Nie, kolega ipada zamówił. Screena? Prosze.
[ATTACH=CONFIG]18666[/ATTACH]
No patrz Pan, masz rację, przepraszam.
Też zamówiłem, teraz klikam w "zwróć pozycję" i wyskakuje mi to o czym piszesz. Jaja sobie robią?
Szkoda, że przeglądając na ich stronie wszystko co związane ze zwrotami nic takiego nie można znaleźć, szkoda również, że w mailu odnośnie zamówienia i wysyłki jest tylko
"Czy mogę anulować zamówienie i uzyskać zwrot pieniędzy?
Jeśli zmienisz zdanie, możesz anulować swoje zamówienie przed upływem 14 dni od odebrania produktu/produktów i otrzymać zwrot pieniędzy. Aby zorganizować zwrot produktów, należy zadzwonić pod numer 801 934 999 (połączenie płatne wg stawki operatora) lub skorzystać ze strony internetowej Stan zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do stosowania wyjątków. Więcej informacji zawierają warunki sprzedaży."
W warunkach sprzedaży również nic na ten temat nie ma.