielno

Napisano 05 listopada 2007 - 13:33


mam takie bardzo proste pytanie!!! Czy ktos juz otrzymal Leoparda od SADu w ramach promocji Up-to-date?!?

#2 przemekf

przemekf
  • 1 308 postów
  • SkądŁódź

Napisano 05 listopada 2007 - 13:37

Czas realizacji do 21 dni roboczych :( Komplet wysłałem 26.10 i na razie nie otrzymałem...

#3 wasil16

wasil16
  • 541 postów
  • SkądMielno

Napisano 05 listopada 2007 - 14:25

Czas realizacji do 21 dni roboczych :(
Komplet wysłałem 26.10 i na razie nie otrzymałem...


Szczerze powiedziawszy to ja tez tyle wiem!!! I podobnie jak Ty wyslalem wszystkie dokumenty juz 26pazdziernika.minelo dopoero 10dni,a pozatym wydaje mi sie ze Sad mial na mydli 21dni "roboczych" :-(((

#4 przemekf

przemekf
  • 1 308 postów
  • SkądŁódź

Napisano 05 listopada 2007 - 14:52

Jasne. 21 dni roboczych. Czyli około 27 listopada pewnie będzie...

#5 Maruder

Maruder
  • 39 postów

Napisano 05 listopada 2007 - 15:17

Czy to nie ironia, że nazwa firmy tak doskonale oddaje, oferowany w niej poziom obsługi klienta? :)

#6 wasil16

wasil16
  • 541 postów
  • SkądMielno

Napisano 05 listopada 2007 - 16:20

Jasne. 21 dni roboczych. Czyli około 27 listopada pewnie będzie...


Moge sie tylko absolutnie z Toba zgodzic!!!Niestety nasz cudowny SAD robi wszystko ale to absolutnie wszystko na ostatnio chwile!!!
Czasami to bardzo denerwuje bo dobry produkt jakim jest MacBook tudziez inny komputer ze stajni apple to nie wszystko!!!We wszystkich rankingach zawsze brany jest pod uwage serwis i obsluga klienta...a tu...poziom nadzwyczaj mierny!!! :(
A wiec czekamy na pierwszego szczesliwca ktory otrzyma plytke z racji promocji Up-to-date ;)

#7 Jabko

Jabko
  • 231 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 05 listopada 2007 - 21:57

Dzisiaj dzwoniłem do tych draniów przez pół dnia! Sekretariat nie odpowiadał. Ile wywaliłem pieniędzy na międzymiastowe, żeby się dodzwonić to dopiero zobaczę na rachunku tel. Chyba, że pomylę numer konta bakowego z kwotą :D. A do rzeczy..., to ta firma powinna wg mnie przestać istnieć. Panienka (z okienka) słodko odpowiedziała mi, że mój formularz wpłynął i przelew też, ale... do 3 tyg. trzeba czekać. Zażartowałem i powiedziałem, że pewnie jeszcze tych płytek nie mają, ale otrzymałem tym razem zdecydowaną odpowiedź, że mają! Tylko jest bardzo dużo osób chętnych i sukcesywnie wysyłają :D Myślałem, że spadne z krzesła, tak mnie rozbawiła, ale dalszą rozmowę uznałem za stratę czasu i pieniędzy. Ciekawe, czy, gdyby udało się zebrać ze 100 lub może 500 podpisów pod petycją na "luksus" obsługi przez IMC SAD Apple Poland, to centrala zareagowałaby?

#8 przemekf

przemekf
  • 1 308 postów
  • SkądŁódź

Napisano 05 listopada 2007 - 22:01

Czy wysyłać będą poleconym? Czy tak jak w przypadku Polonizatora - list zwykły?

#9 Maruder

Maruder
  • 39 postów

Napisano 06 listopada 2007 - 07:49

Ciekawe, czy, gdyby udało się zebrać ze 100 lub może 500 podpisów pod petycją na "luksus" obsługi przez IMC SAD Apple Poland, to centrala zareagowałaby?


Tak długo jak nie będą mieć konkurencji, nic się nie zmieni. Człowiek, który tym kieruje mógłby oczywiście podnieść poziom obsługi klienta (choćby po to źeby dorównać Pani zosi z warzywniaka) tylko po co? Dla niego to są koszty a ludzie i tak muszą się z nimi kontaktować i tak. Tak właśnie kieruje firmami "partyjny beton".

#10 Jabko

Jabko
  • 231 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 06 listopada 2007 - 09:14

Tak długo jak nie będą mieć konkurencji, nic się nie zmieni. Człowiek, który tym kieruje mógłby oczywiście podnieść poziom obsługi klienta (choćby po to źeby dorównać Pani zosi z warzywniaka) tylko po co? Dla niego to są koszty a ludzie i tak muszą się z nimi kontaktować i tak. Tak właśnie kieruje firmami "partyjny beton".


Myślę, że tutaj uderzyłeś w sedno sprawy! Ci panowie napewno są takim betonem, bo za czasów ich świetności taka obsługa klementa to był standard. A tak swoją drogą u nich już nic nie kupię. Wolę Szwajcarię, a co do gwarancji... to i tak człowiek zostaje sam na lodzie albo... może liczyć na pomoc doświadczonych z MyApple :D

#11 wasil16

wasil16
  • 541 postów
  • SkądMielno

Napisano 06 listopada 2007 - 09:19

Sad Apple Polska niestety sie wogole Nami mac userami nie przejmuje!!!Traca w naszych oczach wszystko,botakie traktowanie klienta to jakies nieporozumienie!!! Proponuje wyslac jajas duza petycje do Apple w Usa :-)

#12 kobi15

kobi15
  • 115 postów

Napisano 06 listopada 2007 - 09:38

czytalem ostatnio w forbes, ze do polski ma zawitac konkurencja SAD w postacii apple poland. a pozatym juz niedlugo SAD-owi konczy sie umowa z apple

#13 wasil16

wasil16
  • 541 postów
  • SkądMielno

Napisano 06 listopada 2007 - 10:49

czytalem ostatnio w forbes, ze do polski ma zawitac konkurencja SAD w postacii apple poland. a pozatym juz niedlugo SAD-owi konczy sie umowa z apple



Chcialbym,aby SAD nie przedluzyl umowy z Apple,moze to by ich czegos nauczylo.Ja rowniez czekam na Apple Polska chyba jak kazdy uzytkownik produktow z jabluszkiem!!! :)

Albo powiem inaczej-NIECH TO BEDZIE BYLE JAKA FIRMA ALE ZYCZYLBYM NAM WSZYSTKIM BY W JEJ SZEREGACH PRACOWALI LUDZIE KTORZY SIE NA TYM WSZYSTKIM ZNAJA,CHCA NAM POMAGAC I SLUZYC SWOJA RADA!!! :)
Czy to jeszcze mozliwe w dzisiejszych czasach?!?...

#14 WojtekF

WojtekF
  • 771 postów

Napisano 06 listopada 2007 - 11:18

Ktoś wie może czy SAD się spodziewa dostawy Family Packów Leoparda? Jestem jeszcze w stanie zrozumieć, że ciężko przewidzieć sprzedaż w iSpotach, ale chyba można policzyć zamówienia złożone w przedsprzedaży...

#15 wasil16

wasil16
  • 541 postów
  • SkądMielno

Napisano 06 listopada 2007 - 12:28

Ktoś wie może czy SAD się spodziewa dostawy Family Packów Leoparda? Jestem jeszcze w stanie zrozumieć, że ciężko przewidzieć sprzedaż w iSpotach, ale chyba można policzyć zamówienia złożone w przedsprzedaży...



Chyba nie pozostaje Ci nic innego jak tylko cierpliwie czekac...:mad: albo wysylac do ukochanego SADu codziennie kilka maili z zapytaniem!!!Moze bedziesz mial wiecej szczescie niz inni i zostanie Ci udzielona odpowiedz.;)

#16 WojtekF

WojtekF
  • 771 postów

Napisano 06 listopada 2007 - 13:43

Moze bedziesz mial wiecej szczescie niz inni i zostanie Ci udzielona odpowiedz.;)


Zapas szczęścia na okazję zakupu Family Packa chyba już wyczerpałem ;)
No nic, pozostaje cierpliwie czekać. Przynajmniej ominą mnie uroki "early adoptingu" - poczytam sobie najpierw o cudzych problemach 8)

#17 51m0n

51m0n
  • 6 980 postów

Napisano 06 listopada 2007 - 16:50

NIECH TO BEDZIE BYLE JAKA FIRMA ALE ZYCZYLBYM NAM WSZYSTKIM BY W JEJ SZEREGACH PRACOWALI LUDZIE KTORZY SIE NA TYM WSZYSTKIM ZNAJA,CHCA NAM POMAGAC I SLUZYC SWOJA RADA!!! :)


Chciałbym tylko powiedzieć, że pisanie drukowanymi literkami uznawane jest przez wiele osób na forum za krzyk i nie jest mile widziane, dlatego na przyszłość prosiłbym tak nie robić, no chyba że akurat masz zamiar krzyczeć ;) Z góry dziękuję.

#18 wasil16

wasil16
  • 541 postów
  • SkądMielno

Napisano 06 listopada 2007 - 23:36

Chciałbym tylko powiedzieć, że pisanie drukowanymi literkami uznawane jest przez wiele osób na forum za krzyk i nie jest mile widziane, dlatego na przyszłość prosiłbym tak nie robić, no chyba że akurat masz zamiar krzyczeć ;) Z góry dziękuję.


Oczywiscie ja nie chciale krzyczec,tylkk zwrocic uwage wlasnie na ta sprawe!!!Ale jesli tk tam duzej liczbie ksob przeszkadza,to juz tak pisac nie bede!!

#19 Falcon

Falcon
  • 639 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 listopada 2007 - 23:51

W formularzu Up-to-Date pisza:

Oferta ta jest skierowana do Państwa przez Apple Computer International w Cork, Irlandia.

Moze tu jest pies pogrzebany?

#20 wasil16

wasil16
  • 541 postów
  • SkądMielno

Napisano 06 listopada 2007 - 23:54

W formularzu Up-to-Date pisza:

Moze tu jest pies pogrzebany?


Szczerze powiem,ze tez na to zwrocilem uwage,tylko kompletnie nie wiem co my mamy wspolnego z Irlandia?!? ;)
Naprawde nie wiem o co juz w tym wszystkim chodzi...napisali 21dni roboczych,wiec bede tyle czekal,bo naprawde nie mam innego wyjscia :(

#21 iWP

iWP
  • 336 postów
  • SkądGliwice

Napisano 06 listopada 2007 - 23:56

Dostaniecie ładnie zapakowaną kopertę bąbelkową od Apple Irlandia, która będzie zapakowana w kopertę DHL'u albo zwykłej poczty przez SAD. Wszystkie płytki muszą najpierw z Irlandi przyjść, a później do was. Jak już pewnie wiecie mój iLife 08 szedł 8 tygodni, a przysłali w końcu po dwóch mailach przypominających...

#22 kolouker

kolouker
  • 122 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 listopada 2007 - 11:00

Szczerze powiem,ze tez na to zwrocilem uwage,tylko kompletnie nie wiem co my mamy wspolnego z Irlandia?!? ;)


Tyle mamy wspólnego, że w Irlandii jest centrala dystrybucyjna, i stamtąd wszystko jedzie do Polski.
Leopardy Up-to-Date, Leopardy do sklepów, Komputery itd. A to, że tego nie ma, to nie tyle wina Sadu, co wina samego Apple w Irlandii, dla którego jesteśmy na końcu listy klientów, bo jesteśmy IMC.

#23 Maruder

Maruder
  • 39 postów

Napisano 07 listopada 2007 - 12:18

A to, że tego nie ma, to nie tyle wina Sadu, co wina samego Apple w Irlandii, dla którego jesteśmy na końcu listy klientów, bo jesteśmy IMC.


Wiesz... Gdyby chcieli, gdyby im zależało to dałoby się to załatwić. Tylko co to są za pieniądze dla SAD-u? Oni mają klientów w dupie nawet jeśli Ci kupują kompa za 5-6 tysiów więc nikt w tej groteskowej firemce nie będzie się naginał i napinał żeby "zrobić dobrze" klientom.

#24 kolouker

kolouker
  • 122 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 listopada 2007 - 12:24

Wiesz... Gdyby chcieli, gdyby im zależało to dałoby się to załatwić. Tylko co to są za pieniądze dla SAD-u?


Myślę, że należy to rozważać w kategoriach "Co to są za pieniądze dla Apple?" :-)
Zasada chcieć to móc niestety nie zawsze działa.

#25 blackdog

blackdog
  • 205 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 07 listopada 2007 - 12:41

Jakie pieniądze by nie były (małe czy duże) to są zawsze pieniądze, nauczmy się szanować nasze pieniądze bo inaczej zawsze będziemy traktowani gorzej. Mówicie tu o up-to-date, a co mam powiedzieć, jeżeli 26 przesłałem 499 zł, a w sklepie widnieje dopiero "zapłacono - rezerwacja" przecież to śmieszne, aby czekać 21 dni rooczych na produkt, który jest zapłacony. Nic nie usprawiedliwia postępowania SAD, nawet jeśli produkty muszą być dostarczone z Irlandii czy skądś tam... to jest żenada.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych