Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPad Air


  • Please log in to reply
1956 replies to this topic

#1076 RBB

RBB
  • 1371 posts

Posted 30 November 2013 - 15:26

"Zamówienia objęte zniżką promocyjną lub kuponem rabatowym nie podlegają zwrotowi online. Aby dowiedzieć się, które zamówienia podlegają zwrotowi, skontaktuj się z przedstawicielem sklepu Apple Online Store." - Apple Polska

Wymyśliłeś to sam czy pomógł Ci sprzedawca z komputronika lub iStrefa? :D
Strasznie słabe to było.

#1077 cassinipl

cassinipl
  • 121 posts

Posted 30 November 2013 - 15:35

Nie, kolega ipada zamówił. Screena? Prosze.
Dołączona grafika

#1078 RBB

RBB
  • 1371 posts

Posted 30 November 2013 - 15:38

Nie, kolega ipada zamówił. Screena? Prosze.

[ATTACH=CONFIG]18666[/ATTACH]

No patrz Pan, masz rację, przepraszam.
Też zamówiłem, teraz klikam w "zwróć pozycję" i wyskakuje mi to o czym piszesz. Jaja sobie robią?
Szkoda, że przeglądając na ich stronie wszystko co związane ze zwrotami nic takiego nie można znaleźć, szkoda również, że w mailu odnośnie zamówienia i wysyłki jest tylko

"Czy mogę anulować zamówienie i uzyskać zwrot pieniędzy?

Jeśli zmienisz zdanie, możesz anulować swoje zamówienie przed upływem 14 dni od odebrania produktu/produktów i otrzymać zwrot pieniędzy. Aby zorganizować zwrot produktów, należy zadzwonić pod numer 801 934 999 (połączenie płatne wg stawki operatora) lub skorzystać ze strony internetowej Stan zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do stosowania wyjątków. Więcej informacji zawierają warunki sprzedaży."

W warunkach sprzedaży również nic na ten temat nie ma.

#1079 cassinipl

cassinipl
  • 121 posts

Posted 30 November 2013 - 15:39

Zapewne zwrotu można dokonać ale dzwoniąc na infolinie, oddadzą ci kase i możesz zamówić jeszcze raz po ... normalnej cenie. Tzn, generalnie polskie prawo zabezpiecza cie, że przy zakupie wysyłkowym masz 14 dni ustawowe na zwrot bez podania przyczyny. Edit: Czyli wynika z tego, że "specjalny" tryb w jakim odbywa się zamawianie na promocji uniemożliwia automatyczny zwrot. Pewnie dlatego, żeby system nie zgłupiał bo cena ipada i te podatki wszystko tam wiesz człowieka potrafi zgubić a co dopiero maszynę, a dodajmy jeszcze obniżkę. Pewnie zwrot odbywa sie poprzez infolinie w takim razie. "Zastrzegamy sobie prawo do stosowania wyjątków. "

#1080 RBB

RBB
  • 1371 posts

Posted 30 November 2013 - 16:03

"Zastrzegamy sobie prawo do stosowania wyjątków. "


No zastrzegają ale po tym jest "Więcej informacji zawierają warunki sprzedaży", a tam nic nie ma. Bo rozumiem, że te wyjątki tam mają być opisane. No nic, mam nadzieję, że będzie śnieżna biel a jak nie to wtedy będę się martwił:D


Edit: Czyli wynika z tego, że "specjalny" tryb w jakim odbywa się zamawianie na promocji uniemożliwia automatyczny zwrot. Pewnie dlatego, żeby system nie zgłupiał bo cena ipada i te podatki wszystko tam wiesz człowieka potrafi zgubić a co dopiero maszynę, a dodajmy jeszcze obniżkę. Pewnie zwrot odbywa sie poprzez infolinie w takim razie.


Podejrzewam, że masz rację.

#1081 djdom

djdom
  • 210 posts

Posted 30 November 2013 - 16:05

No zastrzegają ale po tym jest "Więcej informacji zawierają warunki sprzedaży", a tam nic nie ma. Bo rozumiem, że te wyjątki tam mają być opisane. No nic, mam nadzieję, że będzie śnieżna biel a jak nie to wtedy będę się martwił:D




Podejrzewam, że masz rację.


Myślę, że problemów z oddaniem nie będzie natomiast, jeżeli będzie żółty muszą Ci wymienić w ciągu 14 dni na nowy...

#1082 Dawidek123

Dawidek123
  • 36 posts

Posted 30 November 2013 - 16:11

Apple wie jak traktować klienta, nie ma co -.- Czyli zostaje nam czekać i liczyć na to, że w sprzęcie za tę kwotę nie będzie ubytków, a w razie gdyby, powiedzieć "papa" promocyjnej cenie. Podejście do klienta naprawdę pierwsza klasa.

#1083 cortez79

cortez79
  • 276 posts
  • SkądWarszawa

Posted 30 November 2013 - 17:19

Nie macie jeszcze sprzętu a już myślicie jak go zwrócić ;) dobre

#1084 cassinipl

cassinipl
  • 121 posts

Posted 30 November 2013 - 17:24

Racja RBB. Dodatkowo przy ofercie Black Friday, powinny być warunki promocji.

#1085 Erykos

Erykos
  • 2847 posts

Posted 30 November 2013 - 18:20

To ciekawe. Bardzo ciekawe z tymi zwrotami. Sam zamówiłem wczoraj iPada Air. Jest 14 dni na zwrot. Chyba w przepisach jest albo zwrot pieniędzy albo wymiana na nowy. W tym przypadku, dla Apple korzystniej będzie zwrócić pieniądze, tylko czy to moralne? Warto robić z siebie, jako firmy takiego, co o 170 zł robi problemy.

#1086 Patroy

Patroy
  • 81 posts

Posted 30 November 2013 - 19:23

Zaraz zaraz, to niech mnie ktoś oświeci czy tego ipada zamówionego wczoraj mogę w jakiś sposób zwrócić i dostać kase czy nie w końcu? nie ważne już czy będzie żółty ekran czy nie po prostu chce wiedzieć

#1087 Erykos

Erykos
  • 2847 posts

Posted 30 November 2013 - 19:38

Możesz zwrócić w ciągu 10 dni, czy tam 14.

#1088 RBB

RBB
  • 1371 posts

Posted 30 November 2013 - 20:04

Nie macie jeszcze sprzętu a już myślicie jak go zwrócić ;) dobre


Bo już mieliśmy i musieliśmy się z nim pożegnać 8 listopada, więc jako, że iPad Air to zakup wysokiego ryzyka to możliwość bezproblemowego zwrotu lub wymiany to podstawa :D


EDIT:

Gdyby ktoś z idealnym ekranem (niekoniecznie iPad'a, może być i komputer) chciał doświadczyć żółci zapraszam tutaj i oczywiście proszę kliknąć "iPad this!"
Dobre, do każdej strony można dodać trochę żółci przeciągając przycisk.

http://olygraphy.com/ipadair/

#1089 Patroy

Patroy
  • 81 posts

Posted 30 November 2013 - 20:09

Dokładnie, już pal licho te 200zł, już nawet pal licho tego ipada, chce tylko być pewny że dostane moje dwa koła z powrotem jak dostarczą mi bubel

#1090 Dawidek123

Dawidek123
  • 36 posts

Posted 30 November 2013 - 20:21

Nie macie jeszcze sprzętu a już myślicie jak go zwrócić ;) dobre


Bo naczytałem się na tych stu stronach dość, by mieć obawy przed felernym modelem ;-)

#1091 djdom

djdom
  • 210 posts

Posted 30 November 2013 - 21:51

Bo już mieliśmy i musieliśmy się z nim pożegnać 8 listopada, więc jako, że iPad Air to zakup wysokiego ryzyka to możliwość bezproblemowego zwrotu lub wymiany to podstawa :D


EDIT:

Gdyby ktoś z idealnym ekranem (niekoniecznie iPad'a, może być i komputer) chciał doświadczyć żółci zapraszam tutaj i oczywiście proszę kliknąć "iPad this!"
Dobre, do każdej strony można dodać trochę żółci przeciągając przycisk.

iPad Air screen


Hehe zajeb...e!!! Super ironia :)

#1092 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 30 November 2013 - 21:53

Bawi mnie, że najwięksi czepiacze w tym wątku, którzy muszą do wszystkiego swoje 3 grosze wrzucić i się oburzają jak ktoś inny ma odmienne zdanie, nie umieją czytać ZE ZROZUMIENIEM.


Wyraźnie jest napisane, że produktów ze zniżką bądź kuponem nie można zwrócić ONLINE czyli przez stronę, nikt nie napisał, że nie można ich zwrócić w ogóle, dzwoniąc na infolinię. Nie można online ze względu na to, że jest sprzedawany w promocyjnej cenie i zapewne system nie ogarnia tego, ale zamiast postarać się zrozumieć co się czyta, lepiej przez dwie strony marudzić jakie to Apple jest złe i obrzydliwe, ale jak się okazuje, amerykańska firma lepiej radzi sobie z językiem polskim, niż ludzie tu na forum, albo po prostu marudzicie, bo to w waszej naturze leży.

#1093 RBB

RBB
  • 1371 posts

Posted 30 November 2013 - 22:11

Bawi mnie, że najwięksi czepiacze w tym wątku, którzy muszą do wszystkiego swoje 3 grosze wrzucić i się oburzają jak ktoś inny ma odmienne zdanie, nie umieją czytać [B]ZE ZROZUMIENIEM.

A konkretnie kto nie umie?? Bo my tu już wszystko dawno zrozumieliśmy ale dobrze wiedzieć, że mamy tu tak kumatego moderatora, który, choć odrobinę złośliwie, to jednak wspomoże nas, ludzi z deficytem umysłowym. :D

#1094 cassinipl

cassinipl
  • 121 posts

Posted 30 November 2013 - 22:11

Jakbyś CZYTAŁ ZE ZROZUMIENIEM to dokładnie to samo napisałem wcześniej....

#1095 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 30 November 2013 - 23:50

Jakbyś CZYTAŁ ZE ZROZUMIENIEM to dokładnie to samo napisałem wcześniej....


No i co z tego, jak później jest kilkanaście postów ludzi, którzy nadal nie rozumieją co się do nich pisze.

#1096 migal

migal
  • 351 posts
  • Skądmam wiedzieć ?

Posted 01 December 2013 - 01:07

Zamawiając bez logowania na swoje AppleID również nie da się zwrócić online - tylko przez infolinię. Tak samo jest z tym Black Friday.

#1097 emeph

emeph
  • 325 posts

Posted 01 December 2013 - 13:23

To już uściślając wszystkie warunki nie da się również zwrócić online jak płaci się przelewem a nie kartą ;)

#1098 superlo

superlo
  • 140 posts

Posted 01 December 2013 - 16:15

Apple chce po prostu, żeby do nich dzwonić :)

#1099 flypek

flypek
  • 118 posts

Posted 02 December 2013 - 07:30

Panowie mam prośbę, zamówiłem w pt iPada który z początkowego założenia miał do mnie dotrzeć 10-12 grudzień. Wchodząc dzisiaj na stronę TNT pisze ze przewidywany czas to 3 grudzień, a paczka jest już w Katowicach. I tu mam problem, bo dzisiaj jeszcze jestem pod adresem gdzie ma przyjść iPad ale w nocy wyjeżdżam i nie wiem....czy jest możliwość, zeby jeszcze dzisiaj kurier do mnie zapukał czy mało realne? Katowice są ok 250 km ode mnie. Dzięki

#1100 MikeU

MikeU
  • 96 posts

Posted 02 December 2013 - 07:34

Skusiłem się na promocję black friday i zamówiłem sobie iPad WIFI 32 srebrny za 2288 zł, przesyłka wysłana, mam dostać 4 grudnia, zobaczymy czy bede miał zasikany ekran :)

Mam pytanie, może ktoś mi to potwierdzi - kupowałem na firmę podając dane firmy, numer NIP etc. Ele teraz w systemie jak próbuje drukować fakturę spod zamówienia dostaje coś dziwnego - "powiel faktura" bez wpisanego mojego numeru NIP (który na 100% podałem w zamówieniu)

Na forum znalazłem taką odpowiedź na identyczny problem:

"Ta faktura, którą widzisz online to "draft invoice" - przetłumaczyli to jako "powiel faktura". Normalną fakturę dostaniesz dopiero po wysłaniu telefonu do Ciebie, w ciągu 1-3 dni. Data sprzedaży to będzie dzień wysłania. "

Czy ktoś może mi to potwierdzić? Ta "powiel faktura" to nie jest właściwa faktura, właściwą dostanę na maila za 3 dni?




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users