Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Gwarancja Orange


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
154 odpowiedzi w tym temacie

#51 DanielCW_92

DanielCW_92
  • 266 postów
  • SkądTarczyn

Napisano 05 września 2012 - 00:54

A wiec tak, bylem w salonie orange, powiedzialem jak wyglada struacja, poprosilem kierownika poniewaz pani z ktora rozmawiala, nie miala zielonego pojecia na ten temat xD otoz, iPhone posiada 12miesieczna gwarancje i 12 miesieczna ochrone tzw. Niezgodnosc towaru z umowa, a wiec szanowne orange poinformowalo mnie iz Pixele to nie jest wada ukryta a ekran jest czescia ktora ulega naturalnu zuzyciu i jedyne co moga mi zaoferowac to wyslanie iPhone na moj koszt i ekspertyze do Regenersis na przyslowiowa wycene naprawy ( wymiany wyswietlacza ), jutro dzwonie do UOKIK, i dowiem sie czy mam jakie kolwiek szanse na to by telefon zostal naprawiony nieodplatnie, natomiast klienci biznesowi, nie maja tego przywileju tzw. Niezgodnosci towaru z umowa przez okres 24miesiecy

#52 topfacet

topfacet
  • 18 postów

Napisano 05 września 2012 - 00:57

Ci ktorzy dostali od Orange informacje na pismie w tej sprawie wlasnie maja, I zamierzaja z niej skorzystac. Do tego Regeneris raczej nie naprawia tylko do razu wymienia na refurba- koszt ok 600 PLN netto.

#53 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 05 września 2012 - 17:15

Mam pewien problem, czytałem wątek dotyczący gwarancji Orange i nic nie znalazłem. Telefon iPhone 4 nadal jest na gwarancji 6 miesięcy z obowiązujących 12. Posiadam do niego fakturę vat, jednakże nie ma na niej żadnych nr seryjnych jedynie data, dane osobowe (kupowany był na allegro) itp informacje. Nie dostałem karty gwarancyjnej gdzie widzę że niektóre sztuki na allegro takową posiadają. Jak egzekwować gwarancję w takim przypadku, do Apple nie mogę wysłać bo telefon pochodzi z dystrybucji Orange. Bardzo proszę o pomoc.

#54 topfacet

topfacet
  • 18 postów

Napisano 05 września 2012 - 17:18

Sprawdziles na stronie Apple czy jak wpiszesz numer IMEI to pokazuje ze jest jeszcze na gwarancji? Jesli tak to moim zdaniem trzeba to wydrukowac i zaniesc wszystko do salonu Orange lub wyslac bezposrednio do Regeneris w Waw.

#55 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 05 września 2012 - 17:23

Tak, jest na gwarancji do marca 2013 roku. Nie wiem tylko czy nie zażądają dowodu zakupu z nr seryjnym...

Na wspomnianej fakturze są wszystkie dane oprócz nr seryjnego i Imei.

---------- Wpis dodano o 18:23 ---------- Poprzedni wpis dodano o 18:22 ----------

Oczywiście gwarancję sprawdzałem na selfsolve.apple.com

#56 topfacet

topfacet
  • 18 postów

Napisano 05 września 2012 - 17:36

Orange twierdzi ze ogolnie Apple nie udziela wcale gwarancji(co nie jest prawda). Zadzwon do Regeneris, opisz sytuacje, druknij im to z Apple i jesli bedzie wszystko ok to wyslij im bezposrednio.

#57 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 05 września 2012 - 17:37

Będę działał bo telefon nie tani a robią kłopoty z gwarancją. Dowód zakupu mam tylko to ich problem że nie wpisują tam istotnych danych.

#58 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 05 września 2012 - 17:53

Dziwne, mam wiele faktur wystawianych przez Orange na sprzęt i na każdej jest IMEI urządzenia. Wyślij do Regenesis wraz z dowodem zakupu i powinni przyjąć.

#59 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 05 września 2012 - 18:53

Zaraz wstawię jej zdjęcie, numeru telefonu nie ma, jest jedynie model.

#60 morarz

morarz
  • 2 postów

Napisano 07 września 2012 - 21:54

[CIACH]

Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie.
Pamiętaj, na tym forum bezwzględnie przestrzegamy zasad jęz. polskiego. Przeczytaj koniecznie [URL="http://myapple.pl/iphone-150/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]TO[/URL].

#61 grzech987

grzech987
  • 387 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 08 września 2012 - 07:58

[CIACH]

Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie.
Pamiętaj, na tym forum bezwzględnie przestrzegamy zasad jęz. polskiego. Przeczytaj koniecznie TO.

#62 grzech987

grzech987
  • 387 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 08 września 2012 - 10:48

[CIACH]

Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie.
Pamiętaj, na tym forum bezwzględnie przestrzegamy zasad jęz. polskiego. Przeczytaj koniecznie TO.


Przestań kasować posty, ciekawe jak ludzie mają je poprawić skoro nie widzą co źle zrobili... Regułki to sobie możesz wsadzić.. do podręcznika!

#63 topfacet

topfacet
  • 18 postów

Napisano 24 września 2012 - 13:20

W temacie Gwarancji na IP w Orange

[url=http://telekom.blox.pl/html]Nie ma takiego numeru[/url]

#64 topfacet

topfacet
  • 18 postów

Napisano 11 października 2012 - 00:50

Moje przygody z Orange trwaja dalej, juz teraz przez Adwokata i chyba skonczy sie to w sposob dla nich przykry czyli pozwem.

---------- Wpis dodano o 01:50 ---------- Poprzedni wpis dodano o 01:47 ----------

Jeszcze w tym temacie:

Czy dostaliscie cos takiego od Orange jak umowa kupna-sprzedazy telefonu? Ja zamawialem przez internet w ramach lojalki i mam tylko od nich aneks. Nic wiecej formalnie nie podpisywalem.

#65 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 11 października 2012 - 08:19

Nie musiałeś, zapewne dostałeś fakturę.

#66 topfacet

topfacet
  • 18 postów

Napisano 11 października 2012 - 11:53

Dostalem, ale cena telefonu na fakturze a realna cena telefonu ktora jak wiemy splacam w ramach abonamentu, to dwie rozne wartosci. Chyba w takim razie nalezy ustalic cene aparatu jako cene z dnia podpisywania aneksu (sam aparat bez aktywacji- w moim przypadku ok 4000 PLN).

#67 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 11 października 2012 - 12:12

Dostalem, ale cena telefonu na fakturze a realna cena telefonu ktora jak wiemy splacam w ramach abonamentu, to dwie rozne wartosci.

Chyba w takim razie nalezy ustalic cene aparatu jako cene z dnia podpisywania aneksu (sam aparat bez aktywacji- w moim przypadku ok 4000 PLN).


Sądy już orzekały na ten temat. Liczy się cena na fakturze a nie cena rynkowa. Obojętnie co zrobisz to przy ew. zwrocie dostaniesz tyle, ile na fakturze i nie masz szans na ani złotówkę więcej. Co podpisałeś w umowie telekomunikacyjnej nie ma znaczenia, są to zupełnie odrębne rzeczy w żaden sposób ze sobą nie związane zgodnie z prawem. Liczy się tylko i wyłącznie faktura jako dowód zakupu i kwota na niej się znajdująca, nawet jaby to była złotówka.

#68 topfacet

topfacet
  • 18 postów

Napisano 11 października 2012 - 12:24

A jesli konsultant Orange powiedzial mi cos innego- ze w ramach abonamentu splacam tez okreslona kwote za telefon miesiecznie?

I jest to oczywiscie nagrane.

---------- Wpis dodano o 13:24 ---------- Poprzedni wpis dodano o 13:23 ----------

Dodatkowo- jesli masz jakies orzeczenia na ten temat to podaj prosze link.

#69 wysoki86

wysoki86
  • 229 postów

Napisano 11 października 2012 - 12:49

Bo teraz modne sa faktury ratalne. Czyli np płacisz 50zł miesięcznie abonamentu, z czego opłata za usługi telekomunikacyjne to przykładowo 35zł a reszta to rata za sprzęt. Oczywiście ceny tego sprzętu są mocno zawyżone. Np moja kobieta w lutym tego roku kupowała w T-mobile Nokię e52. Zapłaciła oczywiście złotówkę ale wg T-mobile ten telefon był wart 2200zł. Śmiech na sali. Bo nawet w dniu premiery w saturnie za taki telefon trzeba było zapłacić ok 1200-1300zł a więc blisko połowę mniej. Wszystkie te niuanse dla zwykłego użytkownika są bez znaczenia. Problemy pojawiają się właśnie wtedy gdy telefon szwankuje. W sumie nie wiem po co sieci to robią. Jak dla mnie to jakieś sztuczki księgowe, albo właśnie zabezpieczenie się przed koniecznością wymiany sprzętu.

#70 topfacet

topfacet
  • 18 postów

Napisano 11 października 2012 - 12:52

Na rachunku powinno byc rozbicie na rate za telefon i oddzielnie za abonament- tak robi play. Moje pytania sa nadal aktualne.

#71 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 października 2012 - 00:26

A jesli konsultant Orange powiedzial mi cos innego- ze w ramach abonamentu splacam tez okreslona kwote za telefon miesiecznie?
I jest to oczywiscie nagrane.


Nadal nic to nie zmienia, Faktura zakupu sprzętu się liczy. A raty... jeżeli są wyszczególnione co miesiąc to poprostu operator udzielił Ci kredytu. też nie ma to żadnego wpływu na stosunek sprzedaży. Nie ważne czy operator Ci dał kredyt, czy wziąłeś w Banku, czy kupiłeś na raty w Żaglu (czy co tam jest).

#72 topfacet

topfacet
  • 18 postów

Napisano 12 października 2012 - 00:36

Moj prawnik twierdzi inaczej- zobaczymy co z tego wyjdzie:)

#73 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 października 2012 - 08:51

To proponuję konsultację z innym prawnikiem na wszelki wypadek, zanim bez sensu poniesiesz koszty.

#74 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 14 października 2012 - 16:30

Mam mały problem, mianowicie w moim 4S brzęczy wibracja, telefon pochodzi z salonu ORANGE. Jestem jego pierwszym właścicielem, kupiłem go na allegro jako nową zapakowaną sztukę. Dostałem dowód zakupu na którym jest data ale nie ma nr seryjnego, jest to faktura. Nie dostałem tej karty gwarancyjnej na której napisany jest numer seryjny wraz z modelem. Jeżeli ma to jakieś znaczenie telefon kupowany był na firmę, sprzedający powiedział że wysłał wszystko co sam dostał z salonu. Na fakturze są jego dane. Ma ktoś jakieś pomysły jak oddać telefon na gwarancję, zwrócić się bezpośrednio do Serwisu czy salonu Orange ? W T-Mobile gwarancję przyjęli bez problemu ale miałem dowód zakupu z numerem IMEI na moje dane. Z góry dzięki za pomoc.

#75 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 15 października 2012 - 13:57

I jeszcze jedno, czy ktoś orientuje się jak uzyskać duplikat karty gwarancyjnej mając jedynie fakturę, w T-Mobile na fakturze jest nr seryjny. W Orange niestety nie...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych