Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5 - problemy wieku dziecięcego.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1451 odpowiedzi w tym temacie

#626 zbiczek

zbiczek
  • 116 postów

Napisano 12 listopada 2012 - 21:11

Wstrzymaj sie bo 5S za rogiem :) :) :)

iPhone 5S Trial Production To Begin Next Month [REPORT] | Redmond Pie

Czyzby miala nas spotkac podobna historia jak ostatnio wlascicieli iPada 3-gen?


Oj wątpię że już w ciągu pół roku będzie 5s. Mieli by zrobić 5s bo obudowa jest podatna na ryski? Hehah albo mapy? Maypy się updatuje i będą git ;) Wydaje mi się że jak już 5S to n ie wcześniej jak listopad 2013 ;)

- - - Połączono posty - - -

Możliwe, że wyjdzie ulepszona wersja mniej podatna za zarysowania i może z lepszymi mapami itp...


Mapy będą updatowane, nie po darmo robia IOS 6.0.1 a potem ma wyjść IOS 6.1 ;)

#627 mar99

mar99
  • 829 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 listopada 2012 - 21:38

Dzisiaj byłem w iSpocie w Bonarce i przy okazji oględzin iPada Mini, pobawiłem się czarną 5. Odrapana niemiłosiernie plus żółty ekran od strony głośnika ;)

#628 artme

artme
  • 86 postów
  • SkądWarsaw

Napisano 12 listopada 2012 - 23:12

No smutne to co sie czyta... Ja juz tyle czekalem, ze moglbym teoretycznie i na 5s poczekac ale... - nia ma ZADNEJ gwarancji, ze poprawia wlasnie to o czym tu na forum ludziska pisza. ps mar99 - swietna ilosc postow 666 :wink:

#629 mar99

mar99
  • 829 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 listopada 2012 - 23:30

No smutne to co sie czyta...
Ja juz tyle czekalem, ze moglbym teoretycznie i na 5s poczekac ale... - nia ma ZADNEJ gwarancji, ze poprawia wlasnie to o czym tu na forum ludziska pisza.

ps
mar99 - swietna ilosc postow 666 :wink:

Na pociechę mogę napisać, że dzisiaj otrzymałem drugą sztukę białej piątki i jest perfekcyjna. Wreszcie jestem zadowolony :)
Na pewno nie zamienię w ciągu najbliższych dwóch lat na nic innego, ewentualnie dokupię iPada Mini :)

#630 Krower

Krower
  • 10 postów

Napisano 12 listopada 2012 - 23:39

Trochę nie spodobało mi się to co usłyszałem w storze. Niestety ale na mojej 5 mam minimalne 2 odprysk i dziwne 2 smugi na klapce z tylu. Nie przeszkadza mi to, ale wyszedłem z założenia, ze jeżeli kupuje nowy telefon to chce by wyglądał idealnie. Idąc tym śladem w ciagu 48h po zakupie poszedłem od razu to Apple store, lecz tam mi powiedziano, ze telefon wymienia mi na "odswiezany" - czyli nie nowy, ale już naprawiany. To jest jakaś paranoja, bo z jakiej racji wydając pieniądze na nowy telefon mam dostać sztukę już wcześniej używana :/ Miał ktoś podobny problem czy od razu wymienili wam np nowa sztukę?

#631 zbiczek

zbiczek
  • 116 postów

Napisano 13 listopada 2012 - 07:05

Trochę nie spodobało mi się to co usłyszałem w storze. Niestety ale na mojej 5 mam minimalne 2 odprysk i dziwne 2 smugi na klapce z tylu. Nie przeszkadza mi to, ale wyszedłem z założenia, ze jeżeli kupuje nowy telefon to chce by wyglądał idealnie. Idąc tym śladem w ciagu 48h po zakupie poszedłem od razu to Apple store, lecz tam mi powiedziano, ze telefon wymienia mi na "odswiezany" - czyli nie nowy, ale już naprawiany. To jest jakaś paranoja, bo z jakiej racji wydając pieniądze na nowy telefon mam dostać sztukę już wcześniej używana :/
Miał ktoś podobny problem czy od razu wymienili wam np nowa sztukę?

Na apple store dostajesz nową sztuke.

#632 Krower

Krower
  • 10 postów

Napisano 13 listopada 2012 - 07:35

Niestety ale nie kupowałem przez Apple store tylko przez operatora. Operator sam mi powiedział, ze ze wszystkimi problemami od razu mam się kierować do Apple, bo i tak tam wysyłają. Więc nie wiem czy mogę się kierować do online stora?

#633 mattkally

mattkally
  • 564 postów
  • SkądZambrów

Napisano 13 listopada 2012 - 07:45

Wydaje mi się, że to operator powinien zagwarantować wymianę urządzenia na nowe, a nie AOS.

#634 Krower

Krower
  • 10 postów

Napisano 13 listopada 2012 - 07:54

Operator i tak odsyła telefon do Apple, stad tez powiedziano mi ze mam od razu kierować się do nich, bo oszczędzi mi to czasu. Jednak w sklepie zaproponowano my wymiana na sztukę odmawiana i zostałem umówiony na spotkanie w sobote. Nie pasuje mi tylko ta odmawiana sztuka. Gwarancja i wszystko będzie ale mam mieszane uczucia.

#635 zbiczek

zbiczek
  • 116 postów

Napisano 13 listopada 2012 - 09:36

Operator i tak odsyła telefon do Apple, stad tez powiedziano mi ze mam od razu kierować się do nich, bo oszczędzi mi to czasu. Jednak w sklepie zaproponowano my wymiana na sztukę odmawiana i zostałem umówiony na spotkanie w sobote. Nie pasuje mi tylko ta odmawiana sztuka. Gwarancja i wszystko będzie ale mam mieszane uczucia.


Pewnie oni odeślą Cię do operatora bo to u nich kupiłeś tel :) Tak to działa, szanuja bardziej klienta kupującego prosto od nich niż z 3 ręki.

#636 mattkally

mattkally
  • 564 postów
  • SkądZambrów

Napisano 13 listopada 2012 - 10:26

Operator i tak odsyła telefon do Apple, stad tez powiedziano mi ze mam od razu kierować się do nich, bo oszczędzi mi to czasu. Jednak w sklepie zaproponowano my wymiana na sztukę odmawiana i zostałem umówiony na spotkanie w sobote. Nie pasuje mi tylko ta odmawiana sztuka. Gwarancja i wszystko będzie ale mam mieszane uczucia.


Jeżeli telefon kupiłeś od operatora to nie masz co pisać do ludzi z AOS. Nie wymienią Ci telefonu na nowy, jeżeli nie kupiłeś bezpośrednio w sklepie Apple.

#637 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 13 listopada 2012 - 10:38

A ja mam pytanie czy te odpryski podlegają gwarancji. Kolejna sprawa, jeżeli kupując w AOS po np pół roku telefon się popsuje to dostane nowy czy refub.

#638 mattkally

mattkally
  • 564 postów
  • SkądZambrów

Napisano 13 listopada 2012 - 10:41

A ja mam pytanie czy te odpryski podlegają gwarancji.

Kolejna sprawa, jeżeli kupując w AOS po np pół roku telefon się popsuje to dostane nowy czy refub.


Każda wada telefonu, jeżeli nie wynika z naszej integracji w telefon oraz z naszej winy, podlega gwarancji. Nawet po pół roku.

#639 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 13 listopada 2012 - 10:49

Każda wada telefonu, jeżeli nie wynika z naszej integracji w telefon oraz z naszej winy, podlega gwarancji. Nawet po pół roku.


Ale czy w AOS wymieniają na nowy tylko na początku czy po kilku miesiącach też. Mam na myśli, telefon przestaje działać po 6 miesiącach, dostaje ''nowego'' refub czy nówkę w zafoliowanym pudełeczku.

#640 Krower

Krower
  • 10 postów

Napisano 13 listopada 2012 - 11:02

Nie chodzi o tu u kogo reklamować bo w Apple retail store nie maja z tym problemu. Chodzi o to, ze choć kupiłem nowy telefon który ma wadę fabryczna czyli niespodziewaną przeze mnie to proponuje mi się refurba. To dość przykre, bo niby dlaczego mam dostać produkt wcześniej używany?

#641 Martinl8

Martinl8
  • 23 postów
  • SkądBełchatow, Poland

Napisano 13 listopada 2012 - 11:20

To są żarty co piszecie? Jak to oni mogą dać komuś używane urządzenie tylko odnowione w zamian za to, że ktoś kupił nowe za ciężką kasę. Przecież to się w głowie nie mieści. Dać tyle pieniędzy za smartfon żeby po paru tygodniach wymienić go na używany bo nowy okazał się szmelcem? To są jakieś żarty... Przypominam ten smartfon kosztuje około 2800 zł. Gdyby mi tak powiedzieli w sklepie czy gdziekolwiek to bym z tym poszedł do rzecznika praw konsumenta.

#642 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 13 listopada 2012 - 11:32

To są żarty co piszecie? Jak to oni mogą dać komuś używane urządzenie tylko odnowione w zamian za to, że ktoś kupił nowe za ciężką kasę. Przecież to się w głowie nie mieści. Dać tyle pieniędzy za smartfon żeby po paru tygodniach wymienić go na używany bo nowy okazał się szmelcem? To są jakieś żarty... Przypominam ten smartfon kosztuje około 2800 zł. Gdyby mi tak powiedzieli w sklepie czy gdziekolwiek to bym z tym poszedł do rzecznika praw konsumenta.


I guzik byś u rzecznika załatwił. Prawo mówi, że sprzedawca musi doprowadzić do stanu zgodnego z umową. Kupując byle co za byle ile w sklepach innych firm, jak ci się coś popsuje to Ci naprawiają, a nie wymieniają.
Przykład:
Klient kupował u nas tydzień przed Euro 2012 telewizor Sony za 5999zł, po 2 dniach zgłosił, że ma uszkodzoną matrycę. I co? Oczywiście serwis i wymiana matrycy na nową. Cała procedura trwała około miesiąca czasu, ze względu na to, że klient chciał zostawić telewizor w sklepie i żeby to sklep wysłał do serwisu. Oczywiście klient zażądał nowego towaru, niestety takiego nie otrzymał.


Takie są realia niestety.

#643 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 13 listopada 2012 - 11:34

Mnie tylko ciekawi jedno, AOS wymienia na nowe czy też daje odnowione egzemplarze. I nie mówię to o wymianie po kilku dniach tylko miesiącach.

#644 parmoz

parmoz
  • 39 postów
  • SkądManchester UK

Napisano 13 listopada 2012 - 11:51

Ja na swoim mam odprysk na laczeniu anteny.Dzis ide do apple store oddac i poczekam z moja 4ska na 5s.

#645 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 13 listopada 2012 - 11:54

Ja na swoim mam odprysk na laczeniu anteny.Dzis ide do apple store oddac i poczekam z moja 4ska na 5s.


W Pl nie ma Apple Store, chyba że mieszkasz za granicą.

#646 parmoz

parmoz
  • 39 postów
  • SkądManchester UK

Napisano 13 listopada 2012 - 12:01

Tak Manchester i tu mam az dwa.

#647 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 13 listopada 2012 - 12:52

I guzik byś u rzecznika załatwił. Prawo mówi, że sprzedawca musi doprowadzić do stanu zgodnego z umową. Kupując byle co za byle ile w sklepach innych firm, jak ci się coś popsuje to Ci naprawiają, a nie wymieniają.
Przykład:
Klient kupował u nas tydzień przed Euro 2012 telewizor Sony za 5999zł, po 2 dniach zgłosił, że ma uszkodzoną matrycę. I co? Oczywiście serwis i wymiana matrycy na nową. Cała procedura trwała około miesiąca czasu, ze względu na to, że klient chciał zostawić telewizor w sklepie i żeby to sklep wysłał do serwisu. Oczywiście klient zażądał nowego towaru, niestety takiego nie otrzymał.

Takie są realia niestety.


Realia są takie, że naprawienie w sytuacji gdy klient domagał się wymiany jest niewykonaniem treści reklamacji i skutkuje możliwością dochodzenia zwrotu pieniędzy.

#648 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 13 listopada 2012 - 13:02

Realia są takie, że naprawienie w sytuacji gdy klient domagał się wymiany jest niewykonaniem treści reklamacji i skutkuje możliwością dochodzenia zwrotu pieniędzy.


Oczywiście, dochodzić zawsze można, pytanie czy się coś wywalczy :)
Jeśli klient zażąda wymiany lub zwrotu gotówki bo sprzęt nie działa, to informuje się klienta, że w przypadku niemożliwości wymiany lub stwierdzenia nadmierności kosztów wymiany, zgodnie z art. 8.ust.1. ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej mimo stwierdzenia niezgodności towaru z umową możliwe jest oddalenie żądania co do wybranego sposobu doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową. O ewentualnym oddaleniu i jego przyczynach klient zostaje powiadomiony w terminie 14 dni od daty zgłoszenia tej że reklamacji.
Klient ma wtedy do wyboru, czy zgadza się ewentualnie na naprawę tego sprzętu, czy mamy mu go oddać w stanie nienaprawionym. Dalej jeśli tak bardzo chce to oczywiście może udać się do federacji, lub do samego "pana boga". Ogólnie guzik wywalczy, może oprócz nerwów :)

#649 Krower

Krower
  • 10 postów

Napisano 13 listopada 2012 - 14:02

Tak Manchester i tu mam az dwa.


No właśnie tez jestem z Manchesteru. No nic spróbuje wywojowac nowa sztukę bo odnawiana to jakaś kpina. Rozumiem żebym to ja go uszkodził, ale w ramach zadośćuczynienia powinienem dostać nowa sztukę.

#650 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 13 listopada 2012 - 14:05

Oczywiście, dochodzić zawsze można, pytanie czy się coś wywalczy
Jeśli klient zażąda wymiany lub zwrotu gotówki bo sprzęt nie działa, to informuje się klienta, że w przypadku niemożliwości wymiany lub stwierdzenia nadmierności kosztów wymiany, zgodnie z art. 8.ust.1. ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej mimo stwierdzenia niezgodności towaru z umową możliwe jest oddalenie żądania co do wybranego sposobu doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową. O ewentualnym oddaleniu i jego przyczynach klient zostaje powiadomiony w terminie 14 dni od daty zgłoszenia tej że reklamacji.
Klient ma wtedy do wyboru, czy zgadza się ewentualnie na naprawę tego sprzętu, czy mamy mu go oddać w stanie nienaprawionym. Dalej jeśli tak bardzo chce to oczywiście może udać się do federacji, lub do samego "pana boga". Ogólnie guzik wywalczy, może oprócz nerwów

Wymiana telefonu na nowy to normalna praktyka rynkowa, więc nie ma mowy o nadmiernych kosztach.Jak konsument dostanie odmowę wymiany to w drugim kroku może zażądać zwroty zapłaconych pieniędzy.Federacja KonsumentA jak będzie zbywany to się wkurzy, opisze sytuację na blogu albo jakimś forum internetowym i jeszcze złoży zawiadomienie do UOKiK.Ostatnio Apart dostał 1 mln kary, wcześniej Media Markt 750 tys. zł itd. :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych