
iPad Air
#301
Napisano 04 listopada 2013 - 11:47
#302
Napisano 04 listopada 2013 - 14:33

iPad Air vs iPhone 5S Gaming and Graphics Performance Speed Test - YouTube
Komentarze "i tak nie zamierzalem grac na Air", czas start!
#303
Napisano 04 listopada 2013 - 15:31
#304
Napisano 04 listopada 2013 - 15:33
#305
Napisano 04 listopada 2013 - 15:34
#306
Napisano 04 listopada 2013 - 15:53
#307
Napisano 04 listopada 2013 - 15:55
#308
Napisano 04 listopada 2013 - 16:03
#309
Napisano 04 listopada 2013 - 16:14

#310
Napisano 04 listopada 2013 - 16:33
Tutaj kilka fote niektore egzemplarze wygladaja fatalnie.
#311
Napisano 04 listopada 2013 - 16:34
#312
Napisano 04 listopada 2013 - 16:35

#313
Napisano 04 listopada 2013 - 16:40
#314
Napisano 04 listopada 2013 - 16:40
#315
Napisano 04 listopada 2013 - 16:46
iPad Air miał być moim pierwszym sprzętem od Apple, ale ta cała akcja z wadami ekranu spowodowała, że wstrzymałem zakup - czy taki sprzęt w iSpot czy Media Markt można poprosić o otwarcie i sprawdzenie przed zakupem? Zwykle jak się coś kupuje w sklepie stacjonarnym, to sklep umożliwia sprawdzenie czy nie ma wad.
Jak kupisz w Apple Store, to możesz bez problemu i za darmo zwrócić, jeśli będą jakieś wady. Kolega 2 razy ipada 3 wymieniał. Bez problemu, przyjmują zwroty na swój koszt.
#316
Napisano 04 listopada 2013 - 16:50
Dzisiaj ide do ispot wiec zapytam jak to widza. Wymiana bez sprawdzenia nie ma wedlug mnie sensu bo tak mozna wymieniac w nieskonczonosc.
Daj znać co powiedzieli.
#317
Napisano 04 listopada 2013 - 16:50
#318
Napisano 04 listopada 2013 - 16:51
Zasadniczo mi się nie pali i tak na kupnie iPada jestem od sierpnia. Po prostu zastanawia mnie czy nie da się zwyczajnie na miejscu odpakować/wypróbować zanim się kupi.
Kupuj w sklepie Apple on line, jak trafisz na wadliwy bez problemu wymienisz. W Polskich realiach w sklepach stacjonarnych mogą być problemy. Ja oddałem 8 sztuk iP3 i ostatecznie zrezygnowałem. Właśnie przeczytałem na Macrumors, że jakiś gość iP3 wymienił 26 razy:) Też się przymierzam do iP Air 128 GB ale na 100% kupię on line. Słuchaj tych co przechodzili już przez te problemy.
#319
Napisano 04 listopada 2013 - 16:53
#320
Napisano 04 listopada 2013 - 16:53
#321
Napisano 04 listopada 2013 - 16:56
#322
Napisano 04 listopada 2013 - 16:56
#323
Napisano 04 listopada 2013 - 16:57
Glupoty gadasz z problemami
Wiesz jaka jest różnica między realizacją gwarancji (i otrzymaniem sztuki odnowionej) a wymianą w AOS na nową sztukę zafoliowaną w ciągu 2-3 dni? Stawiam tezę, że raczej nie. Więc ostrożnie z takimi ocenami.
#324
Napisano 04 listopada 2013 - 16:59

#325
Napisano 04 listopada 2013 - 17:02
Myślałem o AOS, ale ja bym kupował na firmę a tam wystawiają faktury z irlandzkim VAT'em, a ja potrzebuję z polskim, aby go odliczyć...zgłębiał ktoś może ten temat?
Nie jestem podatnikiem podatku VAT i całość wrzucam w koszty, ale moja księgowa nigdy nie robi problemu z tymi fakturami z Apple (tablety, telefony czy komputery). Kontrolę z US też już miałem nie jedną.
- - - Połączono posty - - -
Czyli gdzie w Polsce? Wskaż mi adres.Wszelkie gwarancyjne problemy prosto do appla.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych