Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5 - problemy wieku dziecięcego.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1451 odpowiedzi w tym temacie

#1151 troll71

troll71
  • 14 postów

Napisano 12 grudnia 2012 - 23:27

Witam, Właśnie odpakowałem swojego trzeciego iPhone 5 64 GB, kolor biały, produkcja 45 tydzień, fabryka C3, kupiony w AOS.... i po raz kolejny jestem rozczarowany... NOWY iPhone posiada wgniecenie i rysę na aluminiowej ramce, a biała plastikowa obwódka wokół ekranu jest wysoko wysunięta - wyraźnie czuć pod palcem ostrą krawędź. Tym razem nie ma grzechotki, power button i przyciski głośności siedzą "sztywno", ekran też bez zastrzeżeń. Jedyne co dodatkowo budzi moje wątpliwości to dość głęboko osadzony home button. Nie pamiętam jak było w poprzednich dwóch więc nie będę się tym przejmował, ale w moim 2 letnim iPhone 4 i rocznym 4S jest zdecydowanie wyżej tzn. równo z ekranem. Jest to nowy telefon za prawie 4k zł i powinien być idealny, ale rysy aż tak bardzo mnie nie denerwują bo nowe na delikatnej, aluminiowej ramce powstaną pewnie szybko (nie lubię pokrowców) więc telefon najprawdopodobniej zatrzymam. Teraz pytania : 1. Czy wymienią mi telefon po raz 4 jeżeli zauważę inne wady, które nie powinny się znajdować w nowym telefonie? 2. Jeżeli po 12 dniach home button zepsuje się to gdzie zgłosić usterkę? Dostanę nowy telefon czy refuba? Pozdrawiam

#1152 5762492f59

5762492f59
  • 288 postów

Napisano 12 grudnia 2012 - 23:42

wymieniaj. Mi powiedziano, że będą wymieniać do skutku aż będę zadowolony. Jutro mają mi dostarczyć trzeci egzemplarz i jeśli coś będzie nie tak nie będę miał skrupułów żeby poprosić o czwarty telefon. To jest kpina. Ostra krawędź, wgniecenie, rysa? Nawet się nie zastanawiaj. Wymieniaj póki możesz bo minie termin i już nic z tym nie zrobisz. Kiedyś chyba trafimy na egzemplarz pozbawiony wad LOL

#1153 PatrykApple

PatrykApple
  • 22 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 00:01

Witam Was! Dokładnie śledzę wasze posty i mam obawy co do jakości IP5. Sam będę jego posiadaczem. Ale właśnie mam do was pytanie. Lepiej kupić IP5 teraz (w grudniu) czy lepiej poczekać do stycznia/lutego ( w nadziei pewnej, że w końcu będą wersje pozbawione defektów) Pozdrawiam :)

#1154 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 00:03

Tak to można czekać chyba do końca świata (tzn. może się okazać, że nie zdążysz do 21.12.2012;d). Jeżeli kupujesz w AOS, to możesz wymieniać do skutku, a skoro jesteś zdecydowany na iP5, to raczej nie ma na co czekać;)

#1155 troll71

troll71
  • 14 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 00:05

Może masz rację... jutro podejmę decyzję i zadzwonię na infolinię. Jeżeli mam się z kimś użerać to chyba poproszę o zwrot pieniędzy i poczekam aż sytuacja się uspokoi i po prostu zamówię nowy telefon. Mam jeszcze jedno pytanie. Odsyłając drugi telefon zapomniałem nanieść na pudełko numer zwrotu (nie wiem dlaczego mail z numerem odebrany został jako spam i dopiero po wysłaniu telefonu zauważyłem wiadomość) Czy będzie z tym jakiś problem?

#1156 5762492f59

5762492f59
  • 288 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 00:10

Nie wiem czy czekanie coś da. Zawsze można trafić na felerny egzemplarz... Kolega iPhone'a 3G kupił niedługo przed premierą 3GS a miał szczelinę między obudową a ekranem na kilka milimetrów. Chociaż wiadomo było, że to wada i Apple przyjmowało zwroty z tego tytułu felerne egzemplarze wciąż opuszczały linię produkcyjną.

#1157 truskaweczka89

truskaweczka89
  • 14 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 00:18

Dużo jest przypadków problemów z tym osadzeniem home button? Wiem, że to by mnie akurat strasznie wkurzało, bo obsługiwałem jeden taki egzemplarz w sklepie...

#1158 troll71

troll71
  • 14 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 00:50

Kolejna wada w moim telefonie... Ramka jest na tyle źle spasowana, że w ciemnym pomieszczeniu przez szczeliny widać światło z ekranu. Jestem załamany jakością wykonania 5tki. Jutro dzwonię na infolinię i proszę o kolejny telefon lub zwrot pieniedzy. To jest jakaś kpina!

#1159 michszy

michszy
  • 31 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 08:10

jak tak czytam wasze przygody z tymi telefonami to naprawdę miałem szczęście dostając czarna sztukę bez wad z Play-a

#1160 fANMIR

fANMIR
  • 3 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 09:17

Witam,

Ja wymieniam aktualnie przez AOS drugą sztukę. W pierwszej latała w środku bateria, w drugim te soczewki, które słychać jak się pyknie z tyłu grzechoczą cały czas: przy podnoszeniu telefonu, odkładaniu na stół, o potrząsaniu nie wspomnę.

Ktoś mający również grzechotanie wkleił cytaty z keynote:

"what makes the iPhone 5 so unique, is how it feels in your hand"
"the materials it's been made with"
"the remarkable precision with which its been built"
"never before have we built a product with this extraordinary level of fit and finish",
"we've developed manufacturing processes that are our most complex and ambitious"...


i właśnie z uwagi na ten tekst będę wymieniał do skutku.

#1161 5762492f59

5762492f59
  • 288 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 09:41

jak tak czytam wasze przygody z tymi telefonami to naprawdę miałem szczęście dostając czarna sztukę bez wad z Play-a


więc miałeś podwójne szczęście bo przy zakupie w Play na pewno tak chętnie by Ci nie wymieniali na nowy jak robią to w Apple Online Store. Ja już chyba nigdy nie zdecyduję się na zakup iPhone'a u operatora sieci komórkowej.

#1162 michszy

michszy
  • 31 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 10:01

najlepsze jest to, że decydując się na czarny kolor kierowałem się tylko walorami wizualnymi, po prostu ten bardziej mi się podobał dopiero po złożeniu zamówienia naczytałem się o problemach wieku dziecięcego i musiałem przeżyć cały ten stres ;) bo jak wiadomo Regeneris nie jest tak chętny do wymiany aparatów z uwagi na usterki wizualne jak AOS

#1163 5762492f59

5762492f59
  • 288 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 10:32

no i przede wszystkim w Regenersis nie dadzą ci chyba telefonu zastępczego. Dzwoniąc do Apple od razu zaznaczyłem, że nie mogę zostać bez telefonu a karta sim z iPhone'a 5 jak na złość pasuje tylko do iPhone'a 5.

#1164 _Artek_

_Artek_
  • 1 048 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 12:12

no i tak dzwoniłem do AOS i powiedzieli że mój czujnik światła to raczej wina hardware ale z tego co widzę to z tym czujnikiem to różnie bywa powiedzieli też o dziwo że jak nowy iPhone przyjdzie z defektem to mogę im wysłać nowy a zostawić sobie ten co mam:D mogę też reklamować przez rok u autoryzowanych re selerów appla i nie wiem co robić tak naprawdę:D tym bardziej że niektórym nawet po aktualizacji do ios w 4s czujnik przestał działać:D

#1165 Wojtasio

Wojtasio
  • 337 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 grudnia 2012 - 12:27

Nie wiem jak to jest z tym czujnikiem w 5. Osobiscie mam 2 sztuki i dziala w nich wysmienicie. Bawilem sie w ispocie, w T i Play kilkoma sztukami i w kazdej dzialal idealnie. W czesci z nich po prostu trzeba bylo zrobic kalibracje. Z ipadami mini identycznie. Wszystkie ktore mialem w lapie byly sprawne. Jedyny problem ma ipad 4. Kazdy jeden ma to zrabane.

#1166 liroyek

liroyek
  • 530 postów
  • Skądslask

Napisano 13 grudnia 2012 - 12:41

w moim dokladnie to samo co w przypadku "Syberii" jest luz w prawym rogu, i jakby zaczyna sie powiekszac - odklejac wieksza czesc ekranu, chyba bede musial sie z tym udac do orange :(

#1167 _Artek_

_Artek_
  • 1 048 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 13:30

działa!!!!!!! tylko nie wiem czemu tak dziwnie bo tylko w jedną stronę ale może taki ficzer :D dla mających wątpliwości polecam mój autorski test dobra najlepiej ledowa latarka i zaciemnione pomieszczenie 1 ustawić jasność na minimum( tak żeby w ciemnym pomieszczeniu komfortowo korzystać z iPhone) 2 nie blokując ekranu świecić latarką prosto w czujnik światła (jasność powinna się zwiększyć prawie na maksa 3 wyłączyć latarkę zablokować i odblokować iPhone(jasność po odblokowaniu wraca do wartości minimum jaką ustawiliśmy ręcznie w punkcie 1 ) Tak jak mówiłem działa to trochę dziwnie ale działa :D i tak jestem szczęśliwym posiadaczem "dobrego" iPhone 5

#1168 Wojtasio

Wojtasio
  • 337 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 grudnia 2012 - 13:32

Hehe no nie tak powinno to dzialac. Masz wiadomosc ta priv.

#1169 5762492f59

5762492f59
  • 288 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 13:54

działa!!!!!!! tylko nie wiem czemu tak dziwnie bo tylko w jedną stronę ale może taki ficzer :D dla mających wątpliwości polecam mój autorski test dobra najlepiej ledowa latarka i zaciemnione pomieszczenie

1 ustawić jasność na minimum( tak żeby w ciemnym pomieszczeniu komfortowo korzystać z iPhone)
2 nie blokując ekranu świecić latarką prosto w czujnik światła (jasność powinna się zwiększyć prawie na maksa
3 wyłączyć latarkę zablokować i odblokować iPhone(jasność po odblokowaniu wraca do wartości minimum jaką ustawiliśmy ręcznie w punkcie 1 )

Tak jak mówiłem działa to trochę dziwnie ale działa :D i tak jestem szczęśliwym posiadaczem "dobrego" iPhone 5


zastanów się jeszcze raz nad tym co napisałeś. uważasz, że firma Apple wypusciła czujniki które należy kaliborwać w ciemnych pomieszczeniach z zapaloną latarką LED? Rozumiem Twoją chęć posiadania bezproblemowego egzemplarza (też bym chciał takowego posiadać) ale "kalibrowanie według twojego autorskiego sposobu" to chyba nie jest to o co chodziło firmie wypuszczając iPhone'a 5 i nowy iOS.

#1170 Wojtasio

Wojtasio
  • 337 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 grudnia 2012 - 14:33

Tak to powinno dzialac:

#1171 _Artek_

_Artek_
  • 1 048 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 14:52

zastanów się jeszcze raz nad tym co napisałeś. uważasz, że firma Apple wypusciła czujniki które należy kaliborwać w ciemnych pomieszczeniach z zapaloną latarką LED? Rozumiem Twoją chęć posiadania bezproblemowego egzemplarza (też bym chciał takowego posiadać) ale "kalibrowanie według twojego autorskiego sposobu" to chyba nie jest to o co chodziło firmie wypuszczając iPhone'a 5 i nowy iOS.


to broń boże nie była kalibracja tylko sprawdzenie czy hardware jest ok jak przeczytasz mój post raz jeszcze to nie ma tam słowa "kalibracja"

Wojtasio jeszcze raz dzięki za pomoc

#1172 5762492f59

5762492f59
  • 288 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 14:54

kalibracja nie kalibracja, zwał jak zwał, na pewno powinno to działać bez wchodzenia do ciemnych pomieszczeń z zapalonym światłem LED skierowanym na czujnik.

#1173 _Artek_

_Artek_
  • 1 048 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 15:05

i działa ja napisałem tylko jak to najszybciej sprawdzić a jeśli nie lubisz ledowych latarek i wolisz sobie połazić po pomieszczeniu to wojtasio nagrał film jak to zrobić czy będziesz łaził po mieszkaniu czy użyjesz latarki efekt będzie ten sam :D

#1174 5762492f59

5762492f59
  • 288 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 15:15

no ok, wazne zeby dzialalo w ogóle, nie tylko wtedy kiedy stosujemy ekstremalne warunki.

#1175 prezeslodz

prezeslodz
  • 3 postów

Napisano 13 grudnia 2012 - 21:50

Dla mnie świat się skończył w dniu 12.12.2012 :) Dostałem swojego czarnego iPhona 5 16 GB. 47 week, fabryka C3 Po czytaniu postów na forum, byłem przygotowany na najgorsze i wymianę/y go na wolny od wad. Świat się skończył bo 2h szukałem dziury w całym i nic. Wszystko idealnie, 0 rys, 0 problemów z przyciskami, 0 problemów z grzechotnikiem, retina idealna bez bad pixeli. Po założeniu folii na tył + spigen neo Hybrid EX (żółty) normalnie jestem zakochany. Jedyny problem to za lekki dla mnie ale to ponoć kwestia przyzwyczajenia.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych