Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Orange nie ma już iPhone'ów?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
909 odpowiedzi w tym temacie

#726 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 października 2010 - 11:38

Na infolinii wszystkie rozmowy są nagrywane więc nie przesadzaj z ta niewiarygodnością.



Nie wszystkie a już możesz mi wierzyć że jak się będziesz chciał powołać na daną rozmowę to Ci powiedzą że ta akurat nie była nagrana itp.:]

#727 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 16 października 2010 - 12:18

Nie wszystkie a już możesz mi wierzyć że jak się będziesz chciał powołać na daną rozmowę to Ci powiedzą że ta akurat nie była nagrana itp.:]


Sa nagrywane, tylko operator w zyciu nie udostepni ich. Zawsze powie ze nie nagralo sie.

#728 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 października 2010 - 12:23

no właśnie generalnie oto mi chodziło z grubsza:]

#729 Sharper

Sharper
  • 10 postów
  • SkądOlsztyn, PL

Napisano 16 października 2010 - 12:55

No to zamówione przed chwilą ip4 16GB ... zbyt prosto poszło, pewnie zamówienie odrzucą ;)

#730 all999

all999
  • 446 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 października 2010 - 13:10

Jak szybko pojawiał się u Was status "weryfikacja ręczna"?

#731 kummer

kummer
  • 1 999 postów
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Napisano 16 października 2010 - 13:15

Wygląda na to że problemy z dostępnością iPhone 4 powoli się kończą.

#732 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 października 2010 - 13:16

Dla nowych klientów może i tak, natomiast przedłużającym umowę przedłuża się tylko czas oczekiwania...

#733 chudas94

chudas94
  • 144 postów
  • SkądKatowice

Napisano 16 października 2010 - 13:18

U mnie nie było czegoś takiego jak "weryfikacja ręczna".
Było tak: Nowe i teraz (od wczoraj rana, a iP zamówiłem w czwartek około 20) jest "Zamówienie zostało przekazane do realizacji" więc nie wiem czy mam już się spodziewać kuriera od poniedziałku czy co?

Nareszcie mogę wejść na https://www.orange.p...ap/order_status , do tej pory nie mogłem tam wejść bo wyskakiwał mi komunikat :Niepoprawny kod zamówienia.

#734 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 października 2010 - 13:22

od poniedziałku to raczej nie bo w poniedziałek pewnie dopiero go odbierze liczyłbym raczej na wtorek środę:]też będę go miał jakoś w te dni bo mi wygenerowali dokumenty już tylko dpd kurna w weekend nie pracuje:/

#735 Sharper

Sharper
  • 10 postów
  • SkądOlsztyn, PL

Napisano 16 października 2010 - 13:42

Dla nowych klientów może i tak, natomiast przedłużającym umowę przedłuża się tylko czas oczekiwania...


Ja przedłużałem umowę... właśnie wskoczył status "przekazano do realizacji"

#736 kummer

kummer
  • 1 999 postów
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Napisano 16 października 2010 - 15:19

Ostatnio zamówiłem dwa iphone 4 16GB na przedłużenie umów, które kończą się dopiero w maju. Jedyny problem to cena. Nigdy wcześniej nie kupowałem telefonu od operatora za ponad 900zł przy abonamencie grubo powyżej 100zł. No ale co robić, taki jest rynek.

#737 taken

taken
  • 148 postów

Napisano 16 października 2010 - 19:47

Hey Pytanko, czy ktoś wie kiedy będzie można kupić bez problemu iphone w salonie orange a nie na orange.pl ? Nie wiem czy wiecie ale kupując na orange.pl macie 12 miesięcy gwarancji a kupując w salonie macie 24 miesiące rękojmi dlatego wolę kupić w salonie..... Pozdr TaKeN

#738 Patrykw

Patrykw
  • 580 postów

Napisano 16 października 2010 - 19:48

Hey
Pytanko, czy ktoś wie kiedy będzie można kupić bez problemu iphone w salonie orange a nie na orange.pl ?
Nie wiem czy wiecie ale kupując na orange.pl macie 12 miesięcy gwarancji a kupując w salonie macie 24 miesiące rękojmi dlatego wolę kupić w salonie.....
Pozdr
TaKeN


Kupuj gdzie chcesz, tylko nie wypisuj głupot.

#739 corba

corba
  • 242 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 16 października 2010 - 21:27

Hey
Pytanko, czy ktoś wie kiedy będzie można kupić bez problemu iphone w salonie orange a nie na orange.pl ?
Nie wiem czy wiecie ale kupując na orange.pl macie 12 miesięcy gwarancji a kupując w salonie macie 24 miesiące rękojmi dlatego wolę kupić w salonie.....
Pozdr
TaKeN


Cytat z gwarancji otrzymanej przy zamówieniu przez orange.pl:
Informacja na temat gwarancji.
Producent telefonu nie dołącza do urządzenia karty gwarancyjnej.W celu uzyskania naprawy urządzenia , należy dostarczyć kompletny produkt do salonu sprzedaży Orange wraz z dowodem zakupu, nie starszym niż 24 miesiące liczące od daty sprzedaży urządzenia.


Więc szanowny kolego nie siej zamętu.

#740 Patrykw

Patrykw
  • 580 postów

Napisano 16 października 2010 - 23:16

Kupiłem telefon na firmę, i tak się zastanawiam czy te 24 miesiące też mnie dotyczą... Wiem, że w tym przypadku obowiązuje 12 miesięcy rękojmi, ale po co w takim razie dodali mi tę kartę z info o możliwości oddania telefonu do salonu nie później niż 24 miesiące? Nie dopisali tam, że chodzi tylko o klientów indywidualnych, nie napisali także, że mają na myśli niezgodność towaru z umową.

#741 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 października 2010 - 08:13

Kupiłem telefon na firmę, i tak się zastanawiam czy te 24 miesiące też mnie dotyczą...
Wiem, że w tym przypadku obowiązuje 12 miesięcy rękojmi, ale po co w takim razie dodali mi tę kartę z info o możliwości oddania telefonu do salonu nie później niż 24 miesiące? Nie dopisali tam, że chodzi tylko o klientów indywidualnych, nie napisali także, że mają na myśli niezgodność towaru z umową.


Kolego czasami warto się podowiadywać zanim coś napiszesz.Jakbyś wpisał w google rękojmia a gwarancja to byś zobaczył, ze to dwie różne rzeczy i obie Cię obowiązują.I klient indywidualny i korporacyjny ma gwarancję do zakupionego produktu, a w przypadku rękojmi i niezgodności towaru z umową jest tak że niezgodność jest dla indywidualnego a rękojmia dla firm.

#742 taken

taken
  • 148 postów

Napisano 17 października 2010 - 10:50

Cytat z gwarancji otrzymanej przy zamówieniu przez orange.pl:
Informacja na temat gwarancji.
Producent telefonu nie dołącza do urządzenia karty gwarancyjnej.W celu uzyskania naprawy urządzenia , należy dostarczyć kompletny produkt do salonu sprzedaży Orange wraz z dowodem zakupu, nie starszym niż 24 miesiące liczące od daty sprzedaży urządzenia.


Więc szanowny kolego nie siej zamętu.


Panowie nie sieje zamętu tylko mówię co mi powiedziano!! - byłem w salonie Orange i zapytałem się czy jak kupię w sklepie orange.pl telefon to czy mogę oddać normalnie w ich salonie na gwarancję jeśli miałbym problemy - a Panienka powiedziała mi, że muszę oddać tam gdzie kupiłem czyli muszę wysłać do sklepu orange.pl - co ciekawe w drugim sklepie dokładnie otrzymałem taką samą informację!!!!
Właśnie rozmawiałem z koleżanką z Orange i powiedziała cytuje: "Salonów Orange jest BARDZO Mało" 90% to nie są salony Orange tylko Salony partnerskie które nie przyjmują na gwarancję telefonów kupionych na orange.pl.
W Warszawie jest tylko parę prawdziwych salonów Orange czyli Centertela reszta to są salony partnerskie.

Pozdr

#743 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 października 2010 - 11:28

Panowie nie sieje zamętu tylko mówię co mi powiedziano!! - byłem w salonie Orange i zapytałem się czy jak kupię w sklepie orange.pl telefon to czy mogę oddać normalnie w ich salonie na gwarancję jeśli miałbym problemy - a Panienka powiedziała mi, że muszę oddać tam gdzie kupiłem czyli muszę wysłać do sklepu orange.pl - co ciekawe w drugim sklepie dokładnie otrzymałem taką samą informację!!!!
Właśnie rozmawiałem z koleżanką z Orange i powiedziała cytuje: "Salonów Orange jest BARDZO Mało" 90% to nie są salony Orange tylko Salony partnerskie które nie przyjmują na gwarancję telefonów kupionych na orange.pl.
W Warszawie jest tylko parę prawdziwych salonów Orange czyli Centertela reszta to są salony partnerskie.

Pozdr


Jak idziesz do slaonu na firmowego a nie partnerskiego to i tak nie możesz niby oddać a tak naprawdę na zasadzie rękojmi towar kupiony drogą wysyłkową można oddać w salonie Orange.co by nie być gołosłownym:
www.orange.pl

#744 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 października 2010 - 13:30

jakby co dostępną są 32 Gb na orange.pl

#745 Patrykw

Patrykw
  • 580 postów

Napisano 17 października 2010 - 14:02

Kolego czasami warto się podowiadywać zanim coś napiszesz.Jakbyś wpisał w google rękojmia a gwarancja to byś zobaczył, ze to dwie różne rzeczy i obie Cię obowiązują.I klient indywidualny i korporacyjny ma gwarancję do zakupionego produktu, a w przypadku rękojmi i niezgodności towaru z umową jest tak że niezgodność jest dla indywidualnego a rękojmia dla firm.


Rękojmia - 12 miesięcy. Niezgodność - 24 miesiące. Gwarancji jako takiej podobno nie ma, a nawet jeżeli jest to trwa 12 miesięcy. Nie rozumiesz o co chodzi? W przypadku telefonu na firmę wychodzi na to, że ma się 12 miesięcy rękojmi / 12 miesięcy gwarancji, a ja się pytam, czy na podstawie tej kartki, mogę domagać się naprawy w ciągu 24 miesięcy.

#746 kapimmz

kapimmz
  • 12 postów

Napisano 17 października 2010 - 14:32

witam ja zamowilem iphone-a 2 wrzesnia i 9 juz go mialem :) wiec chyba mialem duzo szczescia. Przechodzilem z PoPa na abonament i w paczce od orange, nie bylo karty micro-sim, musialem udac sie do salonu firmowego, karte wydali bez gadania za free wiec jakos to przebolalem. Ogolnie gdyby nie ten zasieg to fany tel. warto troche na niego poczekac ;) pzdr

#747 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 października 2010 - 15:19

Rękojmia - 12 miesięcy. Niezgodność - 24 miesiące. Gwarancji jako takiej podobno nie ma, a nawet jeżeli jest to trwa 12 miesięcy. Nie rozumiesz o co chodzi? W przypadku telefonu na firmę wychodzi na to, że ma się 12 miesięcy rękojmi / 12 miesięcy gwarancji, a ja się pytam, czy na podstawie tej kartki, mogę domagać się naprawy w ciągu 24 miesięcy.


Ty nie rozumiesz...Producent nie daje Ci gwarancji ale sieć Ci daje i nieważne jak według prawa unijnego gwarancja jest na 24 miesiące niezależnie na co było kupione...A ty cały czas mieszasz gwarancję z rękojmią.Jednak co do iPhone'a i jej gwarancji w naszych sieciach to zawsze dają 12 miesięcy gwarancji:]teraz żebyś już wiedział i nie mylił masz to:
http://prawoity.pl/w...adu-najwyzszego

#748 taken

taken
  • 148 postów

Napisano 17 października 2010 - 16:35

Dobra ja do końca nie kumam tego - w skrócie pytanie zadam a Ty odpowiedz będzie łatwiej :) Kupie jako Osoba prywatna telefon Iphone 4 32gb w sklepie orange.pl Zepsuje mi się po 23 miesiącach - np. problem a baterią bądź wyświetlaczem. Czy mam gwarancję i mogę go odesłać do orange.pl bądź oddać na gwarancję do firmowego salonu czy nie? Pozdrawiam Ps. 16 i 32 cały czas dostępne na orange.pl

#749 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 października 2010 - 16:39

po 23 miesiącach nie chyba że udowodnisz że byłą to wada fabryczna o której nie wiedziałeś w momencie zakupu

#750 Patrykw

Patrykw
  • 580 postów

Napisano 17 października 2010 - 17:01

Ty nie rozumiesz...Producent nie daje Ci gwarancji ale sieć Ci daje i nieważne jak według prawa unijnego gwarancja jest na 24 miesiące niezależnie na co było kupione...A ty cały czas mieszasz gwarancję z rękojmią.Jednak co do iPhone'a i jej gwarancji w naszych sieciach to zawsze dają 12 miesięcy gwarancji:]teraz żebyś już wiedział i nie mylił masz to:
Rękojmia i gwarancja – wytyczne Sądu Najwyższego | Darmowe porady prawne | Prawo i Ty - Wiadomości prawne



Prawo unijne nie ma nic do gwarancji. Gwarancja jest dobrowolna, i producent nie musi jej udzielać. Nic nie mylę. To Ty nie rozumiesz.

Telefon kupiony na firmę można oddać do reklamacji na zasadach gwarancji (12 miesięcy) lub rękojmi (12 miesięcy). Klienci indywidualni mają niezgodność z umową (24 miesiące). Więc pytam się: Po co Orange dołączyło mi kartkę mówiącą, że mam 24 miesiące na zgłoszenie usterki, skoro telefon jest kupiony na firmę. Czy gwarancja w takim razie trwa 2 lata?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych