
Orange nie ma już iPhone'ów?
#701
Napisano 15 października 2010 - 17:58
#702
Napisano 15 października 2010 - 18:18
Strefa Taniego Internetu to obszar w którym Play świadczy usługi w oparciu o własną infrastrukturę. Generalnie chodzi o wszystkie miasta, poza miastami Play korzysta z roamingu Plusa, toteż ich koszty są wyższe. Można albo płacić od kb, albo zablokować dostęp poza strefą taniego internetu (za darmo), albo wykupić specjalny pakiet danych poza strefą. Zależy czy ktoś dużo jeździ np. pociągiem. Można też włączać dostęp tylko wtedy gdy jest potrzebny (np. planujemy wyjazd).zul646 - co to jest ta sterfa taniego internetu w Play ? Konkretny nadajnik ? Obszar ?
Jak się komuś nie podoba to może do nich nie dzwonić. Oni zadzwonią do niego - mogą bo mają z reguły o wiele więcej minutBTW - znajomi postąpili samolubnie a nie racjonalnie

Co do ataków na ich Biuro Obsługi Abonentów, zasięg itp. Powiem tak - zależy. Ja u siebie mam o wiele lepszy zasięg w Play niż w Orange (3G w orange u mnie w domu praktycznie co chwilę gubi zasięg - moja dziewczyna ma iPhone w Play i prawie cały czas full). Obsługa klienta w Play też była lepsza niż w Orange (byłem 2 lata w Play a potem prawie 2 lata w Orange). Więc zależy od osobistych doświadczeń. Każdy powinien sprawdzić jaki zasięg mają poszczególne sieci w miejsach gdzie się najczęściej przebywa i tyle. Im bardziej patrzę na ofertę Play tym bardziej mi się podoba, co ciekawe finansowo bardziej opłaca mi się wziąć teraz iPhone 4 w Play i płacić przez te prawie 4 miesiące abonament w Orange równolegle. Tylko, że straciłbym numer. Ewentualnie mogę poczekać 4 miesiące i przenieść numer, ale nie wiem czy wytrzymam tyle z iPhone'm 3G.
Reasumując naprawdę warto się pochylić nad ofertą Play. Wyliczenia są w moim poprzednim poście (chociaż akurat nie brałem pod uwagę dyskonta, wynik byłby nieco mniej korzystny dla Play). Ja w poniedziałek zadzwonię do Orange, jeżeli będą mieli iPhone na stanie, a w dodatku dostanę jakiś mały bonus, to zostaję w Orange. Jeżeli nie będzie iPhone'a / ofeta mi się nie spodoba / wkurzą mnie w jakikolwiek inny sposób, to po prostu chyba zamówię telefon w Play teraz, poświęcę numer a i tak wyjdę na swoje.
I nie chcę zaczynać jakiegoś Flame'a Play vs Orange. Po prostu Play może liczyć na specjalne traktowanie przez naszego regulatora (preferencyjne stawki MTR), więc czemu z tego nie skorzystać? Za kilka lat stawki będą wyrównane, a póki co można zaoszczędzić kilkaset złotych.
#703
Napisano 15 października 2010 - 19:56
#704
Napisano 15 października 2010 - 20:28
Witam
Właśnie się dowiedziałem, że mają w sklepie orange.pl 32 sztuki 32gb iphone 4 jakby ktoś był zainteresowany.
Pozdr
Świetnie, tak się spieszyłem że nie zauważyłem że wybrałem opcję umowy na 30 m-cy. Myślicie że będę mógł ewentualnie zmienić długość trwania umowy na 24 m-ce bez konieczności anulowania zamówienia?
#705
Napisano 15 października 2010 - 20:40
---------- Wpis dodano o 19:40 ---------- Poprzedni wpis dodano o 19:38 ----------
Świetnie, tak się spieszyłem że nie zauważyłem że wybrałem opcję umowy na 30 m-cy. Myślicie że będę mógł ewentualnie zmienić długość trwania umowy na 24 m-ce bez konieczności anulowania zamówienia?
Raczej nie bo razem z telefonem przychodzi umowa no i cena telefonu inna przy 24 i 30 m. Jak nie podpiszesz kurier nie zostawi przesyłki.
Tak więc radze telefon w dłoń i 510700700.
#706
Napisano 15 października 2010 - 20:42
Raczej nie bo razem z telefonem przychodzi umowa no i cena telefonu inna przy 24 i 30 m. Jak nie podpiszesz kurier nie zostawi przesyłki.
Tak więc radze telefon w dłoń i 510700700.
Niestety dziś pracują do 21, więc jutro dzwonię o 10 i próbuję zmienić warunki.
#707
Napisano 15 października 2010 - 21:56

#708
Napisano 15 października 2010 - 21:59
#709
Napisano 15 października 2010 - 22:03

#710
Napisano 15 października 2010 - 22:08
#711
Napisano 15 października 2010 - 22:20
3GS raczej nie dostaniesz. Bez przesady, nie jest to kiepska firma sprzedająca telefony na allegro, ale wiadomo błędy się zdarzają

Przy kurierze raczej nie otworzysz. Pewien forumowicz opisywał swoje przygody z uszkodzonym iPhonem, który został doręczony przez kuriera ze sklepu internetowego Orange. Zawsze lepiej w salonie - Pani sprawdzi przy Tobie, czy wszystko jest ok i zaktywuje telefon.
Dlatego powtarzam, takie sprawy powinno się załatwiać osobiście, a nie przez internet/telefon...
To jest już total bezsensu. Najwyżej dostaniesz dwa iPhony i będziesz płacił miesięcznie za dwie umowyCzy jeżeli np. kupiłbym go wcześniej w salonie, to czy mogę po prostu nie odebrać tego telefonu od kuriera i wtedy moje zamówienie może zostać anulowane? Czy mogę w dowolnym momencie anulować zamówienie w e-sklepie? Jak to jest?

#712
Napisano 15 października 2010 - 22:22
all999 - Wiele przez telefon nie załatwisz, jest to poza tym mało wiarygodne. Leć lepiej jutro do salonu lub jakiegoś punktu obsługi klienta, gdzie będziesz mógł porozmawiać normalnie - będziesz wiedział z kim i gdzie rozmawiasz, ew. aneks czy nową umowę podpiszesz od razu na miejscu. Nie warto nic przedłużać przez telefon/internet. Widać - łatwo się pomylić, a na infolinii (sieci komórkowe, tp, netia itp.) siedzą ludzie, którzy nie patrząc na nic, chcą wcisnąć dany towar/usługę.
Jeśli nie załatwię zmiany warunków umowy przez telefon to anuluję zamówienie, ktoś inny skorzysta, ja poczekam, a jeśli będą robić problemy zawsze mogę pójść do Ery...

#713
Napisano 15 października 2010 - 22:28
Więcej może nie, ale w salonie będzie to z pewnością bardziej wiarygodne. W salonie rozmawiasz z konkretną osobą w konkretnej sprawie, w cztery oczy, podpisujesz co masz podpisać i gotowe. W przypadku infolinii rozmawiasz z jakimś człowiekiem, który w przeróżny sposób może podchodzić do Twojej sprawy i nie wiesz jak ją do końca rozwiąże, jak sporządzi umowę, czy podpisze itp, potem jeszcze kurier i całe zamieszanie z tym związane. Jasne - można zadzwonić na infolinię i pogadać, ale formalności lepiej w salonie, nic to nie kosztuje, a widzę, że z dużych miast jesteś to salonów Orange jest od groma. Czasu też niewiele to zajmuje, a na pewno może wiele czasu zaoszczędzić..W każdym razie nie sądzę żebym w salonie mógł załatwić więcej niż na infolinii.

Czy złożenie zamówienia w sklepie online jest wiążące - tego nie wiem. Wydaję mi się, że nie jest to takie proste.
#714
Napisano 15 października 2010 - 22:30
a widzę, że z dużych miast jesteś to salonów Orange jest od groma. Czasu też niewiele to zajmuje, a na pewno może wiele czasu zaoszczędzić..
Bardzo chętnie, ale w salonie nie mają telefonu i jeszcze jakiś czas nie będą mieli... Poza tym jedyny dla mnie problem w tej chwili to pomyłka w okresie trwania umowy. Inaczej nawet bym do nich nie dzwonił i z nikim nie musiałbym rozmawiać.
#715
Napisano 15 października 2010 - 22:34
#716
Napisano 15 października 2010 - 22:36
Zależy na jakich warunkach zamówiłeś tego iPhona - czy możesz zrezygnować z jego kupna bez żadnych konsekwencji.
3GS raczej nie dostaniesz. Bez przesady, nie jest to kiepska firma sprzedająca telefony na allegro, ale wiadomo błędy się zdarzająZawsze można zareklamować.
Przy kurierze raczej nie otworzysz. Pewien forumowicz opisywał swoje przygody z uszkodzonym iPhonem, który został doręczony przez kuriera ze sklepu internetowego Orange. Zawsze lepiej w salonie - Pani sprawdzi przy Tobie, czy wszystko jest ok i zaktywuje telefon.
Dlatego powtarzam, takie sprawy powinno się załatwiać osobiście, a nie przez internet/telefon...
To jest już total bezsensu. Najwyżej dostaniesz dwa iPhony i będziesz płacił miesięcznie za dwie umowy
Chodzi o mnie:]sprawa reklamacji ciągnełą się do dzisiaj od 1 września ale jako rekompensatę dostaję 32 gb zamiast 16 w tej samej cenie aczkolwiek ilośc nerwów zjedzonych podczas tego procesu nie był tego warty:]
#717
Napisano 15 października 2010 - 22:38
Dlatego powtarzam, takie sprawy powinno się załatwiać osobiście, a nie przez internet/telefon...
tu bym się z tobą nie zgodził, znaczy w tej dokładnie sprawie masz rację, bo tel. na firmę więc to nie ma znaczenia, ale jak na osobę prywatną to tylko przez telefon albo internet.
#718
Napisano 15 października 2010 - 22:39
To i tak nieźle - miesiąc i dwa tygodnie.Chodzi o mnie:]sprawa reklamacji ciągnełą się do dzisiaj od 1 września ale jako rekompensatę dostaję 32 gb zamiast 16 w tej samej cenie aczkolwiek ilośc nerwów zjedzonych podczas tego procesu nie był tego warty:]
W zeszłym roku, końcem września, w salonie zamówiłem iPhone 3GS i miałem otrzymać go za tydzień, max dwa, w rezultacie dostałem go przed świętami Bożego Narodzenia.
Wałki jakie robią przy przedłużaniu umowy są nie do pomyślenia. Książkę można napisać.tu bym się z tobą nie zgodził, znaczy w tej dokładnie sprawie masz rację, bo tel. na firmę więc to nie ma znaczenia, ale jak na osobę prywatną to tylko przez telefon albo internet.
Mistrzami w tej dziedzinie jest TP ze swoją Neostradą. Nie czas i miejsce by rozpisywać się na ten temat.
Orange i inni w tej kwestii - sprzedaż przez telefon/internet jest w miarę w porządku. Fakt jest wygodniej. W przypadku firmowych umów to zostaje salon.
Jeżeli jest już dobrze zagmatwane i pokręcone to należy to osobiście wyjaśniać - o to mi chodzi.
#719
Napisano 15 października 2010 - 22:58
#720
Napisano 15 października 2010 - 23:33
#721
Napisano 16 października 2010 - 08:06
To i tak nieźle - miesiąc i dwa tygodnie.
W zeszłym roku, końcem września, w salonie zamówiłem iPhone 3GS i miałem otrzymać go za tydzień, max dwa, w rezultacie dostałem go przed świętami Bożego Narodzenia.
Wałki jakie robią przy przedłużaniu umowy są nie do pomyślenia. Książkę można napisać.
Mistrzami w tej dziedzinie jest TP ze swoją Neostradą. Nie czas i miejsce by rozpisywać się na ten temat.
Orange i inni w tej kwestii - sprzedaż przez telefon/internet jest w miarę w porządku. Fakt jest wygodniej. W przypadku firmowych umów to zostaje salon.
Jeżeli jest już dobrze zagmatwane i pokręcone to należy to osobiście wyjaśniać - o to mi chodzi.
No tak tylko generalnie nie byłoby nic w tym dziwnego i złego gdyby nie to, że zamówiłem iPhone'a w dniu premiery i dostałem go rozwalonego i na zwrot reklamacyjny czekałem tyle czasu
---------- Wpis dodano o 07:06 ---------- Poprzedni wpis dodano o 07:05 ----------
Chłopaki informacja od kierownika Orange w środę ma się pojawić 10000 szt, ale zainteresowanych jest dużo więcej ponoć ! Głowy za to nie dam sobie obciąć bo znajomy mówił że będą na początku tego tygodnia...
Ja tam nie wierzę w takie rewelacje ale cóż może w końcu któryś z pracowników Orange ma rację.
#722
Napisano 16 października 2010 - 10:44
#723
Napisano 16 października 2010 - 11:06
#724
Napisano 16 października 2010 - 11:07
---------- Wpis dodano o 10:07 ---------- Poprzedni wpis dodano o 10:06 ----------
natomiast wczoraj o jakiejś 22 dzownił do mnie kolo który się zajmowal moja rekamacją że ma dla mnie iPhone'a 32 gb i go wysyła do mnie i w tym tygodniu będę go miał u siebie
#725
Napisano 16 października 2010 - 11:13
all999 - Wiele przez telefon nie załatwisz, jest to poza tym mało wiarygodne. Leć lepiej jutro do salonu lub jakiegoś punktu obsługi klienta, gdzie będziesz mógł porozmawiać normalnie - będziesz wiedział z kim i gdzie rozmawiasz, ew. aneks czy nową umowę podpiszesz od razu na miejscu. Nie warto nic przedłużać przez telefon/internet. Widać - łatwo się pomylić, a na infolinii (sieci komórkowe, tp, netia itp.) siedzą ludzie, którzy nie patrząc na nic, chcą wcisnąć dany towar/usługę.
Na infolinii wszystkie rozmowy są nagrywane więc nie przesadzaj z ta niewiarygodnością.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych