Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5 - Pierwsze wrażenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1823 odpowiedzi w tym temacie

#1401 bacaaa

bacaaa
  • 392 postów
  • SkądPoznań

Napisano 06 lutego 2013 - 21:34

A co powiecie o pojemności jaką najlepiej wziąć warto dopłacać 400 zł z 16 do 32 ?


Warto.

#1402 brokenmusic

brokenmusic
  • 228 postów

Napisano 08 lutego 2013 - 23:49

400 zł za 16 gb ? Nie sądze

#1403 Grz3chu

Grz3chu
  • 18 postów
  • SkądTarnów, Poland

Napisano 10 lutego 2013 - 22:13

Zależy. Ja np nie gram w gry na tel, ani nie słucham muzyki z iphone tylko z ipoda nano więc 16GB starczy

#1404 Stadivarius

Stadivarius
  • 216 postów

Napisano 14 lutego 2013 - 00:28

Drodzy Panowie i Panie, tak jak obiecałem śpieszę z informacją jakim efektem skończyła się moja reklamacja 5-tki. Wczoraj dostałem telefon z salonu Play, że mogę odebrać telefon ponieważ dotarł już na miejsce. Jak każdy użytkownik, który oddał swój telefon na gwarancję, udałem się z duszą na ramieniu do punktu Play. Tam przywitała mnie miła kobietka i podała mi nową 5-tkę z informacja, że gwaracja została uznana i w jej ramach telefon został wymieniony na nowy. Telefon spradzony po nr seryjnym i nie jest to refubrished a nówka sztuka. Jestem zadowolony, ale kto by nie był. Pozdrawiam

#1405 pontonix

pontonix
  • 196 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 lutego 2013 - 01:32

Dostałeś ten telefon w zafoliowanym pudełku? Czy samą słuchawkę?

#1406 cortez79

cortez79
  • 276 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 lutego 2013 - 08:28

Do mnie wczoraj trafił kolejny już iPhone 5 tym razem z AOS. W końcu ideał :) nie można się do niczego przyczepić. Mam natoamiast problem z odczytaniem daty produkcji. Po numerze seryjnym wyskakują dane bez roku i tygodnia produkcji. Ktoś może miał taki przypadek? Name: iPhone 5 ModelCode: iphone_5 Model Number: MD298 Group1: iPhone Group2: Generation: 7 Machine Model: iPhone5,1 CPU speed: 1.3GHz Family name: Become a pro user to see this information. (sorry) Screen size: 4 inch Screen resolution: 1136x640 pixels Colour: White Capacity: 16GB Factory: F1 (China, Zhengzhou - Foxconn)

#1407 iAndrzej

iAndrzej
  • 932 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 14 lutego 2013 - 19:10

Nie wytrzymałem i muszę napisać swoje wrażenie po odbiorze nowego iP5 Ha, sprzedałem swojego iP5 czarnego. Mimo że czarny podobał mi się strasznie. Mój zachwyt był spowodowany tym że w dniu premiery miałem w rękach tylko wersję w kolorze czarnym. Zamówiłem, nowy, biały. Mam go już przed sobą. Jest piękny, piękniejszy niż czarny.

#1408 Stadivarius

Stadivarius
  • 216 postów

Napisano 14 lutego 2013 - 20:34

Do Pontonix, tak dostałem zafoliowane pudełko. Do Cortez79, również tak miałem z 3 iphonami 5. Dwa z farbyki F1 a jeden z farbryki F1. Nie ma problemu z datą i iphonami z fabryki C3 z tego co wiem na chwilę obecną;)

#1409 dawid595

dawid595
  • 493 postów

Napisano 14 lutego 2013 - 21:11

Do Pontonix, tak dostałem zafoliowane pudełko.
Do Cortez79, również tak miałem z 3 iphonami 5. Dwa z farbyki F1 a jeden z farbryki F1. Nie ma problemu z datą i iphonami z fabryki C3 z tego co wiem na chwilę obecną;)


Bez żadnych problemów dali ci nówkę? Sam zastanawiam się nad oddaniem do wymiany, bo przycisk power przestał mi działać z prawej strony, ale obawiam się, że dostanę rufurba lub co gorsza pójdzie do regenersis.
Telefon jest z sieci Play, w stanie idealnym, poza przyciskiem ;(

#1410 Fifty-50

Fifty-50
  • 3 314 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 lutego 2013 - 21:55

Z okazji wczorajszych urodzin dzisiaj dostałem czarną 64kę. Muszę przyznać po przesiadce z 4, że iPhone 5 to demon szybkości! Nie spodziewałem się aż takiego skoku wydajności. Właśnie wrzucam gry i biorę się do katowania sprzętu i przede wszystkim baterii :)

#1411 Stadivarius

Stadivarius
  • 216 postów

Napisano 14 lutego 2013 - 22:07

dawid595, tak bez żadnych problemów dostałem nową sztukę. Nie wiem do końca jak to działa. Z tego co różni ludzie piszą na tym forum, to jedni mieli a inni nie mieli szczęścia do gwarancji. Jeżeli oddasz telefon na gwarancję to i tak pójdzie do regeneris i tego nie zmienisz. Droga mojego wyglądała tak (przynajmniej miła kobieta z Play tak sądzi), oddałem telefon do salonu na gwarancje. Z salonu kurierem do magazynu Play w warszawie, tam jest odpowiednio opisywany i leci do regeneris. Następnie to samo tyle, że w drugą stronę i jak będziesz miał szczęscie to dostaniesz nowy. Moja rada jest taka, że jeżeli Tobie to nie przeszkadza, przycisk działa na tyle poprawnie, że za każdym wciśnięciem wygasza telefon to bym nie ryzykował. Rozumiem, że może Cię to irytować ale regeneris może nie widzieć problemu i odeślą jako telefon w którym nie stwierdzono wad. Reszta zainteresowanych chyba się zgodzi z moim zdaniem.

#1412 dawid595

dawid595
  • 493 postów

Napisano 14 lutego 2013 - 22:34

Jest to trochę irytujące bo nie za każdym razem udaje mi się wygasić ekran. Poza tym mam na ekranie 1 bad pixel ale on nie przeszkadza mi w niczym. Muszę się nad tym poważnie zastanowić, bo może się okazać, że dostanę jeszcze gorzy egzemplarz. Dodam, że telefon mam na firmę. Z twoich postow wyczytałem, że klienci firmowi dostają nówkę, więc może jednak warto zaryzykować? Sam już nie wiem...

#1413 cortez79

cortez79
  • 276 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 lutego 2013 - 06:45

Do Cortez79, również tak miałem z 3 iphonami 5. Dwa z farbyki F1 a jeden z farbryki F1. Nie ma problemu z datą i iphonami z fabryki C3 z tego co wiem na chwilę obecną;)

Mój jest właśnie z F1. Kto rozszyfruje ten nr: F17K3C99.........?

#1414 buldoggg

buldoggg
  • 544 postów
  • SkądKatowice

Napisano 15 lutego 2013 - 07:59

Porownanie ip 5 do innego nie ma sensu poniewaz musi byc szybszy,jezeli chodzi o wyglad to mimo wszystko 5 jak i 4 jest piekna pozdrawiam.

#1415 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 15 lutego 2013 - 19:25

ja w play wymienialem 3x i 3x refur... brak slow narazie dalem sobie spokoj :)

#1416 Stadivarius

Stadivarius
  • 216 postów

Napisano 16 lutego 2013 - 00:02

dawid595, nie wiem jak do końca Play sobie to rozdziela, tzn. kto ma dostać nowy a kto nie. To, że klient firmowy traktowany jest lepiej niż zwykły klient to chyba jest w naszym kraju na poziomie dziennym. Ja zdążyłem zauważyć, że wynikł kolejny podział. Klient z dużej firmy traktowany jest lepiej niż ten z małej. Są to niesprawiedliwe podziały, sam nie popieram takich działań ale tak jest i tego nie zmienisz. Jeżeli masz spory abonament to jest bardzo duża szansa, że dostaniesz nowiuteńką sztukę. Jeżeli jednak dostaniesz refubrished to też bym się nie zniechęcał. Będzie to tel wolny od wad, a za 8 miechów i tak wyjdzie nowy model to wtedy sell i dołoży się róznicę do nowego :D Gdyby z kolei aż tak bardzo przeszkadzało Ci, że to refubrished możesz sprzedać go na allegro a następnie z allegro kupić nowy:D Masz gwarancję to walcz bo warto. A na niezgodnośc towaru z umową bym się nie porywał bo znajdą 1 milion pretekstów żeby Ci go jednak nie wymienić. Przepraszam za długi post oraz własne opinie. Pozdrawiam:D

#1417 dawid595

dawid595
  • 493 postów

Napisano 16 lutego 2013 - 08:40

Narazie może się wstrzymam. Jak przestanie całkiem działać przycisk to wtedy oddam. :) Bo w sumie oprócz przycisku i prawie niewidocznego bad pixela wszystko jest ok. Farba nie odpada, ekran nie jest żółty, idealnie spasowany, nic nie odstaje. Więc może lepiej żeby był taki jak jest, skoro może okazać się że dostanę gorszego.

#1418 buldoggg

buldoggg
  • 544 postów
  • SkądKatowice

Napisano 16 lutego 2013 - 11:02

Masz gwarancje i cos nie halo to zostaw to oddaj pod koniec gwarancji i nawet niech wymienia ci na refuba a czemu pisze ze dopiero pod koniec gwarancji ? Po to ze jak dostaniesz refuba to sprzedasz go jako noweczke i kupisz 5s :) oby do tego czasu ci sie nie zwalil :)

#1419 Małgorzata Maria

Małgorzata Maria
  • 68 postów
  • SkądLublin, Poland, Poland

Napisano 17 lutego 2013 - 02:46

Cześć. Mam pytanie - czym różni się wsparcie techniczne (technical support) od samej gwarancji i dlaczego data mojego technical support jest tak krótka? Telefon zakupiony w Play'u 13.02.2013, technical support do 14.05.2013 - czy to normalne?

Model: iPhone 5 16GB Black

Device ID: 013420007349256

Repairs & Service Coverage: Active

Telephone Technical Support: Active

Telephone T.S. Expires: May 14, 2013


Warranty Expires: February 12, 2014


Warranty Type: Limited Warranty

Purchase Date: Validated

Registered: Yes

Activated: Yes



#1420 bacaaa

bacaaa
  • 392 postów
  • SkądPoznań

Napisano 17 lutego 2013 - 03:46

Bo technical support jest tylko 90 dni

#1421 Małgorzata Maria

Małgorzata Maria
  • 68 postów
  • SkądLublin, Poland, Poland

Napisano 17 lutego 2013 - 05:40

Ok, dzięki :) Próbowałam doszukać się czegoś istotnego na ten temat na stronie apple i w google. Z tego co przeczytałam wynika, że owo wsparcie techniczne polega na tym, że jak czegoś nie wiem, albo coś mi się chrzani, to dzwonię do nich i uzyskuję bezpłatną informację jak sobie poradzić, albo informację na temat tego, że "przypadek serwisowy" jest związany (lub nie) z ich sprzętem, jest znany lub nieznany. Czy to właśnie jest wsparcie techniczne?

#1422 proxx

proxx
  • 1 264 postów

Napisano 17 lutego 2013 - 06:35

Tak

#1423 zerohunter

zerohunter
  • 248 postów

Napisano 17 lutego 2013 - 17:31

Ma ktoś z was doświadczenie z piątka i tymi turbosimami i innymi wyrobami tego typu? Bo mi ciągle ta myśl chodzi po głowie;]

#1424 buldoggg

buldoggg
  • 544 postów
  • SkądKatowice

Napisano 19 lutego 2013 - 19:54

Dziwne to trochę,czyli co co upływie tego czasu jak np zadzwonię do apple to nie udzielą mi odpowiedzi ?.....naprawdę głupie to jest bo np po jakimś czasie coś się zatnie to nie powiedzą mi tego tylko np będę musiał oddać telefon na gwarancji np w przypadku kiedy wystarczyło by zrobić tylko twardy reset.

#1425 Zaciekawiony

Zaciekawiony
  • 1 postów
  • SkądSosnowiec

Napisano 22 lutego 2013 - 00:43

Kupno mojego pierwszego iPhone odbyło się bardzo na tzw. "spontanie" w salonie T-mobile. Zakupiłem białego iPhone 5 wersję 16 GB w abonamencie 189 zł na 24 miesiące. Moje pierwsze wrażenie z zabawką iPhone zdaje się być bardzo pozytywne lecz nie zaskoczył mnie tak bardzo jak bym tego oczekiwał przy posiadaniu androida. Oczywiście widać różnicę pomiędzy dwoma systemami, ale czy to warte takiej ceny? Tutaj należy się zdecydowanie zastanowić. Póki co jest na plus. Pozdrawiam!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych