
Gwarancja Orange
#26
Napisano 17 maja 2012 - 18:22
#27
Napisano 17 maja 2012 - 19:27
W orange jest 24msc gwarancji i nie ma zadnej dyskusji z tym. Kazdy kto kupil ipka ma kartke na ktorej stoi jak wol ze 24MSC gwarancji(u gory sa dane telefonu).
Wiesz... na 10 kupionych iUrządzeń w orange tylko raz dostałem tę kartkę z 3GSem i faktycznie było tam 24 mies. ale w odniesieniu do niezgodności towaru z umową, oraz informacja, że dla iPhone nie ma kart gwarancyjnych. Gwarantem jest producent a nie sprzedawca i gwarancja NIE JEST obowiązkowa. Na prawdę było to wiele razy przerabiane i odszukaj stare wątki zamiast pisać bzdury.
Jakbyś zapytał o 36 też by przytakneli, w końcu to marketingowcy tam odpisują...Malo tego napisalem pytanie na fanpagu orange i tam tez odpisali ze jest 24msc GWARANCJI.
#28
Napisano 17 maja 2012 - 20:55
Nie ma to jak zarejestrować się na forum, żeby przytoczyć wielokrotnie powielaną bzdurę. Kwestia zrozumienia prawa i oczytania.W orange jest 24msc gwarancji i nie ma zadnej dyskusji z tym. Kazdy kto kupil ipka ma kartke na ktorej stoi jak wol ze 24MSC gwarancji(u gory sa dane telefonu). Malo tego napisalem pytanie na fanpagu orange i tam tez odpisali ze jest 24msc GWARANCJI.
Swoja droga na mojego 3gs na stronce apple pokazuje ze mam ich gwarancje do 3 apr 2013.
Pozdrawiam
#29
Napisano 17 maja 2012 - 21:05
Gwarantem jest ten kto udziela gwarancji czyli np. producent, importer dystrybutor, sklep itp.Gwarantem jest producent a nie sprzedawca i gwarancja NIE JEST obowiązkowa.
#30
Napisano 17 maja 2012 - 22:24
#31
Napisano 18 maja 2012 - 00:31
Próbowałem dzis sie skontaktowac z krakowskim oddzialem federacji konsumentow, niestety nikt nie odbieral telefonu, bede probowal jutro. Jesli to nie pomoze to w przyszlym tygodniu wybiore sie tam.
Ale z tego co pisałeś to brałeś na firmę czyli NIE JESTEŚ konsumentem. Nie pomogą Ci, bo Kowalkiego dotyczy inne prawo niż firmy, firma nie jest konsumentem i nie jest chroniona w taki sposób jak konsument.
#32
Napisano 18 maja 2012 - 08:42
A na podstawie dokumentu, który na pewno otrzymał przy zakupie. U mnie w skrócie było tak, że na początku otrzymałem kilka zlewających mnie maili np taki:
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.
Uprzejmie informuję, że podane informacje dotyczą gwarancji, tak jak brzmi wytłuszczony tytuł
"Informacje na temat gwarancji". Jest to notatka ogólna, nieodnosząca się w tej sytuacji do telefou iPhone.
Zgodnie z informacją podaną wcześniej, rękojmia obowiązuje do 12 miesięcy od daty zakupu.
Mam nadzieję, że podane informacje okażą się przydatne.
Z poważaniem,
Paulina XXX
Doradca ds. Obsługi Klienta Biznesowego
A na koniec przyszedł taki:
Szanowny Panie,
Dokładnie zapoznaliśmy się z Pana zgłoszeniem, które wpłynęło do PTK Centertel sp. z o. o.
w sprawie gwarancji oraz rękojmi dla terminali Iphone.
W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej przeprowadzonej w dniu 10 stycznia 2012 r.
wyjaśniamy, że stanowisko Spółki w powyższej sprawie zostało przedstawione w piśmie z dnia 21 grudnia 2011 r.
W odpowiedzi na zastrzeżenia przekazane w zgłoszeniu wyjaśniamy, że decydując się na skorzystanie
z oferty Propozycja wraz z urządzeniem Iphone zawarł Pan dwie odrębne umowy: Umowę
o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz Umowę Kupna – Sprzedaży modemu. Są to umowy zawierane w
jednym czasie, jednak każda z nich jest odrębna, z każdej z nich wynikają też inne prawa
i obowiązki stron.
Przedmiotem Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych są ww. usługi i PTK Centertel sp. z o.o., jako
operator komórkowej sieci cyfrowej, będący podmiotem świadczącym usługi telekomunikacyjne, ponosi
odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług.
W przypadku Umowy kupna - sprzedaży nasza Spółka, jako Sprzedawca urządzenia Iphone 4G zobowiązana
jest w okresie do 24 miesięcy (liczone od dnia zakupu) do przekazania urządzenia
do Producenta w celu wykonania naprawy. Zaznaczamy, że firma Apple będąca producentem urządzenia Iphone
nie daje gwarancji na swoje terminale. Klienci Biznesowi, który dokonali zakupu urządzenia mogą reklamować
produkt korzystając z uprawnień wynikających z rękojmi, ale w okresie
do 12 miesięcy liczonych od dnia zakupu.
Ze względu jednak na fakt, iż wraz ze sprzedażą urządzenia Iphone 4G otrzymał Pan od Sprzedawcy dokument
infomacyjny o możliwości przyjęcia sprzętu do naprawy w okresie do 24 miesięcy uznajemy, że okres rękojmi
został wydłużony do 24 miesięcy.
W związku z powyższym zapraszamy Pana wraz z telefonem i wszystkimi akcesoriami do Salonu Firmowego
Orange w celu oddania go do bezpłatnej ekspertyzy i ewentualnej naprawy w ramach rękojmi w okresie do 24
miesięcy liczonych od dnia zakupu. Zaznaczamy, że decyzję o naprawie
w ramach rękojmi podejmuje Producent po dokonaniu analizy, czy aktualny stan urządzenia wynika z wady, czy z
uszkodzenia przez Użytkownika.
Liczymy, że przekazane informacje okażą się wystarczające, a nasza dalsza będzie układała się zgodnie z Pana
oczekiwaniami.
Z poważaniem,
Krzysztof XXX
Doradca ds. Obsługi Klienta Biznesowego
PTK Centertel sp. z o. o.
Otrzymałem nowy telefon od Regenersis, za który zapłacił Orange.
#33
Napisano 18 maja 2012 - 09:19
@OleYek
A na podstawie dokumentu, który na pewno otrzymał przy zakupie. U mnie w skrócie było tak, że na początku otrzymałem kilka zlewających mnie maili np taki:
[ciach]
Tylko zauważ jedną rzecz, Ty dostałeś omyłkowo czy nie omyłkowo bo np. z rozpędu papier z Orżnij, że masz 24 miesiące więc musieli uznać, Ty akurat wykorzystałeś błąd Orange. Jeżeli autor nie ma żadnego haka na nich w postaci ichniego pisma to niewiele zrobi. Walczyć oczywiście można a nawet trzeba, ale trzeba też mieć argumenty do tej walki.
#34
Napisano 18 maja 2012 - 19:47
#35
Napisano 19 maja 2012 - 08:19
#36
Napisano 19 maja 2012 - 08:28
A tu link do info o oslawionej karteczkowej informacji http://http://myappl...e-dla-firm.html zreszta na necie sporo o tym.
#37
Napisano 19 maja 2012 - 09:19
#38
Napisano 28 sierpnia 2012 - 23:53

#39
Napisano 29 sierpnia 2012 - 11:51
Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa
#40
Napisano 29 sierpnia 2012 - 22:00
Możesz nawet zwrócić do sklepu, w ramach odpowiedzialności za wady towaru.
Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa
Nie zabardzo rozumiem

#41
Napisano 30 sierpnia 2012 - 11:49
Poczytaj to co jest w linku, bo poza gwarancją jest jeszcze 2 letnia ustawowa odpowiedzialność sklepu za wady towaru.Nie zabardzo rozumiem
Raz, nie mamy AppleStore w PL a jechac gdzies tam nie bede, to dwa, Apple daje 12miesiecy a iPek ma juz z 14, wiec jesli juz to tylko gwarancja orange
Apple - Informacje prawne - Produkty Apple a gwarancja ustawowa w UE
Tego sklepu w którym kupiłeś, czyli w tym przypadku salonu Orange.
#42
Napisano 31 sierpnia 2012 - 18:04
#43
Napisano 01 września 2012 - 13:52
Poczytaj to co jest w linku, bo poza gwarancją jest jeszcze 2 letnia ustawowa odpowiedzialność sklepu za wady towaru.
Apple - Informacje prawne - Produkty Apple a gwarancja ustawowa w UE
Tego sklepu w którym kupiłeś, czyli w tym przypadku salonu Orange.
Dzieki, udam sie jutro do najblizszego salonu orange i sprobuje oddac telefon, zobaczymy tylko czy przya bo zakupiony przez sklep internetowy Orange
#44
Napisano 04 września 2012 - 17:55
#45
Napisano 04 września 2012 - 18:03
#46
Napisano 04 września 2012 - 18:44
#47
Napisano 04 września 2012 - 18:46
Moja batalia z Orange trwa już trzy tygodnie, wysłałem na nich skargę do UKE i Inspekcji Handlowej. Przy okazji nikomu nie polecam korzystania z ich usług.
UKE a co ma UKE do sprzedawcy? Inspecja Handlowa ? Fajnie ale po co? W Twoim przypadku tylko: federacja konsumentów, miejski lub powiatowy rzecznik konsumentów.
#48
Napisano 04 września 2012 - 19:13
#49
Napisano 04 września 2012 - 19:15
Nie jestem konsumentem bo aparat jest na firme- polecam wczesniejsze wpisy.
W takim przypadku jedyną instytucją gdzie możesz dochodzić swoich praw to sąd...
#50
Napisano 04 września 2012 - 19:16
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych