

Cookoo watch- wszystko na temat zegarka
#101
Napisano 07 stycznia 2014 - 14:53

#102
Napisano 11 stycznia 2014 - 00:48
Dostałem srebrny zegarek cookoo pod choinkę. Niestety egzemplarz był ze starej dystrybucji, z oprogramowaniem, którego samodzielnie nie da sie zaktualizować.
Szczegóły o aktualizacji zegarka są na stronach producenta: https://connectedevi...vice-experience
Kontaktowałem się z supportem connecedevice, i tylko dostałem info z linkiem oraz informację, że mogę wysłać zegarek do aktualizacji, ale nie podali nawet adresu.
Zadzwoniłem do serwisu dystrybutora zegarków cookoo na Polskę "alstor sp. j.", i tu bardzo pozytywne zaskoczenie, bo wymieniono mi zegarek na nowy, z najnowszej dystrybucji - za darmo. Jestem naprawdę pod dużym i pozytywnym wrażeniem, bo przedstawiciel serwisu Alstor umówił się ze mną w Siedzibie Alstor, i na miejscu wymienił zegarek, oraz uczestniczył z zaangażowaniem w całym wydarzeniu. Jestem również wdzięczny Przedstawicielce Alstor, która zgodnie z wewnętrznymi procedurami sprawnie przygotowała dokumenty potwierdzające wymianę zegarka.
Sparowałem nowe cookoowatch z moim iPhone 5s. Aplikacja COOKOOLife, wyświetliła informację o dostępnej aktualizacji dla zegarka, i postępując zgodnie z wyświetlaną instrukcją, zaktualizowałem z sukcesem zegarek cookoo, do wersji software 01_04_0009
Teraz wszystko działa tak jak powinno

- - - Połączono posty - - -
Cytat
Paniowie, czy zegarek w tej chwili powiadamia o mailach i smsach ?
Tak, powiadamia o SMS, mailach, itd. W przypadku powiadamiania o mailu, trzeba zastosować instrukcje dostępne: https://connectedevi...endesk.com/home
#103
Napisano 16 stycznia 2014 - 20:46


- - - Połączono posty - - -
[QUOTE=iMy;2243742]Dostałem srebrny zegarek cookoo pod choinkę. Niestety egzemplarz był ze starej dystrybucji, z oprogramowaniem, którego samodzielnie nie da sie zaktualizować.
Szczegóły o aktualizacji zegarka są na stronach producenta: https://connectedevi...vice-experience
Kontaktowałem się z supportem connecedevice, i tylko dostałem info z linkiem oraz informację, że mogę wysłać zegarek do aktualizacji, ale nie podali nawet adresu.
Zadzwoniłem do serwisu dystrybutora zegarków cookoo na Polskę "alstor sp. j.", i tu bardzo pozytywne zaskoczenie, bo wymieniono mi zegarek na nowy, z najnowszej dystrybucji - za darmo. Jestem naprawdę pod dużym i pozytywnym wrażeniem, bo przedstawiciel serwisu Alstor umówił się ze mną w Siedzibie Alstor, i na miejscu wymienił zegarek, oraz uczestniczył z zaangażowaniem w całym wydarzeniu. Jestem również wdzięczny Przedstawicielce Alstor, która zgodnie z wewnętrznymi procedurami sprawnie przygotowała dokumenty potwierdzające wymianę zegarka.
Muszę dodać że wymiana zegarka nastąpiła po przedstawieniu paragonu, oraz zwrotu zegarka z pudełkiem i jego zawartością - pudełko posiadało naklejki świadczące, że zegarek został kupiony w Polskiej dystrybucji firmy alstor sp. j.
Sparowałem nowe cookoowatch z moim iPhone 5s. Aplikacja COOKOOLife, wyświetliła informację o dostępnej aktualizacji dla zegarka, i postępując zgodnie z wyświetlaną instrukcją, zaktualizowałem z sukcesem zegarek cookoo, do wersji software 01_04_0009
Teraz wszystko działa tak jak powinno

#104
Napisano 17 stycznia 2014 - 10:50
#105
Napisano 17 stycznia 2014 - 18:58
#106
Napisano 17 stycznia 2014 - 20:56
Gdybym dziś miał kupić cookoo, to kupiłbym bezpośrednio u dystrybutora: Cookoo watch zegarek - sklep.icorner.pl
#107
Napisano 17 stycznia 2014 - 22:10
#108
Napisano 20 stycznia 2014 - 21:40
#109
Napisano 20 stycznia 2014 - 21:47

#110
Napisano 21 stycznia 2014 - 00:14
#111
Napisano 21 stycznia 2014 - 00:39


#112
Napisano 06 maja 2014 - 17:32
#113
Napisano 06 maja 2014 - 20:18
#114
Napisano 06 maja 2014 - 21:09
- - - Połączono posty - - -
https://connectedevi...OKOO-Keyfob-FAQ
#115
Napisano 06 maja 2014 - 23:20
#116
Napisano 07 maja 2014 - 00:47
#117
Napisano 07 maja 2014 - 07:27
#118
Napisano 06 czerwca 2014 - 21:16
#119
Napisano 13 czerwca 2014 - 10:59
Cytat
Czyli reasumując mam cookoo z softem 01010004 i updatowac nie mogę, żeby działał na iOS 7.
Coś mogę zrobić jeśli nie mam już paragonu?
Zegarek do kosza?
Kontaktowalem sie z supportem cookoo i jesli nie wybulisz $20/€20 zeby odeslac im zegarek zeby wgrali nowy soft mozesz go sobie wyrzucic bo tak jak moj z iOS7 wspolpracowac nie chce prawie wcale... ZDZIERSTWO! Laskawie zaoferowali mi tez znizke 50% jesli kupilbym nowy zegarek ale to ostatnia rzecz ktora mam ochote teraz zrobic.
#120
Napisano 13 czerwca 2014 - 13:53
#121
Napisano 29 czerwca 2014 - 15:09
#122
Napisano 29 czerwca 2014 - 15:11
#123
Napisano 29 czerwca 2014 - 15:39
#124
Napisano 29 czerwca 2014 - 21:40
Cytat
Nabu wygląda na zabawkę bardziej co szybko pęknie , poza tym nie jestem zwolennikiem sprzętu razera.
Ten zegarek wygląda na normalny plus ma dodatkowe funkcję , które sie przydadzą , ale żeby to jeszcze działało dosyć sprawnie.
Ten zegarek nie jest normalny. To zabawka. Same problemy z tym. Od dwóch lat, leży u mnie w szufladzie. Chętnie sprzedam za jakaś symboliczna kwotę

#125
Napisano 29 czerwca 2014 - 21:42
Cytat
Ten zegarek nie jest normalny. To zabawka. Same problemy z tym. Od dwóch lat, leży u mnie w szufladzie. Chętnie sprzedam za jakaś symboliczna kwotę
0,99 zł

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych