
Gwarancja Orange
#76
Posted 15 October 2012 - 14:03
#77
Posted 15 October 2012 - 14:15
Nie ma kart gwarancyjnych do iPhone! Było ze 100 razy.
I tu się moderator myli, do iPhone-a z dystrybucji Orange jest karta informująca o gwarancji i faktura oddzielnie. Problem z tym że ja tego świstka odnośnie gwarancji nie mam.
#78
Posted 15 October 2012 - 14:29
I tu się moderator myli, do iPhone-a z dystrybucji Orange jest karta informująca o gwarancji i faktura oddzielnie. Problem z tym że ja tego świstka odnośnie gwarancji nie mam.
A to ciekawe, ja zakupiłem w orange juz ok 8 iPhone z czego kartkę o której piszesz dostałem tylko przy zakupie iPhone 3G 4 lata temu. Od tego czasu ani razu.
#79
Posted 15 October 2012 - 14:36
A to ciekawe, ja zakupiłem w orange juz ok 8 iPhone z czego kartkę o której piszesz dostałem tylko przy zakupie iPhone 3G 4 lata temu. Od tego czasu ani razu.
A czy na fakturze masz numer seryjny. Ja niestety nie mam i to mnie niepokoi. Wysłałem zapytanie czy przyjmą do regenersis i Orange ale odpowiedzi brak...
#80
Posted 15 October 2012 - 15:12
A czy na fakturze masz numer seryjny. Ja niestety nie mam i to mnie niepokoi. Wysłałem zapytanie czy przyjmą do regenersis i Orange ale odpowiedzi brak...
Na pięciu mam na 3 nie mam. Podstawą gwarancji jest baza Apple, a dowód zakupu jest tylko dodatkiem. Z doświadczeń na forum wynika, że nigdy się nikt nie przyczepił, tym bardziej, że kupując w sklepie dostajesz często paragon z kasy fiskalnej a na takim paragonie tym bardziej nie ma numeru seryjnego.
#81
Posted 15 October 2012 - 15:30
#82
Posted 25 October 2012 - 19:58
#83
Posted 25 October 2012 - 20:00
#84
Posted 27 October 2012 - 18:14
#85
Posted 28 October 2012 - 22:10
#86
Posted 29 October 2012 - 13:14
#87
Posted 29 October 2012 - 14:24
Czyli kartka od orange nic mi nie daje? Nawet jeśli są na niej: nr imei, model tel i data zakupu?
Skoro dają to daje. A ich tłumaczenia,że to do niczego nie zobowiązuje to mogą sobie tak ględzić.
#88
Posted 10 November 2012 - 01:44
#89
Posted 11 June 2013 - 17:21

#90
Posted 11 June 2013 - 17:27
#91
Posted 12 November 2013 - 21:23
No i trafiło na mnie, nie chcą przyjąć w salonie Orange mojego iP4s twierdząc że, miną okres gwarancyjny a mam ten durny kawałek papieru gdzie jest napisane jak wół 24 miesiące gwarancji. Jak mam z nimi walczyć bo ewidentnie wprowadzają ludzi w błąd. Mało tego teraz kupiłem iP5s i na tym świstku nie ma słowa o okresie gwarancyjnym, więc pytałem na infolini i uzyskałem informacje że jest 24 miesiące. Na chacie Orange kobieta potwierdziła że jest 24 miesiące. Więc nie wiem walą sobie w przysłowiowego ch.. Czy jak ?
PS. wbiłem numer seryjny iPhone na tej stronie https://getsupport.a...Selector.action i mam odsyłacz do "Kontakt z operatorem Uzyskaj wsparcie, serwis i informacje od swojego operatora."
Tak z ciekawości wbiłem też numer seryjny iPhone 5s. wyświetlił mi się odnośnik "Zanieś do serwisu
Znajdź lokalny Autoryzowany Serwis Apple." czyli co Orange jednak umywa rączki i nie daje gwarancji na nowe zabawki od Apple ?
#92
Posted 12 November 2013 - 22:15
#93
Posted 12 November 2013 - 22:37

#94
Posted 15 November 2013 - 09:22
Jeśli kupiłeś telefon w naszym sklepie na orange.pl to reklamację w ramach niezgodności towaru z umową możesz składać w dowolnym Salonie Firmowym Orange.
Szczegóły na temat gwarancji i niezgodności towaru z umową sprawdzisz tutaj [url=http://www.orange.pl/prawaklienta_B2C.phtml]Prawa klienta - www.orange.pl[/url] Mam nadzieję, że szybko uda się wyjaśnić tę sprawę.
Pozdrawiam
Tomek
#95
Posted 15 November 2013 - 09:31
#96
Posted 15 November 2013 - 09:32
#97
Posted 15 November 2013 - 09:34
Gwarancję daje gwarant, tak gwoli ścisłości. Orange też może dać gwarancję, choć nie jest producentem.Właśnie, gwarancję daje producent
Ja bym wykreślił z tego "gwarancji", bo potem zaczynają się niedomówienia, że w UE musi być gwarancja 24-miesiące. A chodzi jednak o coś innego.Jesteśmy w UE i każdy sprzęt sprzedawany w UE podlega 24 miesiecznej "gwarancji" w ramach niezgodności towaru z umową!
#98
Posted 15 November 2013 - 10:39
Jeśli był to zakup na osobę prywatną to możesz w ciągu 24 miesięcy od zakupu reklamować urządzenie w ramach niezgodności towaru z umową w miejscu, w którym kupowałeś telefon.
Jeśli kupiłeś telefon w naszym sklepie na orange.pl to reklamację w ramach niezgodności towaru z umową możesz składać w dowolnym Salonie Firmowym Orange.
Panie Ekspercie, wszystko fajnie, tylko pytający ma inną sytuację, ponieważ dostał tę Waszą nieszczęsną kartkę zatytułowaną "iPhone 3G" z numerem IMEI oraz informacją o 24 miesiącach gwarancji (mam identyczną do 5ki). A Ponieważ jest to dokument wystawiony przez Orange, to znaczy, że się zobowiązaliście jako firma na papierze do obsługi gwarancyjnej urządzenia przez 24 miesiące niezależnie od Apple, więc proszę nie wprowadzać w błąd, bo to Wasz problem, że ktoś w salonie wystawił taki papier a nie problem nabywcy.
#99
Posted 15 November 2013 - 21:40
#100
Posted 15 November 2013 - 22:16
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users