Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Orange nie ma już iPhone'ów?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
909 odpowiedzi w tym temacie

#701 epi

epi
  • 184 postów
  • SkądKatowice

Napisano 15 października 2010 - 17:58

Rogusek W jakim robiłes rekonesans w sprawie 32GB

#702 zul646

zul646
  • 46 postów

Napisano 15 października 2010 - 18:18

zul646 - co to jest ta sterfa taniego internetu w Play ? Konkretny nadajnik ? Obszar ?

Strefa Taniego Internetu to obszar w którym Play świadczy usługi w oparciu o własną infrastrukturę. Generalnie chodzi o wszystkie miasta, poza miastami Play korzysta z roamingu Plusa, toteż ich koszty są wyższe. Można albo płacić od kb, albo zablokować dostęp poza strefą taniego internetu (za darmo), albo wykupić specjalny pakiet danych poza strefą. Zależy czy ktoś dużo jeździ np. pociągiem. Można też włączać dostęp tylko wtedy gdy jest potrzebny (np. planujemy wyjazd).


BTW - znajomi postąpili samolubnie a nie racjonalnie ;)

Jak się komuś nie podoba to może do nich nie dzwonić. Oni zadzwonią do niego - mogą bo mają z reguły o wiele więcej minut ;)

Co do ataków na ich Biuro Obsługi Abonentów, zasięg itp. Powiem tak - zależy. Ja u siebie mam o wiele lepszy zasięg w Play niż w Orange (3G w orange u mnie w domu praktycznie co chwilę gubi zasięg - moja dziewczyna ma iPhone w Play i prawie cały czas full). Obsługa klienta w Play też była lepsza niż w Orange (byłem 2 lata w Play a potem prawie 2 lata w Orange). Więc zależy od osobistych doświadczeń. Każdy powinien sprawdzić jaki zasięg mają poszczególne sieci w miejsach gdzie się najczęściej przebywa i tyle. Im bardziej patrzę na ofertę Play tym bardziej mi się podoba, co ciekawe finansowo bardziej opłaca mi się wziąć teraz iPhone 4 w Play i płacić przez te prawie 4 miesiące abonament w Orange równolegle. Tylko, że straciłbym numer. Ewentualnie mogę poczekać 4 miesiące i przenieść numer, ale nie wiem czy wytrzymam tyle z iPhone'm 3G.

Reasumując naprawdę warto się pochylić nad ofertą Play. Wyliczenia są w moim poprzednim poście (chociaż akurat nie brałem pod uwagę dyskonta, wynik byłby nieco mniej korzystny dla Play). Ja w poniedziałek zadzwonię do Orange, jeżeli będą mieli iPhone na stanie, a w dodatku dostanę jakiś mały bonus, to zostaję w Orange. Jeżeli nie będzie iPhone'a / ofeta mi się nie spodoba / wkurzą mnie w jakikolwiek inny sposób, to po prostu chyba zamówię telefon w Play teraz, poświęcę numer a i tak wyjdę na swoje.

I nie chcę zaczynać jakiegoś Flame'a Play vs Orange. Po prostu Play może liczyć na specjalne traktowanie przez naszego regulatora (preferencyjne stawki MTR), więc czemu z tego nie skorzystać? Za kilka lat stawki będą wyrównane, a póki co można zaoszczędzić kilkaset złotych.

#703 taken

taken
  • 148 postów

Napisano 15 października 2010 - 19:56

32 sztuki 32gb Iphone 4 Witam Właśnie się dowiedziałem, że mają w sklepie orange.pl 32 sztuki 32gb iphone 4 jakby ktoś był zainteresowany. Pozdr

#704 all999

all999
  • 446 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 października 2010 - 20:28

Witam
Właśnie się dowiedziałem, że mają w sklepie orange.pl 32 sztuki 32gb iphone 4 jakby ktoś był zainteresowany.
Pozdr


Świetnie, tak się spieszyłem że nie zauważyłem że wybrałem opcję umowy na 30 m-cy. Myślicie że będę mógł ewentualnie zmienić długość trwania umowy na 24 m-ce bez konieczności anulowania zamówienia?

#705 corba

corba
  • 242 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 15 października 2010 - 20:40

@qubuch , u mnie to samo, karta była w kopercie tylko aktywować musiałem przez konsultanta.

---------- Wpis dodano o 19:40 ---------- Poprzedni wpis dodano o 19:38 ----------

Świetnie, tak się spieszyłem że nie zauważyłem że wybrałem opcję umowy na 30 m-cy. Myślicie że będę mógł ewentualnie zmienić długość trwania umowy na 24 m-ce bez konieczności anulowania zamówienia?


Raczej nie bo razem z telefonem przychodzi umowa no i cena telefonu inna przy 24 i 30 m. Jak nie podpiszesz kurier nie zostawi przesyłki.
Tak więc radze telefon w dłoń i 510700700.

#706 all999

all999
  • 446 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 października 2010 - 20:42

Raczej nie bo razem z telefonem przychodzi umowa no i cena telefonu inna przy 24 i 30 m. Jak nie podpiszesz kurier nie zostawi przesyłki.
Tak więc radze telefon w dłoń i 510700700.


Niestety dziś pracują do 21, więc jutro dzwonię o 10 i próbuję zmienić warunki.

#707 ajron

ajron
  • 1 postów

Napisano 15 października 2010 - 21:56

cześć, zamówiłam sobie z jakieś 2 godzinki temu tego ip 32gb na orange.com, co prawda starczyłby mi 16gb, ale skoro pojawiły się na dłuższą chwilkę 32, to nie chciałam już czekać ;) nie jestem jeszcze pełnoletnia, rodzice biorą mi więc telefon na abonament, i właśnie tutaj mam pytanie, wczoraj próbowałam zamówić wersję 16gb na tatę, czyli na jego pesel, zamówienie oczywiście odrzucono, a dzisiaj nie można było zamówić znowu na niego, ponieważ system jeszcze nie załapał, że zamówienie jest odrzucono, i był problem z peselem.. zamówiłam więc na mamę, a status zamówienia w tej chwili to "weryfikacja ręczna".. przeczytałam gdzieś w tym wątku, że sprawdzają, czy osoba nie miała jakiś problemów, zaległości u poprzednich operatorów etc.. moja mama nigdy nie brała żadnego tel na siebie, od tego był tato, jedyne co miała kredyt na samochód.. no więc właśnie czy wiecie co teraz? czy rozpatrzą to pozytywnie czy znowu odrzucą? ..

#708 misiekgruby

misiekgruby
  • 3 212 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 października 2010 - 21:59

all999 - Wiele przez telefon nie załatwisz, jest to poza tym mało wiarygodne. Leć lepiej jutro do salonu lub jakiegoś punktu obsługi klienta, gdzie będziesz mógł porozmawiać normalnie - będziesz wiedział z kim i gdzie rozmawiasz, ew. aneks czy nową umowę podpiszesz od razu na miejscu. Nie warto nic przedłużać przez telefon/internet. Widać - łatwo się pomylić, a na infolinii (sieci komórkowe, tp, netia itp.) siedzą ludzie, którzy nie patrząc na nic, chcą wcisnąć dany towar/usługę.

#709 lukas

lukas
  • 565 postów
  • SkądKTW

Napisano 15 października 2010 - 22:03

Słuchajcie, mam takie pytanko. Od miesiąca "czycham" na nowego iPhone'a 4 16GB, a swojego 3G już sprzedałem. Rozmawiałem z ludźmi w kilku salonach Orange, mam niby zamówionego, ale kiedy oni te telefony dostaną, to ja nie wiem... Chciałbym zatem spróbować kupić telefon w sklepie internetowym Orange. Ale co jeżeli hipotetycznie dostałbym ten telefon wcześniej w salonie? Albo np. coś im się pomyli w zamówieniu i przyślą mi 3GS'a? Jak to wygląda? Czy przy kurierze mogę otworzyć paczkę i sprawdzić co i jak? Czy jeżeli np. kupiłbym go wcześniej w salonie, to czy mogę po prostu nie odebrać tego telefonu od kuriera i wtedy moje zamówienie może zostać anulowane? Czy mogę w dowolnym momencie anulować zamówienie w e-sklepie? Jak to jest? Może moje pytania są banalne, ale nigdy nic w sklepie internetowym Orange nie kupowałem:wink: Dlatego chciałbym się zapytać, zanim cokolwiek zrobię:)

#710 mirmaxel

mirmaxel
  • 66 postów
  • SkądMazury

Napisano 15 października 2010 - 22:08

lepiej nie kupuj

#711 misiekgruby

misiekgruby
  • 3 212 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 października 2010 - 22:20

Zależy na jakich warunkach zamówiłeś tego iPhona - czy możesz zrezygnować z jego kupna bez żadnych konsekwencji.

3GS raczej nie dostaniesz. Bez przesady, nie jest to kiepska firma sprzedająca telefony na allegro, ale wiadomo błędy się zdarzają :) Zawsze można zareklamować.

Przy kurierze raczej nie otworzysz. Pewien forumowicz opisywał swoje przygody z uszkodzonym iPhonem, który został doręczony przez kuriera ze sklepu internetowego Orange. Zawsze lepiej w salonie - Pani sprawdzi przy Tobie, czy wszystko jest ok i zaktywuje telefon.

Dlatego powtarzam, takie sprawy powinno się załatwiać osobiście, a nie przez internet/telefon...

Czy jeżeli np. kupiłbym go wcześniej w salonie, to czy mogę po prostu nie odebrać tego telefonu od kuriera i wtedy moje zamówienie może zostać anulowane? Czy mogę w dowolnym momencie anulować zamówienie w e-sklepie? Jak to jest?

To jest już total bezsensu. Najwyżej dostaniesz dwa iPhony i będziesz płacił miesięcznie za dwie umowy :D

#712 all999

all999
  • 446 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 października 2010 - 22:22

all999 - Wiele przez telefon nie załatwisz, jest to poza tym mało wiarygodne. Leć lepiej jutro do salonu lub jakiegoś punktu obsługi klienta, gdzie będziesz mógł porozmawiać normalnie - będziesz wiedział z kim i gdzie rozmawiasz, ew. aneks czy nową umowę podpiszesz od razu na miejscu. Nie warto nic przedłużać przez telefon/internet. Widać - łatwo się pomylić, a na infolinii (sieci komórkowe, tp, netia itp.) siedzą ludzie, którzy nie patrząc na nic, chcą wcisnąć dany towar/usługę.


Jeśli nie załatwię zmiany warunków umowy przez telefon to anuluję zamówienie, ktoś inny skorzysta, ja poczekam, a jeśli będą robić problemy zawsze mogę pójść do Ery...:) W każdym razie nie sądzę żebym w salonie mógł załatwić więcej niż na infolinii. Rozumiem że złożenie zamówienia w sklepie online nie jest wiążące i nie ma problemu z anulowaniem? Nowa aktywacja i przeniesienie numeru z OFNK.

#713 misiekgruby

misiekgruby
  • 3 212 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 października 2010 - 22:28

W każdym razie nie sądzę żebym w salonie mógł załatwić więcej niż na infolinii.

Więcej może nie, ale w salonie będzie to z pewnością bardziej wiarygodne. W salonie rozmawiasz z konkretną osobą w konkretnej sprawie, w cztery oczy, podpisujesz co masz podpisać i gotowe. W przypadku infolinii rozmawiasz z jakimś człowiekiem, który w przeróżny sposób może podchodzić do Twojej sprawy i nie wiesz jak ją do końca rozwiąże, jak sporządzi umowę, czy podpisze itp, potem jeszcze kurier i całe zamieszanie z tym związane. Jasne - można zadzwonić na infolinię i pogadać, ale formalności lepiej w salonie, nic to nie kosztuje, a widzę, że z dużych miast jesteś to salonów Orange jest od groma. Czasu też niewiele to zajmuje, a na pewno może wiele czasu zaoszczędzić.. :)

Czy złożenie zamówienia w sklepie online jest wiążące - tego nie wiem. Wydaję mi się, że nie jest to takie proste.

#714 all999

all999
  • 446 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 października 2010 - 22:30

a widzę, że z dużych miast jesteś to salonów Orange jest od groma. Czasu też niewiele to zajmuje, a na pewno może wiele czasu zaoszczędzić.. :)


Bardzo chętnie, ale w salonie nie mają telefonu i jeszcze jakiś czas nie będą mieli... Poza tym jedyny dla mnie problem w tej chwili to pomyłka w okresie trwania umowy. Inaczej nawet bym do nich nie dzwonił i z nikim nie musiałbym rozmawiać.

#715 misiekgruby

misiekgruby
  • 3 212 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 października 2010 - 22:34

Dlatego warto dowiedzieć się czy jest opcja by otrzymać iPhone kurierem, a formalności co do umowy załatwić w salonie.

#716 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 października 2010 - 22:36

Zależy na jakich warunkach zamówiłeś tego iPhona - czy możesz zrezygnować z jego kupna bez żadnych konsekwencji.

3GS raczej nie dostaniesz. Bez przesady, nie jest to kiepska firma sprzedająca telefony na allegro, ale wiadomo błędy się zdarzają :) Zawsze można zareklamować.


Przy kurierze raczej nie otworzysz. Pewien forumowicz opisywał swoje przygody z uszkodzonym iPhonem, który został doręczony przez kuriera ze sklepu internetowego Orange. Zawsze lepiej w salonie - Pani sprawdzi przy Tobie, czy wszystko jest ok i zaktywuje telefon.

Dlatego powtarzam, takie sprawy powinno się załatwiać osobiście, a nie przez internet/telefon...


To jest już total bezsensu. Najwyżej dostaniesz dwa iPhony i będziesz płacił miesięcznie za dwie umowy :D


Chodzi o mnie:]sprawa reklamacji ciągnełą się do dzisiaj od 1 września ale jako rekompensatę dostaję 32 gb zamiast 16 w tej samej cenie aczkolwiek ilośc nerwów zjedzonych podczas tego procesu nie był tego warty:]

#717 ztrudy

ztrudy
  • 117 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 15 października 2010 - 22:38

Dlatego powtarzam, takie sprawy powinno się załatwiać osobiście, a nie przez internet/telefon...


tu bym się z tobą nie zgodził, znaczy w tej dokładnie sprawie masz rację, bo tel. na firmę więc to nie ma znaczenia, ale jak na osobę prywatną to tylko przez telefon albo internet.

#718 misiekgruby

misiekgruby
  • 3 212 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 października 2010 - 22:39

Chodzi o mnie:]sprawa reklamacji ciągnełą się do dzisiaj od 1 września ale jako rekompensatę dostaję 32 gb zamiast 16 w tej samej cenie aczkolwiek ilośc nerwów zjedzonych podczas tego procesu nie był tego warty:]

To i tak nieźle - miesiąc i dwa tygodnie.
W zeszłym roku, końcem września, w salonie zamówiłem iPhone 3GS i miałem otrzymać go za tydzień, max dwa, w rezultacie dostałem go przed świętami Bożego Narodzenia.


tu bym się z tobą nie zgodził, znaczy w tej dokładnie sprawie masz rację, bo tel. na firmę więc to nie ma znaczenia, ale jak na osobę prywatną to tylko przez telefon albo internet.

Wałki jakie robią przy przedłużaniu umowy są nie do pomyślenia. Książkę można napisać.
Mistrzami w tej dziedzinie jest TP ze swoją Neostradą. Nie czas i miejsce by rozpisywać się na ten temat.
Orange i inni w tej kwestii - sprzedaż przez telefon/internet jest w miarę w porządku. Fakt jest wygodniej. W przypadku firmowych umów to zostaje salon.

Jeżeli jest już dobrze zagmatwane i pokręcone to należy to osobiście wyjaśniać - o to mi chodzi.

#719 ztrudy

ztrudy
  • 117 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 15 października 2010 - 22:58

główny wałek polega na tym że na wysyłają umowę na 36m zamiast na 24, ale tak naprawdę można tę umowę zerwać lub przedłużyć po 12m

#720 maciek_master

maciek_master
  • 98 postów
  • SkądPrzemyśl, PL

Napisano 15 października 2010 - 23:33

Chłopaki informacja od kierownika Orange w środę ma się pojawić 10000 szt, ale zainteresowanych jest dużo więcej ponoć ! Głowy za to nie dam sobie obciąć bo znajomy mówił że będą na początku tego tygodnia...

#721 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 października 2010 - 08:06

To i tak nieźle - miesiąc i dwa tygodnie.
W zeszłym roku, końcem września, w salonie zamówiłem iPhone 3GS i miałem otrzymać go za tydzień, max dwa, w rezultacie dostałem go przed świętami Bożego Narodzenia.



Wałki jakie robią przy przedłużaniu umowy są nie do pomyślenia. Książkę można napisać.
Mistrzami w tej dziedzinie jest TP ze swoją Neostradą. Nie czas i miejsce by rozpisywać się na ten temat.
Orange i inni w tej kwestii - sprzedaż przez telefon/internet jest w miarę w porządku. Fakt jest wygodniej. W przypadku firmowych umów to zostaje salon.

Jeżeli jest już dobrze zagmatwane i pokręcone to należy to osobiście wyjaśniać - o to mi chodzi.


No tak tylko generalnie nie byłoby nic w tym dziwnego i złego gdyby nie to, że zamówiłem iPhone'a w dniu premiery i dostałem go rozwalonego i na zwrot reklamacyjny czekałem tyle czasu

---------- Wpis dodano o 07:06 ---------- Poprzedni wpis dodano o 07:05 ----------

Chłopaki informacja od kierownika Orange w środę ma się pojawić 10000 szt, ale zainteresowanych jest dużo więcej ponoć ! Głowy za to nie dam sobie obciąć bo znajomy mówił że będą na początku tego tygodnia...


Ja tam nie wierzę w takie rewelacje ale cóż może w końcu któryś z pracowników Orange ma rację.

#722 all999

all999
  • 446 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 października 2010 - 10:44

No i niestety nie da się zmienić warunków zamówienia (czas trwania umowy), muszę anulować zamówienie. Dostawaliście maile informujące o zmianie statusu zamówienia? U mnie przy zmianie z "nowe" na "złożone" jest cisza.

#723 chudas94

chudas94
  • 144 postów
  • SkądKatowice

Napisano 16 października 2010 - 11:06

U mnie to samo. Żadnego odzewu od strony orange, nawet głupiego e-mail'a w stylu "zakupił Pan/Pani u nas telefon..." ani sms'a.

#724 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 października 2010 - 11:07

ja nie dostałem zadnego info na temat zmian statusu:]dopiero zobaczyłem na stronie Orange, ze jest przekazane do realizacji i nie zamierzam go odbierać:]

---------- Wpis dodano o 10:07 ---------- Poprzedni wpis dodano o 10:06 ----------

natomiast wczoraj o jakiejś 22 dzownił do mnie kolo który się zajmowal moja rekamacją że ma dla mnie iPhone'a 32 gb i go wysyła do mnie i w tym tygodniu będę go miał u siebie

#725 corba

corba
  • 242 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 16 października 2010 - 11:13

all999 - Wiele przez telefon nie załatwisz, jest to poza tym mało wiarygodne. Leć lepiej jutro do salonu lub jakiegoś punktu obsługi klienta, gdzie będziesz mógł porozmawiać normalnie - będziesz wiedział z kim i gdzie rozmawiasz, ew. aneks czy nową umowę podpiszesz od razu na miejscu. Nie warto nic przedłużać przez telefon/internet. Widać - łatwo się pomylić, a na infolinii (sieci komórkowe, tp, netia itp.) siedzą ludzie, którzy nie patrząc na nic, chcą wcisnąć dany towar/usługę.


Na infolinii wszystkie rozmowy są nagrywane więc nie przesadzaj z ta niewiarygodnością.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych